Ultimate Tic-Tac-Toe
Ultimate Tic-Tac-Toe
Salut,
Ca sa fiu in tema, pot spune ca am lucrat la nivelul urmator, nivelu' 2, al clasicului joc de X si O (Tic-Tac-Toe in engleza).
Deocamdata, pentru a il putea lansa, am nevoie de voturile voastre. Aceasta se refera la cei care au cont activ pe Steam (cel putin un joc cumparat).
Il puteti gasi aici https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =245070844. Daca va place, va rog sa il votati.
O scurta descriere (mai multe informatii puteti obtine accesand link-ul de mai sus):
- Fiecare patrat din grila de 3x3 contine o alta grila, mai mica, de 3x3 (linii si coloane, respectiv).
- La inceputul unui joc, un jucator poate inscrie un X sau un O in oricare din patratele oricarei grile mici.
- Acolo unde un jucator a marcat un patrat intr-o grila mica, oponentul va fi obligat sa joace in respectivul patrat al grilei mari.
De exemplu, daca marchez cu X patratul din dreapta sus al oricarei grile mici, oponentul va trebui sa joace in grila mica din patratul din dreapta sus al grilei mari.
- Precum clasicul X si O, 3 intr-un rand, linie sau diagonala reprezinta castigarea grilei mici si a patratului din grila mare, marcata cu piesa jucatorului.
- Pentru a castiga meciul jucatorul trebuie sa completeze 3 piese de acelasi tip in rand, linie sau diagonala pe grila mare.
Din principalele caracteristici ale jocului, merita mentionate:
- 2 moduri de joc: X si O clasic si ultimate.
- Single-player cu 3 nivele de dificultate.
- Hot-seat, un mod multiplayer de la acelasi calculator.
- Multiplayer, prin conectarea directa de la IP la IP (jocul face usoara aceasta conexiune). Dupa ce (si daca) va fi lansat prin Steam Greenlight, multiplayer direct cu ID-ul prietenilor, afisati intr-o lista, sau prin matchmaking, cu alti jucatori.
- Achievement-uri si multe altele.
Orice comentariu, atata timp cat este constructiv, indiferent daca este pozitiv sau nu, este mai mult decat binevenit.
Multumesc!
Ca sa fiu in tema, pot spune ca am lucrat la nivelul urmator, nivelu' 2, al clasicului joc de X si O (Tic-Tac-Toe in engleza).
Deocamdata, pentru a il putea lansa, am nevoie de voturile voastre. Aceasta se refera la cei care au cont activ pe Steam (cel putin un joc cumparat).
Il puteti gasi aici https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =245070844. Daca va place, va rog sa il votati.
O scurta descriere (mai multe informatii puteti obtine accesand link-ul de mai sus):
- Fiecare patrat din grila de 3x3 contine o alta grila, mai mica, de 3x3 (linii si coloane, respectiv).
- La inceputul unui joc, un jucator poate inscrie un X sau un O in oricare din patratele oricarei grile mici.
- Acolo unde un jucator a marcat un patrat intr-o grila mica, oponentul va fi obligat sa joace in respectivul patrat al grilei mari.
De exemplu, daca marchez cu X patratul din dreapta sus al oricarei grile mici, oponentul va trebui sa joace in grila mica din patratul din dreapta sus al grilei mari.
- Precum clasicul X si O, 3 intr-un rand, linie sau diagonala reprezinta castigarea grilei mici si a patratului din grila mare, marcata cu piesa jucatorului.
- Pentru a castiga meciul jucatorul trebuie sa completeze 3 piese de acelasi tip in rand, linie sau diagonala pe grila mare.
Din principalele caracteristici ale jocului, merita mentionate:
- 2 moduri de joc: X si O clasic si ultimate.
- Single-player cu 3 nivele de dificultate.
- Hot-seat, un mod multiplayer de la acelasi calculator.
- Multiplayer, prin conectarea directa de la IP la IP (jocul face usoara aceasta conexiune). Dupa ce (si daca) va fi lansat prin Steam Greenlight, multiplayer direct cu ID-ul prietenilor, afisati intr-o lista, sau prin matchmaking, cu alti jucatori.
- Achievement-uri si multe altele.
Orice comentariu, atata timp cat este constructiv, indiferent daca este pozitiv sau nu, este mai mult decat binevenit.
Multumesc!
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Interesant, cu ce engine ai lucrat? Dau un da cand ajung la PC ca sunt pe tableta si imi face fite la login.
- FuzzyFuzzball
- Headcrab
- Posts: 57
- Joined: 3 Mar 2014, 20:45
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Draguta ideea de a-l face free. Nu am jucat niciodata Tic Tac Toe dar pare interesant pentru ca banuiesc ca sansele de a face remiza (care in vechiul x si 0 cu grila de 3x3 erau de 99%) sunt mult mai mici.
-
- Space Invader
- Posts: 1
- Joined: 28 Apr 2014, 14:59
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Salut, faina idee!
Si eu as fi curios, in ce engine ai lucrat? Ai votul meu
Si eu as fi curios, in ce engine ai lucrat? Ai votul meu
- Marius Ghinea
- Headless Kamikaze
- Posts: 285
- Joined: 26 Mar 2014, 15:33
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
foarte faina idee, felicitari! ti-am dat votul meu pe Steam Greenlight.
L.E. dupa un pic de gindire... mi se pare doar mie sau jocul e determinat? adica are solutii clare, invariabile la orice mutare, ce pot fi calculate in foarte putini pasi? adica, am senzatia ca e doar un tictactoe mai mare si atit. adica un joc foarte clar determinat. as vrea sa fiu contrazis de o minte mai agera.
anyway, ideea este tot faina, chiar si daca jocul e determinat, daca reusesti sa scoti ceva din asta - fie si numai experienta - e superok
L.E. dupa un pic de gindire... mi se pare doar mie sau jocul e determinat? adica are solutii clare, invariabile la orice mutare, ce pot fi calculate in foarte putini pasi? adica, am senzatia ca e doar un tictactoe mai mare si atit. adica un joc foarte clar determinat. as vrea sa fiu contrazis de o minte mai agera.
anyway, ideea este tot faina, chiar si daca jocul e determinat, daca reusesti sa scoti ceva din asta - fie si numai experienta - e superok
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
O idee foarte buna, ai votul meu!
Ranking si un fel de arena ar functiona bine, doar o sugestie.
Ranking si un fel de arena ar functiona bine, doar o sugestie.
-
- Space Invader
- Posts: 10
- Joined: 22 May 2014, 11:15
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Fain! Baftă cu el! Ai șî votul meu!
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Salut,
Multumesc mult pentru voturi. Nu stiu de ce nu am primit notificari pe e-mail pentru toate raspunsurile, de-abea acum le-am vazut.
Jocul a fost acceptat si ma pregatesc de lansare, care va fi pe 5 Mai.
Ca sa raspund intrebarilor puse de voi:
- Jocul are ranking, chiar pe 5 categorii: nivelul jucatorului (simplificat: +1 daca castigi un meci, -1 daca pierzi, 0 la remiza), cel mai rapid castig in timp, cel mai rapid castig ca numar de mutari, cel mai mare lant de castiguri sau pierderi consecutive;
- Prin intermediul sistemului de matchmaking din Steam, veti putea juca cu playeri cat mai apropiati de nivelul vostru (un fel de arena ), sau direct cu prietenii vostrii. Inca lucrez la implementarea acestor moduri de joc. Deja LAN exista, unde un player va creea un server iar celalalt se va putea conecta la el, introducand IP-ul acestuia;
- Jocul e determinat, dar nu am folosit un algoritm care va juca de fiecare data la fel, daca jucatorul face aceleasi mutari de fiecare data. Intervine foarte mult random si exista 3 nivele de dificultate: usor, normal si greu, iar in functie de aceastea... well, u get the idea ... AI-ul nu face mutari stupide, dar s-ar putea sa nu le faca nici pe cele mai bune, altfel devenind prea determinist;
- Am mai adaugat un mod, "Forget", in care cea mai veche a 4-a mutare (dintr-o tabla mica) este stearsa, adica intotdeauna vor fi doar 3 piese de acelasi fel pe tabla (3 X-uri si 3 O-uri). De aici rezulta ca niciodata o tabla mica nu se va incheia intr-o remiza. Deasemenea, oponentul poate fi fortat sa piarda o tabla, stiind ce piesa urmeaza sa dispara. Este un mod interesant si ma bate gandul sa il implementez si pe tabla mare, momentan nu l-am implementat pentru ca m-am gandit ca un meci de genul acesta ar putea dura foarte mult;
- L-am facut in C++, utilizand DirectX.
Multumesc inca o data pentru voturi si incurajari si imi cer scuze ca de-abea acum am vazut feedback-ul vostru.
Multumesc mult pentru voturi. Nu stiu de ce nu am primit notificari pe e-mail pentru toate raspunsurile, de-abea acum le-am vazut.
Jocul a fost acceptat si ma pregatesc de lansare, care va fi pe 5 Mai.
