Page 2 of 3
Re: XCOM 2
Posted: 5 Feb 2016, 20:44
by vulp
Nu inteleg de ce nu baga versiune pt cei care au placi video mai slabute / optimizate pt notgaming. 'tui mafia placilor grafice.
Re: XCOM 2
Posted: 5 Feb 2016, 21:18
by sebas
Nu trebuie să bage o altă versiune, doar să o repare pe asta. Pe forumuri văd că cei care au 970 au performațe similare cu mine.
Re: XCOM 2
Posted: 5 Feb 2016, 21:26
by McWilliams
It's Firaxis. Optimizarea unui joc nu este tocmai o prioritate pentru ei, tocmai pentru ca se bazeaza pe turn-based combat. Si esti de acord cu mine ca, triple A or not, jocurile Firaxis nu au excelat niciodata la capitolul optimizare.
Re: XCOM 2
Posted: 5 Feb 2016, 21:42
by vulp
Vezi ca la Civ V au modul acela 2D care nu consuma resurse mai deloc (faptul ca e atat de buggy ca la 9 oameni din 10 pica tot jocul dupa 30 secunde... chiar si cu ultimul patch... e alta treaba).
Sub "versiune" intelesesem sa faca jocul pe engineul XCOM (care-mi mergea perfect). Asta nou are niste minimum requirements de nici nu indraznesc.
In fine, enjoy!
PS: Grafica, din cate am vazut pe tuburi, mi se pare excelenta. Imi da o senzatie asa, de anii 90

Re: XCOM 2
Posted: 5 Feb 2016, 22:12
by Doc
XCOMurile sunt facute pe versiuni diferite de Unreal Engine 3.
Re: XCOM 2
Posted: 6 Feb 2016, 15:02
by kensky
zici ca e pe unity, atat de prost merge

in misiuni merge ok dar in HQ e dezastru
Re: XCOM 2
Posted: 6 Feb 2016, 15:26
by zme-ul
kensky wrote:zici ca e pe unity, atat de prost merge

in misiuni merge ok dar in HQ e dezastru
ai dat bani pe el? condoleante

Re: XCOM 2
Posted: 6 Feb 2016, 15:32
by Cata
Merge ok pe-un r9 270x cu aproape totul la maxim.
Din ce-am citit pe net, nVidia are probleme mari cu el.
Re: XCOM 2
Posted: 10 Feb 2016, 17:27
by caleb
Eu am auzit de necazuri și pe sisteme cu plăci AMD/ATI, s-ar putea să țină mai mult de configurația exactă.
Re: XCOM 2
Posted: 11 Feb 2016, 16:31
by vulp
Re: XCOM 2
Posted: 11 Feb 2016, 17:13
by Waaagh!
Delir. Ne spioneaza astia de ne sar capacele si cand ne jucam XCOM. inb4 apar statistici si cu cati jucatori nu si-au tuns parul din nas intre misiuni.
Re: XCOM 2
Posted: 11 Feb 2016, 17:30
by vulp
Evident. Sa vezi cand vin peste tine antiteroristii "intr-o cladire d-aia si situatie d-asta, musiu Waaagh! in 74% din cazuri procedeaza asa pentru a obtine victorie tactica... iar in 3% din cazuri procedeaza asa si ia mue cu galeata... cred ca stim ce avem de facut"

Re: XCOM 2
Posted: 12 Feb 2016, 12:16
by SnipeRulz
Banuiesc ca e bug acolo la games completed 0
Re: XCOM 2
Posted: 17 Feb 2016, 15:32
by sebas
Soo, mai joacă cineva? Eu încă sunt în trial&error runs.
La nivel macro îmi pare că dacă nu ai un început bun (misiuni flawless și ingineri disponibili) e foarte greu să-ți mai revii.
Altfel, un flashbang la început este vital (pentru sectoids, lancers și vipers) iar un battle scanner mai apoi la fel (mai ales pentru rooftops, care prezintă risc maxim de engagement).
Re: XCOM 2
Posted: 17 Feb 2016, 16:04
by SnipeRulz
Preety much same situation: trial&error.
Ma gandesc serios sa dau un new game (mai ales ca n-am mai jucat XCOM, shame on me), ca am cam ratat startul.
Re: XCOM 2
Posted: 17 Feb 2016, 16:13
by sebas
Eu am vreo 4 campanii eșuate până acum. La început pe Commander, ultima chiar pe veteran. Cred că a început să-mi iasă bine partea tactică din timpul misiunilor, fac mai rar greșeli după ce am început să folosesc Ranger scouts și battle scanners.
Problema mea e la nivel macro. Mi-e clar că vreau să încep cu Guerilla school și rush pt magnetic weapons cu mici detours (storyline, comms, battle scanner etc.).
Mai departe nu prea găsesc abordarea protrivită însă, and Supply is soo tight. Am să încerc cu Proving Grounds și Plate Armor.
Re: XCOM 2
Posted: 18 Feb 2016, 12:58
by SnipeRulz
Ma dispera maxim misiunile in care ai X ture la dispozitie, si trebuie sa salvezi pe cineva/recuperezi ceva si apoi sa dai evac. In acelasi timp cu ditamai turma de aliens pe tine, si ca sa fie totul frumos, mai trantesc si un backup la momentele cele mai nasoale (1 turn ca sa te pregatesti nu e de ajuns in multe cazuri).
Re: XCOM 2
Posted: 29 Feb 2016, 16:16
by Sorel
vulp wrote:
Sub "versiune" intelesesem sa faca jocul pe engineul XCOM (care-mi mergea perfect). Asta nou are niste minimum requirements de nici nu indraznesc.
Indrazneste

. Mi-a mers pe low pe un laptop cu I3 a 3-a generatie, 4gb ram, Nvidia 610M la 2gb video. Mai agata in HQ dar in rest mergea foarte ok.
Re: XCOM 2
Posted: 19 Jan 2017, 17:59
by sebas
Long War 2 has arrived!
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =844674609
Take out your lazerz pew pew! it's time for a loooong alien kickass session!
edit.
mod installed, first mission, 8 soldiers in the squad. :O:O:O
Re: XCOM 2
Posted: 19 Jan 2017, 19:14
by McWilliams
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Also, this: