Page 3 of 5
Re: Wasteland 2
Posted: 1 Oct 2014, 08:08
by DarthZombie
Charisma e util pentru marirea razei Leadership-ului. Si e un trinket care-ti da +2 la Leadership, ducandu-mi omul la un total de 5 si mai putine momente de chuck norris. Asa ca nu as spune ca e inutil, avand in vedere ca skill-ul ala iti tine in control jumatate din squad.
Re: Wasteland 2
Posted: 1 Oct 2014, 10:16
by ciolan
Din câte am văzut, atributele nu influențează skill-urile (în fine, Intelligence dictează câte skill points primești la level up).
Re: Wasteland 2
Posted: 1 Oct 2014, 20:20
by Mahdi
Re: Wasteland 2
Posted: 2 Oct 2014, 14:26
by ciolan
Băi, mai există vreun turbat care a urmărit țestoasa din Rail Nomads camp ?
Re: Wasteland 2
Posted: 2 Oct 2014, 14:32
by Mahdi
Vinovat. De ce? A rupt-o la fugă şi ai pierdut-o?

Re: Wasteland 2
Posted: 2 Oct 2014, 18:06
by ciolan
A, nu, credeam că sunt singurul bolnav...
Re: Wasteland 2
Posted: 3 Oct 2014, 15:11
by Waaagh!
Yup. Si eu. Si apoi am inteles de ce a inventat fiinta umana norme de radioprotectie.

Re: Wasteland 2
Posted: 4 Oct 2014, 04:03
by Magicake
Fuck me, statia radio e cea mai tare gaselnita pe care am vazut-o pana acum intr-un joc. Calls de la Ag Center si Highpool, apoi calls de la Highpool dupa ce am mers la Ag Center = best moments in the game so far. Pe langa ca iti dau impresia ca stuff se intampla in restul lumii, mai si adauga la atmosfera si intensitate. Sper sa mai fie folosita asa pana la final.
Ar putea sa faca un joc horror pe baza statiei radio.
Re: Wasteland 2
Posted: 4 Oct 2014, 05:05
by DarthZombie
Lel, vad ca nimeni nu s-a dus in Highpool
Am ajuns in al doilea hub si treaba cu alesul unei locatii in detrimentul aleia nu s-a mai repetat pana acum. A mai fost o singura instanta de evenimente care se intampla simultan, dar nimic deosebit de creativ.
Re: Wasteland 2
Posted: 4 Oct 2014, 09:27
by Waaagh!
Dap, e destul de vie statia radio. Rapoartele altor echipe, reclame imobiliare pentru locatii de lux din mijlocul norului radioactiv, slujbele satanistilor din pustiuri, si de multe ori joaca un rol activ in questuri.
Re: Wasteland 2
Posted: 5 Oct 2014, 21:38
by Magicake
Pai, random raiders vs huge carrots? Not a very balanced contest there

Re: Wasteland 2
Posted: 5 Oct 2014, 22:04
by Waaagh!
O carenta serioasa pe care am gasit-o e AI-ul followerilor. O sa apara diverse personaje atasate partyului, dar fara posibilitatea controlului direct din partea jucatorilor. De obicei sunt necesari pentru terminarea unui quest, sunt foarte, foarte fragili si... toti sunt scriptati sa fie jihadisti feroce. In orice lupta nu fac decat sa alerge in primul clusterfuck de inamici si sa-si descarce pistoletele cu apa in ei. Orice ii loveste ii omoara de regula din prima. Meh.
Singurul workaround pe care l-am gasit e urmatorul: folowerii urmeaza orbeste un caracter ales la intamplare din party. Identificati cine este si inaintea unei lupte serioase, duceti-l way the fuck back in partea ailalta a hartii, dupa care intrati in lupta fara el. E mai greu dar scapati de bucuria de a-i vedea p-aia murind prosteste, uneori chiar la final.
Re: Wasteland 2
Posted: 6 Oct 2014, 03:45
by Magicake
Baaaa, am apasat pe buton in muzeu

What the fuck... Also, jocul reuseste sa arate bine de tot cand incearca

Pacat ca nu incearca prea des.
Re: Wasteland 2
Posted: 6 Oct 2014, 16:23
by ciolan
ciolan » 22 Sep 2014, 16:58 wrote:Am apăsat un buton roşu în muzeu şi am asistat la unul dintre finalurile nefericite ... Binecuvântat fie prea puternicul Autosave, că nu-mi amintesc să fi salvat vreo oră juma' ...
AHEM!

Re: Wasteland 2
Posted: 6 Oct 2014, 18:14
by Magicake
Nu ai lasat prea multe informatii acolo

Problema nu e din cauza salvarilor, ci din cauza ca
Re: Wasteland 2
Posted: 7 Oct 2014, 12:15
by Waaagh!
Nu cred ca e mare spoiler in glumita aia cu butonul rosu. Situatia e mult mai complexa.
In orice caz, nu-mi vine sa cred cat de bine le-a iesit. Nu m-am mai jucat noaptea la calculator de cand aveam 13 ani si butonam Might & Magic 6. Textul e fenomenal, e plin de cele mai diverse trimiteri, de la istoria vestului salbatic pana la distopii celebre al caror continut este comentat. Rad si acum ca prostul cand imi amintesc descrierea grenadelor sau rachetelor SABOT. Geniu. Talent.
Combatul e putin prea simplist si ocazional are bugguri. Mi-ar fi placut mai multe optiuni in utilizarea armelor, de exemplu posibilitatea de a tinti membre cu un cost in sansa de a nimeri, dar cu certitudinea ca ai facut praf tinta sau capacitatea de deplasare a inamicului in caz ca ai mana sigura. Oricum, merge si asa. Sunetul armelor si animatiile amaratilor ghiftuiti cu plumb mi se par foarte reusite.
Re: Wasteland 2
Posted: 7 Oct 2014, 12:37
by Magicake
Am jucat 12 ore fara sa folosesc cover

Acum am folosit si mi se pare prea usor jocul

Inainte aveam probleme cu munitia, scrap, health si toate cele. Acum am ajuns intr-o ora de la 150 scrap la 2800, trecand prin rail thieves ca prin unt. Nu stiu daca am folosit field medic de 4 ori in toata treaba cu thieves. Cred ca maresc dificultatea din optiuni in the meantime. Btw, mai e cineva deranjat de chestiile adaugate pentru backeri? Ma refer la statui si shrines. Nu prea se integreaza cu... nimic.
Re: Wasteland 2
Posted: 7 Oct 2014, 12:55
by Waaagh!
Sunt doua locatii optionale care o sa te faca sa re-evaluezi.

E un quest pe care-l primesti daca explorezi la sud de ranger citadel, si mai e o locatie ascunsa la sud the prison. Supreme Jerk those, motherfucker.

Re: Wasteland 2
Posted: 7 Oct 2014, 21:04
by Angra Maynu
Si mai e un shrine pitit intr-o pestera undeva , dar am uitat unde.
Re: Wasteland 2
Posted: 8 Oct 2014, 12:45
by Magicake
Waaagh! » Tue Oct 07, 2014 11:55 am wrote:Sunt doua locatii optionale care o sa te faca sa re-evaluezi.

E un quest pe care-l primesti daca explorezi la sud de ranger citadel, si mai e o locatie ascunsa la sud the prison. Supreme Jerk those, motherfucker.

Cumva mina plina de honey badgers? First time I had to fight honey badgers. Cand am vazut cat de putin se misca per tura am zis ca-s ok, dar apoi i-am lasat sa ajunga la mine si mi-a tras unul singur doua criticals de 80+ dmg fiecare. Pe la final nu mai aveam nici prea multa munitie, nici healing stuff. Cea mai intensa lupta de pana acum

Am reusit la ultimii badgers sa fac cumva sa-i prind intre 2 bucati din party, si am scapat fara sa ma atinga vreodata.
