Ce jucati in momentul de fata
Re: Ce jucati in momentul de fata
De asemenea e si un sticker cu Sea of Clouds pe suportul monitorului. <3
I'm livin' in a love shadow
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ce jucati in momentul de fata
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ce jucati in momentul de fata
Heroes 3 cu Horn of The Abyss si HD mod. N-am mai intalnit vreodata un mod atat de bine facut si fidelul stilului si directiei jocului original cum e HotA, practic poate fi considerat al treilea add-on dupa Armageddon's Blade si Shadow of Death. Si mersi Patrunjelu pentru canalul de youtube TheKnownWorld, foarte misto. M-a facut sa-mi ajustez putin stilul de joc, dar tot prefer sa curat harta mai sistematic si sa-mi adun cat mai multe iteme si bonusuri pe eroul principal inainte de a elimina oponentii.
Re: Ce jucati in momentul de fata
^ Si are simultaneous turns in multiplayer. Am asteptat asta ani de zile.
Re: Ce jucati in momentul de fata
@Stokkolm
Sweet, have fun. Eu las hota pe mai tarziu, pana termin mai mult din content original. Unele modificari din hota nu-mi convin (balancing changes). In schimb mi-ar folosi bugfixes pe care HD mod nu le are...
De exemplu here's a crazy one! Daca ai skill-ul Armorer, in timpul asediilor turrets iti cauzeaza damage extra in loc sa-l reduca. Damnit.
Sweet, have fun. Eu las hota pe mai tarziu, pana termin mai mult din content original. Unele modificari din hota nu-mi convin (balancing changes). In schimb mi-ar folosi bugfixes pe care HD mod nu le are...
De exemplu here's a crazy one! Daca ai skill-ul Armorer, in timpul asediilor turrets iti cauzeaza damage extra in loc sa-l reduca. Damnit.
Re: Ce jucati in momentul de fata
Assassin's Creed Freedom Cry
Cred ca am luat jocul virusat sau cu cheaturi, a mai patit cineva la fel?
Deci fara sa vad vreun meniu, eram deja in ocean in larg sau ceva de genu prin 1750, pe o corabie, in mijlocul unei lupte cu totul felul de sageti, tinte si markere transparente ce-mi indicau incotro sa ma indrept si sa tintesc. Stiti cum apareau artefacte din alea pe ecran de la placa video sau de la drivere pe Windows Millennium cand jucam Mafia? Eh, cam asa aveam eu, numai ca in stil de cheaturi sau trainere cum erau pe DLH. Am apasat ce butoane imi zicea sa apas si s-a facut gri ecranul, ceva cu sync server sau loading. Eram acum intins pe o plaja cu personajul meu, care se pare ca era ceva negru muschiulos, pretty cool. Dar nu stiu, nu am vazut exact ca avea o gluga din aia pe cap de nu vezi pe unde mergi (probabil ii protectie de arsita ca se petrece undeva prin Africa actiunea). Am pornit spre obiectivul meu clar marcat si aflat la 243 de metri departare - stiam asta pentru ca aveam o harta digitala futurisitica, un fel de real time god vision unde era updatat stil satelit tot ce misca + o sageata deasupra capului omusteanului/obiectivului cu pricina ce recalcula distanta indiferent cum se facea deplasarea. Nu credeam ca hackurile au evoluat atat de mult. Iar asta nu-i tot, aveam si wallhack, puteam vedea inamici prin ziduri/obstacole (ah, cat am mai cautat eu wallhacks din astea cand jucam Quake 2 in retea, acum vine gata instalat, how cool is that?). In fine, am intrat in cutare bordel unde trebuia sa trag cu urechea la nu stiu ce convorbire, iar aici hackurile au inceput sa o ia razna: aveam un fel de aura Matrix, numai ca albastra, in jurul meu, ce as putea descrie ca fiind un fel de vizualizare a string theory cum vezi la documentare cu alieni History Channel, ce-mi arata zona exacta in care trebuie sa stau sau sa ma misc. Asta, iar personajul meu cu gluga si omustenii ce trebuiau urmariti erau conturati cu un fel de neoane tot albastrii ce palpaiau ca un radar cand ma aflam in aura Matrix. M-am speriat si am fugit din loc si dupa cateva secunde am primit mesaj cu leaving designated area desincronizare server. M-a scos in meniu, am vazut atunci si meniul.
L-am dezinstalat dara, mi-a fost frica sa nu fiu virusat.
Cred ca am luat jocul virusat sau cu cheaturi, a mai patit cineva la fel?
Deci fara sa vad vreun meniu, eram deja in ocean in larg sau ceva de genu prin 1750, pe o corabie, in mijlocul unei lupte cu totul felul de sageti, tinte si markere transparente ce-mi indicau incotro sa ma indrept si sa tintesc. Stiti cum apareau artefacte din alea pe ecran de la placa video sau de la drivere pe Windows Millennium cand jucam Mafia? Eh, cam asa aveam eu, numai ca in stil de cheaturi sau trainere cum erau pe DLH. Am apasat ce butoane imi zicea sa apas si s-a facut gri ecranul, ceva cu sync server sau loading. Eram acum intins pe o plaja cu personajul meu, care se pare ca era ceva negru muschiulos, pretty cool. Dar nu stiu, nu am vazut exact ca avea o gluga din aia pe cap de nu vezi pe unde mergi (probabil ii protectie de arsita ca se petrece undeva prin Africa actiunea). Am pornit spre obiectivul meu clar marcat si aflat la 243 de metri departare - stiam asta pentru ca aveam o harta digitala futurisitica, un fel de real time god vision unde era updatat stil satelit tot ce misca + o sageata deasupra capului omusteanului/obiectivului cu pricina ce recalcula distanta indiferent cum se facea deplasarea. Nu credeam ca hackurile au evoluat atat de mult. Iar asta nu-i tot, aveam si wallhack, puteam vedea inamici prin ziduri/obstacole (ah, cat am mai cautat eu wallhacks din astea cand jucam Quake 2 in retea, acum vine gata instalat, how cool is that?). In fine, am intrat in cutare bordel unde trebuia sa trag cu urechea la nu stiu ce convorbire, iar aici hackurile au inceput sa o ia razna: aveam un fel de aura Matrix, numai ca albastra, in jurul meu, ce as putea descrie ca fiind un fel de vizualizare a string theory cum vezi la documentare cu alieni History Channel, ce-mi arata zona exacta in care trebuie sa stau sau sa ma misc. Asta, iar personajul meu cu gluga si omustenii ce trebuiau urmariti erau conturati cu un fel de neoane tot albastrii ce palpaiau ca un radar cand ma aflam in aura Matrix. M-am speriat si am fugit din loc si dupa cateva secunde am primit mesaj cu leaving designated area desincronizare server. M-a scos in meniu, am vazut atunci si meniul.
L-am dezinstalat dara, mi-a fost frica sa nu fiu virusat.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ce jucati in momentul de fata
hahaha tare
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Ce jucati in momentul de fata
Pare o experienta standard Assassins Creed. Working as intended!
I'm livin' in a love shadow
- TaikoKaira
- Headless Kamikaze
- Posts: 425
- Joined: 6 Feb 2017, 15:33
- Location: Deva
- Contact:
Re: Ce jucati in momentul de fata
Eu acum am început să joc Thief (Gold). Îmi place mai mult decât mi-aş fi putut închipui. N-am avut prea multe ocazii să butonez jocuri stealth, dar mă bucur că am început cu unul pursânge. Încă n-am trecut de prima misiune şi până o termin voi admira în continuare construcțiile gotice şi faptul că jocul nu are o mini-hartă în colțul ecranului care să-mi zică ce să fac.
P.S. Am auzit că pentru Far Cry 5 producătorii vor să pună în aplicare acelaşi lucru, cu scopul de a încuraja explorarea. Sper să mai văd jocuri de tip open world care să promoveze aşa ceva. Unde se poate, desigur (ex: nu mi-aş putea imagina un joc de mărimea şi amploarea lui GTA V fără o hartă lângă, mai ales că eu mă pierdeam uneori şi cu ea în față).
P.S. Am auzit că pentru Far Cry 5 producătorii vor să pună în aplicare acelaşi lucru, cu scopul de a încuraja explorarea. Sper să mai văd jocuri de tip open world care să promoveze aşa ceva. Unde se poate, desigur (ex: nu mi-aş putea imagina un joc de mărimea şi amploarea lui GTA V fără o hartă lângă, mai ales că eu mă pierdeam uneori şi cu ea în față).
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Re: Ce jucati in momentul de fata
Thief: The Dark Project/Gold au fost printre primele mele jocuri pe PC si am fost foarte impresionat atunci cand l-am jucat prima oara. Pot sa zic cu toata convingerea ca a fost, este si va fi "The king of the stealth genre", un titlu care si-a castigat un loc aparte in camaruta mea plina de nostalgie, unde pastrez si intretin respectul si aprecierea pentru astfel de bijuterii.
Daca ar exista posibilitatea sa mi se stearga din memorie amintirile unui joc si sa-l pot rejuca ca si cum ar fi prima oara, cu siguranta ar fi Thief
Daca ar exista posibilitatea sa mi se stearga din memorie amintirile unui joc si sa-l pot rejuca ca si cum ar fi prima oara, cu siguranta ar fi Thief
Re: Ce jucati in momentul de fata
O chestie underrated in Thief e sforaitul, cu siguranta cel mai realist sforait pe care l-am auzit intr-un joc video.
- TaikoKaira
- Headless Kamikaze
- Posts: 425
- Joined: 6 Feb 2017, 15:33
- Location: Deva
- Contact:
Re: Ce jucati in momentul de fata
Yep! Mă bucur că am prins ocazia să-l joc şi să-l am în colecţie, mai ales că a avut o mare însemnătate în viitorul jocurilor stealth. Mai mult de atât, încă e considerat unul dintre cele mai bune, deşi au trecut aproape 20 de ani.stef wrote:Thief: The Dark Project/Gold au fost printre primele mele jocuri pe PC si am fost foarte impresionat atunci cand l-am jucat prima oara. Pot sa zic cu toata convingerea ca a fost, este si va fi "The king of the stealth genre", un titlu care si-a castigat un loc aparte in camaruta mea plina de nostalgie, unde pastrez si intretin respectul si aprecierea pentru astfel de bijuterii.
Daca ar exista posibilitatea sa mi se stearga din memorie amintirile unui joc si sa-l pot rejuca ca si cum ar fi prima oara, cu siguranta ar fi Thief
Am avut posibilitatea să stau lângă un NPC care dormea zgomotos. Timp de câteva minute nu m-am mai putut mişca de lângă el, aşa fascinată eram.Stokkolm wrote:O chestie underrated in Thief e sforaitul, cu siguranta cel mai realist sforait pe care l-am auzit intr-un joc video.
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Re: Ce jucati in momentul de fata
Dacă nu o faci deja, recomand să joci toate misiunile pe dificultatea maximă. Asta se traduce în obiective și provocări suplimentare și e p much the way it's meant to be played. Și nu te descuraja la a doua misiune.
REMEMBER CITADEL
- TaikoKaira
- Headless Kamikaze
- Posts: 425
- Joined: 6 Feb 2017, 15:33
- Location: Deva
- Contact:
Re: Ce jucati in momentul de fata
O să iau asta în considerare dar momentan cred că rămân la normal, până mă obişnuiesc. Apropo, am ajuns la a doua misiune; să nu mă descurajez pe modul normal de dificultate sau maxim?Mahdi wrote:Dacă nu o faci deja, recomand să joci toate misiunile pe dificultatea maximă. Asta se traduce în obiective și provocări suplimentare și e p much the way it's meant to be played. Și nu te descuraja la a doua misiune.
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Ce jucati in momentul de fata
Thief 1 treaca mearga dar thief 2. Prima oara cand l-am parcurs m-am oprit din jucat la antepenultima misiune. In primul joc ritmul era encounter (guard/monster), quiet time, encounter, ma gandesc mai ales la al doilea nivel unde imi amintesc cu precizie cum poti trece de fiecare hammerite fara sa fi observat, dupa ce-ai terminat nivelul prima data e ca si cum l-ai cucerit fiindca il poti parcurge din nou prin aceleasi metode. A doua misiune din metal age e unul din highlight-urile jocului impreuna cu altele imense, in schimb imi place a doua misiune dar mai departe la the bank si acea misiune cand revizitezi un loc din primul joc nu-mi plac fiindca sunt prea complexe, prea multi gardieni, prea putin timp de respiro. On the rooftops sau cum se cheama acea misiune e excelenta insa, at some point o sa mai incerc o data cu mai multa rabdare si celelalte misiuni (mai ales the bank ca aud ca-i tare apreciata) cu mai multa rabdare
La fel m-am simtit la Baldur gate 1 -> Baldur Gate 2, daca la primul chiar am avut senzatia ca am inteles ce si cum la al doilea... wow you can do that with cloudkill huh? Cred ca prima data am jucat un druid care se transforma in werewolf... horrible dar fiind druid facea level up mai repede decat un mage (chiar mai repede decat un cleric dar e posibil doar subclasa sa fie asa) asa ca primeai mai repede summon elemental dupa puteai termina toate zonele de la inceput (the unseeing eye 'cave' comes to mind) cu un elemental si un party member cu invisibility on deoarece inamicii nu aveau arme cu care sa-ti atace elemental-ul. Tot asa m-am descurcat cu toti beholderi, who needs that OP shield when you got this? Cred ca doar elder beholders au death to summons si-l folosesc. Some call it cheese I call it... well tre sa termine si aia mai speciali jocul k?
La fel m-am simtit la Baldur gate 1 -> Baldur Gate 2, daca la primul chiar am avut senzatia ca am inteles ce si cum la al doilea... wow you can do that with cloudkill huh? Cred ca prima data am jucat un druid care se transforma in werewolf... horrible dar fiind druid facea level up mai repede decat un mage (chiar mai repede decat un cleric dar e posibil doar subclasa sa fie asa) asa ca primeai mai repede summon elemental dupa puteai termina toate zonele de la inceput (the unseeing eye 'cave' comes to mind) cu un elemental si un party member cu invisibility on deoarece inamicii nu aveau arme cu care sa-ti atace elemental-ul. Tot asa m-am descurcat cu toti beholderi, who needs that OP shield when you got this? Cred ca doar elder beholders au death to summons si-l folosesc. Some call it cheese I call it... well tre sa termine si aia mai speciali jocul k?
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ce jucati in momentul de fata
mai are si altcineva in afara de mine dificultati in a citi textele lui Ferrrrrrrrrdinand?
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Ce jucati in momentul de fata
M-am apucat de Telltale's Game of Thrones şi nu ştiu de ce am aşteptat atât de mult să fac asta.
Între timp, încă mai farmez goblini în Diablo3 până prind cosmic wings. Sufletul meu nu se va odihni niciodată fără ele.
Între timp, încă mai farmez goblini în Diablo3 până prind cosmic wings. Sufletul meu nu se va odihni niciodată fără ele.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6550
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Ce jucati in momentul de fata
Mi-am promis ca nu voi incepe Pit People inainte de full release, dar nu m-am putut abtine. L-am jucat putin in beta toamna trecuta, si mi-a placut foarte mult. Campania (desi nu e completa deocamdata) poate fi jucata SP sau co-op, iar PVP-ul e deja implementat (desi nu l-am incercat inca; poate fi jucat de asemenea co-op). Daca il mai are cineva, hit me up pentru un session or sth.
Joculetul e realizat de The Behemoth, creatorii Castle Crashers si Battleblock Theatre. Dar in caz ca mai aveti nevoie de motive pentru a-l lua in considerare:
-antagonistul principal e un urs de plus cosmic
-primul personaj care ti se alatura e printesa Pipistrella, care vrea sa-si razbune tatal, regele Papastrella
-healer units: prajituri care arunca cu glazura in alte unitati, sacrificandu-si din viata pentru a le vindeca (se regenereaza treptat, cand ajung la un prag minim)
-siege units:inorogi cai-curcubeu, isi arunca coarnele ca proiectile
-zanele arunca cu bombe. no explanation necessary.
-vasta colectie de unitati ce pot fi recrutate, printre care gorgoni, gnomi, ciclopi, vampirite, ciuperci, kobolzi etc
-party-based turn-based hex-based action strategy adventure
why are you like this
Joculetul e realizat de The Behemoth, creatorii Castle Crashers si Battleblock Theatre. Dar in caz ca mai aveti nevoie de motive pentru a-l lua in considerare:
-antagonistul principal e un urs de plus cosmic
-primul personaj care ti se alatura e printesa Pipistrella, care vrea sa-si razbune tatal, regele Papastrella
-healer units: prajituri care arunca cu glazura in alte unitati, sacrificandu-si din viata pentru a le vindeca (se regenereaza treptat, cand ajung la un prag minim)
-siege units:
-zanele arunca cu bombe. no explanation necessary.
-vasta colectie de unitati ce pot fi recrutate, printre care gorgoni, gnomi, ciclopi, vampirite, ciuperci, kobolzi etc
-party-based turn-based hex-based action strategy adventure
why are you like this
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests