Page 13 of 87
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 00:05
by Magicake
Ce-are Unity pe PC?

Mi se pare ok.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 11:35
by zme-ul
Wasteland 2 .. nu? nimic!?
care era celalat de crashuia in draci? Shadow Run something
devii se uita la Unity pt ca e probabil cel mai ieftin engine, dar ieftin in cazul asta inseamna si cel mai prost d.p.d.v. al performantei si calitatii
ma uitam zilele trecute si la Satellite Reign - daca voiau un retro look le-au reusit, dar daca au vrut ceva contemportan .. fail
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 12:16
by Mahdi
Am jucat cel puţin 2 jocuri pe Unity la care n-am avut niciun crash sau probleme de performanţă/calitate. Shadowrun este unul dintre ele, Kentucky Route Zero e altul. Cred că mai sunt şi altele ok, n-am studiat lista.
Cu probleme au fost Might and Magic X şi Wasteland 2, dar nimic care să mă facă să spumeg şi să-mi doresc să dispară engine-ul cu totul. Cred că totul se reduce la devi şi felul în care-şi folosesc sculele.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 12:23
by Magicake
Avand in vedere ca in Wasteland 2 si interfata e cam neterminata, nu m-as mira sa nu fi investit mai deloc in optimizare

Shadowrun e in opinia mea una din povestile de succes cu Unity, cat timp l-am jucat nu am intalnit probleme tehnice. De fapt, pe video integrat HD 2000, Shadowrun mergea mult mai bine decat imi merge Wasteland 2 pe GTX 760. Pe langa asta, arata si mai bine. Deci, se poate.
@Mahdi
Probabil cel mai popular exemplu in acest moment e Hearthstone, dar na, ala n-as zice ca-i ceva graphics intensive.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 12:58
by zme-ul
HS e primul joc pe Unity pe care nu am intalnit absolut nici o problema, dar nu l-am jucat nici atat de intensiv
ShadowRun nici nu l-am terminat pt ca trebuia sa fiu mult mai preocupat de salvari decat de joc, pt ca-mi trantea cate-un crash in momente tampite
WestLand2 nici nu o sa bag serios in el pana nu apar patchuri
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 13:35
by TG
E adevărat că Unity are probleme, însă multe din jocurile astea finanțate pe kickstarter ar fi fost cu greu posibile altfel. Îmi place și ce văd că vor să facă Obsidian cu el, la Wasteland 2 mi se pare incredibil de neinspirată decizia de a face jocul 3D. Nu mă interesează neapărat grafica, dar mi se pare că arată jenant față de ce mă așteptam după artwork-uri, 2D ar fi putut fi frumos și din punct de vedere vizual.
Depinde și de developeri, dar per total cred că ușurința de a-l folosi contrabalansează oricare posibile hibe. Și Expeditions: Conquistador era prost optimizat și urâțel, dar nu văd cum altfel îl puteau face cu 50k de dolari cât au strâns. HS nu are vreo problemă dar putea la fel de bine să fie un joc browser based, lol.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 14:59
by zme-ul
initial chiar asta au zis, daca-mi aduc eu corect aminte - ar fi fost mult mai usor de portat pe tablete&Co
---
din cate stiu eu, MechWarrior Tactics e unul din jocurile ce nu au iesit din BETA - developmentul a fost suspendat pe perioada nedeterminata
probabil nu doar problemele cu Unity a fost singura cauza, dar jocul suferea de memory leaks plus alte multe nenorociri pe baza engine-ului
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 16:22
by zme-ul
UBi Soft wrote:“I think collectively in the video game industry we're dropping that standard because it's hard to achieve,” Guérin continued. “It's twice as hard as 30fps, and it's not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image."
sa mori tu ...

Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 16:58
by Stokkolm
Si are dreptate. 30fps e in general suficient pentru single player sau multiplayer casual cum e cazul AC. Processing power-ul necesar pentru a dubla fps-ul e mult mai bine folosit pentru a dubla calitatea grafica.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 20:06
by DarthZombie
60 fps e obligatoriu sa ai daca faci un joc care nu e turn-based si care nu e adventure sau mai stiu eu ce gen in care accentul nu e pus pe actiune si reflexe, fara discutie. Da, consolele sunt muci si nu pot da 60fps constant, dar de la asta pana la minciunile sfruntate pe care le inventeaza devii ca sa se scuze e cale lunga.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 20:17
by Magicake
Mi se par groaznice FPS-urile sub 60fps. Restul jocurilor, nu stiu. Nu m-am gandit sa caut diferente in cazul lor.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 20:22
by TG
Meh, 30 de fps-uri sunt de ajuns. Problema însă e că dacă ai limita la 30, orice fps drop se simte foarte tare, de aia nu prea e ok în FPS-uri. Altfel, tot tam tam-ul făcut pe baza numărului de fps-uri în gaming non-competitiv e o mare labă.

Never cared about it.
Nu că asta ar fi o scuză pentru starea jalnică a jocurilor de console notquitenextgen.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 20:27
by Magicake
Cred ca situatia se va imbunatati in viitor. Adica uita-te la jocurile de pe PS3 de la lansarea consolei, si apoi la cele din prezent. Daca-i aratai cuiva de atunci The Last of Us pe PS3, ramanea cu gura cascata

Tool-urile disponibile pe ambele platforme probabil nu sunt inca suficient de bine dezvoltate. Deh, sunt noi toate. Mai e si presiunea de la inceput de lansare de console, cand toata lumea vrea sa-si lansese jocurile, si se grabesc.
Only time will tell.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 20:36
by TG
Păi da dar nu așa faci comparația. E vorba de cum erau jocurile de la lansarea PS3 față de PC-ul acelei perioade. Erau comparabile, pe când acum... vezi problemele cu rezoluțiile and shit. Evident, probabil că vina e în primul rând a producătorilor, dar na.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 20:39
by Magicake
Yep, ziceam doar ca 900p-ul si 30fps din cazul noului AC se poate transforma in 1080p si 60fps in viitorul apropiat, cand se mai imbunatatesc stuff pe partea de development. Daca folosesti PC-ul ca si comparatie... well, PC-ul are deja 4k gaming, probabil ca urmatoare generatie de console va avea si ea

Peste vreo inca 5 ani or whatever.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 21:41
by zme-ul
are ce?! are pe draq 4k gaming
pt a te juca pr 4K cu FPS peste sau foarte aproape de 60 iti trebuie 2+ placi video in X-Fire S/ SLI sau o placa cu 2 GPUuri
si nici atunci nu ai garantat 60FPS
cand o singura placa cu un singur GPU o sa fie capabil de 4k, atunci va avea PCu 4K gaming
revenind,
problema Ubi, de fapt e problema XB1 - GPUul si CPUul nu sunt destul de capabile comparat cu cele de pe PS4 si, ca sa nu le sara lumea in cap au ales paritatea
numai ca lumea o sa le sara in cap pt ca au recunoscut ca vers PS4 e trasa la rindea sa incapa pe XB1
si cum pe Ubi i-a durut in cur de PC, ca intotdeauna, si PCu o sa fie fiu' strazii
ps: probabil n-ati auzit, Final Fantasy XIII ala de pe console, a ajuns pe PC cu rezolutia locked la 720p

cat de prost poti sa fii sa dai banii pe asa ceva
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 21:45
by DarthZombie
Zau ca nu inteleg obsesia asta cu paritatea. Aia o aplici cand sistemele sunt la fel de capabile, ori stim cu totii ca nu e cazul. Asa ca faultezi pe aia cu sistemul mai puternic ca sa... ce? Singurii fericiti vor fi aia carora le plezneau venele de suparare ca PS4 avea un joc intr-o stare mai buna, iar asta nu cred ca un target prea relevant.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 21:56
by zme-ul
crezi tu ca MS nu le-a varsat cisterna cu $ in poarta?
EA/BioWare wrote:#DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 22:51
by cg1700
Final Fantasy XIII ala de pe console, a ajuns pe PC cu rezolutia locked la 720p

cat de prost poti sa fii sa dai banii pe asa ceva
Eu o sa il cumpar. Nu stiui dca o sa il si joc dar sigur o sa il cumpar.
Re: Știri din industrie
Posted: 10 Oct 2014, 22:57
by zme-ul