Wasteland 2
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Wasteland 2
Charisma e util pentru marirea razei Leadership-ului. Si e un trinket care-ti da +2 la Leadership, ducandu-mi omul la un total de 5 si mai putine momente de chuck norris. Asa ca nu as spune ca e inutil, avand in vedere ca skill-ul ala iti tine in control jumatate din squad.
Re: Wasteland 2
Din câte am văzut, atributele nu influențează skill-urile (în fine, Intelligence dictează câte skill points primești la level up).
Re: Wasteland 2
Băi, mai există vreun turbat care a urmărit țestoasa din Rail Nomads camp ?
Re: Wasteland 2
A, nu, credeam că sunt singurul bolnav...
Re: Wasteland 2
Yup. Si eu. Si apoi am inteles de ce a inventat fiinta umana norme de radioprotectie.ciolan » Mon Sep 22, 2014 4:58 pm wrote:Am apăsat un buton roşu în muzeu...

NO COVER. ALL MAN.
Re: Wasteland 2
Fuck me, statia radio e cea mai tare gaselnita pe care am vazut-o pana acum intr-un joc. Calls de la Ag Center si Highpool, apoi calls de la Highpool dupa ce am mers la Ag Center = best moments in the game so far. Pe langa ca iti dau impresia ca stuff se intampla in restul lumii, mai si adauga la atmosfera si intensitate. Sper sa mai fie folosita asa pana la final.
Ar putea sa faca un joc horror pe baza statiei radio.
Ar putea sa faca un joc horror pe baza statiei radio.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Wasteland 2
Lel, vad ca nimeni nu s-a dus in Highpool 
Am ajuns in al doilea hub si treaba cu alesul unei locatii in detrimentul aleia nu s-a mai repetat pana acum. A mai fost o singura instanta de evenimente care se intampla simultan, dar nimic deosebit de creativ.

Am ajuns in al doilea hub si treaba cu alesul unei locatii in detrimentul aleia nu s-a mai repetat pana acum. A mai fost o singura instanta de evenimente care se intampla simultan, dar nimic deosebit de creativ.
Re: Wasteland 2
Dap, e destul de vie statia radio. Rapoartele altor echipe, reclame imobiliare pentru locatii de lux din mijlocul norului radioactiv, slujbele satanistilor din pustiuri, si de multe ori joaca un rol activ in questuri.Pătrunjelu' » Sat Oct 04, 2014 3:03 am wrote: Pe langa ca iti dau impresia ca stuff se intampla in restul lumii, mai si adauga la atmosfera si intensitate.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Wasteland 2
Pai, random raiders vs huge carrots? Not a very balanced contest thereDarthZombie » Sat Oct 04, 2014 4:05 am wrote:Lel, vad ca nimeni nu s-a dus in Highpool![]()

Re: Wasteland 2
O carenta serioasa pe care am gasit-o e AI-ul followerilor. O sa apara diverse personaje atasate partyului, dar fara posibilitatea controlului direct din partea jucatorilor. De obicei sunt necesari pentru terminarea unui quest, sunt foarte, foarte fragili si... toti sunt scriptati sa fie jihadisti feroce. In orice lupta nu fac decat sa alerge in primul clusterfuck de inamici si sa-si descarce pistoletele cu apa in ei. Orice ii loveste ii omoara de regula din prima. Meh.
Singurul workaround pe care l-am gasit e urmatorul: folowerii urmeaza orbeste un caracter ales la intamplare din party. Identificati cine este si inaintea unei lupte serioase, duceti-l way the fuck back in partea ailalta a hartii, dupa care intrati in lupta fara el. E mai greu dar scapati de bucuria de a-i vedea p-aia murind prosteste, uneori chiar la final.
Singurul workaround pe care l-am gasit e urmatorul: folowerii urmeaza orbeste un caracter ales la intamplare din party. Identificati cine este si inaintea unei lupte serioase, duceti-l way the fuck back in partea ailalta a hartii, dupa care intrati in lupta fara el. E mai greu dar scapati de bucuria de a-i vedea p-aia murind prosteste, uneori chiar la final.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Wasteland 2
Baaaa, am apasat pe buton in muzeu
What the fuck... Also, jocul reuseste sa arate bine de tot cand incearca
Pacat ca nu incearca prea des.



Spoiler for Looks nice:

Re: Wasteland 2
AHEM!ciolan » 22 Sep 2014, 16:58 wrote:Am apăsat un buton roşu în muzeu şi am asistat la unul dintre finalurile nefericite ... Binecuvântat fie prea puternicul Autosave, că nu-mi amintesc să fi salvat vreo oră juma' ...

Re: Wasteland 2
Nu ai lasat prea multe informatii acolo
Problema nu e din cauza salvarilor, ci din cauza ca

Spoiler for my annoyance:
mi-a spoilerit inamicul final si ce urmareste el. Sigur, se puteau anticipa foarte usor inca de la radio tower mission, dar una e cand jocul iti confirma treptat asteptarile pe masura ce se dezvolta story-ul si alta e ce au facut developerii acolo.
Re: Wasteland 2
Nu cred ca e mare spoiler in glumita aia cu butonul rosu. Situatia e mult mai complexa.
In orice caz, nu-mi vine sa cred cat de bine le-a iesit. Nu m-am mai jucat noaptea la calculator de cand aveam 13 ani si butonam Might & Magic 6. Textul e fenomenal, e plin de cele mai diverse trimiteri, de la istoria vestului salbatic pana la distopii celebre al caror continut este comentat. Rad si acum ca prostul cand imi amintesc descrierea grenadelor sau rachetelor SABOT. Geniu. Talent.
Combatul e putin prea simplist si ocazional are bugguri. Mi-ar fi placut mai multe optiuni in utilizarea armelor, de exemplu posibilitatea de a tinti membre cu un cost in sansa de a nimeri, dar cu certitudinea ca ai facut praf tinta sau capacitatea de deplasare a inamicului in caz ca ai mana sigura. Oricum, merge si asa. Sunetul armelor si animatiile amaratilor ghiftuiti cu plumb mi se par foarte reusite.
In orice caz, nu-mi vine sa cred cat de bine le-a iesit. Nu m-am mai jucat noaptea la calculator de cand aveam 13 ani si butonam Might & Magic 6. Textul e fenomenal, e plin de cele mai diverse trimiteri, de la istoria vestului salbatic pana la distopii celebre al caror continut este comentat. Rad si acum ca prostul cand imi amintesc descrierea grenadelor sau rachetelor SABOT. Geniu. Talent.
Combatul e putin prea simplist si ocazional are bugguri. Mi-ar fi placut mai multe optiuni in utilizarea armelor, de exemplu posibilitatea de a tinti membre cu un cost in sansa de a nimeri, dar cu certitudinea ca ai facut praf tinta sau capacitatea de deplasare a inamicului in caz ca ai mana sigura. Oricum, merge si asa. Sunetul armelor si animatiile amaratilor ghiftuiti cu plumb mi se par foarte reusite.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Wasteland 2
Am jucat 12 ore fara sa folosesc cover
Acum am folosit si mi se pare prea usor jocul
Inainte aveam probleme cu munitia, scrap, health si toate cele. Acum am ajuns intr-o ora de la 150 scrap la 2800, trecand prin rail thieves ca prin unt. Nu stiu daca am folosit field medic de 4 ori in toata treaba cu thieves. Cred ca maresc dificultatea din optiuni in the meantime. Btw, mai e cineva deranjat de chestiile adaugate pentru backeri? Ma refer la statui si shrines. Nu prea se integreaza cu... nimic.


Re: Wasteland 2
Sunt doua locatii optionale care o sa te faca sa re-evaluezi.
E un quest pe care-l primesti daca explorezi la sud de ranger citadel, si mai e o locatie ascunsa la sud the prison. Supreme Jerk those, motherfucker. 


NO COVER. ALL MAN.
- Angra Maynu
- Zergling
- Posts: 145
- Joined: 16 Mar 2014, 12:25
Re: Wasteland 2
Si mai e un shrine pitit intr-o pestera undeva , dar am uitat unde.
Re: Wasteland 2
Cumva mina plina de honey badgers? First time I had to fight honey badgers. Cand am vazut cat de putin se misca per tura am zis ca-s ok, dar apoi i-am lasat sa ajunga la mine si mi-a tras unul singur doua criticals de 80+ dmg fiecare. Pe la final nu mai aveam nici prea multa munitie, nici healing stuff. Cea mai intensa lupta de pana acumWaaagh! » Tue Oct 07, 2014 11:55 am wrote:Sunt doua locatii optionale care o sa te faca sa re-evaluezi.E un quest pe care-l primesti daca explorezi la sud de ranger citadel, si mai e o locatie ascunsa la sud the prison. Supreme Jerk those, motherfucker.


Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 4 guests