https://forums.robertsspaceindustries.c ... nt_4591962The size and number of assets that are left to deliver means that our client size is much more likely to be 100gb.
Star Citizen
Re: Star Citizen
人は地獄を作った
Re: Star Citizen
Damage Model-ul lor mi-a adus imediat aminte de IL2, faptul ca vezi structura de sub fuselaj in timp ce spargi nava.
Combo-ul FPS + Space Sim e o chestie care a mai fost incercata si de Mace Griffin cu destul de multi ani in urma, joc care a imbatranit destul de bine luand in considerare ca a fost lansat in 2003 (time flies, plm). Impresionant era modul in care treceai seamless de la sectiunea de dogfight la pac-pac pe statii spatiale sau baze scobite in asteroizi. Imi placea faptul ca puteai da drumul la mansa si te puteai plimba prin mica ta nava oricand vroiai, chiar si intr-un dogfight lol, efectiv intrai in nava, plecai cu ea din baza si puteai oricand sa te uit pe geam, sa te plimbi prin ea, etc.
Trailer Mace Griffin:
Si ceva play footage aici [>] .Ce e amuzant e ca dpdv stilistic pare a fi chiar si un prequel pentru seria Mass Effect, mai ales cand ma uit la personajul principal (acum mi-am dat seama ca e vocea lui Henry Rollins in spatele personajului lol), iar din ce imi aduc aminte unele nivele aveau un aer vag Mass Effect, ca arhitectura/design. E un joc destul de decent si bine inchegat pe care l-as recomanda, mai ales pentru cei care asteapta Star Citizen cu sufletul la gura. Dar e un joc ce trebuie abordat cu asteptari modeste, nefiind neaparat o experienta cutremuratoare nici la vremea lui, chiar si cu toate inovatiile tehnice pe care le-a adus in privinta nivelelor destul de mari si a sistemului de loading seamless.
Combo-ul FPS + Space Sim e o chestie care a mai fost incercata si de Mace Griffin cu destul de multi ani in urma, joc care a imbatranit destul de bine luand in considerare ca a fost lansat in 2003 (time flies, plm). Impresionant era modul in care treceai seamless de la sectiunea de dogfight la pac-pac pe statii spatiale sau baze scobite in asteroizi. Imi placea faptul ca puteai da drumul la mansa si te puteai plimba prin mica ta nava oricand vroiai, chiar si intr-un dogfight lol, efectiv intrai in nava, plecai cu ea din baza si puteai oricand sa te uit pe geam, sa te plimbi prin ea, etc.
Trailer Mace Griffin:
Si ceva play footage aici [>] .Ce e amuzant e ca dpdv stilistic pare a fi chiar si un prequel pentru seria Mass Effect, mai ales cand ma uit la personajul principal (acum mi-am dat seama ca e vocea lui Henry Rollins in spatele personajului lol), iar din ce imi aduc aminte unele nivele aveau un aer vag Mass Effect, ca arhitectura/design. E un joc destul de decent si bine inchegat pe care l-as recomanda, mai ales pentru cei care asteapta Star Citizen cu sufletul la gura. Dar e un joc ce trebuie abordat cu asteptari modeste, nefiind neaparat o experienta cutremuratoare nici la vremea lui, chiar si cu toate inovatiile tehnice pe care le-a adus in privinta nivelelor destul de mari si a sistemului de loading seamless.
Re: Star Citizen
Letter from the Chairman - FPS Module delayed
The tl;dr is that we feel the current build doesn’t feel like it lives up to the standards we’ve want to achieve with Star Citizen.
人は地獄を作った
Re: Star Citizen
Băi, eu n-am suportat WC (mi s-a părut foarte adecvat acronimul) niciodată. Jucat ceva Star Trek, dar cel mai mult Terminal Velocity, Descent (+Freespace), Freelancer. You know, actual games, not some other monster.
SC mi se pare în egală măsură un joc piramidal tematic glorificat, însă admir abilitatea tipului de bullshit și fundraising.
Ce face efectiv mi se pare chintesența prostului gust, superficialității și opulenței tipic Hollywood-iene. Partea socială și erpegistică spațială au acoperit-o foarte bine kotor-urile. Games (I'd play) don't really need any more of that. Pentru altele, există deja Elite Dangerous, X, remake-urile Homeworld... eu unul nu văd unde ar mai încăpea și SC.
Da, ok, grafica e cool. But so what.
SC mi se pare în egală măsură un joc piramidal tematic glorificat, însă admir abilitatea tipului de bullshit și fundraising.
Ce face efectiv mi se pare chintesența prostului gust, superficialității și opulenței tipic Hollywood-iene. Partea socială și erpegistică spațială au acoperit-o foarte bine kotor-urile. Games (I'd play) don't really need any more of that. Pentru altele, există deja Elite Dangerous, X, remake-urile Homeworld... eu unul nu văd unde ar mai încăpea și SC.
Da, ok, grafica e cool. But so what.
Re: Star Citizen
Cu ocazia game awards, Star Citizen va putea fi jucat gratuit pana pe 14 Decembrie.
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6570
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Star Citizen
Mi-a cam cazut falca...
Nu cred ca il voi juca vreodata ca nu imi place genul, dar pare a fi de "next level" in gaming.
Nu cred ca il voi juca vreodata ca nu imi place genul, dar pare a fi de "next level" in gaming.
Re: Star Citizen
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Star Citizen
wtf? e numai pentru aristocrați jocul ăsta
nu foloseau engine-ul de la Crysis 1?
nu foloseau engine-ul de la Crysis 1?
Re: Star Citizen
E ok, până se lansează varianta finală toți o să avem 32 giga de ram.
REMEMBER CITADEL
Re: Star Citizen
Nu, au schimbat la un moment dat, au trecut la Lumberyard (de la Amazon). Au avut parcă și ceva proces cu Crytek din cauza asta.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Star Citizen
Nu e chiar ATAT de rau 16GB, dar da, pana se lanseaza o sa aibe toti rachete NASA relativ la ce au acum
Re: Star Citizen
Inca mai spera lumea la Scam Citizen?
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Star Citizen
'Star Citizen' Studio Gets $46 Million Investment From Billionaire Clive Calder And Son
Fans and investors have thrown over $250 million at Star Citizen. But it won’t hit store shelves until at least 2020South African billionaire Clive Calder’s family office and his son Keith Calder’s Snoot Entertainment are investing $46 million in Cloud Imperium Games, the studio behind Star Citizen, an uncompleted video game that’s raised a record $210 million directly from fans. The Calders’ 10% stake, the studio’s first backing from a large investor, signals a turning point for the independent developer and its cofounder Chris Roberts, who has repeatedly sought to stem skepticism that the game will run out of money before it’s completed.
Re: Star Citizen
Star Citizen Alpha 3.5 is free to play until May 8th https://www.dsogaming.com/news/star-cit ... l-may-8th/
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Star Citizen
Star Citizen's latest Free Fly event is now underway
https://robertsspaceindustries.com/prom ... 7-Free-FlyStar Citizen's Free Fly event will run until 6:59am on 4th November in the UK, and is intended to show off everything that's been introduced in the latest Alpha 3.7 update. This includes planetary caves, first-person mining, player interdiction, mission sharing, and more
Five ships will be available during the event - the Consolidated Outland Mustang Alpha, Banu Defender, Roberts Space Industries Aurora MR, Drake Cutlass Black, and the Avenger Titan - and full details of how to participate can be found on the Star Citizen Free Fly webpage.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Star Citizen
Star Citizen dev offers roadmap for development of new development roadmap
Trebuie lăudat omul ăsta. Ar vrea Ubisoft, EA sau Blizzard să se priceapă și ei la o prosteală atât de high level. Cu toate că nu pot să mă decid ce-i mai rău, să cumperi și să te joci Assassin's Creed sau să cumperi și să nu te joci Star Citizen. Hmm...
Trebuie lăudat omul ăsta. Ar vrea Ubisoft, EA sau Blizzard să se priceapă și ei la o prosteală atât de high level. Cu toate că nu pot să mă decid ce-i mai rău, să cumperi și să te joci Assassin's Creed sau să cumperi și să nu te joci Star Citizen. Hmm...
Re: Star Citizen
Ca pur context:
"Since July 2015, Derek Smart has been embroiled in heated controversy surrounding the Star Citizen crowd-funded game which he claimed[12] in July 2015 could never be developed due to its scope and promises"
Derek Smart, of Battlecruiser 3000AD infamy, lua la pula Star Citizen si inca e cel mai vizibil anti-suporter. The sheer scope of that boggles the mind.
"Since July 2015, Derek Smart has been embroiled in heated controversy surrounding the Star Citizen crowd-funded game which he claimed[12] in July 2015 could never be developed due to its scope and promises"
Derek Smart, of Battlecruiser 3000AD infamy, lua la pula Star Citizen si inca e cel mai vizibil anti-suporter. The sheer scope of that boggles the mind.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests