Secret Santa 2017
Moderator: RaptoR
Re: Secret Santa
I'm not in this, dar m-ai facut curios Do tell.McWilliams wrote: Daca v-a picat Patrunjelu', am eu vreo 2-3 idei
Re: Secret Santa
Am actualizat listele, daca ii foloseste cuiva: aici si aici
Si eu, si eu.marvas wrote:multumesc Mos Craciun!
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Secret Santa
Pătrunjelu' wrote:I'm not in this, dar m-ai facut curios Do tell.McWilliams wrote: Daca v-a picat Patrunjelu', am eu vreo 2-3 idei
Spoiler for Jim Sterling recommends:
I Can't Believe It's Not Gambling
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6563
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Secret Santa
Am primit cadoul. Thank you, Santa!
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Secret Santa
Multumesc, Mosule!
Ce bine ca nu mi-a "picat" Getting Over It with Bennett Foddy.
Ce bine ca nu mi-a "picat" Getting Over It with Bennett Foddy.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Secret Santa
Thank you Santa.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14571
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Secret Santa
uuuuu . exact ce imi doream! Multumesc Mos Craciun!
nu avem voie sa zicem pe topic ce am primit? ca vad ca n-a zis nimeni
nu avem voie sa zicem pe topic ce am primit? ca vad ca n-a zis nimeni
Re: Secret Santa
Hai ca m-ati facut curios !
Si mai curios sunt de ce o sa imi aduca mie (de nu o fi uitat ).
Si mai curios sunt de ce o sa imi aduca mie (de nu o fi uitat ).
Last edited by adriano13 on 24 Dec 2017, 12:27, edited 1 time in total.
Re: Secret Santa
Aici, sau facem un topic separat, Unwrapping Secret Santa gifts. Primul care vrea sa posteze are de ales.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Secret Santa
putem folosi topicul asta sa continuam discutiile. O sa ii adaug un an in coada.
Am primit Heroes 3 Complete din wishlist-ul de pe gog.com. A classic among classics!
Am primit Heroes 3 Complete din wishlist-ul de pe gog.com. A classic among classics!
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14571
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Secret Santa 2017
Am primit pe GOG - Waxworks! Exact ce imi doream! Miracolele exista de sarbatori!
Re: Secret Santa 2017
Hai ca incep eu atunci.
Am primit Nongunz
Din start mi-a placut pixel artul si coloana sonora, foarte faine.
Dupa 45 de minute de butonat pot spune ca n-am inteles nimic din joc, adica la inceput iti da un tutorial beton de genul Press LClick to shoot! iar apoi te arunca direct in gameplay. In mod normal n-ar fi problema dar dupa ce am citit ceva guide si am mai bagat o juma de ora, am inteles ca jocul se prezinta in felul urmator:
- Roguelite sidescroller hack'n'shash farmville care se vrea Dark Souls pe ritm de Nietzsche
- In timp ce te perinzi prin nivele gasesti cratesturi care te suprasolicita deschizandu-le, cratesuri din care obtii niste carti de joc care au zero text si doar ceva iconite mai mult sau mai putin inteligibile, carti pe care mai apoi le poti salva in HQ daca iesi ca hotul pe geamurile prezente prin nivele. Adica dupa o ora de joc eu am vreo 20 carti salvate in HQ care habar n-am ce fac exact, dar sigur e de bine boss. Cred ca ideea e sa aduni un munte de carti ca jupanu, carti care sa-ti dea passive bonuses inspre ciumegeala si ciumageala
- nivelele sunt populate de bullet spongy enemies ceea ce mi se pare foarte cringy intr-un roguelite, dar avand in vedere ca tre sa aduni chestii pentru bonusuri zic ca are sens
- nu poti sa-ti regenerezi HP, deci ideea nu este cat de departe poti merge prin skillz ci cat poti farma pana ai 1% hp ca sa iesi pe geam si sa salvezi agoniseala.
- scorul tine loc de $$ si se regenereaza automat prin niste followers pe care ii eliberezi si apoi baga munca de chinezi pentru tine, deci afk farmville farming pentru un AK47 upgrade e super idee
- chipurile opacitatea tine loc de filozofie a vietii, asta chiar nu am remarcat-o dar poate ca vine mai incolo
Meh. Not my cup of tea. Jocul are potential, dar faptul ca trebui sa petreci o ora doar pentru a intelege niste mecanici de baza care la urma urmezi sunt simple, deloc speciale si doar obtuze de amorul artei, il trage extrem de mult in jos.
Am primit Nongunz
Din start mi-a placut pixel artul si coloana sonora, foarte faine.
Dupa 45 de minute de butonat pot spune ca n-am inteles nimic din joc, adica la inceput iti da un tutorial beton de genul Press LClick to shoot! iar apoi te arunca direct in gameplay. In mod normal n-ar fi problema dar dupa ce am citit ceva guide si am mai bagat o juma de ora, am inteles ca jocul se prezinta in felul urmator:
- Roguelite sidescroller hack'n'shash farmville care se vrea Dark Souls pe ritm de Nietzsche
- In timp ce te perinzi prin nivele gasesti cratesturi care te suprasolicita deschizandu-le, cratesuri din care obtii niste carti de joc care au zero text si doar ceva iconite mai mult sau mai putin inteligibile, carti pe care mai apoi le poti salva in HQ daca iesi ca hotul pe geamurile prezente prin nivele. Adica dupa o ora de joc eu am vreo 20 carti salvate in HQ care habar n-am ce fac exact, dar sigur e de bine boss. Cred ca ideea e sa aduni un munte de carti ca jupanu, carti care sa-ti dea passive bonuses inspre ciumegeala si ciumageala
- nivelele sunt populate de bullet spongy enemies ceea ce mi se pare foarte cringy intr-un roguelite, dar avand in vedere ca tre sa aduni chestii pentru bonusuri zic ca are sens
- nu poti sa-ti regenerezi HP, deci ideea nu este cat de departe poti merge prin skillz ci cat poti farma pana ai 1% hp ca sa iesi pe geam si sa salvezi agoniseala.
- scorul tine loc de $$ si se regenereaza automat prin niste followers pe care ii eliberezi si apoi baga munca de chinezi pentru tine, deci afk farmville farming pentru un AK47 upgrade e super idee
- chipurile opacitatea tine loc de filozofie a vietii, asta chiar nu am remarcat-o dar poate ca vine mai incolo
Meh. Not my cup of tea. Jocul are potential, dar faptul ca trebui sa petreci o ora doar pentru a intelege niste mecanici de baza care la urma urmezi sunt simple, deloc speciale si doar obtuze de amorul artei, il trage extrem de mult in jos.
dump CHA
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Secret Santa 2017
I got Rise of the Tomb Raider. Ieri. Si Steam imi spune ca am pierdut 13 ore prin el.
Because I am a "completionist", iar jocul sufera de boala Metroidvania - mai multe harti mici, de tip sandbox, legate ("gated") intre ele prin puncte de acces prestabilite; o harta nu poate fi terminata ("100%-ed") din prima vizita, ci se bazeaza pe reveniri succesive, pe masura ce se obtin skill-uri/item-e noi, pentru a debloca diverse obstructii ce maresc harta. Este mai mult survival aici decat la primul joc din reboot, Tomb Raider (2013), insa tot o combinatie de platforming, exploration si action gasesti. Specificul acestei serii noi ar fi: spouse abuse simulator (new and improved ways to thrash Lara around, be they environment, animal or man-made), language learning simulator (am citit doua biletele, iar acum stiu greaca/rusa/mongola de nivelu' 2 - pun intended), hunting simulator (orice misca poate, si trebuie, omorat; apreciez ca poti lua pasari din zbor, cu arcul).
Eu ma simt foarte bine in joc. O sa incerc sa-l termin 100%. As fi preferat sa fie un IP nou - pentru ca ce retin eu din seria initiala Tomb Raider nu prea se pupa cu ce gasesc aici, acum - dar nu sunt atasat emotional in asemenea hal de jocurile vechi incat sa imi stea in gat jocul pentru ca ar fi un afront pentru "predecesorii" sai. Still, I can't shake the feeling that it's not tomb raiding more than it is tomb ravaging - cause you're responsible for most of the destruction done to a place that, otherwise, was holding out okay for the last thousand years. De fapt, s-ar putea emite o teorie ca familia Croft este responsabila pentru dublarea numarului de ruine din lume.
Because I am a "completionist", iar jocul sufera de boala Metroidvania - mai multe harti mici, de tip sandbox, legate ("gated") intre ele prin puncte de acces prestabilite; o harta nu poate fi terminata ("100%-ed") din prima vizita, ci se bazeaza pe reveniri succesive, pe masura ce se obtin skill-uri/item-e noi, pentru a debloca diverse obstructii ce maresc harta. Este mai mult survival aici decat la primul joc din reboot, Tomb Raider (2013), insa tot o combinatie de platforming, exploration si action gasesti. Specificul acestei serii noi ar fi: spouse abuse simulator (new and improved ways to thrash Lara around, be they environment, animal or man-made), language learning simulator (am citit doua biletele, iar acum stiu greaca/rusa/mongola de nivelu' 2 - pun intended), hunting simulator (orice misca poate, si trebuie, omorat; apreciez ca poti lua pasari din zbor, cu arcul).
Eu ma simt foarte bine in joc. O sa incerc sa-l termin 100%. As fi preferat sa fie un IP nou - pentru ca ce retin eu din seria initiala Tomb Raider nu prea se pupa cu ce gasesc aici, acum - dar nu sunt atasat emotional in asemenea hal de jocurile vechi incat sa imi stea in gat jocul pentru ca ar fi un afront pentru "predecesorii" sai. Still, I can't shake the feeling that it's not tomb raiding more than it is tomb ravaging - cause you're responsible for most of the destruction done to a place that, otherwise, was holding out okay for the last thousand years. De fapt, s-ar putea emite o teorie ca familia Croft este responsabila pentru dublarea numarului de ruine din lume.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Secret Santa 2017
Is curios unde l-o gasit "mosu" la 3 euro, ca si eu l-as vrea .McWilliams wrote:I got Rise of the Tomb Raider. Ieri. Si Steam imi spune ca am pierdut 13 ore prin el.
Because I am a "completionist", iar jocul sufera de boala Metroidvania - mai multe harti mici, de tip sandbox, legate ("gated") intre ele prin puncte de acces prestabilite; o harta nu poate fi terminata ("100%-ed") din prima vizita, ci se bazeaza pe reveniri succesive, pe masura ce se obtin skill-uri/item-e noi, pentru a debloca diverse obstructii ce maresc harta. Este mai mult survival aici decat la primul joc din reboot, Tomb Raider (2013), insa tot o combinatie de platforming, exploration si action gasesti. Specificul acestei serii noi ar fi: spouse abuse simulator (new and improved ways to thrash Lara around, be they environment, animal or man-made), language learning simulator (am citit doua biletele, iar acum stiu greaca/rusa/mongola de nivelu' 2 - pun intended), hunting simulator (orice misca poate, si trebuie, omorat; apreciez ca poti lua pasari din zbor, cu arcul).
Eu ma simt foarte bine in joc. O sa incerc sa-l termin 100%. As fi preferat sa fie un IP nou - pentru ca ce retin eu din seria initiala Tomb Raider nu prea se pupa cu ce gasesc aici, acum - dar nu sunt atasat emotional in asemenea hal de jocurile vechi incat sa imi stea in gat jocul pentru ca ar fi un afront pentru "predecesorii" sai. Still, I can't shake the feeling that it's not tomb raiding more than it is tomb ravaging - cause you're responsible for most of the destruction done to a place that, otherwise, was holding out okay for the last thousand years. De fapt, s-ar putea emite o teorie ca familia Croft este responsabila pentru dublarea numarului de ruine din lume.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests