Bun, i-am mai dedicat ieri inca o zi de lucru, si am alte cateva impresii:
1. Ba, e greu.

Mi s-au intamplat toate porcariile: gang banged by troglodytes in beci, mi s-a rupt scobitoarea in timpul luptei si nu aveam rezerva, mi-a tras un npc glumet cu o balista in freza so on and forth.
2. Level designul e deocamdata intre meh si genial. Sunt parti plictisitoare si sterse si parti intortocheate, legate intre ele prin scurtaturi japonezo-perverse, cu o gramada de ambuscade penale sau obiecte ascunse parsiv.
3. Imbecilul de la From caruia i s-a parut ca e o idee buna sa abuzeze de urmatoarea mecanica trebuie sa se arunce de buna-voie in bastard sword: o multime de obiecte, deja am numarat mai multe decat erau in ds1 de la cap la coada, sunt accesibile numai sarind dupa ele. Cum in ds protagonistul are o detenta la salt de zici ca i-au mancat cainii gambele si are o ancora infipta-n fund, daca nu sari fix din locul din care au decis ei ca trebuie sa sari ca sa fie epic, o sa cazi in gol si o sa mori in chinuri sau o sa iei o tona de damage pe care nu prea ai cum sa il vindeci. Fuck this. M-am chinuit o singura data vreo 10 minute, si apoi pur si simplu am ignorat acele obiecte.
4. Penibila totusi faza cu grafica.

Am ajuns la o portiune pe care au prezentat-o in demoul vechi. Acolo era bezna tuci, trogloditi navalind din intuneric, teroare. Acum ii vezi cum se scarpina dupa ceafa din partea ailalta a tunelului.
