TG wrote:A, partea cu harta e puțin cam nașpa. Adică, ok, înțeleg ideea, e departe de a fi cel mai enervant joc când vine vorba de orientare. Dar totuși, e nevoie de cam mult suspension of disbelief ca să accepți că nu s-au gândit oamenii să facă hărți. Like what the fuck, facem expediții în caverne/tuneluri/etc dar nu ne notăm nicăieri nimic, ca să murim în masă și data viitoare.
Nu e design choice, mai degraba technical problem.
Actually there was an Infinity Engine style map screen implemented, but I had to disable it because of some technical issues when I transitioned to XNA 4.0. I might bring it back at some point in development.
Credeam că e design choice, încă nu prea sunt convins având în vedere că au trecut 4 ani de la postul ăla. Totuși, ar merge lipsa de hartă tradițională și să fie ceva mai realist în loc, tip item, unde să poți vedea structura unei locații. Plm, dacă asta e problema, putea include direct imaginea de background a unui nivel.
Dar eu m-aș mulțumi și cu un graf, având în vedere că modul în care se leagă zonele e de fapt chestia ce poate deveni confuză.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."
Da, nu stiu. As fi preferat sa pot selecta de pe o harta baza SGS si sa ma teleportez instant acolo, in loc sa fiu nevoit sa parcurg manual atatea distante de fiecare data cand raman fara grenade sau munitie.
Nu prea înțeleg. Jocul vrea să fie rezonabil și logic, nu să fie checkpoint/unlock based unde poți să magically teleport dintr-o parte într-alta pentru un *ding* 30exp free skin unlock yeeah!
Distanțele chiar nu sunt mari iar între toate orașele ai barcă sau metrou. Dacă mergi pe jos trebuie să traversezi doar câteva map squares: vreo 5 între SGS și Junkyard, 7 între SGS și Foundry etc. Să treci printr-un square îți ia... 15 secunde?
Plus că nu ar avea sens ca design choice. Jocul vrea să fie atmosferic și bazat pe explorare, de ce ai pune teleport options, la ce ar contribui contructiv?
edit. Eu zic să te înarmezi mai bine cu rabdare, să fii atent la împrejurimi, keep mental notes și sunt sigur că și satisfacția de a face pe micul cercetaș va apărea.
Ok, then I guess your build sucks și îți ia prea multe resurse să kill shit. And by shit I assume rathounds, că nu cred că ai trecut de început dacă te plângi de basic stuff.
Tocmai .chester ca aia e ideea, daca puteai sa faci spam cu fast travel pentru resupply violai atmosfera.
Stokkolm, de cand cu auto-level bulcrap, pentru tine sectiunea de RPG-uri e ca o scurtatura pe o alee intunecata. Keep using it and one day someone will stab you.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."
Hai nu fi pipiță, încercăm să te ajutăm cu idei sau soluții, dar dacă ești pornit pe ideea că timpul tău e prea prețios să mergi printr-un joc când te-ai putea teleporta în loc, poate ar trebui să încerci Star Wars?
Sau, serios, încearcă un alt build. Unul din cele sugerate de Nerd Commando. S-ar putea să fii surprins de diferență.
Bă, e frumos jocul. Toți cei care se cacă pe ei că seria Fallout s-a dus pe copcă, să-și ia ăsta. Cea mai bună chestie old school care a ieșit în ultima vreme. Durează un pic până îți intri în ritm la început, dar merită efortul. Nu-mi amintesc când am jucat ultima dată un rpg open world care să nu se transforme într-o corvoadă după primele 10 ore. Ei bine, eu mă apropii de 40 de ore de joc și simt că de-abia l-am început; sunt curios ce se întâmplă mai departe, ce oddities o să mai găsesc prin cine știe ce grotă necălcată de picior omenesc. Singura chestie care îmi lipsește e un world map. Nimic fancy, doar ceva pe care să pot vedea ce zone am lăsat neexplorate și eventual să pot trece notițe. E ușor să te rătăcești și să te învârți în cerc; pe de altă parte are și asta farmecul ei.
Pentru cine se știe mai softcore, recomand un build de vanilie: 3 wis, 3 int, 9 con, 9 str, perception și agility după gust. No crafting, just pump up other useful skills. E o plăcere să golești un încărcător de assault rifle 9mm într-un punker cu bășini psionice în cap.
What the man said, ma apropii de 80 de ore, inca mai am de jucat. E aproape la fel de bun ca Original Sin. Play this shit. Si planuiam sa joc Witcher 3 luna asta...
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."