Stellaris
Re: Stellaris
http://store.steampowered.com/app/281990/
Apare pe 9, nu ca as avea timp de el acum, dar o sa pice numai bine dupa ce primeste vreo 2 expansion-uri. Si-asa am GalCiv III la rand.
Apare pe 9, nu ca as avea timp de el acum, dar o sa pice numai bine dupa ce primeste vreo 2 expansion-uri. Si-asa am GalCiv III la rand.
Re: Stellaris
Sper sa am si eu timp de el.
L-am luat de aici: https://www.imperialgames.com/en/1025/3 ... rd-edition . E ok pretul.
L-am luat de aici: https://www.imperialgames.com/en/1025/3 ... rd-edition . E ok pretul.
Re: Stellaris
Mehr. Foarte tentant, dar din cate citesc jucatorul nu poate lua in mod direct decizii tactice in timpul luptelor. Such a turn off.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Stellaris
REMEMBER CITADEL
Re: Stellaris
Eu caut de ceva vreme un 4x care să mă prindă bine. L-a încercat cineva pe ăsta, ceva păreri?
dump CHA
Re: Stellaris
Ai incercat Polaris Sector? imi pare destul de bunicel, in plus poti lua ceva decizii si in batalii.
- McWilliams
- Self-righteous bastard
- Posts: 4601
- Joined: 2 Mar 2014, 17:23
- Location: Galati
- Contact:
Re: Stellaris
Jocurile Paradox (Iron Hearts, Europa Universalis, Crusader Kings) nu sunt facute pentru decizii tactice in lupte individuale, ci pentru deciderea strategiei unei campanii. Altfel pus, trebuie sa fii Eisenhower, nu Patton. Este o chestie destul de definitorie pentru ei, ca developer-i. Avantajul pentru Stellaris este cel dintr-un 4x - pornesti de la zero; fata de celelalte jocuri Paradox, unde pornesti din niste pozitii prestabilite.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Re: Stellaris
Ai dreptate, probabil oamenii nu vor sa se complice intrand intr-un domeniu pe care nu-l stapanesc la fel de bine. Si cred ca e bine ca nu o fac.
Re: Stellaris
Am jucat Polaris Sector. E interesant si destul de captivant la inceput. Apoi dai de lucuri ciudate precum pirati care se "teleporteaza" intre planetele tale. Nici star lanes nu imi plac, sunt destul de enervante, mai ales cand vrei sa ajungi la ceva planeta vecina cu tine dar trebuie sa ocolesti ca nu ai star lane direct.
Cu research-ul au incercat ei ceva dar poate deveni destul de confuz, mai ales cand ai nevoie sa cauti ceva specific. Probabil daca aveau ceva mai multe tooltips si informatii, era bine.
Poate in viitor cu ceva patches sau un poate expansion, lucrurile se vor schimba dar deocamdata, cel putin pentru mine, a devenit plictisitor dupa vreo 10 ore de butonat.
Legat de Stellaris, dupa 6 ore sunt inca in faza de explorare si e superb. Ai feelingul ca mergi in necunoscut, nu stii ce se afla in urmatoarea zona. Poti da peste ceva event, anomalie, etc.. Tot ce descoperi e un semn de intrebare si trebuie sa aloci timp pentru a afla mai multe informatii.
Chiar recent am descoperit o civilizatie in epoca de fier, subdezvoltati in comparatie cu rasa mea, dar poti incerca sa comunici si sa inveti ce poti despre ei.
Fiind un joc Paradox, e destul de stufos si o harta poate dura foarte mult timp, mai ales daca alegi 600, 800 sisteme.
Ah, inca ceva, soundtrack-ul jocului e superb.
Cu research-ul au incercat ei ceva dar poate deveni destul de confuz, mai ales cand ai nevoie sa cauti ceva specific. Probabil daca aveau ceva mai multe tooltips si informatii, era bine.
Poate in viitor cu ceva patches sau un poate expansion, lucrurile se vor schimba dar deocamdata, cel putin pentru mine, a devenit plictisitor dupa vreo 10 ore de butonat.
Legat de Stellaris, dupa 6 ore sunt inca in faza de explorare si e superb. Ai feelingul ca mergi in necunoscut, nu stii ce se afla in urmatoarea zona. Poti da peste ceva event, anomalie, etc.. Tot ce descoperi e un semn de intrebare si trebuie sa aloci timp pentru a afla mai multe informatii.
Chiar recent am descoperit o civilizatie in epoca de fier, subdezvoltati in comparatie cu rasa mea, dar poti incerca sa comunici si sa inveti ce poti despre ei.
Fiind un joc Paradox, e destul de stufos si o harta poate dura foarte mult timp, mai ales daca alegi 600, 800 sisteme.
Ah, inca ceva, soundtrack-ul jocului e superb.
Re: Stellaris
L-am luat și eu, v-aș spune ce părere am, dar de două zile nu pot sa trec de Main Menu pentru că stau și ascult muzica. ¯\_(ツ)_/¯
dump CHA
Re: Stellaris
[...]let’s talk about our future plans for Stellaris!
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... ge.932668/
Awesome stuff!
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... ge.932668/
Awesome stuff!
dump CHA
Re: Stellaris
Pentru inceput, as putea spune ca nu au inca un UI care sa fie 100% user friendly. Eu inca n-am gasit bara de progres pentru asimilarea unui vasal, spre exemplu, si am stat un sfert de ora cautand de unde sa fac sectoare. UI-ul insa va fi rafinat, cei de la Paradox oricum adauga content tot timpul; Chiar dupa release au bagat niste patch-uri solide.
Praise be to the muffalo tree.
Re: Stellaris
O rasa de ciupercute De la Silicoizi incoace n-am gasit ceva mai original :p
Re: Stellaris
Jocul asta e buguit si debalansat in ultimul hal.
Am intrat in weekend la un meci de multiplayer, cu inca 3 tovarasi, sa o punem de-o federatie.
- Sectoarele sunt total bulite. Daca ai slavery stuff, iti da enslave la tot pop-ul si iti taie research-ul si energy. Nu mai vorbim de redevelopment. Oribil de ineficient. Nu construieste nimic ce are nevoie de resurse speciale sau influence, nu construieste cladiri speciale. Nu foloseste robotii corect etc etc etc.
- AI-ul e degeaba. Noi jucam pe un mod de AI mai agresiv, pt ca by default AI-ul daca esti la acelasi nivel cu el te lasa tot timpul in pace, luandu-se de viata ta doar daca esti inferior, therefore daca ramai echivalent nimeni n-o sa se ia de tine. Am dat din greseala razboi unei alte federatii, am atacat si am pierdut armatele la inceput. Federatia inamica avea mult mai multe nave si nu a facut decat sa sara din sistem in sistem la noi si a inceput sa atace niste mine de-abia cand a ajuns warscore la 50% (pt ca unul din noi ii ataca pe alta parte in acelasi timp si castiga). In mod normal trebuia sa ne-o luam grav. Sunt N+1 exemple de hurr durr AI.
- Diplomacy e dubios. Cu cat inamicul e mai dezvoltat tehnologic fata de tine, cu atat o sa i se para Research Agreement cu tine mai profitabil. Gen dai de un inamic super puternic si o sa-ti dea bani garla sa aiba Research Agreement desi nu-i foloseste.
- La un moment dat in timpul meciului de multiplayer a inceput sa-mi sacadeze mouse-ul, mai ales cand deschideam planete. Nu, nu e de la specs, am specs OK.
- Sunt Ethics si Traits total inutile sau care nu au un alt efect in joc decat sa te frece la icre. Alte efecte nu au tooltip explicit, gen Repugnant trebuia sa fie doar legat de alien pop happiness dar iti da si -15 la diplomacy, ceea ce e oribil, avand in vedere ca Fanatic Xenophile e deabia +20.
Paradox, ia jocul, mai fierbe-l un an, si apoi vorbim.
Am intrat in weekend la un meci de multiplayer, cu inca 3 tovarasi, sa o punem de-o federatie.
- Sectoarele sunt total bulite. Daca ai slavery stuff, iti da enslave la tot pop-ul si iti taie research-ul si energy. Nu mai vorbim de redevelopment. Oribil de ineficient. Nu construieste nimic ce are nevoie de resurse speciale sau influence, nu construieste cladiri speciale. Nu foloseste robotii corect etc etc etc.
- AI-ul e degeaba. Noi jucam pe un mod de AI mai agresiv, pt ca by default AI-ul daca esti la acelasi nivel cu el te lasa tot timpul in pace, luandu-se de viata ta doar daca esti inferior, therefore daca ramai echivalent nimeni n-o sa se ia de tine. Am dat din greseala razboi unei alte federatii, am atacat si am pierdut armatele la inceput. Federatia inamica avea mult mai multe nave si nu a facut decat sa sara din sistem in sistem la noi si a inceput sa atace niste mine de-abia cand a ajuns warscore la 50% (pt ca unul din noi ii ataca pe alta parte in acelasi timp si castiga). In mod normal trebuia sa ne-o luam grav. Sunt N+1 exemple de hurr durr AI.
- Diplomacy e dubios. Cu cat inamicul e mai dezvoltat tehnologic fata de tine, cu atat o sa i se para Research Agreement cu tine mai profitabil. Gen dai de un inamic super puternic si o sa-ti dea bani garla sa aiba Research Agreement desi nu-i foloseste.
- La un moment dat in timpul meciului de multiplayer a inceput sa-mi sacadeze mouse-ul, mai ales cand deschideam planete. Nu, nu e de la specs, am specs OK.
- Sunt Ethics si Traits total inutile sau care nu au un alt efect in joc decat sa te frece la icre. Alte efecte nu au tooltip explicit, gen Repugnant trebuia sa fie doar legat de alien pop happiness dar iti da si -15 la diplomacy, ceea ce e oribil, avand in vedere ca Fanatic Xenophile e deabia +20.
Paradox, ia jocul, mai fierbe-l un an, si apoi vorbim.
Praise be to the muffalo tree.
Re: Stellaris
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... ch.936898/
Clark patch almost done. UI and AI behavior improvements. yepee!
Clark patch almost done. UI and AI behavior improvements. yepee!
dump CHA
Re: Stellaris
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =685624704
The no-sector mod, in care nici Frontier Outposts nu costa influenta. Pt ca mai bine faci micro la 100 de colonii decat sa aiba grija AI retard de ele.
Si un review funny:
https://www.youtube.com/watch?v=8qyaqOOTuiU
The no-sector mod, in care nici Frontier Outposts nu costa influenta. Pt ca mai bine faci micro la 100 de colonii decat sa aiba grija AI retard de ele.
Si un review funny:
https://www.youtube.com/watch?v=8qyaqOOTuiU
Praise be to the muffalo tree.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests