UnderRail

Discuții axate pe jocurile RPG.
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

TG wrote:A, partea cu harta e puțin cam nașpa. Adică, ok, înțeleg ideea, e departe de a fi cel mai enervant joc când vine vorba de orientare. Dar totuși, e nevoie de cam mult suspension of disbelief ca să accepți că nu s-au gândit oamenii să facă hărți. Like what the fuck, facem expediții în caverne/tuneluri/etc dar nu ne notăm nicăieri nimic, ca să murim în masă și data viitoare. :lol:
Nu e design choice, mai degraba technical problem.
Actually there was an Infinity Engine style map screen implemented, but I had to disable it because of some technical issues when I transitioned to XNA 4.0. I might bring it back at some point in development.
http://underrail.com/forums/index.php?topic=51.0
dump CHA
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: UnderRail

Post by TG »

Credeam că e design choice, încă nu prea sunt convins având în vedere că au trecut 4 ani de la postul ăla. :) Totuși, ar merge lipsa de hartă tradițională și să fie ceva mai realist în loc, tip item, unde să poți vedea structura unei locații. Plm, dacă asta e problema, putea include direct imaginea de background a unui nivel.

Dar eu m-aș mulțumi și cu un graf, având în vedere că modul în care se leagă zonele e de fapt chestia ce poate deveni confuză.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

Sunt niste street signs. :mrgreen:
dump CHA
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: UnderRail

Post by .chester »

E vreo posibilitate de fast travel in jocul asta?
I'm livin' in a love shadow
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

Metrou și barcă.
dump CHA
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: UnderRail

Post by .chester »

Da, nu stiu. As fi preferat sa pot selecta de pe o harta baza SGS si sa ma teleportez instant acolo, in loc sa fiu nevoit sa parcurg manual atatea distante de fiecare data cand raman fara grenade sau munitie.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

Nu prea înțeleg. Jocul vrea să fie rezonabil și logic, nu să fie checkpoint/unlock based unde poți să magically teleport dintr-o parte într-alta pentru un *ding* 30exp free skin unlock yeeah!

Distanțele chiar nu sunt mari iar între toate orașele ai barcă sau metrou. Dacă mergi pe jos trebuie să traversezi doar câteva map squares: vreo 5 între SGS și Junkyard, 7 între SGS și Foundry etc. Să treci printr-un square îți ia... 15 secunde?

Plus că nu ar avea sens ca design choice. Jocul vrea să fie atmosferic și bazat pe explorare, de ce ai pune teleport options, la ce ar contribui contructiv?

edit. Eu zic să te înarmezi mai bine cu rabdare, să fii atent la împrejurimi, keep mental notes și sunt sigur că și satisfacția de a face pe micul cercetaș va apărea.
dump CHA
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: UnderRail

Post by .chester »

Nu e nimic atmosferic in a-ti petrece juma de viata pe drumuri.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

Poate vrei să nu te încarci cu cataroaie și mațe la fiecare pas atunci. Altfel nu-mi explic la ce-ai avea nevoie de atât de multe drumuri.
dump CHA
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: UnderRail

Post by Stokkolm »

Da auto-level up are? Si auction house?

Glumeam, n-ai companioni deci nu mai e necesar feature-ul de auto-level up.
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: UnderRail

Post by .chester »

sebas wrote:Poate vrei să nu te încarci cu cataroaie și mațe la fiecare pas atunci. Altfel nu-mi explic la ce-ai avea nevoie de atât de multe drumuri.
Resupply runs.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

Ok, then I guess your build sucks și îți ia prea multe resurse să kill shit. And by shit I assume rathounds, că nu cred că ai trecut de început dacă te plângi de basic stuff.

Ți-aș sugera atunci să începi iar. Uite un build care poate ți se potrivește: https://www.youtube.com/watch?v=XeKIoIrGw0o
dump CHA
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: UnderRail

Post by TG »

Tocmai .chester ca aia e ideea, daca puteai sa faci spam cu fast travel pentru resupply violai atmosfera.

Stokkolm, de cand cu auto-level bulcrap, pentru tine sectiunea de RPG-uri e ca o scurtatura pe o alee intunecata. Keep using it and one day someone will stab you.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

TG wrote:violai atmosfera.
Și prin atmosferă vorbim de crawling through destitute, hostile caverns.
dump CHA
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: UnderRail

Post by .chester »

Lol ok. Ma scuzati ca v-am deranjat.
I'm livin' in a love shadow
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: UnderRail

Post by sebas »

Hai nu fi pipiță, încercăm să te ajutăm cu idei sau soluții, dar dacă ești pornit pe ideea că timpul tău e prea prețios să mergi printr-un joc când te-ai putea teleporta în loc, poate ar trebui să încerci Star Wars?

Sau, serios, încearcă un alt build. Unul din cele sugerate de Nerd Commando. S-ar putea să fii surprins de diferență.
dump CHA
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: UnderRail

Post by Magicake »

Stokkolm wrote:Da auto-level up are? Si auction house?

Glumeam, n-ai companioni deci nu mai e necesar feature-ul de auto-level up.
Are player owned houses. Serios :D
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: UnderRail

Post by Mahdi »

Bă, e frumos jocul. Toți cei care se cacă pe ei că seria Fallout s-a dus pe copcă, să-și ia ăsta. Cea mai bună chestie old school care a ieșit în ultima vreme. Durează un pic până îți intri în ritm la început, dar merită efortul. Nu-mi amintesc când am jucat ultima dată un rpg open world care să nu se transforme într-o corvoadă după primele 10 ore. Ei bine, eu mă apropii de 40 de ore de joc și simt că de-abia l-am început; sunt curios ce se întâmplă mai departe, ce oddities o să mai găsesc prin cine știe ce grotă necălcată de picior omenesc. Singura chestie care îmi lipsește e un world map. Nimic fancy, doar ceva pe care să pot vedea ce zone am lăsat neexplorate și eventual să pot trece notițe. E ușor să te rătăcești și să te învârți în cerc; pe de altă parte are și asta farmecul ei.

Pentru cine se știe mai softcore, recomand un build de vanilie: 3 wis, 3 int, 9 con, 9 str, perception și agility după gust. No crafting, just pump up other useful skills. E o plăcere să golești un încărcător de assault rifle 9mm într-un punker cu bășini psionice în cap.
REMEMBER CITADEL
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: UnderRail

Post by TG »

What the man said, ma apropii de 80 de ore, inca mai am de jucat. E aproape la fel de bun ca Original Sin. Play this shit. Si planuiam sa joc Witcher 3 luna asta...
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: UnderRail

Post by TG »

Game map, conține spoilere ofc:
Spoiler:
Image
E bine că nu e și Deep Caverns, să nu se descurajeze lumea. :lol:
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests