Cyberpunk 2077

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4952
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

tnt wrote: 11 Jun 2018, 15:47 Au pregatit si gandit ani de zile acest reveal, fii sigur ca au pus in el ce e reprezentativ.
The irony.

Da, normal ca nu e irelevant, dar e un minut de faze ce par scriptate sau intro-uri. Din BF5 ai văzut actual gameplay. Mă rog, discuțiile astea sunt inutile, până la lansare va găsi lumea alte zeci de motive pentru care să fie dezamăgită de joc. Aștept cu nerăbdare următorul val de controverse, cât am râs la Witcher 3 pot spune că deja a fost mai distractiv decât un BF de dinainte să se lanseze. :lol:

Cineva să-l aducă pe Fedaykin aici, Cyberpunk 2077 vs. TES VI.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6090
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Mahdi »

M-am uitat la trailer și la teaserul de acum câțiva ani - nu mi se pare că s-ar exclude reciproc. Pot coexista stilistic bine mersi în același univers.

Și da, minutul ăsta de trailer dă impresia unui GTA reskinned, dar plm, orice open world ai face în care explorezi o metropolă modernă (și) cu mașina o să pară un GTA reskinned. La fel cum un open world first person într-o lume medievală va atrage inevitabil comparații cu Skyrim. Diferența o să fie la gameplay - n-am văzut nimic legat de combat, character development, dialoguri, explorare & stuff. Și da, poate să o sugă cu brio la toate aceste capitole, însă nu mă simt suficient de clarvăzător ca să emit păreri ferme după niște fragmente de cutscenes din joc puse la grămadă.
REMEMBER CITADEL
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

GTA. Gta nici n-am inceput bine sa-l joc, nici nu invatasem bine schema de control la avione, elicoptere, etc. si s-a si terminat. Zici ca era un demo. Zic de gta5, de versiunea online nu m-am atins. In sfarsit.. Ma uitam peste comentarii youtube aseara, dupa lansarea trailerului Cyber si am fost asaltat de comparatiile cu gta. Nu le pot intelege, decat poate la nivelul cel mai superficial.

Gta5 a fost o gluma proasta. Un demo pt. rahaturile lor online. Cateva momente si schite narativ, fara mari ambitii. CD project red, desi face jocuri pt. toata lumea, face totusi jocuri. Witcher 3 a fost masiv. IMENS. Povesti cu nemiluita, personaje cu nemiluita, harti imense si detaliate. Cand l-am terminat l-am terminat cu hartile doldora de locatii neexplorate si cine stie ce si cate questuri super interesante. Gta? Sufletu' gta, un joc de o superficialitate si o goliciune enorma.

Si trage lumea concluzii ca oras si masini + Cyberpunk = gta. In nici un caz, e loc in Cyber de un milion de questuri tari, de 1000 de tipuri de atmosfera, povesti si personaje. Astia care-l compara cu gta sunt natarai tare, no offense to nobody. Inca nu si-a vandut sufletul CD project, pt. o companie de anvergura lor inca le mai pasa de ce produc.

Trailerul ala m-a facut mai mult nostalgic pentru The Longest Journey decat altceva.

Image
Image
Image
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6090
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by Mahdi »

Hopa, kostyka joacă jocuri. Credeam că-i aici doar pentru Arctic Monkeys.
REMEMBER CITADEL
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

Ha! Pe Cyber chiar il astept cu nerabdare! Ajunge anu' asta Mahdi, ce zici? M-au asalat pe youtube cu reclame la traileru' ala, poate pregatesc ceva CD project..
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Cyberpunk 2077

Post by cg1700 »

https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/ ... n_trailer/

Conform chestiei astea aproape sigur nu anul asta.
Image
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

Dap, oh well, il astept. Din threadul tau reddit, cg, punk-ul ala i-a furat pandantivul lui Geralt!
Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

Trailer-ul este o unealta de hype si de marketing. Sunt filme si/sau jocuri care prezinta ceva in trailer care nu apare si in produsul final. Pentru ca s-a renuntat la el pe parcurs. Era acolo, dar s-a tuns boschetele pentru forma finala.

Din nefericire pentru ce ar fi dorit sa afirme ne0lith, regula asta se cam aplica filmelor si/sau jocurilor care SUG. O sa ne dam seama de asta la lansare, evident si in mod sigur, dar temerea este deja acolo. Pentru ca as fi crezut ca CDPR are suficient capital de incredere (si suficient capital, punct) cat sa nu aiba nevoie de "free hype on the internet" sau discutii in contradictoriu care sa tina jocul in prim plan (desi mai e mult pana la lansare). Asta este mai degraba o manevra demna de EA sau Ubisoft (la jocuri), sau Warner Bros. sau Disney (cum au fost trailer-ele la Batman v Superman sau la Rogue One).

Daca este sa facem o paralela cu trailer-ele pentru Witcher 3 - care si ele prezentau chestii in spiritul jocului, dar nu chiar prezente propriu-zis in joc - pot sa sper ca, aici, la Cyberpunk 2077, mi se prezinta ceva ce determina atmosfera generala a jocului.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

"mi se prezinta ceva ce determina atmosfera generala a jocului."

Nu e. Nu e nici o atmosfera generala. Fii atent aici. Trailerul asta e e gandit sa faca expozitie, sa explice; dar nu pentru noi, care am mai jucat una alta in viata, am mai citit o carte; nu, e pentru generatia mai obtuza de copii care joaca gen jocuri online din astea de 3 lei. din cauza asta are aerul ala ca e despre un joc mai superficial, gen gta. Asta e targetul trailerului, asta e marea majoritate a noii generatii de jucatori.

In nici un caz nu reprezinta atmosfera jocului. Atmosfera jocului o sa fie data de questuri, si CD project au scriitori tari.
Witcher 3, de la questuri in care dadeai de urma coaielor unei statui pana la questuri de-ti dadeau lacrimile ce decizii trebia sa iei, atmosfera era data de questuri, spatii largi de explorare narativa.

Nu o sa fie Cyberpunk un joc superficial cum pare sa indice trailerul, nu indica nici macar atmosfera, e pt. copilaraia ingalata crescuta cu tablete, carora nu poti sa le arati ceva mai destept de explozii si gagici ca sa ii acaparezi.

Deci intelegi, e un troian trailerul, pt. ca CD stie cine o sa-i fie musteriu de baza, dar nu o sa coboare jocul in nivel pt. ei. Dar reclama? Sigur. Trebuie sa le vinda si astora.

Mai exact, e fix invers de cum procedeaza marea majoritate a AAA producerilor, jocuri superficiale cu tone de bani bagati in PR, cu trailere si bullshit mult peste jocuri. CD trebuie sa-si dumb down marketingul, pt ca jocul lor e prea destept pentru jucatorul mediu de azi. De-asta e trailerul de parca ar fi reclama la Tits, Asses, Gore and Explosion 2077.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

Well that's my problem!

Daca este un joc complex, matur (nu neaparat in continut sau in mesaj, cat in gandire), de ce pana mea isi folosesc o parte din bugetul de marketing sa pretinda ca sunt si ei "de gasca" cu millennials? Pentru ca este false advertising, nu? Nu conteaza ca o sa imi placa jocul, pentru ca o sa fie facut dupa chipul si asemanarea a ce imi place, principiul ramane - ala ca au prezentat un produs ca pe ceva ce nu este. Si invers, daca a fi trendy cu millennials chiar este atmosfera jocului, atunci de ce pana mea ne-am dat atata de gard ca "am evoluat prin Witcher 3 si putem face ceva cel putin la acelasi nivel"?


Nu trailer-ul in sine o sa ma determine sa cumpar si sa joc, respectiv sa nu cumpar si sa nu joc Cyberpunk. Insa ma lasa de caruta in mijlocul intersectiei, pentru ca tinde sa fie a politically correct trailer, care 'sa placa la toata lumea/sa fie bine ca sa nu fie rau'. Si ma repet: asta este o unealta folosita Corporate Commander™. Nici trailer-ele din W3 nu includeau quest-uri, insa imprimau cateva trasaturi ale jocului pe retina si pe cerebelul gamer-ului: o sa fie 'a bleak world', o sa fie cu lupte serioase vs bad-ass monsters, o sa fie cu mizeria umana (atat din exterior, cat si din interior), o sa fie cu 'o singura persoana nu poate intoarce lumea intreaga la 180 de grade, insa ii poate schimba - in bine sau in rau - pe cei pe care ii intalneste' etc.

Si asta era bine. Pentru ca puteai determina, cu un grad ridicat de acuratete, daca jocul ala este pentru tine sau nu urmarind un trailer, doua, trei. Nu sunt pentru bazarea unei decizii de a cumpara un produs/un serviciu doar pe baza "decrierii" (cam ceea ce ar trebui sa fie un trailer), dar CDPR au fost destul de spot-on cu asta. Pana acum sau chiar si acum, ramane de vazut.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

"de ce pana mea isi folosesc o parte din bugetul de marketing sa pretinda ca sunt si ei "de gasca" cu millennials?" Pt. ca tre' sa le vinda si dumnealor, mai ales dumnealor! Ca sunt multi!

Se bazeaza pe faptul ca tu si cu mine o sa stim mai bine ce si cum, ca le-am jucat titlurile precedente, ca mai stim si sa citim cuvinte in articole, ca lumea nu a inceput in 2000, etc.

Si hai sa ti zic si asa, CD project nu isi baga drm pe varianta de pc, aia inseamna ca au incredere in potentialul client - daca decizi ca e o mizerie nu il cumperi, il poti incerca.

Nu o sa te futa la cap cu microtranzactii si cu alte prostii. Nu exista producator de jocuri aaa mai pe fata si mai cinsit decat CD project.

Poti pune si altfel problema, ce preferi, un trailer pe care sa-l intelegi tu si cu mine si care sa-i alieneze pe toti ceilalti sau sa-i lase sa se scarpine in cap, sau un joc misto care o sa vinda potop cu un trailer mai naspa. Tine minte ca un joc care o sa vinda bine o sa insemne un viitor joc si mai al dreacu, si mai mare si mai sexy.

Nu uita si ca CD project nu e un studio gigant cu 1000 de surse de venit, cam traiesc de la blockbuster la blockbuster.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

I want to have my cake and eat it, thank you very much. O sa imi fac griji pentru business model-ul celor de la CDPR cand voi fi angajatul si/sau actionarul lor. Pana atunci, vreau jocuri bune si transparenta din partea lor. :D
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

Uoooff, ne modernizaram, de la jocuri pe cd-uri piratate acu' vrem sa fim actionari and shit! hehe :P Nu, io inca am incredere in CD Project. Nu o sa mai vedem rpg-uri fara busola si ac indicator in epoca asta, da' povesti misto se mai poate. CD project au tot demonstrat ca stiu sa fabrice asa ceva, n-au de ce sa produca Cyber altfel.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4952
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by TG »

McWilliams wrote: 11 Jun 2018, 20:31 nsa imprimau cateva trasaturi ale jocului pe retina si pe cerebelul gamer-ului: o sa fie 'a bleak world', o sa fie cu lupte serioase vs bad-ass monsters, o sa fie cu mizeria umana (atat din exterior, cat si din interior), o sa fie cu 'o singura persoana nu poate intoarce lumea intreaga la 180 de grade, insa ii poate schimba - in bine sau in rau - pe cei pe care ii intalneste' etc.
Riiight...

https://www.youtube.com/watch?v=hJlkMAZTEPI

Găsești kostyka destule RPG-uri fără busole și săgetuțe și în epoca asta. CDP nu vor să facă asta pentru că la bază nu sunt cu nimic diferiți de celelalte companii mari. Au și ei surse de venit alternative (release-uri de consolă, Gwent, GoG), fac aceleași manevre de marketing de când au apărut. Diferența e că o fac bine și cu simț, pentru a se face remarcați și pentru că e singura strategie viabilă, nu că au încredere în clienți.

Și la cât s-a agitat lumea pentru un minuțel de trailer, aparent e gg wp pentru ei. Se pot trezi la următorul că de fapt Cyberpunk e un joc fantasy, deja și-au îndeplinit scopul aparent și au atenția necesară.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Cyberpunk 2077

Post by McWilliams »

Meh, trailer-ul ala e (cat de cat) corect cand vine vorba de atmosfera jocului si de un minimum de gameplay. Ca in toate chestiile ce tin de E3 sau alte adunaturi, prefer sa tai sonorul decat sa-l aud pe Morgan Freeman wanna-be incercand sa "hype me up".

Eu ma refeream la asta sau la asta.

Insa partea audio de la ce ai postat tu, TG, este jenanta - parca e trailer de Madden/FIFA. It also reminded me of this.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
kostyka
Headless Kamikaze
Posts: 284
Joined: 28 Feb 2017, 23:39

Re: Cyberpunk 2077

Post by kostyka »

"Găsești kostyka destule RPG-uri fără busole și săgetuțe și în epoca asta" Well, name me one (AAA) like that!

"CDP nu vor să facă asta pentru că la bază nu sunt cu nimic diferiți de celelalte companii mari" Sigur, e o companie, trebuie sa iasa pe profit, trebuie sa produca jocuri pt. mase, trebuie sa coboare stafeta undeva. In acelasi timp nu poti sa spui ca in Witcher 3 nu s-a pus suflet. A fost joc RPG perfect?! Nu, aproape peste tot m-am simtit pasager, mai putin poate in situatii de luat decizii in dialoguri. Dar cu toate limitarile astea, cu toate rotile ajutatoare si asa mai departe, a spus o gramada de povesti interesanta jocul. CD Project garantat e perfect diferit comparat cu un EA sau Bethesda. Sau Square Enix.

Gandeste-te cati bani ar fi fost de facut doar din nimicuri gen seturi de armuri, sabii, draci baltati, etc, daca CD vroia sa implementeze microtranzactii ar fi incasat super substantial, si sunt suficient de inteligenti incat ar fi utut-o face fara sa-si puna cenusa in cap, fara sa alienieze chiar si pe de-alde de-astia cu opinii ca noi. De asemenea, gandeste-te cat de usor ar fi fost sa faca un joc imens dar scurt, GTA 5 gen, si apoi sa implementeze cine stie ce online gaming mode bullshit.

Cu alte cuvinte e loc mult si de "caracter", de alte seturi de valori, nu poti sa tragi un semn de egalitate intre adevaratii AAA si Cd, care e totusi un studio aproape indie.

Cu GOG ai dreptate.. cu mentiunea doar ca GOG nu genereaza miliarde peste miliarde, si e o afacere legitima. Nu iti vinde skin-uri si loot box-uri. Mai e si pravalie drm free. Jucaria aia de joc de carti, nu stiu ce e cu ea, n-am jucat gwent nici in W3. Whatever, n-am auzit nimic extrem de nasol despre modelul de monetizare din joc, deci e probabil ok/
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Cyberpunk 2077

Post by DarthZombie »

Nu vad ce atata tam-tam pe marginea teaser-ului ala [ca "trailer" e mult spus]. Rolul lui e sa arate nitel worldbuilding, niste cyberpunk tech [care arata foarte fain btw] si lasa un pic de indiciu in privinta personajului principal. Na, as fi vrut si eu mai mult sa vedem dar in mod cert am vazut trailere infinit mai proaste si dezamagitoare decat asta.
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3670
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Cyberpunk 2077

Post by marvas »

phpBB [video]
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Cyberpunk 2077

Post by Stokkolm »

tnt wrote: 11 Jun 2018, 15:30 Am avut aceeasi impresie cand am vazut trailerul ieri. Ma asteptam la alta directie artistica, ceva mai Bladerunner, nu o adunatura de cool kids intr-un viitor stralucitor. Daca asta au lucrat ei 5 ani si...
Lumea in care are loc Blade Runner e affectata masiv de poluare, inghitita de nori mari de smog, de-asta chiar si in miezul zilei lumina e difuza. Daca Cyberpunk vrea sa exploreze un viitor care omenirea a luat-o in directia energiei regenerabile si a masinilor electrice, are sens ca soarele sa straluceasca la fel ca in realitate, in prezent (well, daca nu esti in Beijing sau Shanghai).
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Re: Cyberpunk 2077

Post by zme-ul »

http://ca.ign.com//articles/2018/06/12/ ... n-rpg-more
  • CD Projekt describes the game as a "first-person RPG."
  • Gameplay is in first a first-person perspective, but switched to third-person during a cutscene.
  • You play a character named V (as in the letter).
  • V can be a man or a woman.
  • The stats you pick at the start include Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech, and Cool.
  • These stats are all pulled from the original tabletop RPG.
  • There are no classes at the start. Instead, you evolve the class you want to be as you play instead of picking a role.
  • You can drive cars in the game, and seemingly toggle between first and third person during this.
  • While driving in first-person, the U.I. appears diegetically on the windshield.
  • You can engage in combat while driving -- AI took over steering as you lean out the window and shoot at enemies.
  • CD Projekt also described Cyberpunk as a "mature experience intended for mature audiences."
  • The goal is for you to not only engage with the game world, but with its inhabitants.
  • Like Witcher, you take missions from NPCs and have dialogue options in conversations.
  • It's an open world that you open up more with "street cred." For example, a specific jacket might raise it by 5%, allowing you access to new places.
  • Completing a quest levels up your street cred.
  • The UI in the demo is extremely minimal at -- just a light compass and a small quest log.
  • UI expands during combat -- enemies have names, health bars, and what appear to be levels.
  • Some enemies have question marks instead of levels, possibly meaning they're much higher level than you.
  • Damage numbers pop up during combat.
  • There's a bullet-time-like ability that allows you to slow down time.
  • CD Projekt keeps emphasizing that choices have consequences, in the moment and to the world at large.
  • Obstacles have several solutions depending on your skills. For example, V got to a door, but his hacking skill was too low. However, his engineering skill was high enough, so he could open a panel and bypass the door.
  • There's an inspection system lets you look super close at items and learn more about lore.
  • You use an inhaler to heal.
  • Gunplay feels slower than Doom or Borderlands, but faster than Fallout 4.
  • CD Projekt showed off some late-game abilities, including mantis-like blade arms and wall running.
  • We saw a boss fight against a dude in an exoskeleton. This included sliding under cars and taking cover.
GTA+DeusEx= :!:
人は地獄を作った
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests