Știri din industrie
Re: Știri din industrie
Ce n-am vazut / auzit de in Bucuresti din lista de chestii expuse:
- Birouri naspa / murdare, cu o exceptie de o luna in care a trebuit sa lucrez intr-un demisol fara ferestre pentru ca au ramas fara spatiu in celelalte corpuri, si trebuia sa cer permisiunea de la lead ca sa-mi dea cardul ca sa ies din demisol ca sa merg la baie/bucatarie. Stiu pe un coleg care a evitat proiectul care se desfasura in demisolul ala pretinzand ca are claustrofobie (he really didn't like MMOs)
- Blacklists / do not hire lists
- Nu exista sa lucrezi 12 ore pe zi, ca vin cei de pe cealalata tura si n-au unde sa lucreze daca mai stai si tu peste program. Exceptie fac cei suprazelosi de pe tura de seara, atunci cand nu e graveyard shift, si vor sa impresionezii sefii. Si mai stau pana pe la 3-4 dimineata. Exista astreptarea insa sa vii in weekend (platit dublu desigur), si daca nu, ti-o iei la evaluare. Cunosc pe cineva care a lucrat aproape un an de zile incontiuu, venind la toate weekendurile, fara sa-si ia vreun concediu platit (ti-l rambursau la sfarsit de an). Ne zicea asta cu mandrie.
- Usi separate pentru QA . Dar daca erai contractor nu participai la petrecerile de craciun, si ca QA nu ti se dadea voie sa interactionezi cu developerii, asta daca ii aveai on site. Most of the time insa, echipa de devi e undeva in alt continent. [ah, am dat drumul iar la video si a ajuns fix la punctul asta]
Apropo, majoritatea din Bucuresti sunt 3rd party, nu lucrezi direct pentru publisherii, ci ca contractor pentru o terta (Manpower, Smartree). Si dupa 2 (?) ani pe Manpower, te muta pe Smartree, ca altfel sunt nevoiti sa te angajeze permanent, si nu le convine asta, iar legea nu le permite altfel. Dupa 2 ani pe Smartree, te muta inapoi pe Manpower, si tot asa, din prelungire de contract in prelungire de contract.
In rest, foarte mult din video este spot on, inclusiv partile semi absurde, cum ar fi bug theft.
Sunt aici pentru intrebari
- Birouri naspa / murdare, cu o exceptie de o luna in care a trebuit sa lucrez intr-un demisol fara ferestre pentru ca au ramas fara spatiu in celelalte corpuri, si trebuia sa cer permisiunea de la lead ca sa-mi dea cardul ca sa ies din demisol ca sa merg la baie/bucatarie. Stiu pe un coleg care a evitat proiectul care se desfasura in demisolul ala pretinzand ca are claustrofobie (he really didn't like MMOs)
- Blacklists / do not hire lists
- Nu exista sa lucrezi 12 ore pe zi, ca vin cei de pe cealalata tura si n-au unde sa lucreze daca mai stai si tu peste program. Exceptie fac cei suprazelosi de pe tura de seara, atunci cand nu e graveyard shift, si vor sa impresionezii sefii. Si mai stau pana pe la 3-4 dimineata. Exista astreptarea insa sa vii in weekend (platit dublu desigur), si daca nu, ti-o iei la evaluare. Cunosc pe cineva care a lucrat aproape un an de zile incontiuu, venind la toate weekendurile, fara sa-si ia vreun concediu platit (ti-l rambursau la sfarsit de an). Ne zicea asta cu mandrie.
- Usi separate pentru QA . Dar daca erai contractor nu participai la petrecerile de craciun, si ca QA nu ti se dadea voie sa interactionezi cu developerii, asta daca ii aveai on site. Most of the time insa, echipa de devi e undeva in alt continent. [ah, am dat drumul iar la video si a ajuns fix la punctul asta]
Apropo, majoritatea din Bucuresti sunt 3rd party, nu lucrezi direct pentru publisherii, ci ca contractor pentru o terta (Manpower, Smartree). Si dupa 2 (?) ani pe Manpower, te muta pe Smartree, ca altfel sunt nevoiti sa te angajeze permanent, si nu le convine asta, iar legea nu le permite altfel. Dupa 2 ani pe Smartree, te muta inapoi pe Manpower, si tot asa, din prelungire de contract in prelungire de contract.
In rest, foarte mult din video este spot on, inclusiv partile semi absurde, cum ar fi bug theft.
Sunt aici pentru intrebari
Re: Știri din industrie
Din fericire, nu. I am software QA person now.
Si ca sa contrabalansez, majoritatea partilor negative din video nu se aplica la toate firmele, pe partea de mobile gaming cel putin mediul de lucru este aproape sanatos, in functie de unde nimeresti. Dar desigur, pe dupa aia trebuie sa testezi random match 3's si gacha games.
Si ca sa contrabalansez, majoritatea partilor negative din video nu se aplica la toate firmele, pe partea de mobile gaming cel putin mediul de lucru este aproape sanatos, in functie de unde nimeresti. Dar desigur, pe dupa aia trebuie sa testezi random match 3's si gacha games.
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Știri din industrie
Măcar se plătește ok? Mă gândesc că și eu s-ar putea să ajung pe acolo când o să mă mut la București.
Re: Știri din industrie
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Salariile nu sunt grozave, dar cerintele de intrare sunt destul de scazute si ca atare reprezinta un loc ok pana-ti gasesti ceva mai bun. Singura remarca pe care o fac e ca la EA atmosfera este extrem de proasta in parte si din cauza faptului ca isi trateaza angajatii ca pe niste potentiali infractori. Adica pe bune, mi se parea exagerata in 2011 pretentia de a nu avea niciun dispozitiv electronic gen mobil sau... MP3 player [!!] in spatiul de lucru, daramite acuma cand mai toate lumea are smartphone-uri. Daca poti, evita-i cat poti de tare, nici macar sansa de a promova nu exista sub nicio forma [pe cand la Ubisoft de exemplu nu sunt rare situatiile in care oamenii sunt promovati din intern pentru diverse pozitii - ii ajuta si faptul ca au mai mult decat un simplu departament de testare in Romania].
- Ferrrrrrrrrdinand
- al IX-lea
- Posts: 3303
- Joined: 18 Sep 2016, 22:09
Re: Știri din industrie
Din ce-am înțeles, restricțiile acelea sunt ca să evite leak-urile la jocurile care încă n-au fost date publicității.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Ai inteles bine, dar ideea de a-ti trata astfel angajatii [chiar si niste testeri amarati] este idioata indiferent. De ce toate celelalte companii care angajeaza pe partea de testare nu au astfel de politici si o duc bine-merci?
Re: Știri din industrie
The Makers Of Divinity: Original Sin 2 Are Teasing Baldur's Gate 3
Deci ori Divinity: Original Sin 3, ori Baldur's Gate 3. I'll take it.
Deci ori Divinity: Original Sin 3, ori Baldur's Gate 3. I'll take it.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Știri din industrie
Sper sa nu fie BG3...Trilogia chiar are un final clar, satisfacator.
Ma gandesc insa ca poate vor folosi ceva adventure book, poate chiar cel proaspat anuntat?
Ma gandesc insa ca poate vor folosi ceva adventure book, poate chiar cel proaspat anuntat?
dump CHA
Re: Știri din industrie
Da, nu prea au cum să continue povestea din serie. Dar ar fi frumos un spin off fără legătură directă plasat în Forgotten Realms. Dacă ar fi și turn based, ar fi amazing.
REMEMBER CITADEL
Re: Știri din industrie
Nu, pentru dragostea lu olga, fara turn based.
Re: Știri din industrie
O să fie, Larian au cel mai bun sistem de luptă pentru un RPG în momentul de față, mi-e greu să cred că l-ar strica fix pentru un eventual BG3. Original Sin 3 parcă nu mă mai agită așa de tare, dar ar fi mișto să scoată un DnD sau un alt Divinity, iar de ar fi să fie BG3, cred că în afară de nume nu ar avea nimic în comun cu jocurile originale.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Știri din industrie
Sunt sceptic ca tag-ul de Baldur's Gate ar atrage gamer-i noi (adica neinteresati de jocuri de acest tip, dar care sa fie atrasi de nume). Iar aia (gamer-ii) vechi se intereseaza de joc (si) din alte motive. Deci, unde in mod traditional s-ar putea folosi brand-ul seriei pentru un plus de marketing la un joc, aici chiar nu vad un motiv evident.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Știri din industrie
Nvidia Quake 2 remake (aka ray-tracing tech demo)
https://store.steampowered.com/app/1089 ... ke_II_RTX/
https://store.steampowered.com/app/1089 ... ke_II_RTX/
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Știri din industrie
Starcraft FPS canceled to focus on Diablo 4 and Overwatch 2 - report
Va rog sa va stapaniti hohotele de plans, sunteti intr-o biblioteca!
Va rog sa va stapaniti hohotele de plans, sunteti intr-o biblioteca!
Re: Știri din industrie
Nu înțeleg cum ar fi fost Starcraft FPS diferit de Starcraft. Măcar comunitatea Rule 34 va fi fericită cu Overwatch 2.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Știri din industrie
stiati ca a fost in productie prin anii 90 si un adventure warcraft de la blizzard? nu stiati
https://en.wikipedia.org/wiki/Warcraft_ ... _the_Clans
https://en.wikipedia.org/wiki/Warcraft_ ... _the_Clans
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 33 guests