Wasteland 2

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2655
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Wasteland 2

Post by Mărar »

De fiecare data cand posteaza cineva screenshoturi cu sharpening puse, fie prin sweetfx fie prin photoshop, tot ce vad este:

Image

Liniute albe, liniute albe peste tot! :(
No one is as dumb as I am, but some get dangerously close

Soundcloud
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

halo effect e de la FXAA - o alta tampenie
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2655
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Wasteland 2

Post by Mărar »

Urm... nu, poza aia nu e dintr-un joc, e de pe google image search pentru "sharpening artifact". Cam extrem nivelul de zoom ce-i drept, dar odata ce inveti sa observi asta cand manipulezi poze, o sa il vezi peste tot, cam ca posterele de film care folosesc albastru si portocaliu excesiv http://www.slashfilm.com/orangeblue-con ... e-posters/
No one is as dumb as I am, but some get dangerously close

Soundcloud
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

Mărar » 19 Sep 2014, 19:22 wrote:Urm... nu, poza aia nu e dintr-un joc
pe PS3 o gramada de jocuri sufera de FXAA (exact acelasi halo efect) - Uncharted 2 exemplu .. m-a enervat cumplit
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Wasteland 2

Post by kensky »

merge acum sweetfx, era din cauza ca jocul foloseste dx11
pt cei cu steam add -force-d3d9 in game launch options, repara si steam overlayu' (fara steam probabil ca merge in exe shortcut desktop>add -force-d3d9 la target)
Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Lasand la o parte ca nu e prea bine optimizat pentru cum arata, dar are si alte bube semnificative. Gen nu detecteaza save-urile pe care le fac :lol:. Trebuie sa ii dau de cap, ca nu imi convine sa tin jocul aprins incontinuu pana il termin.

edit: never mind, common problem. Dar lista de "common issues" e destul de maricica, imi aminteste de cum era Fallout 2 :D
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

nu am stat prea mult de joc, astept patch sa rezolve problemele

ce am observat, intri in batalie total random si am patit de cateva ori sa-mi moara cate un om pt ca nu era turnul meu :|
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Wasteland 2

Post by Angra Maynu »

Pentru healing nu exista optiunea de "rest" din ce am vazut , nu ?
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

Angra Maynu » 21 Sep 2014, 13:58 wrote:Pentru healing nu exista optiunea de "rest" din ce am vazut , nu ?
nici eu nu am observat sa existe

o alta problema: nu exista formatii de lupta (din cate am obs), important in special intr-un joc unde friendly fire e activ
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Pe mine ma enerveaza cat de greu poti roti camera, mai ales in contextul in care daca nu esti atent iti poti duce oamenii dupa un colt in care se afla ceva care explodeaza. Iar ce ma enerveaza cel mai tare la interfata e modul in care sunt gandite comenzile din mouse. Adica faci right-click ca sa te misti, dar left-click ca sa mergi sa deschizi o usa, sa tragi cu arma? Am fost in atatea situatii in care m-am dus cu cursorul pe o usa cu capcana, am vrut sa folosesc abilitatea de Perception [care e click dreapta!], dau click stanga din greseala, omul meu o zbugheste spre usa si sare in aer pentru ca nu poti da cancel iar comenzile raspund greu in destule momente.

Si ca sa ma enervez si mai tare, nu am gasit o metoda prin care in modul real time sa pot trage cu arma unui singur caracter in ceva din decor sau intr-un inamic care nu m-a vazut inca. Chiar si daca selectez intai arma personajului meu si apoi dau click pe o tinta [asa cum faci cand folosesti un obiect sau o abilitate], TOTI oamenii tai trag si irosesc gloante. In aceeasi categorie e si povestea in care ai tot timpul tot grupul selectat. Din cauza asta nu poti sa iti pozitionezi oamenii mai bine, si doamne fereste sa incerci sa dezactivezi capcana unei usi, ca explozia va lovi aproape mereu macar 2 persoane din cauza faptului ca grupul e mereu strans precum un manunchi. M-am uitat prin Controls si nu am vazut nici un buton care sa imi permita sa desectez grupul ca un intreg.

Si ce naiba face abilitatea aia de ambush? Inteleg ca jocul nu iti da mura-n gura in privinta obiectelor sau skill-urilor, dar mi se pare absurd ca o "miscare" sa nu aiba nici un soi de tooltip [mai ales ca de exemplu butoul de crouch are tooltip in care explica ce face]. Ma rog, poate nu am tinut eu cum trebuie cursorul deasupra butonului si nu mi l-a afisat, dar ma indoiesc sincer ca as face cum trebuie la orice alt buton si numai la ala nu.

Avand aceste lucruri in vedere, imi place tare mult jocul. E misto faptul ca nu ai toate lucrurile la indemana ta din cauza skill-urilor si ca esti obligat sa iti pui punctele inteligent in abilitati. Sub alte cuvinte, daca iti construiesti altfel caracterele cu care incepi, vei juca diferit in fiecare sesiune, and that's pretty damn cool if you ask me.
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

Si ca sa ma enervez si mai tare, nu am gasit o metoda prin care in modul real time sa pot trage cu arma unui singur caracter in ceva din decor sau intr-un inamic care nu m-a vazut inca.
dap, de chestia asta m-am lovit si eu .. consum de gloante aiurea
cred ca se face cu iconul de headshot, inca nu am incercat
Si ce naiba face abilitatea aia de ambush?
ambush e guard mode - cand un inamic intra in raza de actiune a charului pus pe ambush, il va ataca



ideile din WestLand2 sunt OK, dar executia lasa de dorit - de la engine pana la modul de interactiune cu interfata :|
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Wasteland 2

Post by kensky »

interfata mi se pare mult mai ok decat in original sin, acolo era chin curat :lol:
DarthZombie » Sun Sep 21, 2014 5:23 pm wrote:
Si ca sa ma enervez si mai tare, nu am gasit o metoda prin care in modul real time sa pot trage cu arma unui singur caracter in ceva din decor sau intr-un inamic care nu m-a vazut inca.
in real time cu space separi un char de grup, iar fire nu merge cu targetu' din casuta de la arme?
Image
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Bine de stiut, dar mi se pare absurd faptul ca trebuie sa apesi un buton ca sa separi oamenii de grupuri. De ce nu puteau sa foloseasca un control standard de rts? Jagged Alliance facea bine-merci treaba pentru real-time, cu un click selectai un om si doar pe el, trageai un dragbox si selectai x oameni, big deal. Eu din casuta de la arme incercam sa tintesc, dar tot ma trezeam ca trag cu totii la tinta, dar acum stiu cum sa scap de problema asta.
User avatar
ciolan
Headless Kamikaze
Posts: 375
Joined: 31 Mar 2014, 17:18

Re: Wasteland 2

Post by ciolan »

Am apăsat un buton roşu în muzeu şi am asistat la unul dintre finalurile nefericite ... Binecuvântat fie prea puternicul Autosave, că nu-mi amintesc să fi salvat vreo oră juma' ...
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6283
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Wasteland 2

Post by Mahdi »

@zombo - actually, poţi face cum zici tu. Treci pe modul de selecţie individual şi click&drag box când vrei să selectezi mai mulţi. În rest da, mă enervează şi pe mine rotirea camerei.

N-aş zice că merită 40 de euro ce am văzut până acum, dar începe să-mi placă un pic.
REMEMBER CITADEL
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Wasteland 2

Post by DarthZombie »

Da, am vazut ca cu space treci pe un mod mai conventional de selectare. Eu nu pricep insa de ce nu e default, dar lasa, macar e la indemana.

