Page 45 of 87

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 14:21
by TG
Wow, maybe they can turn the OC into an RPG.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 14:54
by Mahdi
This could be good. Dacă iese bine, o să fie material de Level Gaming Nights.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 16:24
by tnt
Corectie: O sa fie material de "Candaparerevista Gaming Nights" thanks to your vote :roll:

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 16:30
by Magicake
Man nu mai tin minte nimic din NWN, in afara de faptu ca Hordes of the Underdark are un main theme misto. O sa-l rejoc si eu, probabil.

LE:
Noptile Jucatului Cand Apare Revista

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 16:30
by sebas
TG wrote:Wow, maybe they can turn the OC into an RPG.
NWN OC e unul din cele mai slabe RPGuri pe care le-am jucat vreodată. Chiar nu știu cum ar putea să make it half-decent fără să revamp TOT ce ține de poveste, level și encounter design. :lol:

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 17:03
by ciolan
Chiar nu știu cum ar putea să make it half-decent
O să înlocuiască OC-ul cu A Dance With Rogues ;)

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 17:36
by Ferrrrrrrrrdinand
:lol: Reminds me I have to play part 2 of that

OC e cum e dar expansion-urile sunt bune (inclusiv shadows of udrentide). Nu prea cred ca o sa se atinga de OC prea mult fiindca n-au decat de pierdut - OC are fanii lui (fie ca-l privesc prin nostalgie fie ca le place chiar si acum) care s-ar supara daca le-ar spune beamdog ca e naspa. Vanilla ar fi mai bun daca ar scoate 90% din encounter-uri, si mai bine daca ar taia unele zone (dar nu prea cred ca au cum) Would still be a pretty bland mess but better

ma intreb cate edit-uri am voie 20?

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 17:43
by Magicake
Nush ce v-a displacut atat de mult la NWN OC (acum m-am prins si eu ca inseamna "original campaign", seriously exista un termen pentru asta, "NWN vanilla", care nu se poate confunda cu original content sau original creation sau altceva). Nu mai tin minte nimic in afara de cateva secvente, dar tin minte ca mi-a placut sa joc, mi s-a parut ca era un fel de Baldur's Gate mai lejer. A nice and fun time.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 17:51
by Mahdi
Era o poveste extrem de generică, cu twisturi telegrafiate de la o poștă. Și dungeon-urile erau cam seci și copy paste, în comparație cu ce vedeai prin Infinity engine rpgs. Și în general era foarte lejer, băteai de unul singur dragoni & stuff. Dar avea și auto level up, iată un plus.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 17:56
by TG
Da, aș fi putut suporta povestea, dar ca mecanici de joc e extrem de superficial și bland. Cum zice sebas, one of the worst, parcă am mai băgat duma asta, dar e un fel de hack and slash la care tu trebuie doar să te uiți și eventual să bei o poțiune.
Pătrunjelu' wrote:(acum m-am prins si eu ca inseamna "original campaign", seriously exista un termen pentru asta, "NWN vanilla", care nu se poate confunda cu original content sau original creation sau altceva).
Blame RPG codex.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:05
by McWilliams
Aha, poveste generica intr-un RPG - who woulda thunk it! Cu toti stim ca cele mai bune RPG-uri sunt never-before-seen-or-heard in materie de storyline, twist, plot, character arc or conclusion. Sau, in alta ordine de idei, the pinnacle of the RPG genre has been reached with Diablo 2, some years ago.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:15
by TG
Ce?

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:17
by Mahdi
McWilliams wrote:Aha, poveste generica intr-un RPG - who woulda thunk it! Cu toti stim ca cele mai bune RPG-uri sunt never-before-seen-or-heard in materie de storyline, twist, plot, character arc or conclusion.
False dilemma aka "dacă nu-ți place rocul du-te și ascultă manele lol!"
McWilliams wrote:Sau, in alta ordine de idei, the pinnacle of the RPG genre has been reached with Diablo 2, some years ago.
?

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:34
by McWilliams
Toate povestile sunt generice. Sau, na, de dragul statisticii, "aproape toate". Motivele pentru care iti place ceva sau nu are rareori de-a face cu faptul ca ceva este generic sau nu. Nu de alta, dar nu mi te pot inchipui drept marele hipster, care juca RPG-uri dinainte sa fie mainstream. False dilemma aka "the Ender's Game novel spoiled the film for me", mai degraba.

Si ce, nu era o lema a forumului ca Diablo 2 este cel mai tare RPG evah?

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:37
by Mahdi
lal

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:40
by DarthZombie
Nu inteleg unde se duce conversatia asta, dar imi place.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:46
by McWilliams
Hai sa o sintetizam in "care a fost ultimul tau RPG jucat care nu avea o poveste generica?".

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 18:55
by TG
Ți-a trebuit să zici ”generic ” Mahdi... Nu puteai să zici ”de căcat” ca orice forumist nerespectabil.

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 19:13
by McWilliams
"De cacat" implica gust - si gusturile nu se discuta. "Generic" implica... mai stii postul lui Ola, cu entitatea aia umana care a scris 10 randuri de istorie a culturii cinematografiei inainte de a spune ca nu i-a placut Bladerunner-ul nou pentru ca a copiat din ceva deja existent, aka non-original, aka "generic"?

Re: Știri din industrie

Posted: 21 Nov 2017, 19:20
by TG
Aproape ai scris 5 posturi fără să zici ”ola”. Și ”gusturile nu se discută”, o dai în mintea copiilor măi, ce naiba?