Page 2 of 22
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Sep 2015, 21:40
by Mafio
Nu e de parcă ar ascunde chestii cruciale în spatele pereților, știi.
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Sep 2015, 22:18
by Waaagh!
Ok, hai sa ascundem chestii aiurea-n pereti pentru ca ajungem de rasul satului daca folosim idei gen level-design inteligent care sa recompenseze explorarea atenta. Ffs, nu ma faceti sa ajung ca zmeul/fedaichin.
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Sep 2015, 23:07
by Mahdi
Ești deja acolo.
Și cum îți spuneam cu altă ocazie, "level design inteligent" și "secret după perete" nu sunt noțiuni care se exclud reciproc. Șaul vrea să adauge ici colo un element de surpriză random. N-ai nimerit niciodată accidental peste un secret neindicat de mesaje? Te-a făcut să-ți scuipi în sân și să înjuri de sfinți? Pe mine nu.
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Sep 2015, 23:47
by Waaagh!
I give up. N-am cu cine.
Re: Dark Souls 3
Posted: 9 Sep 2015, 23:47
by Mafio
În Dark Souls 1 pereții falși ieșeau în evidență dacă explorai locațiile cu atenție. O porțiune de perete e o idee mai decolorată, clădirea e mult prea mare pentru câte camere sunt accesibile, etc. Nu mi s-au părut niciodată unfair mai ales că, după cum am mai zis, nu au ascuns niciodată iteme cruciale în camere secrete. Plus că Miayzaki a vrut să adauge și elementul ăla de surpriză când dai cu sabia în stânga și-n dreapta, te lupți pentru viața ta, lovești un perete din greșeală și hop, ia uite, ai descoperit un secret. E o chestie tipic japoneză care este prezentă în gaming dinainte să mă conceapă ai mei într-un hotel din Roma în 1992. Adaugă jocului nivel în plus de profunzime.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Sep 2015, 07:19
by ola small dickie
ce ma? esti italian?
nu stiu ce inseamna chestie tipic japoneza. eu cand te nasteai tu descopeream chestie asta in toate cam toate FPS-urile pe care le jucam in vremea aia. FPS-uri facute nu de japonezi.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Sep 2015, 09:16
by Waaagh!
Chiar nu conteaza a cui e ideea, important e ca e o tampenie obosita.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Sep 2015, 09:19
by TG
Obisnuiam sa cred ca Wagh e un tip foarte cul, si dupa povestile sale de pe alte meleaguri incepeam sa ma conving de asta si sa trec peste faptul ca joaca Rome: TW de 10 ani. Dar apoi am auzit ca foloseste VLC. M-am gandit ca na, fuck it, se balanseaza cumva. Urmeaza insa discutia cu calmari si calamari, iar acum nu-i plac secretele in ziduri.
Plm, ma simt tradat.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Sep 2015, 09:58
by sekaba
Waaagh! wrote:Chiar nu conteaza a cui e ideea, important e ca e o tampenie obosita.
Cred ca e tampenie obosita in momentul cand pun ceva care tine de progresul jocului in peretii aia.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Sep 2015, 12:16
by Mafio
ola small dickie wrote:ce ma? esti italian?
nu stiu ce inseamna chestie tipic japoneza. eu cand te nasteai tu descopeream chestie asta in toate cam toate FPS-urile pe care le jucam in vremea aia. FPS-uri facute nu de japonezi.
Este o mecanică de gameplay preluată de către vestici de la jocurile japoneze din anii '80-'90. Dacă ai descoperit-o TU în FPS-uri vestice pe vremea când mă nășteam eu înseamnă că ATUNCI a fost inventată de către developerii occidentali? Poate-ți trag un dos de palmă.
Cred ca e tampenie obosita in momentul cand pun ceva care tine de progresul jocului in peretii aia.
Mă îndoiesc că s-a întâmplat vreodată. Poate doar pe la începuturile gamingului, pe vremea NES-ului. Dar Dark Souls nu a făcut căcaturile astea, de-aia mi se pare un pic absurd să te plângi de ele.
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Sep 2015, 12:27
by Mahdi
mda, penibil, uninstalled
Re: Dark Souls 3
Posted: 10 Nov 2015, 21:31
by Mahdi
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Nov 2015, 09:45
by Waaagh!
Re: Dark Souls 3
Posted: 11 Nov 2015, 10:21
by ne0lith
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Re: Dark Souls 3
Posted: 5 Dec 2015, 12:18
by Mahdi
Re: Dark Souls 3
Posted: 5 Dec 2015, 13:16
by Waaagh!
Superb. Mai mare pacatul ca obiectele esentiale vor fi ascunse in pereti. Trebuie sa trec si eu pe regimul alimentar care sa-mi permita sa fac asemenea serii de tumbe in full plate mail.
Re: Dark Souls 3
Posted: 7 Dec 2015, 09:13
by .chester
Oare cat mai dureaza pana cand o sa apara un mod numit DANK SOULZ in care esti un stoner inarmat cu un blunt urias, powerup-urile sunt frunze de marijuana, iar inamicii sunt politisti si ofiteri DEA?
Re: Dark Souls 3
Posted: 7 Dec 2015, 09:18
by Waaagh!
Cred ca tocmai ti-ai gasit de lucru.
Re: Dark Souls 3
Posted: 4 Feb 2016, 12:28
by Mahdi
Re: Dark Souls 3
Posted: 4 Feb 2016, 21:44
by Waaagh!
Niec level design. E mai mult feelz in cimitirul ala decat in tot ds2. Nu prea m-a incantat topaitul ala de capra de munte. Bine ca n-a tras si fulgere pe fund because dark souls.