Page 16 of 22
Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 11:09
by sebas
Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 13:48
by Doc
caleb wrote:Waaagh! wrote:Ideea e ca puteau la fel de bine sa spuna f.o.a.d. si sa nu se atinga de piata pc, chit ca s-a dovedit o mutare in avantajul lor.
Portarea a venit în urma unei petiții, ca răspuns la dorințele utilizatorilor de PC. BIne, probabil și după vreo zece analize cost-beneficiu
@Doc - Controlul din Gothic 1 este perfect logic și există toate motivele să fie în felul în care l-au conceput. De la sidestepping și sărituri în luptă pînă la felul în care faci managementul de inventory, în care deschizi o ladă, totul are sens. Și este un RPG (mai action-ish ofc) care poate fi jucat doar cu tastatura (ceea ce am și făcut,inclusiv cu 2).
Acum, no, depinde și cînd l-ai prins. La vremea lui nu părea atît de ciudat. După ani de streamlining, UX, etc. au ajuns toate la fel și nu mai pricepem de ce ar exista și alte moduri de interacțiune -- ceea ce mi se pare o pierdere enormă.
L-am prins fix in timpul lui Morrowind, si zau daca Morrowind nu l-a inghitit cu fulgi cu tot, in termen de survival of the fittest

Si cum zici, in 2001 doar ce imi luasem un Duron 800, salt cosmic de la un 386 de 40 MHz... nu eram obisnuit cu alte RPGuri cu scheme de control poate la fel de convolute. A venit TES 3, m-am indragostit, dupa aceea toate gagicile pareau baba-cloante

Tarziu de tot il apuca pe Ghinea fronturile de unda...
Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 14:06
by cg1700
L-am prins fix in timpul lui Morrowind, si zau daca Morrowind nu l-a inghitit cu fulgi cu tot
Interesant, la mine a fost exact invers. Am jucat Gothic intai si dupa aia Morowind mi s-a parut fad si steril.
Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 14:20
by cartofu
Aveam unele indoiele ca jocul va avea locatii mai atmosferice decat Bloodborne dar, HOLY SHIT, Irithyll of the Boreal Valley
Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 17:39
by Waaagh!
sebas wrote:
Vorbim doar de port în contextul în care Doc vrea să butoneze DS1 și altfel citește numai laude, adicătelea hai să i-o spune p-aia dreaptă să înțeleagă omul de ce când intră în joc are rezoluție de cartof și nu îi merge ESCul să iasă mai repede.
Ei, aici e punctul de divergenta. Eu prin port/joc "execrabil" inteleg o chestie care e atat de prost alcatuita incat pur si simplu nu poate fi jucata. Mi se pare deplasata calificarea de "execrabil" pentru ca merge la 30 fps sau are rezolutia mica. Daca tot jocul era un slideshow, nu raspundea la input, crashuia din 5 in 5 minute, corupea salvarile tot timpul sau alte porcarii d-astea eram de acord sa-i atribui eticheta respectiva, dar inteleg ca pana la urma singura problema e grafica mai modesta (

) si faptul ca nu poate fi jucat fara controller (lucru spus si de producatori). Date fiind calitatile lui ds, chestiunile astea doua mie mi se par complet neglijabile. Asta nu inseamna ca omul nu trebuie sa stie de ele, dar nici sa-i spui ca valeu, e EXECRABIL.
@caleb: stiu ca a fost petitie; noroc cu fandositii ca nu eram eu bastan clarvazator pe la namco/from, ca nu mai pupau in veci portare.

Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 19:15
by sebas
Re: Dark Souls 3
Posted: 14 Apr 2016, 23:21
by kensky
ce tare e "blending in environment"

m-au invadat 2 si m-au cautat vreo 10 minute pana m-am plictisit

Re: Dark Souls 3
Posted: 15 Apr 2016, 14:43
by caleb
Doc wrote:L-am prins fix in timpul lui Morrowind, si zau daca Morrowind nu l-a inghitit cu fulgi cu tot, in termen de survival of the fittest

Si cum zici, in 2001 doar ce imi luasem un Duron 800, salt cosmic de la un 386 de 40 MHz... nu eram obisnuit cu alte RPGuri cu scheme de control poate la fel de convolute. A venit TES 3, m-am indragostit, dupa aceea toate gagicile pareau baba-cloante

Tarziu de tot il apuca pe Ghinea fronturile de unda...
Este posibil. Pentru mine, a venit după Ultima IX, care în mod dubios mi-a plăcut
enorm și avea un stil de control, ahem, special. Gothic mi s-a părut peanuts prin comparație. Dar să dai unlock mouse în Ultima și să muți chestii dintr-un loc în altul, să mai dai un Ignite pe o torță, să pui buruieni în pentagramă și să aprinzi lumînări în ordine ca să mai înveți o vrajă... man, doar Arx Fatalis a mai avut idei la fel de bune, dar tot U IX rămîne cu mine. Bonusul meu, fiindcă nu am fost un mare fan al seriei pînă atunci, deci nu a avut ce sa mă enerveze la joc pînă am scăpat de 3DFX și nu l-am mai putut juca ani buni din pricina problemelor pe D3D. Uf.
Morrowind mi-a plăcut în aproape toate aspectele, mai puțin poveste și lore, ambient. Acum cred că aș fi fost mai deschis și în direcția aia. Pe vremea aia voiam să joc un Greuceanu sau Prîslea cel Voinic, nu simulatoare de ciupercărie

Re: Dark Souls 3
Posted: 15 Apr 2016, 23:39
by Mahdi
Bă, e bine. 18 hours in, loving it. Nu știu ce au mâncat reviewerii care o dădeau înainte cu lungimea de doar ~20-30 de ore a jocului (?), dar eu de-abia am trecut de al treilea boss. Am explorat temeinic, am făcut și un pic de pvp, all is good. Îmi place că e necruțător, însă nu plin de bullshit-uri a la DS2.
Felul în care e construită lumea până acum dă impresia de liniaritate, dar conceptul e bine pus în practică. E adevărat că par să lipsească legăturile cu zone multiple - gen, din locația x să poți accesa alte 3 locații în ce ordine vrei - dar locațiile în sine sunt mult mai mari acum și sunt foarte reușite. De la un bonfire ai posibilități multiple de a pleca în explorare, până ce acestea converg în boss encounter.
Vizual e o plăcere. Încă din tutorial se mizează pe grandoare și eye candy. Cât am jucat nu am întâlnit ca în DS2 locuri făcute în grabă, cu modele low-fi și texturi verzui-căcănii repetate vizibil ca faianța din baia lui Shrek.
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 01:45
by caleb
Mda, mie-mi crapă la primul bonfire deja, same shit as presented on the internets. De mers, pare să meargă binișor și maxed out. Încă două-trei patch-uri și poate ajung să am și timp de el. Dar pare mai promițător decît doi, asta e sigur.
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 07:09
by Mahdi
Fix-ul care pare să meargă la majoritatea e: începe cu knight class sau setează lighting pe low.
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 07:35
by Waaagh!
Care 20-30 de ore fratzica

?! Eu am vreo 15 ore si inca n-am terminat aventurile din Teleorman, care e al doilea nivel al jocului. Ma fascineaza astia care gonesc precum lupii pe ogoare prin joc, rateaza 80% din continut dupa care dau verdicte.

Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 09:27
by kensky
Sunt care joaca ca robotii si cu faqu in fata
Anyway eu am 25 ore in el (no crash cu warrior), 4 bossi down so far; undead settlement e fenomenal artstyleu'
Ce nu-mi place e limitarea la unele obiecte cum ar fi arrows, nu mai poti omori op stuff

Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 09:50
by Waaagh!
Cred ca au compensat asta prin faptul ca arcul in sine e mult mai puternic. Sa vezi ce sarea o Muriela d-aia din Teleorman cand ii infigeam sageti in fatzau. Dup-aia a venit gramada pe mine si m-am speriat, I panic rolled in spatele ei, de unde i-am tras cel mai satisfacator backstab ever. Blasted her fat ass all the way to kingdom come.
O chestie pe care n-am mai inteles-o dupa ds1 e ce naiba au facut cu poiseul. In primul, daca ai poise strangi din dinti ca barbatul prin lovituri si imparti nucleare stanga-dreapta. Aici vad ca ii trec si ultimei javre coltii prin budigaii mei de fier si se clatina personajul de zici ca a fost lovit cu destabilizatorul atomic. Cam rupe imersiunea cand vezi cavaleri in armuri grele cum se indoaie sub lovituri de plici.

N-am gasit nimic concludent pe net, dar cred ca poiseul se ia in calcul numai cand incarci magii sau intri in stanceuri d-alea penibile cu heavy weapons, but real men don't have time for such nonsense.
Si un pro-tip daca cineva nu stie: se pare ca datul cu piciorul intr-un scut este considerat guard-break si poate fi urmat de riposte ca la parry. Mi se pare OP as fuck impotriva inamicilor din sp, iar in multi probabil iar face scuturile inutile.
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 10:26
by sebas
Eu n-am avut crashuri so far.
Cu poise cred că e cam aceeași brânză ca în 2, adică e pentru ciolanele imense care au multiplier bonus în timpul animației de atac.
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 14:48
by sebas
Lothric Wall minor spoiler
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 15:24
by Waaagh!
Crede-ma ca am cautat fiecare palma de nivel dupa un indiciu. Sunt convins ca o sa gasesti intr-un nivel ulterior cheia si o sa te poti intoarce.
Edit @kensky
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 15:26
by kensky
https://i.imgur.com/tEizlwW.jpg in spatele char'ului sunt niste scari

pai zice clar omu de lift iar usa e cu clasicul "doen open from this side" ...oricum next time o poza mai mare de 320x240 plox

Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 15:39
by sebas
Re: Dark Souls 3
Posted: 16 Apr 2016, 15:48
by kensky
my bad then, sigur ai uitat o cale de explorat
