Page 2 of 2

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 00:49
by Fedaykin
Si? Ce parere aveti de Easter Egg/Hidden Ending? :D

Because I bloody loved it. Nu ma asteptam ca Ubi sa aiba "ballz" sa bage ceva de genul
DANiel » 18 Nov 2014, 16:00 wrote: EDIT: Cat despre joc in general, e plictisitor. Nimic nou fata de FC3.

Ahem... Buzzer + Grenade Launcher + Rinoceri care dau in NPCi si masini ca turbatii.

Da, core gameplay-ul e la fel. Dar are artificii faine, says I.

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 01:00
by Magicake
Te referi la ending-ul ala sub 15 minute? L-am vazut pe youtube.
Spoiler:
Mi s-a parut o oportunitate pierduta ca sa joci cu bad guys :( As juca cu bad guys.

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 17:23
by stef
DANiel » 18 Nov 2014, 15:00 wrote:Exact. In pofida faptului ca in frame drop am 30~35 de FPS-uri (adica e cinematic, nu?) se comporta de parca ar avea maxim 15. Also, am observat ca imi foloseste doar un core din procesor mai intesiv, mai exact core-ul doi si threadul 3. Restul sunt ok, chiar nefolosite. dafuq?

EDIT: Cat despre joc in general, e plictisitor. Nimic nou fata de FC3.
Asta pentru ca e in functie de cum gestioneaza kernel-ul resursele sa afinitizeze procesele astfel incat sa lase core-ul 0 mai liber pentru procese ce tin de OS si pe alte core-uri si thread-uri sa prioritizeze jocuri sau alte aplicatii pornite de user.

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 17:40
by Magicake
Si TotalBiscuit a observat acelasi lucru pe PC-ul lui (are 12 logical threads pe machine). OS-ul se ocupa de organizarea thread-urilor, jocul de arhitectura multithreaded. Mai exact, OS-ul nu va fata 2 thread-uri ca sa-i paralelizeze lui Gigel algoritmul ce e proiectat sa foloseasca un singur thread. Banuiala mea e ca arhitectura engine-ului nu permite o scalare prea ok pe multicore. Engine-ul targeteaza si PS3 si X360, platforme din generatia trecuta care nu au capabilitatile celor de azi dpdv al paralelizarii

Se poate si sa fi facut intentionat tricks sa ruleze un numar de threads pe un singur core, pentru a evita alte probleme (micro-optimizari pentru a evita scaderile de performanta, precum cele aduse de cache misses (esec la citirea/scrierea in CPU cache, cauzeaza un delay)). Desi ma indoiesc. Then again, din cate am vazut la CppCon 2014 talks, modul in care Ubisoft isi programeaza jocurile e praf :D

Who knows.

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 18:08
by zme-ul
dar FC3 a mers perect pe PC, si pe vremea aia nu erau decat PS3 si X360

Ubi a "uitat" subit sa optimizeze jocurile pentru PC?!

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 18:16
by stef
Pătrunjelu' » 21 Nov 2014, 17:40 wrote:Si TotalBiscuit a observat acelasi lucru pe PC-ul lui (are 12 logical threads pe machine). OS-ul se ocupa de organizarea thread-urilor, jocul de arhitectura multithreaded. Mai exact, OS-ul nu va fata 2 thread-uri ca sa-i paralelizeze lui Gigel algoritmul ce e proiectat sa foloseasca un singur thread. Banuiala mea e ca arhitectura engine-ului nu permite o scalare prea ok pe multicore. Engine-ul targeteaza si PS3 si X360, platforme din generatia trecuta care nu au capabilitatile celor de azi dpdv al paralelizarii

Se poate si sa fi facut intentionat tricks sa ruleze un numar de threads pe un singur core, pentru a evita alte probleme (micro-optimizari pentru a evita scaderile de performanta, precum cele aduse de cache misses (esec la citirea/scrierea in CPU cache, cauzeaza un delay)). Desi ma indoiesc. Then again, din cate am vazut la CppCon 2014 talks, modul in care Ubisoft isi programeaza jocurile e praf :D

Who knows.
Cauzeaza un delay pentru ca chiar daca ruleaza pe un singur cpu-core/thread pot avea loc multe mis_ per_instruction in nivelurile private/share-uit de cache ale core-ului respectiv + ca depinde si cate intreruperi software pe procesul afinitizat stau la coada pentru procesare, dar pentru user-ul de rand sunt insesizabile de cele mai multe ori. Cele care se simt baban sunt accesele la memoria RAM si HDD cand e cazul.

Lasand la o parte delay-urile si FPS-dropurile de toate felurile, stiam de Far Cry 3, dar vad ca deja trebuie sa apara si 4! L-am jucat doar pe primu, al doilea nu mi-a placut. 3-ul merita jucat?

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 19:28
by Magicake
zme-ul » Fri Nov 21, 2014 6:08 pm wrote:dar FC3 a mers perect pe PC, si pe vremea aia nu erau decat PS3 si X360

Ubi a "uitat" subit sa optimizeze jocurile pentru PC?!
Can't tell. Or fi stricat ceva cand au adaugat suport pentru PS4 si XBone. Sau echipa de la FC4 a fost mai naspa de data asta. No idea :( Probabil o sa aflam cand vor lansa un patch sau ceva.

Re: Far Cry 4

Posted: 21 Nov 2014, 20:49
by zme-ul
n-am incredere, eu nu-mi aduc aminte ca Ubi sa fi fost in stare sa repare un joc ce l-au lansat cu copitele, pe PC

Re: Far Cry 4

Posted: 22 Nov 2014, 15:01
by DreadWing
Am o problema ciudat cu niste "patratele" care apar pe texturi.
Video mai jos. E doar la mine?

https://vid.me/v6Li

Re: Far Cry 4

Posted: 22 Nov 2014, 15:06
by DANiel
Nu dragul meu, cred ca e ceva implementat de UBI in legatura cu texturile. Si eu patesc acelasi lucru.

EDIT: Stiu, dar tot se vede ciudat.

Re: Far Cry 4

Posted: 22 Nov 2014, 15:21
by zme-ul
LOD fade in/out in functie de distanta fata de obiect
in loc de texture pop in, face o tranzitie

GuildWars 2 foloseste ceva extrem de similar

Re: Far Cry 4

Posted: 22 Nov 2014, 15:47
by DreadWing
Mda... Arata ca dracu efectul. Dar e bine de stiut ca nu e doar la mine :)

Re: Far Cry 4

Posted: 23 Nov 2014, 08:58
by zme-ul
DreadWing » 22 Nov 2014, 15:47 wrote:Mda... Arata ca dracu efectul.
e mult mai dezirabil deat nenorocirea de pop
ideal ar fi ca distanta la care are loc tranzitia sa fie ceva mai mare; dar asta duce la utilizarea si mai mare a memoriei video

Re: Far Cry 4

Posted: 30 Nov 2014, 15:47
by Magicake
Sunt singurul caruia apelurile de la Pagan Min ii amintesc de Joker din Batman? :D