Divinity: Original Sin II

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Divinity: Original Sin II

Post by Magicake »

Aaa, vad acum, e din cauza la "instakill" thing. Pai nah, daca vezi ca in straightforward approach te rupe, probabil ca ar fi ideal sa incerci alt approach in loc sa te duci langa el de 15 ori si sa mori de 15 ori.

La mine nu a castat spell-ul pentru ca nu a avut ocazia, pe atunci inca aveam party squishy si cand am vazut ca tipul aduce inca 3 duzi langa el singura preocupare a fost sa incerc sa folosesc intrarea ca sa-i fac sa vina cate unul la mine. Deci eram out of range cand ii venea lui tura. Nu a fost nici atunci usor, tot party-ul a devenit support pentru Madora (singura capabila de tanking) si am folosit la maxim tot ce aveam in inventory/skills. Fara Headless Nick ar fi fost de doua ori mai greu :lol:

First Try™ tho.

Acum am chef sa joc iar Divinity :lol:
User avatar
joonior_bmf
Gravity e un film misto
Posts: 6539
Joined: 3 Mar 2014, 18:32
Contact:

Re: Divinity: Original Sin II

Post by joonior_bmf »

phpBB [video]
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Divinity: Original Sin II

Post by tnt »

Mai, pe voi nu v-a deranjat focul ultra persistent si omniprezent din jocul asta?
Am inceput sa joc in local coop cu cineva, which makes it even worse cand devine split screen, dar chiar si solo cred ca tot m-ar fi deranjat. I get it, e unul din caracteristicile cu care se lauda Divinity, interactiunea cu mediul, verticalitatea and stuff. Dar e mult prea mult, incepe lupta - bam! magie care aprinde totul in foc, ulei pe jos care ia foc, butoaie care explodeaza si totul ia foc, porc care explodeaza si totul ia foc, te misti putin in lupta si semicalcat pe o flama - bam ai luat foc forever, dai cu o specialitate in lupta - bam luam cu totii foc. Totul este ultra mega flamabil in jocul asta. Nu se mai intelege nimic, visual clarity aproape 0, te dor si ochii, aproape non-stop toate personajele sunt in flacari in batalie. Mi se pare game breaking de suparator. Am ajuns sa evit sa folosesc orice spell cu foc doar ca sa nu mai vad flacari pe ecran, dar bineinteles ca inamicii continua sa faca asta intr-o veselie.
Aproape terminam prima insula, asa e tot jocul?
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Divinity: Original Sin II

Post by TG »

Da, din punctul ăsta de vedere it gets worse (necrofire :lol: ). Nu știu dacă eram obișnuit din primul dar nu prea m-a deranjat, spam rain. Mai sunt și alte vrăji care fac viața mai ușoară parcă, dar nu mai îmi amintesc.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
sleepknot
Headcrab
Posts: 99
Joined: 26 Nov 2019, 17:44

Re: Divinity: Original Sin II

Post by sleepknot »

tnt wrote: 12 May 2021, 20:02 Mai, pe voi nu v-a deranjat focul ultra persistent si omniprezent din jocul asta?
Si eu am avut o problema cu asta jucand in coop. M-a facut sa simt ca jocul isi propune sa faciliteze "combo-fest" cu orice ocazie in loc sa ofere situatii variate in care sa fii nevoit sa improvizezi asemenea artificii. Mi-a dat un sentiment de falsitate si gamification. E unul dintre multiplele lucruri care m-a facut sa renunt la el ca pretendent la o suta de ore din timpul meu.
"Where there are no gods, there are ghosts" - Novalis
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Divinity: Original Sin II

Post by tnt »

Da, am renuntat la el pana la urma, mai bine acum decat pe la mijlocul jocului. Acuma, bineinteles ca nu prea pot sa-mi dau cu parerea asupra intregului dupa o experienta relativ scurta, poate devine mai bun mai incolo, insa din ce am jucat nu m-a impresionat cu mare lucru nici din celelalte puncte de vedere. Story si questuri incalcite, chestii random care nu au sens, destul de basic in RPG design - fara build-up spre o confruntare majora, fara foreshadowing la elemente grele/importante din ceva dungeon, fara partial clues sa faci legatura cu anumite detalii; totul mi s-a parut aruncat cam random in fata jucatorului, iar voice actingul nu prea se potriveste, nu pare atmosferic. Plus ca e turn based, iar aici e o chestie personala, nu prea ma atrag RPGs turn based, dar am zis sa incerc Div 2, fiind super laudat.

Am facut un 180 si ne-am apucat de Vermintide 2 in coop. Fiind Warhammer, am evitat titlul asta ca pe ciuma bubonica, dar trebuie sa admit ca... I am... having... lots of fun :(
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Divinity: Original Sin II

Post by Waaagh! »

tnt wrote: 16 May 2021, 17:29 Am facut un 180 si ne-am apucat de Vermintide 2 in coop. Fiind Warhammer, am evitat titlul asta ca pe ciuma bubonica, dar trebuie sa admit ca... I am... having... lots of fun :(
Hahaa, ai descoperit Calea. Acum nu mai ai ce face, va trebui sa recunosti ca este un joc exceptional. Ce bagi, campanii sau expeditii?
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Divinity: Original Sin II

Post by tnt »

Misiunile/Campaniile in coop, am dat unlock la urmatorul nivel de dificultate, iar acum a devenit mai tactic jocul, cu atat mai bun. Nu ne mai permitem sa umblam de bezmetici.
Expeditii? Nu cred ca stiu ce-s alea.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Divinity: Original Sin II

Post by Waaagh! »

In expeditii te duci prin poarta ai cu un craniu plutitor deasupra ei. Cand esti in keep la inceput de tot, e in sala mare pe dreapta. Expeditiile sunt un mod de joc diferit, kinda rogue-like si p nice. L-au lansat recent moca pentru toata lumea. Jocul devine foarte tactic pe masura ce cresti dificultatea.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Divinity: Original Sin II

Post by tnt »

Cool, trecem si pe alea dupa ce dam gata campaniile :!:
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests