Watch Dogs

Discuții axate pe jocurile ce ne pun nervii și reflexele la încercare.
User avatar
Mafio
Hammer Haunt
Posts: 1052
Joined: 2 Mar 2014, 16:07
Location: Constanța/București

Re: Watch Dogs

Post by Mafio »

Mafio » Tue May 27, 2014 5:46 pm wrote:Foarte prost optimizat. 4 GB RAM, ATI 7770 HD și AMD FX 6100 și e practic nejucabil pe low. Aparent, utilizatorii de AMD au cele mai mari probleme tehnice cu el. Aștept un patch. Back to Spelunky, I guess.
Mafio » Wed May 28, 2014 4:00 pm wrote:Mda, am instalat noul driver de la AMD care chipurile ar trebui să rezolve căderile și revenirile bruște de frame și freezurile constante. Pe high și medium încă se mișcă infect, iar pe low, dacă am noroc, pot să mă joc 5 minute fără ca jocul să sufere de sindromul Parkinson. Aștept un patch oficial de la Ubi.
Am uitat să specific că acele două posturi conțin de fapt citate extrase din recenzii de pe net, nu opinii personale. My bad.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3080
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Watch Dogs

Post by MC »

Ii astept si pe nickotyn si Sniperluz sa vina si sa imi dea peste nas :D
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: Watch Dogs

Post by ne0lith »

Moldovan Claudiu » Sun Jun 01, 2014 3:09 pm wrote:
ne0lith » Sun Jun 01, 2014 3:04 pm wrote:Dar si eu am jucat un pic din jocul asta. Cel mai mult imi place cand trebuie sa apesi pe Q. Game of the Year.
Lol, pe sistemul cel mai mult imi place cand trebuie sa apas click intr-un shooter.
Sunt curios cum ar trebui sa functioneze mecanica de hacking atunci cand te urmareste politia si in timpul condusului vrei sa schimbi semafoarele sau sa dechizi o poarta......
Shooterele decente au o gramada de variabile precum necesitatea controlului foarte precis al mouse-ului, a unei viteze de reactie deosebite, a cunoasterii particularitatilor oferite de fiecare arma si utilizarea corespunzatoare a acestora, a miscarii eficiente pe harta etc. Stii tu, chestii care confera complexitate gameplay-ului.

Poti oricand sa intri pe un server de Quake Live si sa apesi click daca e asa usor, sunt curios daca reusesti macar sa mentii un k/d ratio pozitiv. Watch Dogs, pe de alta parte, se rezuma la "press Q to solve problems". Nu ma deranjeaza daca tie iti place, dar atitudinea asta cum ca ai detine adevarul absolut asupra calitatii jocului si ca restul care nu sunt de acord cu tine vorbesc din auzite nu mi se pare cea mai potrivita.

Si pana la urma nu ai explicat care e partea interesanta la Watch Dogs ca si JOC, daca tot ii aperi gameplay-ul si cauti sa justifici simplitatea asta excesiva. Din cate am inteles, tie iti place sa te plimbi prin joc si sa vezi explozii, hacking, urmariri cu masinile si alte evenimente specifice blockbuster-elor, evenimente care pot fi rezolvate lejer punand dejtu' unde trebuie. Unii au nevoie de gameplay mai complex, de unde si o parte din critici. Dar daca tu te simti bine in joc, asta e tot ce ar trebui sa conteze pentru tine. Nu e nevoie sa aperi jocul la fiecare critica sau, cel putin, nu in modul in care o faci tu.

LE: Eh, sa zicem ca e unul din cazurile in care ajung la concluzia ca e o chestiune de gusturi. Pentru mine mecanica de baza a jocului conteaza cel mai mult, daca aia nu ma atrage nu conteaza situatiile in care trebuie sa le folosesc.
Last edited by ne0lith on 1 Jun 2014, 17:17, edited 1 time in total.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3080
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Watch Dogs

Post by MC »

Nu e chiar press Q to solve problems. Sunt convins ca jucand jocul te-ai lovit de destule situatii in care a trebuit sa te sincronizezi perfect astfel incat, de exemplu, intr-o urmarire sa schimbi semafoarele exact cand intrau urmaritorii in intersectie si sa fie prinsi in busculada. Daca nu esti sufiecient de rapid, si nu te sincronizezi risti sa fii prins chiar tu in accident sau urmaritorii sa apuce sa treaca. La fel se intampla si cu barierele pe care le poti ridica din asfalt, cu podurile, portile etc.

De asemenea, sunt misiuni secundare in care trebuie sa elimini tinta dintr-un convoi. Ai o multitudine de variante ptr a face asta. Esti nevoit sa cauti informatii despre traseul pe care il va urma convoiul si poti sa il astepti pe un pod si sa arunci in aer exact masina tinta cu RPG-ul, sau sa elimini tinta cu sniper-ul sau sa blochezi convoiul exact deasupra unui canal in care ai plasat explozibil in prealabil sau, sau. Probabil ca stii despre ce vorbesc.

Nu e chiar atat de press Q to kill. Sau ma rog, e in masura in care orice joc presupune sa apesi anumite taste ptr a face anumite actiuni. Dar sunt destule "necunoscute" care trebuiesc luate in calcul ptr a fi si eficient.
Eu chiar sunt curios cu ti-ai imagina tu actiunile din joc posibile folosind un sistem mai complex sau habar n-am.....

Si ai putea sa fii mai putin ironic in posturile tale. Ma deranjeaza atitudinea ta de a ma privi ca pe un novice. Am cam 17-18 ani de cand ma joc la nivel de pasiune arazatoare si stiu cu ce sa mananca jocurile. Am prins majoritatea erelor in gaming pe care probabil le-ai prins si tu. Ma joc pe cat mai multe platforme imi permite bugetul. Investesc sume importante ptr mine in aceasta pasiune. Asa ca as dori sa ne respectam putin. Daca se poate desigur.

Atat timp cat discutia decurge in maniera aceasta cu argumente pro/contra imi face o reala placere sa o purtam :)

LE: Acum am vazut LE-ul. :) Sunt perfect deacord ca e o chestiune de gusturi. :D Si nici nu m-am legat de asta. M-a deranjat doar ca nu se discuta pe experienta pe care fiecare a avut-o jucand un pic mai mult din joc, mai mult decat tutorialul in care esti dus de manuta. Nu ma deranjeaza ca cineva spune ca e de cacat dar sunt curios si de ce spune asta. Sau ca e GOTY, la fel, sunt curios de ce spune asta :)

LLE: realistic preset SweetFX. Much, much better :D
http://sfx.thelazy.net/games/preset/1686/
User avatar
AndreiM.
Space Invader
Posts: 36
Joined: 9 Mar 2014, 02:15
Location: Colentinia

Re: Watch Dogs

Post by AndreiM. »

@ Mafio
Bah nu stiu! In cazul meu cel putin, dupa ce am instalat driverul Radeon 14.6 (ala beta, care include niste optimizari speciale pt. WD), performanta pot sa jur ca mi-a crescut urias - gen +30-35%.
Asta in contextul in care descrierea oficiala a driverului iti spune ca e posibil sa creasca performanta cu "pana la" 25%, iar asta cand ai un R9 290x (pff - lol, daca aveam placa aia oricum ma durea la basca de orice driver).


@Rest
Vad ca e multa haitareala pe aici, nu eram constient ca asta e cazul. O sa incerc sa imi fac timp si de argumente dar pana una alta...
Plm vorbim de un IP nou, de la un major publisher, sandbox even, cu cateva idei de baza noi. E imo un joc pe care chiar s-ar putea construi in iteratiile urmatoare ceva cu adevarat "nextGen" si misto. Pana atunci insa ma bucur ca au reusit sa-l lanseze si ca nu a ajuns Duke Nukem Forever sau Thief (much control, so jump, wow).
Haitareala asta imi pare un mix virulent intre puterea marketing-ului de cacat al Ubi si asteptarile general nerealiste in ceea ce priveste partea ce tine de "industrie" a jocurilor video.


@Neolith
Intr-un final ai dres-o printr-un LE, dar nu pot sa ma abtin de la a raspunde post-ului initial...

Ai operat cu o simplificare crasa, de genul "o cursa e drumul de la A la B", reducand o mecanica de joc la simplul act de apasare a unei taste. Atunci cand Moldovan ti-a raspuns cu aceeasi moneda, tinta lui fiind FPS-urile, ai oferit argumente de bun simt enumerand nuantele si detaliile mai mult sau mai putin subtile pe care le presupune acea mecanica.

Aceleasi nuante si variabile exista desigur si in Watch Dogs... Dar, dupa cum ai si recunoscut in LE (intr-un mod pisicher) judecata ta pur de gust te-a pus in pozitia de a le ignora. S-o lasam asa.
I'm the gipsy that stole Christmas.
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: Watch Dogs

Post by ne0lith »

@Claudiu: Am fost cam ironic, dar n-am intentionat sa fiu lipsit de respect, scuze daca am lasat impresia asta. Stiu ca esti gamer si user old school, de asemenea stiu ca mai joci si apreciezi chestii dificile precum Dark Souls, asa ca departe de mine gandul de a te categorisi drept un novice in ale jocurilor.

Cat priveste felul in care as face gameplay-ul intr-un astfel de joc, trebuie sa spun ca intregul concept al jocului mi-a displacut din start. Cum l-as face incat sa fie satisfacator si totusi nu radical diferit ? Sincer, habar n-am, intrucat cu siguranta nu ai mai putea realiza la fel de multe actiuni ca acum. Dar ca sa imi dau un pic cu parerea...

Hacking-ul as face sa fie o actiune pentru care trebuie sa muncesti destul inainte de a o putea realiza, nu ceva trivial. Nu-mi place faptul ca poti face asta de la distanta. E suficient sa privesti catre o camera video, un semafor, o bariera etc si sa apesi butonul de hack. Daca jocul ar avea un sistem de stealth foarte bun si ar trebui sa te furisezi atent pana ajungi langa orice dispozitiv pe care vrei sa il dezactivezi/manipulezi, mecanica de hacking ar putea la fel de bine sa se realizeze tot printr-o apasare de buton cat timp ar fi o realizare sa ajungi pana in acel loc. Camerele ar putea avea unghiuri moarte de care sa profiti pana ajungi in dreptul lor pentru a le face hacking, persoanele care detin coduri de acces sau alte informatii utile ar trebui lasate inconstiente, in vazul nimanui, inainte de a le fura telefonul cu datele de interes, accesul catre unele dispozitive l-as face sa apara mult mai tarziu in joc, dupa ce in misiuni anterioare te-ai infiltrat intr-o cladire bine securizata pentru a accesa un anumit panou etc. Mecanica de baza a jocului ar deveni astfel stealthul, nu hacking-ul, ce ar fi doar un mod de a marca reusita.

Nu stiu sigur cum s-ar putea face un mecanism de hacking suficient de complex si distractiv, tocmai de-asta nu as face ca acesta sa reprezinte activitatea principala. Acum stiu ca jocul ar fi nu ar fi la fel de action-packed si probabil ca voi fi acuzat ca am cerinte total opuse a ceea ce incearca jocul sa fie (un blockbuster), dar daca am fost intrebat...poate oi fi eu absurd, insa cred ca s-ar fi putut gasi o cale prin care sa te faca sa te simti mai implicat in actiunile personajului.

@Andrei: Oricand de obiectiv si nerautacios as incerca sa fiu, mecanica cea mai de baza in Watch Dogs si cea in jurul careia se invarte intreg jocul e hacking-ul, care se realizeaza printr-o tasta. Intr-un shooter, mecanica de baza e trasul cu arma intr-o tinta, care se realizeaza printr-un click si o miscare de mouse. Insa intr-un shooter poti esua in mecanica asta, poti rata pentru ca nu esti suficient de bun si asta imi place la nebunie. Reusitele devin incredibil de satisfacatoare, poti observa un progres pe masura ce joci mai mult, intalnesti situatii atipice, totul numai prin mecanica cea mai de baza care este tintitul.

In Watch Dogs, in schimb, daca vrei sa faci hacking, faci hacking. Daca nu ar fi punctul central al jocului, nu as avea nici o problema cu asta. Nuantele provin din multitudinea de situatii si moduri in care poti folosi hackingul, insa pentru mine nu sunt altceva decat oportunitati de a folosi o mecanica simplista pe care nu o agreez. Da, poti esua in misiuni prin greseli de judecata, neapasarea butonului la momentul potrivit etc, insa nu ai acelasi grad de control ca intr-un joc cu mecanici mai complexe. Just not my thing, I guess.
"da" - chestrony, 2016
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3080
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Watch Dogs

Post by MC »

@ne0lith. Citind postul tau inteleg acum aversiunea (poate e mult spus) ta fata de joc. Si se pare ca ai avut dreptate in final. Cred ca aici, intr-o mare masura, e o chestiune de gust si poate si de asteptari referitoare la joc.
Iti spun sincer ca din primul moment cand am vazut acea prezentare de la E3 imi inchipuiam exact cum va fi jocul si nu ma asteptam nicio clipa la un sistem mai complex de hacking. Tot timpul l-am vazut pe Aiden ca pe un supererou care in loc sa aiba nush ce puteri supranaturale pe care sa le activezi la o simpla apasare de buton, are acel smartphone pe care il folosesti ptr a crea haos si distrugere. :D

Singurul lucru pe care il reprosez producatorilor e modul marsav in care au prezentat jocul la E3 ca mai apoi sa primim cu totul altceva sub aspect vizual. Sigur, ar mai fi si optimizarea inexistenta (mai ales avand in vedere calitatea grafica a jocului) si controlul infect al vehiculelor pe care l-am rezolvat folosind un gamepad desi in mod normal ar fi trebuit sa il pot juca linistit cu m&k fiind un joc de PC. Insa, ca o consolare, tot ce tine de sunet in joc e la modul superlativ, si orasul este viu si cu un design extrem de reusit.
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6576
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Watch Dogs

Post by joonior_bmf »

N-am jucat (inca) bestia, dar hai sa ma bag putin in seama. Presupunand ca actiunea are loc intr-un viitor alternativ, dupa nivelul de tehnologie, as zice ca anul ar fi 2020-si-ceva.
Acum: sincer, nici mie nu-mi place un sistem de hacking prea simplist; nu pentru ca nu as prefera o solutie mai simpla, dar pentru ca (in realitate) ai avea nevoie - cel putin in ziua de azi - de un mutant de exploit pentru a face ceea ce face Aiden cu o singura apasare de buton.
DAR: pana si la nivelul actual de computerizare, se pot face script-uri care sa realizeze printr-un numar din ce in ce mai mic de miscari, o actiune care acum 5-10 ani ar fi durat minute sau ore. Tinand cont cat de mult a evoluat tehnologia in ultimele decenii, si de faptul ca evolutia asta accelerareaza in continuare, nu ar fi de neconceput ca peste 5 sau 10 ani, sa poti realiza cu o simpla apasare de buton (desi ar fi mai mult un "swipe" sau "tap" din ce am vazut in screenshot-uri si clipuri), ceea ce acum realizezi cu rularea unui script. Nu mi se pare deplasat ca concept (scuzati cacofonia), dar mi-e frica sa ma gandesc la cum ar arata lumea cu nivelul ala de digitalizare urbana *shudders*
/bagare-n-zeama

le: care le aveti cu modding-ul, faceti ba un total conversion pentru GTA IV, ca sa jucam si noi, plebeii :D
User avatar
AndreiM.
Space Invader
Posts: 36
Joined: 9 Mar 2014, 02:15
Location: Colentinia

Re: Watch Dogs

Post by AndreiM. »

Desi m-am apucat de vreo 2 zile de el tin sa mentionez ca inca failez de multe ori cu hacking-ul asta "QQ". Sigur - penalizarea pt. fail nu e una mare (nu mori instant or something), dar nici nu te simti prea abil si smecher atunci cand in incercarea ta de a prinde un gagiu singurul lucru pe care ai reusit sa-l faci a fost sa-ti explodezi chestii in fata.

Intreg jocul e bazat pe coordonare si te cam impinge spre un singur lucru - realizarea cu cat mai mult fler a unui haos care sa-ti fie util pt. situatia data. Nu cred ca a fost un moment in care sa-si fi propus altceva, iar pentru mine este mai mult decat suficient.

Un exemplu f bun pt importanta pe care o are coordonarea in joc sunt potentialele crime pe care le gasesti prin oras. In prima faza presupun un mic stealth pentru a nu fi observat, iar apoi e necesar sa actionezi f foarte repede pentru a opri crima. Esti pus de multe ori intr-o situatie de tipul "usor de zis greu de facut", atat victimele cat si criminalii fiind foarte imprevizibili (in my experience at least) si fiind nevoie sa sondezi putin terenul in prealabil pentru a avea succes total.

@Moldovan
Preset-ul ala de SweetFX cica "realistic" pt mine mareste aiurea contrastul si intuneca masiv umbrele. Imi pare mult mai bun lighting-ul vanilla. Se pierde mult din atmosfera in special noaptea unde nu e nevoie de modificari atat de mari si arata bine atunci cand gamma e setata cum trebuie.
I'm the gipsy that stole Christmas.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3080
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Watch Dogs

Post by MC »

Mnda.....pana la urma l-am scos si am lasat jocul vanilla. :D

Also, referitor la infractiunile de prin oras. De multe ori s-a intamplat fie sa stau prea mult ascuns si agresorul a atacat victima spontan fara ca eu sa mai apuc sa fac ceva, fie din exces de zel am actionat un pic prea repede crezand ca agresorul va ataca victima. In toate cazurile am esuat lamentabil.

Cat despre urmariri....oh....
E extrem de greu ca in focul actiunii sa fii atent si la trafic si la posibilitatea de a inchide o bariera, schimba un semafor sau alte smecherii. Si degeaba le declansezi aiurea ca nu te ajuta cu nimic, ba chiar reusesti de multe ori sa iti pui bete in roate. De asta ziceam si mai sus ca nu vad cum o mecanica mai complexa ar fi ajutat jocul si nu l-ar fi facut frustrant, enervant si repetitiv.

Insa, problema e ca multi s-au asteptat, ca fiind vorba de un joc care are ca protagonist un "hacker", toata treaba asta cu hacking-ul sa fie ceva revolutionar. Pot sa inteleg asta, dar producatorii in toate video-urile in care au prezentat jocul au aratat exact ce va presupune mecanica de hacking, asa ca nu inteleg de unde surprinderea ca...... nu e altfel. Eu cel putin am stiut exact la ce sa ma astept cand am luat jocul, ba chiar si grafica stiam ca nu va fi ca in trailerul de la E3 si totusi sunt surprins de posibilitatile pe care le dezvolta jocul odata ce inveti mai multe skill-uri de hacking si esti pus in tot felul de situatii, multe random si imprevizibile.
User avatar
KINGdmn
Headcrab
Posts: 88
Joined: 29 Apr 2014, 19:05
Location: Iasi

Re: Watch Dogs

Post by KINGdmn »

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster.
And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you.
Image
User avatar
vlad
Space Invader
Posts: 6
Joined: 2 Jun 2014, 18:19

Re: Watch Dogs

Post by vlad »

phpBB [media]


Eu n-am fost chiar asa ghinionist ca tipul din video, dar am prins cam 50% din bug-urile alea. Acum, per total, n-as zice ca jocul e prost. Nici macar mediocru. E bun, dar nu atat de bun pe cat ma asteptam. Partea de action mi se pare ok, arata super si pe setari mai joase (pe langa ciudateniile mai sus mentionate din Havok), se misca decent. Mecanica de hacking e cam simpluta, intr-adevar, puteau sa introduca niste elemente mai complexe, macar pe masura ce progresezi in joc, dar e fun sa te joci cu toate chestiile pe care poti sa le faci.

Si pe langa toate astea, parca, totusi, dupa tot hype-ul si campania asta imensa ma asteptam la ceva sa ma dea pe spate complet. Ori aici, nu vorbim despre asa ceva. E distractiv, si clar nu e un joc prost. Dar nu e nici un masterpiece, nivelul de polish lasa de dorit desi l-au si amanat... meh
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2423
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Watch Dogs

Post by Mărar »

Ajung pe acoperisul lui Iraq, astept ~2 min pana isi termina omul dialogul si se spawneaza 3 inamici, ii omor in 10 secunde. Incepe alta bucata de dialog, inca un minut pierdut pana se spawneaza un enforcer chiar in spatele meu, apas repede pe cover dar ma lipesc de peretele gresit, apas iar pe cover ca sa ies din cover si sa fug, dar face swap pe alta bucata random de cover total inutila. Mor instant, ma da inapoi inainte de primul dialog de 2 minute.

Alt+F4 instant.
User avatar
Cimitri
Hammer Haunt
Posts: 1176
Joined: 2 Mar 2014, 15:55

Re: Watch Dogs

Post by Cimitri »

[quote="Mărar » Wed Jun 04, 2014 5:09 pm".....

Alt+F4 instant.[/quote]

Si Shift+Delete nu?
Image
User avatar
caleb
Pig Cop
Posts: 854
Joined: 25 Mar 2014, 17:03

Re: Watch Dogs

Post by caleb »

Pe segmentul open-world action, nu te pui cu GTA & SR decât dacă eşti Rockstar şi scoţi RDR. De fapt, nici măcar ei nu au reuşit să se ridice la înălţimea lui San Andreas cu GTA IV şi V. Eu unul nici nu m-am obosit să-l încerc, m-au lămurit complet prezentările bombastice. Pare un Goat Simulator care se ia în serios. Except Goat Simulator nu are buget de zeci de milioane şi pretenţii de divă :) Iar din ce văd, parcă şi Mafia II, o porcărie comparativ cu predecesoru-i, pare un joc mult, mult mai reuşit când pui Watch_Dogs lângă el.

Partea cea mai naşpa este că Ubisoft nici măcar nu realizează că nu e musai să facă din ORICE joc un pseudo open world. Chiar şi când le iese ceva ok-ish (FC3, AC4), poluează efectiv interfaţa cu indicatoare şi bling-uri, care pot fi scoase abia după un patch apărut la vreo două luni după ce l-ai terminat şi ţi-ai pierdut orice urmă de interes de a-l rejuca. UPLAY? IDONT!
Spoiler:
Image
User avatar
rulzmaker
Space Invader
Posts: 1
Joined: 17 May 2014, 11:53

Re: Watch Dogs

Post by rulzmaker »

Eu personal gasesc experienta Watch_Dogs destul de placuta. Sunt de acord cu ceea ce a scris caleb mai sus in mare parte, insa eu personal nu am avut asteptari foarte mari de la acest titlu, fiind foarte neinformat in ceea ce priveste multe dintre lucrurile care au creat cel mai mult hype in jurul jocului. Tocmai de aceea am fost placut surprins de cat de multe elemente neasteptate dar totodata extrem de bine implementate se regasesc in gameplay, care la randul lui il gasesc foarte placut si fluid, in special pentru un joc open world.
Nope.
User avatar
Mafio
Hammer Haunt
Posts: 1052
Joined: 2 Mar 2014, 16:07
Location: Constanța/București

Re: Watch Dogs

Post by Mafio »

UPLAY? IDONT!

User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2423
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Watch Dogs

Post by Mărar »

L-am terminat si eu acum cateva zile. Foarte underwhelming, o struto-camila de action si stealth in misiunile principale in care nici una din partile respective nu e prea bine dezvoltata, bug-uri cat cuprinde, misiuni plictisitoare, level design... enervant. Am incercat sa fac cateva din chestiile secundare dar dupa juma de ora am renuntat, simteam imi irosesc viata mai mult ca deobicei.

Aproape ca mi-a placut mai mult primul Assassin's Creed.
zme-ul

Re: Watch Dogs

Post by zme-ul »

User avatar
KINGdmn
Headcrab
Posts: 88
Joined: 29 Apr 2014, 19:05
Location: Iasi

Re: Watch Dogs

Post by KINGdmn »

http://games.on.net/2014/06/ubisoft-game-the-review/

Am incercat si eu sa-l termin dar... mai bine rejoc altceva.
Jocul asta e un jack of all trades, master of none. Pacat. Ubisoft prin FC3 si AC4 mi-au demonstrat ca stiu sa faca un joc cu de toate si care sa-ti faca si placere sa-l butonezi pana la capat. Probabil ca m-ar fi impresionat gameplay-ul daca aveam iar vreo 16 ani si nu as fi terminat toate gta-urile aparute dar asa la 24 mi s-au parut multe activitati din GTA 5 ca fiind plictisitoare dar macar acolo povestea, umorul, personajele te faceau sa-l termini dar aici... un vigilante cu principii in cut-scenes iar in-game ucide si provoaca pagube si suferinta pe banda rulanta. Daca tot voiau sa-l faca un vigilante modern (gen Batman pe timp de zi) trebuiau sa nu te lasa sa ucizi nevinovati (nu multi intr-un timp scurt) iar cand se intampla, sa iei game over ca in seria AC.
He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster.
And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you.
Image
Post Reply

Return to “Action”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests