Page 6 of 8
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 15:13
by Mahdi
Nu se aude nici musca. Tac şi joacă băieţii.

Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 16:11
by TG
Aș avea multe de zis (mostly good, some bad), dar aștept să-l termin ca să nu se dovedească pe parcurs că nu e chiar așa.
Oricum, după 30 de ore, GG Obsidian e prima chestie care-mi vine în minte.
A doua e GG Larian.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 16:37
by Stokkolm
First time a kickstarter project delivered?
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 16:53
by Mahdi
Nu-i chiar primul, c-am mai jucat câteva kickstarted reușite. PoE însă mi-a dat Microbul, de mult n-am mai așteptat cu nerăbdare să ies de la lucru să fac niște questuri. Aș lăsa niște impresii mai pe larg, dar după 30+ ore încă sunt în actul II. Minusuri ar fi, dar n-au legătură cu buguri, per total am avut o experiență mult mai ok decât destule rpg-uri recente, din punctul ăsta de vedere.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 16:56
by TG
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 17:21
by Stokkolm
Prin "delivered" ma refer sa ofere un joc care sa fie peste posibilitatile scenei indie sau a industriei mainstream, care sa chiar justifice necesitatea platformei. Ca asa nu neaga nimeni ca au mai fost jocuri kickstarter resuite.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 17:28
by TG
Băi Stokkom, ce naiba? Cum adică un joc peste posibilitatea scenei indie SAU a industriei mainstream? Cum sunt astea două comparabile ca posibilități? Și ce legătura au posibilitățile cu necesitatea, platforma era necesară pentru a asigura studiourile din punct de vedere financiar, nu garanta în vreun fel un buget mai mare decât un studio indie ”stabilit”. De fapt, chiar din contra.
Acum nu mai e, că între timp early access a devenit evident un mod mai bun de a face același lucru, având în vedere că tot pe Steam ajungeau jocurile și trebuiau oamenii să plătească pe lângă taxa aia a kickstarter-ului și partea Valve.
Până acum, au fost destul de multe care au confirmat. După cum definești tu această confirmare, atunci nu, nici un proiect kickstarter nu a confirmat și nici nu se va întâmpla asta vreodată. Wth?
Eu mi-am tras o concluzie rapid, cam după ce am jucat Expeditions. Jocul ăla nu ar fi existat altfel, resursele disponibile unui studio indie capabil nu ar fi fost la îndemâna producătorilor. Existau 0 posibilități pentru ei să facă jocul acela, neavând cum să fie luați în serios nici de chestii gen Indie Funds. L-au lansat, au confirmat, l-au cumpărat like 10 oameni în plus dar au fost mulțumiți. Dacă asta nu e ”delivered” raportat la scopul acestui mod de finanțare, nu știu ce poate fi.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 17:49
by Stokkolm
Era intrebare. Daca nu e primul kickstarter care confirma, care sunt celelalte? Nu le cunosc pentru ca nu am incercat multe din ele, asa ca sunt curios ce parere au cei de aici de pe forum care sunt mai implicati. Sincer.
Scena indie sau industria mainstream erau singurele optiuni inainte. Intre a dezvolta un joc din buzunarul propriu si a te ruga de un publisher, kickstarter a venit ca o alternativa la ambele. Poate fi facuta comparatia.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 22:33
by Waaagh!
Well, Wasteland 2 was fucking awesome. M-a prins si pe mine raceala la ala.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 22:38
by 9think
Cred ca se poate adauga la lista si Shadowrun Returns / Dragonfall, si sper ca, in curand, si Broken Age.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 6 Apr 2015, 23:10
by TG
Au fost multe kickstartere care au confirmat, mi se pare ciudată întrebarea când au și fost destul de prezente pe site-urile de specialitate și în general online. Plus că poți merge pe site-ul kickstarter să vezi ce s-a lansat până acum.
Evident, nu le-am jucat pe toate, dar dintre cele pe care le așteptam doar The Banner Saga m-a dezamăgit până acum.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 7 Apr 2015, 08:10
by MC
Spintires. Best offroad game ever made.

Nu ca au fost foarte multe but still...

Nu cred ca era posibil fara kickstarter
Re: Pillars of Eternity
Posted: 8 Apr 2015, 00:08
by McWilliams
Poate Stokkolm intreba ceva in genul "este oare primul kickstarter reusit care implica niste nume mari?" (pentru ca Obsidian Entertainment si Paradox Studios nu sunt din clasa Indie). Sau poate era ceva in genul "este oare primul kickstarer reusit care cere un pret de triple A pentru jocul lor?" (in ideea ca si ofera content la nivel de joc din gama triple A).
Nici eu nu urmaresc chiar asa de atent cum progreseaza anumite jocuri via kickstarter, insa la PoE mi-a sarit in binoclu atat pretul jocului (diferit fata de un 20-30 de euro, cat s-a cerut pentru alte jocuri cumparate de mine si iesite din kickstarter), cat si ce developer/publisher a avut jocul. Ok, cerintele tehnice pentru joc nu cer nVidia Titan, jocul nu este fara probleme (bugs, din ce ati zis voi pe aici) si nici nu a avut parte de hype din categoria "buses in Manhattan had advertisments for this game". Dar content-wise si complexity-wise, PoE pare ca se apropie mai mult de un full-time AAA decat de un joc-concept/un demo mai lung (cam astea fiind rezultatele primelor kickstarter-e).
Re: Pillars of Eternity
Posted: 8 Apr 2015, 01:00
by DarthZombie
Pai Obsidian e cel mai versat studio dintre toate cele care au apelat la kickstarter. In rest ori ai studio-uri indie foarte mici, ori studio-uri care mizeaza pe "the good old days" [gen Tim "Half now, fork in some more for the other half later" Schafer sau Brian Fargo]. Imho e primul joc Obsidian care pare finisat, cu ocazia asta au aratat de ce sunt in stare daca nu sunt luati in bataie de joc de publisheri. Daca jocul asta si South Park le va asigura finantarea pentru un viitor joc [si deci sa nu depinda de un publisher], sunt cu atat mai multumit de realizare. Si nici macar nu-s diehard fan de RPG-uri, lol.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 8 Apr 2015, 07:55
by TG
McWilliams » 07 Apr 2015, 23:08 wrote:Poate Stokkolm intreba ceva in genul "este oare primul kickstarter reusit care implica niste nume mari?" (pentru ca Obsidian Entertainment si Paradox Studios nu sunt din clasa Indie). Sau poate era ceva in genul "este oare primul kickstarer reusit care cere un pret de triple A pentru jocul lor?" (in ideea ca si ofera content la nivel de joc din gama triple A).
Yeap, tot ”nu” la ambele. Wasteland 2 ar fi primul dintre jocurile cu nume bari, buget ”mare” și preț de AAA.

Re: Pillars of Eternity
Posted: 9 Apr 2015, 13:58
by Mikael
1.04 patch notes
These are the tentative patch notes for 1.04. We have started generating builds for QA and are planning to release it in a few business days, if not sooner, depending on how testing goes. These are subject to change, and additional items may end up being added in the final notes. The team is now working on patch 1.05, and only critical fixes will be added to 1.04 to make sure we can release this as soon as we can. We are most definitely continuing to read through support threads and e-mails to us (even if we haven't been responsive enough Posted Image) and we plan to continue doing so for the foreseeable future!
Items, Spells, and Abilities
AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score.
Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick.
Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect.
Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick.
Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25.
Blooded should trigger properly in all cases now.
Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended.
Prone Reduction mod should now work correctly.
Quests and Companions
Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels.
Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory.
Falanroed's dialogue no longer displays a script node.
Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff.
Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest.
Players can now loot the nest in Oldsong.
Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations.
Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map.
Fixed spawn issue in a scripted interaction near the end of the game.
Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua.
Sagani no longer references the antagonist by name before you know it.
A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted.
The "Master's Tools" quest will now work if you have the required items before starting the quest.
The "A Two Story Job" scripted interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up.
General Fixes
Optimized Save/Load game system for better performance.
Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory.
Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold.
"All Stronghold Upgrades" achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold.
The "Kill All Dragons" achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead.
Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount.
Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data.
World time will not get very large in some cases after Save/Load.
Modelling offset with Durance's head has been adjusted.
Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek.
All shaders will now compile properly under DirectX 11.
Restored all the missing effects in the intro cutscene.
Removed Blunderbuss item from an early game loot table.
Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation.
Fixed a few save game issues with dead summoned creatures.
Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API.
Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions.
Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused.
Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls.
Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode.
Audio will now resume properly if the game loses focus.
Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container.
Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue.
Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 14 Apr 2015, 22:02
by Mahdi
O zi productivă.

Re: Pillars of Eternity
Posted: 14 Apr 2015, 22:08
by TG
Dacă joci pe hard, gg, din ce mi-am luat până acum, nu pare chiar la îndemână să le dau omorul într-un mod super onorabil așa.

Re: Pillars of Eternity
Posted: 16 Apr 2015, 23:46
by Mahdi
Am jucat pe normal, dar când vine vorba de dragoni nu cred că contează. Stat-urile monştrilor am înţeles că rămân la fel şi pe easy şi pe hard; diferă doar numărul şi componenţa encounter-urilor. Doar pe path of the damned se schimbă treburile, dar asta rămâne pentru un playthrough ulterior.
L-am terminat în seara asta, mi-a luat 61 de ore în total. Gg. Şi-a meritat banii şi aşteptarea. Impresii altădată, că acum îmi pică ochii în gură.
Re: Pillars of Eternity
Posted: 17 Apr 2015, 01:58
by SnipeRulz
But can you do it in under 40 minutes?
Video may(actually, it will) contain spoilers