Page 4 of 4

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 03:52
by zme-ul
sa nu imparta banii cu nimeni .. cat draq e licenta de CryEngine 9$/luna parca?
da, de acord, nu au publisher deocamdata - dar daca vor sa puna jocul pe raft sau sa lanseze pe PS4 / XB1 trebuie sa dea mana cu draq :P

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 04:05
by Mărar
1) De ce ar vrea vreodata sa lanseze pe PS4/XB1?
2) Toate jocurile au engine-uri, fie ca sunt in-house, fie ca sunt licensed. Argumentul meu era ca nu trebuie sa isi bata capul cu inca un "cost", argument care inca sta in picioare.

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 04:08
by zme-ul
Roberts wrote:As far as consoles go Star Citizen will never be on the PS3 or Xbox 360. As for the next gen consoles, PS4 and Xbox One, we have NO CURRENT PLANS, but my stance remains open and is consistent with the many interviews I’ve given -
:P

asta dupa ce cineva a vazut un PS4 dev kit pe masa unuia din devi

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 04:14
by Mărar
Nu inteleg de ce ar face asta, dar daca vor sa-si bata capul cu next gen-urile, banuiesc ca e decizia lor.

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 07:08
by DarthZombie
Si daca un dev a fost prins cu un dev kit de PS4 [suna de parca a fost prins la o intrunire KKK, lol], de ce ar reprezenta vreo garantie ca va si aparea pe PS4? Nu iti trebuie kit-ul ala ca sa vezi daca poti face ceva cu sistemul respectiv, de exemplu?

Star Citizen e un joc de super nisa, dintr-un genre care e aproape inexistent in piata actuala, produs de un indie dev care momentan nu are nici un titlu mare in portofoliu. Si daca primeau 10% din cat au strans pana acum era impresionant, mai ales ca promovarea nu le-a facut-o nici Sony, nici Microsoft si nici Valve.

Nu stiu de unde gandirea ca orice joc trebuie sa vanda precum CoD. Mindsetul asta afecteaza o droaie de jocuri care nu au nevoie de AAA triple blockbuster status [cu tot cu compromisurile de tipul "we have to make it accessible to a wider audience"] ca sa fie de succes, inclusiv financiar.

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 07:12
by zme-ul
DarthZombie » 14 Jun 2014, 06:08 wrote:Si daca un dev a fost prins cu un dev kit de PS4 [suna de parca a fost prins la o intrunire KKK, lol], de ce ar reprezenta vreo garantie ca va si aparea pe PS4? Nu iti trebuie kit-ul ala ca sa vezi daca poti face ceva cu sistemul respectiv, de exemplu?
da' nu a zis nimeni ca musai Star Citizen va fi pe PS4 ;)

SC trebuie sa fie un succes d.p.d.v. financiar, uiti ca nimeni altcineva nu le tine serverele decat ei?!?! plus ca nu exista subscriptie
dupa release SC o sa se sustina exclusiv din microtranzactii si eventual alti doritori ce vor achizitiona jocul - va functiona oarecum dupa modelul Guild Wars 2

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 14 Jun 2014, 08:11
by DarthZombie
Pai da, dar nu trebuie sa vanda 50 de milioane de copii pentru acest lucru. Nu uita ca vorbim de un proiect crowdfunded, alora nu trebuie sa le dai banii inapoi cu profit. Da, vor avea costuri, dar daca jocul lor va fi bun, se vor descurca.

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 26 Jun 2014, 00:03
by zme-ul
Minecraft console editions together just passed Minecraft for PC(+)Mac. And across all platforms we've sold almost 54 million copies.
https://twitter.com/pgeuder/status/481812186390880257

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 26 Jun 2014, 01:16
by Mărar
Pai normal, daca nu l-au lansat pe Steam...

Re: Gaming Sales - Cifre si alte nebunii

Posted: 26 Jun 2014, 01:41
by zme-ul
vai .. ce scuza :D