Page 2 of 8

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 09:57
by zme-ul
TG wrote:Pentru că nimeni nu dezvoltă jocuri pentru 60Hz în UHD. Și spre deosebire de 3D nu are potențial să aducă ceva nou. Iar faptul că unii oameni îl consideră un minim nu îl face un desiderat mai apropiat de realitate, cred că am mai zis cum e cu standardele de rezoluții și dezvoltarea de jocuri - planete diferite.
nu trebuie sa dezvolte nimeni jocuri in UHD, ci nu exista puterea HW necesara sa duca jocul in UHD - pentru a vedea un 60Hz in UDH trebuie sa investesti doar in placi video ~1400$

cat despre 3D, a murit si s-a dus asa cum a venit, cu toti aia 10 care inca au monitoare si TVeuri 3D

problema in plus ce o pune VRul, e necesitatea absoluta de low latency, atat din partea displayurilor cat si pe partea de procesare a scenelor
poate noile generatii de GPUri de la nVidia si AMD vor fi in stare, si la ce preturi ... :roll:

---
hardware adresat entuziaștilor
si "entuzistii" aia stranba din nas, pentru ca VRul ca sa prinda la public trebuie sa fie ieftin, comestibil - ca altfel o dai in problema oului si a gainii
dezvoltatorii nu vor face jocuri pt VR pentru ca piata este mica, si piata va fi mica pentru ca HW e scump si nu exista jocuri pt el

cum am zis si mai sus, armata este deja interesata de VR; francezii de la Dassault sunt deja in parteneriat cu HTC/ValvE

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 12:13
by TG
Prin 3D ma refeream la VR. Monitoarele 3D erau un mare cacat, de aia s-a dus. Cum ziceam zmeule, poate nu se intampla acum, dar se va intampla, e progresul evident si din punctul meu de vedere, necesar, rezolutiile astronomice nu ma incanta cu nimic.

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 12:14
by sebas
http://www.twitlonger.com/show/n_1so5a27

Eu am 980ti, acelasi monitor ca TB si mi se pare ridicol de scump Riftul, scump pentru o technologie care totusi trebuie sa prinda pentru a ajunge la o doua sau a treia generatie. Ca daca nu vand destul nu va mai investi nimeni in generatii viitoare.

Astazi, Riftul il iei ca pe o distractie intr-un Space Sim sau cockpit game. Nu inteleg comparatiile cu un monitor, gpu, smartphone etc. Daca faci o comanda azi, in Aprilie cand iti vine poti intri in EVE sau Dirt Rally si sa te joci. Si cam atat.

Vom vedea ce zic VIVE si Sony.

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 12:50
by zme-ul
TG wrote:progresul
asta nu e progres, VRul e un side-quest, e un element nisa al industriei
monitorul va ramane sfant

si un mare piron in cosciugul VR, VRul e anti-social - in momentul in care ti-ai pus dracovenia pe cap, comunicarea cu mediul s-a incheiat
se vor duce pe pula gorobetii aia de pe YT si ale lor "let's play"
sebas wrote:Vom vedea ce zic VIVE si Sony.
Morpheusul de la SONY s-ar putea sa fie cel mai ieftin - parca ziceau ceva de pretul unui PS4, deci functional va fi ~700$ cu totul

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 19:22
by TG
The Oculus Rift price hurts now, but ultimately won't matter

"I handled the messaging poorly"—Luckey
599—at which price Luckey claims Oculus don't make a profit—is the product of custom OLED displays, motion tracking and advanced optics "that are more complex to manufacture than many high end DSLR lenses."

Other morsels include the estimate that 100 games will be available on Rift by the end of the year, 20 from Oculus Studios, and that you shouldn't expect to be playing on maximum settings with just the recommended hardware. But we are PC gamers, and this is familiar territory.

I'm most surprised by the assertion that Rift games will not be exclusive to the Rift store but made available wherever the developer chooses. That's what we expect of games at present, but who didn't eye the Facebook buyout and imagine a closed platform creeping up on us?

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 19:44
by sebas
Tipul ăsta de la PC Gamer nu vede diferența: el a avut ocazia să încerce DK1, mai nașpet și ieftin da da, și s-a îndrogostit de VR și acuma abia așteaptă sa strângă bani pentru the real deal. Super.
Dar noi ăștia care nu avem de unde să luăm un VR mai nașpet și ieftin de care să ne îndrăgostim, cum justificăm banii. Leap of faith?

Eu înțeleg că până în 2018 se poate întâmpla X sau Y. Dar noi acum avem în față doar Riftul ăsta, la prețul ăla și cu lista asta de jocuri.

Tot așa înțeleg încrederea că VR will be the shit și că nu o să fie un mare fâs gen bluray, 3D gaming, google glasses bla bla. Dar pentru un success gen Apple iPad există și un mare fâs gen Microsoft Tablet PC. La fel cum pentru un Playstation există și un Sega Saturn.

edit
http://oculusrift-blog.com/allthingsd-s ... -d11/1616/
I guess you would know, since you have the world’s largest private collection of VR headsets.

Luckey: I’m one of the few people where it’s different. I would spend whatever it was. Gamers are not known to be the most affluent population of people. If something’s even $600, it doesn’t matter how good it is, how great of an experience it is — if they just can’t afford it, then it really might as well not exist. We’re going for the mainstream, but time will tell what the market is.

Re: Știri din industrie

Posted: 7 Jan 2016, 23:46
by MC
phpBB [media]

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 07:26
by ola small dickie
realitatea virtuala e un subiect major prezent de mult timp in literatura, filme, in mentalitatea umana, un concept major, nu se compara cu o mufa, cu un standard de nu stiu ce monitor, cu portul usb, cu un cd-rom, cu un nou tip de veceu. e clar ca va fi un urmator pas. si ce vedem azi reprezinta niste pasi spre acel pas. ca va avea mare succes oculus sau alta iteratie asta e alta discutie, cineva va avea la un moment dat. in sensul ca produsul va fi folosit in masa

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 07:57
by MC
Ce ne-ai spus tu acuma e ca undeva, candva, cineva va avea succes aducand VR in casele oamenilor.
Ai mai spus si ca tehnologia va evolua in viitor.

Si monitorul, portul usb, cd-romul au fost concepte majore candva. Acum ni se par niste banalitati desuete. Chiar si veceul probabil ca a fost candva un concept major. Chiar si in prezent tehnologia in domeniu evolueaza si apar veceuri care te spala pe cur.

Noi dicutam aici ceva concret referitor la un produs care va fi pe piata in 3 luni.
Cine stie unde va fi lumea peste 350 de ani.

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 08:00
by ola small dickie
MC wrote: Chiar si in prezent tehnologia in domeniu evolueaza si apar veceuri care te spala pe cur.
Deci dupa ani de zile in sfarsit a ajuns si in Zalau. Acum mai trebuie sa asteptati si revista Nivelul 2.

Si ai repetat greseala. Portul usb, un standard de monitor (NU MONITORUL), cd-romul nu se compara in rezonanta si importanta cu conceptul de realitate virtuala.

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 08:02
by MC
A... deci nu mai ai de zis nimic referitor la subiect. O dai in flame.
O zi buna :)


Oh ai dat edit. :D Prima data arunci flame-ul si apoi mai zici ceva si pe subiect. Bun

Cd-romul a avut un impact mult mai mare in mult mai multe domenii de activitate decat va avea VR-ul (cel putin in viitorul previzibil).
VR-ul e entertainment. Cd-romul a fost mult mai mult.

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 08:10
by ola small dickie
Ok. cd-romul e mai important decat realitatea virtuala. mai de impact, mai multe domenii de activitate. da. un mediu de stocare e mai important si mai de impact comparat cu realitatea virtuala. da, e ok

din start comparatia e o cretinatate, comparam un concept cu un mediu de stocare fizic. dar se poate si mai bine de atat, declarand ca al doilea e mai important ca primul. :lol:

discutia are potential sa devina si mai amuzanta de atat
MC wrote:

Cd-romul a avut un impact mult mai mare in mult mai multe domenii de activitate decat va avea VR-ul (cel putin in viitorul previzibil).
VR-ul e entertainment. Cd-romul a fost mult mai mult.
This is copypasta - coltul vesel material

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 08:35
by MC
ola small dickie wrote: din start comparatia e o cretinatate, comparam un concept cu un mediu de stocare fizic. dar se poate si mai bine de atat, declarand ca al doilea e mai important ca primul. :lol:
Te pomenesti ca realitatea virtuala e ceva metafizic :))
Nu e, in esenta, doar un ecran cu niste lentile pus in fata ochilor. Vaiiiiii...

Da, cd-romul a avut un impact major intr-un numar foarte vast de domenii. VR-ul reprezentat pana acum doar de Oculus rift se prefigureaza a fi ceva dedicat doar entertainmentului.

Re: Știri din industrie

Posted: 8 Jan 2016, 08:49
by ola small dickie
Tu cred ca nu intelegi despre ce vorbim, sper.

ia si citeste: https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_reality

Use: Education and training, Training, Video games, Fine arts, Heritage and archaeology, Architectural designs, Urban design, Therapy

CD_ROMUL SA MOARA FAMILIA MAGARU!

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 8 Jan 2016, 09:46
by TG
Cred ca glumesti MC, deja VR-ul are aplicatii in mutle domenii. Nici nu se discuta asta, e stiut, singura dezbatere e daca va prinde acum pe partea de gaming, de aia toate problemele cu pretul. Adica pe bune, tu cand te bagi intr-o discutie o faci macar cu un minim de cunostinte despre subiect? Stiu ca hardware-ul nu e zona cu care sa ai vreo tangenta dar totusi, asa faci si la servici?

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 8 Jan 2016, 09:50
by sebas
Măi, nu vorim despte concepte și evoluția rasei umane. Ci despre Oculus Rift, Gen1 release: price, specs, hype (i.e. de Hardware, nu Cafenea).

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 8 Jan 2016, 11:23
by MC
TG wrote:Cred ca glumesti MC, deja VR-ul are aplicatii in mutle domenii. Nici nu se discuta asta, e stiut, singura dezbatere e daca va prinde acum pe partea de gaming, de aia toate problemele cu pretul. Adica pe bune, tu cand te bagi intr-o discutie o faci macar cu un minim de cunostinte despre subiect? Stiu ca hardware-ul nu e zona cu care sa ai vreo tangenta dar totusi, asa faci si la servici?
Am spus :
VR-ul reprezentat pana acum doar de Oculus rift se prefigureaza a fi ceva dedicat doar entertainmentului
.
Discutam strict de Oculus Rift. Ma refeream la VR-ul asa cu e el reprezentat de OR. Habar n-am in cate domenii se folosesc cine stie ce tehnologii inclusiv o forma sau alta de VR.
Sebas a prins totusi ideea.

Nu stiu daca te-ai informat de unde si mai ales de la ce a pornit discutia.
iti reamintesc:
ola small dickie wrote:realitatea virtuala e un subiect major prezent de mult timp in literatura, filme, in mentalitatea umana, un concept major, nu se compara cu o mufa, cu un standard de nu stiu ce monitor, cu portul usb, cu un cd-rom, cu un nou tip de veceu. e clar ca va fi un urmator pas. si ce vedem azi reprezinta niste pasi spre acel pas. ca va avea mare succes oculus sau alta iteratie asta e alta discutie, cineva va avea la un moment dat. in sensul ca produsul va fi folosit in masa
Asta e un post in care merita sa ma lansez intr-o discutie temeinic documentata?! daca, parca, candva?
Nu sunt idiot nici eu mister.

Pana sa intre Ola in discutie noi vorbeam strict pe subiectul Oculus Rift. Cu articole, cu pareri, cu clipuri cu una cu alta.
Am incetat de ceva timp sa mai port o discute serioasa cu Ola. Sigur, asa la pareri, impresii ma mai bag.

TG vezi ca te molipsesti cu atitudine gen Ola. Ce treaba are serviciul meu cu ce discutam aici?
Vrei sa intram intr-o discutie juridica? Sa vezi cat de documentat sunt? Chiar acum ma ocup de un dosar pe contencios administrativ. Vrei sa-l dezbatem pe forum sa vezi daca sunt documentat pe subiect sau nu? Mi-ar prinde bine niste idei noi.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 8 Jan 2016, 11:26
by ola small dickie
ha ha ha ha ha. eu vreau sa intram intr-o discutie juridica. vreau sa vad cat de documentat esti. vreau sa stiu despre dosarul contencios administrativ de care te ocupi. vreau sa-l dezbatem pe forum ca sa vad cat de documentat esti. vreau sa se lase cu cautat injuraturi pe internet
MC wrote: Nu sunt idiot nici eu mister.

Image

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 8 Jan 2016, 11:28
by MC
Nu vorbeam cu tine bre. Cu tine nu m-as baga nici la o discutie despre veceuri.
Esti prototipul diletantului perfect.

Re: Realitatea Virtuoasa

Posted: 8 Jan 2016, 11:33
by Waaagh!
Evident ca nu m-am documentat, dar o sa tranesc si eu din fundul gradinii ca toate aplicatiile tehnologice ever destinate pentru comercializare (fie la publicul larg, cum e cazul acum, fie in industrie etc.) au fost overpriced as fuck la inceput dupa care au sfarsit date pe gratis. Se vor gasi si aici suficienti patricieni sa arunce purcoiul de bani pe prostioara asta, restul v-o luati peste cativa ani cand o sa fie la fel de buna, dar de 5 ori mai ieftina ca sa faca loc altei tampenii nejustificat de scumpe.