Jocul cam are probleme cu optimizarea, si mai ales de memory leaks. Eu joc pe un laptop cu un i3 la 2,1 Ghz, 8 GB de Ram si un Radeon hd 4500 [laptop vechi, deh], iar fara sa il fortez in DX9 nici macar nu mergea odata ce dadeam new game [curios ca nu e in meniul de setari o asemenea optiune, de trebuie sa bagi in launch commands]. Dar cel mai ciudat e ca daca sunt proaspat intrat in joc, merge la un framerate bun [setari destul de scazute, dar oricum] pentru o vreme, dar odata ce intru in mai multe meniuri [inventar, harti, atribute, dialoguri], jocul incepe sa se miste tot mai prost. In combat asta nu ar reprezenta o problema prea mare, dar framerate-ul slab se suprapune cu lipsa de raspuns a comenzilor si problemele camerei. Am ajuns de cateva ori sa dau load doar pentru a reveni la un framerate decent si nu pentru savescumming-ul obisnuit. Si jocul nu arata nemaipomenit de bine, asa ca problema nu e aici, ci la optimizare.

Si ca tot veni de camera, in interioare e varza rau de tot. Ideal ar fi ca peretii sa fie facuti semi-transparenti, dar asa ceva ia destul de mult timp de codat cum trebuie si e si solicitant cu sistemele mai slabe, deci inteleg de ce nu ar fi asta. Ce nu inteleg insa e de ce jocul nu te lasa sa dai click "in spatele" unui perete, si te forteaza sa intorci camera de 15 milioane de ori ca sa poti da click unde vrei tu. Nu ajuta nici faptul ca unghiul camerei e fixat de joc in functie de nivelul de zoom, jucatorul avand doar controlul zoom-ului si a rotirii camerei, asa ca interioarele sunt destul de greu de navigat. Uneori ma trezeam ca tot dadeam click sa imi misc oamenii undeva si nu imi dadeam seama de ce nu inregistreaza comanda, pana cand m-am prins ca de fapt trebuie sa invart camera ca sa vad exact locul pe care dau click.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6283
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Wasteland 2

Post by Mahdi »

REMEMBER CITADEL
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Wasteland 2

Post by Angra Maynu »

Luck si Charisma sunt cam inutile vad... Cred ca imi refac echipa si o iau de la inceput.
zme-ul

Re: Wasteland 2

Post by zme-ul »

mi se pare mie, sau de la patchu asta consumul de resurse a crescut?
ma uitat la temp GPU si parca e mai mare, cu toate ca temperatura ambientala a scazut considerabil
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Wasteland 2

Post by Waaagh! »

Luck nu e deloc inutil.
Luck influences the game in many ways:

Each point of luck adds 0.5 to the character's chance to evade.
Affects critical hit chance.
Affects melee hit chance.
Each point decreases critical failure chance by 1% and increases critical success chance by 1% (non-combat skills).
Gives the player a chance to gain an additional action point during a turn (Luck is tested against a random number from 1 to 100, two rolls are made).
Gives the player a chance to gain additional hit points upon gaining a level.
1 HP per successful Luck roll (Luck*5 tested against a random number from 1 to 100). The number of rolls varies. For levels 1-10, 2 rolls are made; 11-15 4; 16 and above 6.
Despre charisma inca nu sunt lamurit. Ar avea sens sa afecteze skilluri precum barter si leadership, dar nu gasesc informatii.

Anyhow, vreau si eu sa ma fac desert ranger cand o sa fiu mare, singura problema pe care o am pana acum cu jocul e AI-ul aliatilor care decid sa bage un chuck norris in mijlocul luptei. Am o secure batrana in party, 67 de ani, specialista in calculatoare si chirurgie. Are un hand cannon colonial, d-ala de-i intra o singura ghiulea pe teava si spulbera tot pe un arc de 120 de grade. Cand o apuca dracii, babeta fuge pur si simplu precum berbecul direct prin orice forma de environmental hazard, (si fuge ca are plamani, acopera jumatate de stadion), parcheaza fix intr-un clusterfuck de inamici care explodeaza cand ii omori si-i umple de plumb. Wtf?! :lol:

La leadershipul (si eventual charisma) evreului care conduce party-ul, nici n-ar trebui s-o mai apuce pandaliile, dar nu numai ca se intampla foarte des ci se si manifesta in cele mai bizare feluri.
NO COVER. ALL MAN.
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 2 guests