Page 9 of 22
Re: Dark Souls 3
Posted: 8 Mar 2016, 11:51
by kensky
Sweet mother of jesus, i-am facut pe stan & bran din prima incercare, nu-mi vine a crede

, si ce deprimat bateam prin anor londo crezand ca voi sta o zi la aia doi; acum 4 ani mi se pare ca i-am facut dupa vreo 15-20 incercari. Overall la bossi pana acum, credeam ca voi avea ceva probleme dar curios, doar la quelaag mi-a trebuit 3 incercari, in rest din 1-2 am killarit. Din ce tineam minte bossii din ds1 erau mult mai greu de ucis decat cei din ds2, dar cred ca eram eu prea but cand l-am jucat acu 4 ani

Re: Dark Souls 3
Posted: 8 Mar 2016, 14:39
by sebas
Ei, binențeles că acum o să ți se pară mult mai ușor.

Stan și Bran, Manus și Kalameet sunt foarte mișto însă, tough but not cheap.
Acuș ajung la Ruined Sentinels, sunt curios cum mă voi descurca. Pursuer mi-a plăcut tot timpul foarte mult ca moveset, dar l-au refolosit de atâtea ori în SotFS că l-aș putea bate și cu ochii închiși.
Re: Dark Souls 3
Posted: 8 Mar 2016, 17:56
by sebas
Sidenote, objective Press amirite?
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Mar 2016, 12:15
by .chester
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Mar 2016, 15:08
by Waaagh!
Continuarea in curand pe topicul
Ce ţăpăline v-ati luat?.
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Mar 2016, 15:35
by Mahdi
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 21:06
by Mahdi
Praise the Sun!
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 22:02
by Waaagh!
fuck, sper sa fie trolleala sau sa existe optiunea pentru 30 fps because fuck 2x as fast durability loss. and fuck anyone saying otherwise.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 22:07
by Mahdi
Cred că au fost doar unul sau două momente în tot DS2 când m-a afectat chestia cu durabilitatea. Get over it.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 22:14
by Waaagh!
nah, fuck it. eu trebuia sa port bk ring+3 ca sa am parte de pierderea de durabilitate vanilla si sa nu raman in fundul gol la jumatatea unor bos fights sau dupa primul val de inamici. Third dragon ring murea dintr-o lovitura prin anumite zone daca nu aveai inelul ala echipat. fuck it, get over the 60 fps faggotry and don't gimp yourself for shiny graphics.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 22:20
by Mahdi
Lal. Nici măcar n-ai vreo garanție că o să vină la pachet cu bugul ăla. Besides, vuia internetul acum un an c-a ieșit patch care îl repara în DS2.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 22:25
by sebas
Get some repair powder?

Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Mar 2016, 22:36
by Waaagh!
Meh. "Get some repair powder" nu e solutie, nici macar de la jumatatea jocului cand poti intr-un final sa cumperi prostia in cantitate nelimitata. Iar in mijlocul unei lupte am lucruri mai bune de facut decat sa ma dau cu pudra mentolata ca sa nu mi se rupa bracinarii.
Pierderea de durabilitate la viteza dubla nu era un bug, ci venea la pachet cu cele 60 fps din cauza felului in care stiu japii sa programeze jocul. Exemplul edificator e urmatorul: o arma pierde x puncte de durabilitate pe fiecare frame din timpul animatiei in care hitboxul ei se suprapune cu hitboxul inamicului. Cum viteza animatiei este fixa, daca dublezi numarul de frame pe secunda, dublezi pierderea de durabilitate. Ceea ce s-a intamplat in ds2 de la bun inceput si se intampla si acum la 60 fps. Bugul de care vorbeste Mahdi era de fapt un ridicol 4x sau chiar 8x la pierdere cand loveai pereti si cadavre pe care l-au eliminat abia cand s-a lansat editia sotfs pe console.
Miamuki ala pare totusi un om serios si sper sa ramana la 30 fps. Daca nu, sa dubleze durabilitatea echipamentului in versiunea pentru pc daca vrea sa treaca la 60 fps, trecere care oricum ar constitui o fandoseala complet inutila din punctul meu de vedere. Jucati si voi Crysis daca vreti grafica sa va cada ochii.
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 08:38
by sebas
Eu problema o cunosc, prima trecere prin DS2 am făcut-o cu bug cu tot (și fără bridge shortcut în NMW, ouch). Doar că nu mi s-a părut o problemă mare. De mimics și secrete verificam cu arme secundare, în rest repair powder și bk ring (rareori). Sunt suficiente bonfires în DS2 încât să nu îți prea bați capul cu repairs nici la jumate de durability.
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 09:11
by Waaagh!
Hai totusi sa nu ne coboram in acel abis al gandirii in care suntem dispusi sa inchidem ochii la mecanici de joc ce nu functioneaza corespunzator si sa cautam tot soiul de solutii de compromis de dragul unor fandoseli grafice. Things should work as intended, ori daca exista mecanici de joc a caror functionare este legata de numarul de fps, atunci hai sa-l lasam in plm la valoarea la care acele mecanici functioneaza corect.
Mie mi se pare ca ds1, exact asa cum a fost lansat pe pc (fara dsfix si alte aiureli), arata mai bine ca ds2 in editia finala, cu toate framele in plus, rezolutia mai buna si suportul pentru directx11. Reflexiile de pe suprafete lucioase mi se par mult mai reusite, iar efectul de blur probabil ajuta mult in pastrarea atmosferei. In ds2 se vede de la 3 km unde au lucrat de mantuiala. Unde mai pui ca a fost placut sa joc fara stresul ca o data la doua camere o sa raman in fundul gol sau ca arma de legenda forjata de zeul nu stiu care o sa se faca tandari dupa ce-am lovit trei oropsiti la rascruce.
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 09:41
by Mahdi
Lal. În primul rând faptul că au lucrat de mântuială modelatorii și texturiștii nu are nicio legătură cu cele 60fps. Sunt de acord cu critica ta, dar hai să nu băgăm astea în aceeași oală.
În al doilea rând, ca om care a reușit să butoneze un pic versiunea de console de DS2 înainte să apară cea de pe pc, pot spune că cei 60fps nu sunt doar un moft - faptul că DS2 rulează fin la 60fps, fără framerate drops, e o îmbunătățire clară, și nu numai pentru plăcerea vizuală, ci și pentru gameplay. Imaginează-ți drop-urile alea din Blighttown în mod regulat, în special când trage un boss o bășină de atac special. Într-adevăr, nu e nejucabil un joc la 30fps, atâta timp cât e menținut constant. Altfel drop-urile de la 60fps la 50fps sunt mai puțin jarring decât de la 30fps la 20fps. Și până la urmă e vorba de un principiu - de ce să urli că nu e bine să ruleze la 60fps, când ar trebui să urli că nu e bine să legi durabilitatea de o chestie precum framerate-ul.
Ceea ce ne aduce la al treilea rând: ai vreo garanție că se va repeta asta și în DS3? E posibil, nu zic nu, date fiind practicile recente mai puțin oneste din partea Fromsoft (vezi faza cu cumpărat ediție separată pentru cei care vor directx nu știu cât). Dar până avem o confirmare, asta cred că e cea mai inutilă discuție în contradictoriu la care am participat pe topicul ăsta.
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 10:23
by Waaagh!
Cred ca acele caderi de framerate se datoreaza optimizarii proaste, faptului ca jocul nu stie sa gestioneze bine resursele de pe pc. Ds2 a fost optimizat foarte bine pentru calculator. Fara sa ma pricep, imi imaginez totusi ca mergea la fel de bine din punct de vedere al performantei si daca era blocat la 30 fps.
Sunt destul de sigur ca problema se va repeta in ds3, pentru ca asa stiu ei sa programeze (si engineul jocului este acelasi btw). Desigur, o modalitate simpla de a multumi si oamenii normali si fandositii ar fi ca echipamentul sa aiba o valoare rezonabila a durabilitatii (gen ds1, unde orice prapadenie avea cateva sutane bune de durability points), astfel ca si oamenii normali se vor putea juca linistiti si nici fandositilor nu le vor cadea ochii daca nu le explodeaza placa video de la spectacolul vizual.
Evident ca discutia este stupida, dar asta pentru ca puncte de vedere gen "lasa sa ruleze la 60 fps ca dau cu repair powder (si fug pe langa inamici eventual

)" sunt incomensurabil de stupide.
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 10:36
by sebas
Auzi, nu fi urâcios că nu-ți șade bine.
Ți-am zis că eu nu m-am simțit afectat prea tare de bug pentru că m-am descurcat folosind x și y. Ăsta nu era argument înspre a susține că e ok să ai mecanicile jocului legate de fps.
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 10:46
by Mahdi
Abia aștept să iasă jocul, să aibă același bug și să vină Waaagh pe aici să ne zică: "V-AM ZIS EU!"
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Mar 2016, 11:15
by Waaagh!
Once again, nu e un bug. Asa programeaza ei. Bugul era legat exclusiv de lovirea peretilor sau cadavrelor, cand se mai adauga cel putin un factor 2 la pierderea de durabilitate deja crescuta prin ridicarea fps-ului (care nu-i un bug, asa e jocul facut).
Mie doar mi se pare bizar ca lumea sa insiste pentru un feature inutil, o izmeneala grafica (nu cred ca are legatura cu optimizarea despre am discutat anterior), desi se stie ca va avea un impact negativ asupra anumitor mecanici de joc, dat fiind ca vorbim de acelasi engine pentru acelasi gen de joc la care au lucrat aceiasi oameni.
Pe ds2 l-am jucat si eu fara prea mari dificultati, dar mi s-ar parea de bezna mintii sa-i spun cuiva ca problema nu exista/are loc doar in cateva faze din joc, dat fiind ca ajungi des la bonfire, arunci cu repair powder pana faci alergie la ea si alte asemenea. La fel de bine poti sa fugi prin nivel ca sa nu ti se franga vointa pana la bos

. Singura solutie normala ar fi daca n-ar exista problema de la bun inceput, adica 30 fps, daca aia e setarea pentru care a fost jocul calibrat, testat si balansat.