Ca sa raspund intrebarilor puse de voi:
- Jocul are ranking, chiar pe 5 categorii: nivelul jucatorului (simplificat: +1 daca castigi un meci, -1 daca pierzi, 0 la remiza), cel mai rapid castig in timp, cel mai rapid castig ca numar de mutari, cel mai mare lant de castiguri sau pierderi consecutive;
- Prin intermediul sistemului de matchmaking din Steam, veti putea juca cu playeri cat mai apropiati de nivelul vostru (un fel de arena ), sau direct cu prietenii vostrii. Inca lucrez la implementarea acestor moduri de joc. Deja LAN exista, unde un player va creea un server iar celalalt se va putea conecta la el, introducand IP-ul acestuia;
- Jocul e determinat, dar nu am folosit un algoritm care va juca de fiecare data la fel, daca jucatorul face aceleasi mutari de fiecare data. Intervine foarte mult random si exista 3 nivele de dificultate: usor, normal si greu, iar in functie de aceastea... well, u get the idea ... AI-ul nu face mutari stupide, dar s-ar putea sa nu le faca nici pe cele mai bune, altfel devenind prea determinist;
- Am mai adaugat un mod, "Forget", in care cea mai veche a 4-a mutare (dintr-o tabla mica) este stearsa, adica intotdeauna vor fi doar 3 piese de acelasi fel pe tabla (3 X-uri si 3 O-uri). De aici rezulta ca niciodata o tabla mica nu se va incheia intr-o remiza. Deasemenea, oponentul poate fi fortat sa piarda o tabla, stiind ce piesa urmeaza sa dispara. Este un mod interesant si ma bate gandul sa il implementez si pe tabla mare, momentan nu l-am implementat pentru ca m-am gandit ca un meci de genul acesta ar putea dura foarte mult;
- L-am facut in C++, utilizand DirectX.
Multumesc inca o data pentru voturi si incurajari si imi cer scuze ca de-abea acum am vazut feedback-ul vostru.
- Marius Ghinea
- Headless Kamikaze
- Posts: 285
- Joined: 26 Mar 2014, 15:33
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Ma bucur ca te-ai tinut in continuare de acest proiect si ca ai trecut de Greenlight. Foarte bine si bafta in continuare!
In alta ordine de idei, poate nu ar strica sa arunci un ochi pe Game Maker, daca nu ai studiat deja varianta asta. E foarte usor de folosit, mai ales pentru genul de jocuri precum al tau, si are uriasul avantaj ca ofera module de conversie pentru alte platforme - jocul tau tzipa dupa o varianta de Android si iPad/iPhone. Si eu lucrez acum la primul meu joc - tot unul de inteligenta pentru doi oponenti - si, dupa un an si jumatate de Game Maker in care nu am folosit decit GML-ul (pseudolimbajul lui de programare), pot spune ca e foarte convenabil sub prea multe aspecte pentru a nu fi luat in seama atunc cind vrei sa ajungi si pe alte platforme decit PC-ul.
Numai bine.
In alta ordine de idei, poate nu ar strica sa arunci un ochi pe Game Maker, daca nu ai studiat deja varianta asta. E foarte usor de folosit, mai ales pentru genul de jocuri precum al tau, si are uriasul avantaj ca ofera module de conversie pentru alte platforme - jocul tau tzipa dupa o varianta de Android si iPad/iPhone. Si eu lucrez acum la primul meu joc - tot unul de inteligenta pentru doi oponenti - si, dupa un an si jumatate de Game Maker in care nu am folosit decit GML-ul (pseudolimbajul lui de programare), pot spune ca e foarte convenabil sub prea multe aspecte pentru a nu fi luat in seama atunc cind vrei sa ajungi si pe alte platforme decit PC-ul.
Numai bine.
- brutalistu
- Hammer Haunt
- Posts: 2293
- Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Îţi recomand şi eu Clickteam Fusion 2.5 (mai ales că e free)
http://www.clickteam.com/clickteam-fusi ... ee-editionClickteam Fusion 2.5 is the latest in the famous range of game creation software from Clickteam and now comes in a completely free edition! Containing all of the editors, interfaces and clever ideas that have made our previous titles so successful, now anyone on any budget can start developing powerful games and apps for free!
You can create and publish HTML5 games & apps for free, with no royalties to pay, ever! Now anyone can create and publish fantastic browser based games totally free!
- brutalistu
- Hammer Haunt
- Posts: 2293
- Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Indeed it is, multumesc pentru post.
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
hah, acum veneam sa aduc vestea de pe kotaku care mi-a aparut in news feed.
Felicita!
Felicita!
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
WOW, nici eu n-am aflat pana n-am vazut post-ul de aici. Haha! Ce tare! Multumesc!
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Unless it’s monetized with meaningless aesthetic adjustments that cost $20 each its not a REAL 2015 game.
I'm livin' in a love shadow
Re: Ultimate Tic-Tac-Toe
Merci frumos!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest