Page 2 of 3
Re: Civilization VI
Posted: 25 May 2016, 19:06
by mitzager
https://www.rockpapershotgun.com/2016/0 ... n-preview/
Din primele 3 screen-uri nici mie nu mi-a placut grafica, dar vazand video-urile mi-am cam schimbat parerea. Chiar pare decenta.
Agenda liderilor mi se pare un feature awesome, o sa influeteze gameplay-ul. Din ce inteleg, sunt situatii in care poti indirect sa afectezi relatile intre civilizatii, ceea ce inseamna ca avem posibilitatea de a fi puppet masters, sa ii manipulam pe toti.
Re: Civilization VI
Posted: 22 Jul 2016, 11:40
by Mitzah
DAR! Aztecii vin intr-un DLC
la lansarea jocului. E gratuit daca faci pre-order, altfel trebuie sa astepti 90 de zile, cand devine gratuit pentru toata lumea.
Not cool. Practic vor sa sari cu precomanda ca sa te descurajeze sa astepti review-urile din primele zile si sa iei apoi o decizie. Si se stie cat de ok au fost ultimele Civ-uri la lansare. Nu, mersi.
Re: Civilization VI
Posted: 22 Jul 2016, 12:26
by Mahdi
We need a poop emoticon for this.
Re: Civilization VI
Posted: 22 Jul 2016, 20:25
by McWilliams
Daca tinem cont de tranzitia de la Civ IV catre Civ V, a fost nevoie cel putin de primul expack (Gods and Kings), daca nu chiar si de al doilea (Brave New World) pentru ca Civ V sa ofere un content mai bogat, mai echilibrat si mai bine structurat decat precedentul joc din serie. Asa ca ma astept ca versiunea vanilla din Civ VI sa fie inferioara dpdv calitativ lui Civ V. Cu Aztecii ca DLC gratuit la pre-order sau nu, asta nu va schimba mare lucru. Recomand cu caldura, alaturi de multi altii, sa ramai la precedenta versiune completa, pana cand exista o motivatie mai mare de "vreau sa joc Civ VI pentru ca este ceva nou-aparut".
Re: Civilization VI
Posted: 22 Jul 2016, 21:00
by vulp
fara brave new world, civ IV e mai bun decat civ V chiar si cu gods and kings...
Re: Civilization VI
Posted: 30 Sep 2016, 18:31
by Azad
Re: Civilization VI
Posted: 17 Oct 2016, 23:15
by TimmY
Also, pre-load on Steam now!

Re: Civilization VI
Posted: 22 Oct 2016, 15:18
by Mitzah
Astia (pe) care l-ati cumparat, am doua intrebari:
- Au imbunatatit AI-ul?
- E jucabil in multiplayer acum, la lansare?
Re: Civilization VI
Posted: 22 Oct 2016, 21:08
by sebas
Multiplayer nu știu. La o primă vedere AI-ul e tot la nivelul Civ V.
Re: Civilization VI
Posted: 22 Oct 2016, 21:36
by DarthZombie
Din cate am inteles se pare ca nu mai sunt problemele de desync care erau in V, dar adevarul e ca e aproape imposibil sa mearga mai prost decat ce se intampla acolo.
Re: Civilization VI
Posted: 24 Oct 2016, 14:17
by TimmY
AI-ul e destul de slab.
Primul meu meci l-am jucat pe Prince si overall AI-ul a fost cam anemic. S-au luptat intre ei la inceput, si in turn 492, Japan mi-a declarat surprise war.
Nu mai tin minte cum a fost la inceput in CiV V dar aici AI-ul nu face prea multe. Sta cu mii de gold, nu isi da upgrade la unitati.
Mai sunt si ceva exploits cu builders si anumite minusuri legate de interfata, lucruri pe care sper sa le repare in primul patch.
Ah si interfata nu se scaleaza in functie de rezolutie. Au o optiune dar se pare ca pentru rezolutia mea nu e available.
Joc in 2560x1440 pe un monitor de 27". Se poate edita un fisier xml in privinta asta, da noh, optiunea aia trebuia sa mearga.
Re: Civilization VI
Posted: 24 Oct 2016, 14:37
by sebas
Pe Prince poti sa joci oricare Civ cu ochii închiși, tocmai pentru motivul enunțat de tine mai sus, AIul stă cu fundul pe resurse degeaba

Ia încearcă un Emperor.
Eu încă mă chinui să găsesc un echilibru între early game army și empire building. Barbarii kick freaking ass acum, nu mai merge cu doi archers și un warr care să țină piept la orice.
MPul pare foarte OK din câte am văzut la FilthyRobot:
https://www.youtube.com/watch?v=vF9gqH_DSuc
Re: Civilization VI
Posted: 24 Oct 2016, 15:12
by TimmY
Da, stiu. Totusi am vazut players care au jucat la Deity si nici acolo AI-ul nu e chiar ok. Unele factiuni tot asa stau si nu isi dau upgrade la unitati. Parca quill avea ceva video unde AI inca avea knights and shit.
Barbarii sunt hardcore. Cred ca cu ei am avut cele mai mari probleme. Cu toate ca nici ei nu se comporta chiar ok. Au venit la mine, au dat pillage la doua tiles si au plecat

. Good guy barbarians.
Re: Civilization VI
Posted: 24 Oct 2016, 18:45
by McWilliams
Problema cu dificultatile mari la Civ, asa cum stiti, este ca nu face AI-ul mai destept, doar ii acorda bonusuri nesimtite de la start. Este... enervant/stresant sa iti faci strategii fara minuni si/sau fara religie, pe motiv ca AI-ul le-a acaparat pe cele mai bune (sau chiar pe toate). Macar Civ VI a schimbat ceva pe-aici (technology, government etc.), astfel incat nu este game-over daca pierzi ceva early game.
I really should buy Civ VI, but fucking Paradox is sucking my wallet dry.
Re: Civilization VI
Posted: 24 Oct 2016, 19:20
by TimmY
Sa nu il iei direct de pe steam. Pe greenmangaming si bundlestars e mai ieftin, -20% si -15%.

Re: Civilization VI
Posted: 25 Oct 2016, 15:35
by sebas
Nu prea înțeleg raționamentul față de dificultate. Vrei even playing field și adversari deștepți? Joci multiplayer.
Un joc complex precum Civ nu va avea un AI inteligent, cel puțin nu în viitorul apropriat. Este tehnic imposibil.
Re: Civilization VI
Posted: 25 Oct 2016, 15:42
by DarthZombie
Faptul ca un AI bine pus la punct iti cere foarte mult timp ca sa-l dezvolti nu il face "tehnic imposibil". Modul Vox Populi pentru Civ5 de exemplu a imbunatatit mult de tot AI-ul din multe puncte de vedere pana la nivelul in care veteranii acestui mod spun ca AI-ul din Civ6 vanilla este inferior si face greseli stupide. Nu sugerez faptul ca o comparatie intre un joc vanilla si unul modat dupa multi ani de munca colectiva este una corecta, dar "tehnic imposibil" nu este adevarat in acest caz. Doar ca ar manca mai mult timp de development decat sunt dispusi cei de la Firaxis sa investeasca.
Re: Civilization VI
Posted: 25 Oct 2016, 16:15
by TG
sebas wrote:Un joc complex precum Civ nu va avea un AI inteligent, cel puțin nu în viitorul apropriat. Este tehnic imposibil.
Civ e simplist fata de jocuri de strategie (4X-uri sau grand strategy) cu AI-uri mai reusite. Daca AI-ul e la un nivel atat de scazut incat fura din placerea de a juca (cum era cazul la Civ. V de exemplu) atunci de ce sa nu te plangi de el?
In situatiile astea, ideea nu e ca ar vrea cineva AI de nivel uman, talentul prodcatorilor se vede si la cat de bine te fac pe tine sa crezi ca oponentii sunt periculosi fara sa triseze. Galactic Civ. II facea asta superb. Dar evident ca daca stai si cauti gasesti decizii stupide luate de calculator in orice joc, totul e cat de des si evident le fac.
Re: Civilization VI
Posted: 25 Oct 2016, 16:39
by mitzager
AI-ul din Civ VI e încă în dezvoltare, în ultimele săptămâni înainte de release numai pe asta s-au concentrat şi nici nu ştiu dacă au reuşit să livreze. Civ nu e genul de joc de care să te bucuri de potenţialul maxim la lansare, pentru că în următoarea perioadă o să apară o grămadă de îmbunătăţiri, mai ales după ce primesc feedback de la comunitate.
Re: Civilization VI
Posted: 25 Oct 2016, 16:55
by sebas
AI-ul de Civ V si VI e prost în primul rând din cauza 1upt. De-asta AI-ul de Civ IV e bun și astea mai noi cretine. Suferă de aceeași problemă ca și AIurile de șah, că nu poate ajunge la fundul sacului de permutări. Cele din urmă însă au fost dezvoltate susținut de-a lungul anilor înspre optimizarea algoritmilor.