Re: Secret Santa 2020
Posted: 25 Dec 2020, 14:58
Eu nu m-am inscris, dar am primit, si se intampla sa fie unul din jocurile 'de cumparat' de pe backlog, jucandu-l pe Australia initial. Si nu ma doare gura sa-l laud un pic.
Legend of Grimrock 2. Daca primul a fost un dungeon crawler foarte conservativ, mai mult proof of concept decat neaparat un joc de-a-ntregul, LoG2 e banchet regal comparat. In loc de niste nivele inchise pline de capcane, monstri si iteme intr-un dungeon, avem o insula intreaga plina de capcane, monstri si iteme intinse pe plaji, prin temple si prin paduri magice. Nu avem un main story per se dictat de un narator din ceruri sau vreun quest log, ci in spirit clasic de oldschool crawlers, ne lasa liberi sa descoperim noi care-i treaba cu locul ala si ce avem de facut dealungul runtimeului de vreo 20 de ore. Destul timp sa manaresti la cele 4 personaje custom care iti formeaza partyul sa faci din ei un tactical fantasy SWAT squad unde fiecare are un rol important. Tot movementul se intampla grid-based first-person, patratel cu patratel, care v-ar aduce aminte de jocuri de mult uitate gen Wizardry, dar totul e in real time, si desi nu exista turn based, cooldownul de atacuri si treburi face ca combatul sa aiba un flow anume, mixat frumos cu actionul ca tu aproape n-ai cat timp ai nevoie sa dai click pe toate chestiile in acelasi timp, desi sunt pregatite.
Ca ton, somon si atmosfera, aflam tot din main theme: https://www.youtube.com/watch?v=SqJTJv6z9ME
Aventura! Rau absolut care trebuie batut! Dragoni si sabii si eroi! Fara moralitati gri, fara doar si poateuri, fara regrete si sidequesturi care te face sa te simti vinovat ca nu urmaresti threadul principal. Asta e Legend of Grimrock, si e un joc exceptional de jucat cu laptopul in brate, sub cuverturi, cu o cana de ciocolata calda intr-o zi friguroasa sau ploioasa.
PS: Si nu pot sa nu laud, tot de la aceeasi baieti, Druidstone: Legend of Menhir Forest. E altceva, un turn based, mission based, RPG thing, dar acelasi focus si tightness de gameplay si combat.
Legend of Grimrock 2. Daca primul a fost un dungeon crawler foarte conservativ, mai mult proof of concept decat neaparat un joc de-a-ntregul, LoG2 e banchet regal comparat. In loc de niste nivele inchise pline de capcane, monstri si iteme intr-un dungeon, avem o insula intreaga plina de capcane, monstri si iteme intinse pe plaji, prin temple si prin paduri magice. Nu avem un main story per se dictat de un narator din ceruri sau vreun quest log, ci in spirit clasic de oldschool crawlers, ne lasa liberi sa descoperim noi care-i treaba cu locul ala si ce avem de facut dealungul runtimeului de vreo 20 de ore. Destul timp sa manaresti la cele 4 personaje custom care iti formeaza partyul sa faci din ei un tactical fantasy SWAT squad unde fiecare are un rol important. Tot movementul se intampla grid-based first-person, patratel cu patratel, care v-ar aduce aminte de jocuri de mult uitate gen Wizardry, dar totul e in real time, si desi nu exista turn based, cooldownul de atacuri si treburi face ca combatul sa aiba un flow anume, mixat frumos cu actionul ca tu aproape n-ai cat timp ai nevoie sa dai click pe toate chestiile in acelasi timp, desi sunt pregatite.
Ca ton, somon si atmosfera, aflam tot din main theme: https://www.youtube.com/watch?v=SqJTJv6z9ME
Aventura! Rau absolut care trebuie batut! Dragoni si sabii si eroi! Fara moralitati gri, fara doar si poateuri, fara regrete si sidequesturi care te face sa te simti vinovat ca nu urmaresti threadul principal. Asta e Legend of Grimrock, si e un joc exceptional de jucat cu laptopul in brate, sub cuverturi, cu o cana de ciocolata calda intr-o zi friguroasa sau ploioasa.
PS: Si nu pot sa nu laud, tot de la aceeasi baieti, Druidstone: Legend of Menhir Forest. E altceva, un turn based, mission based, RPG thing, dar acelasi focus si tightness de gameplay si combat.