Page 2 of 4

Re: UnderRail

Posted: 10 Jan 2016, 15:03
by sebas
TG wrote:A, partea cu harta e puțin cam nașpa. Adică, ok, înțeleg ideea, e departe de a fi cel mai enervant joc când vine vorba de orientare. Dar totuși, e nevoie de cam mult suspension of disbelief ca să accepți că nu s-au gândit oamenii să facă hărți. Like what the fuck, facem expediții în caverne/tuneluri/etc dar nu ne notăm nicăieri nimic, ca să murim în masă și data viitoare. :lol:
Nu e design choice, mai degraba technical problem.
Actually there was an Infinity Engine style map screen implemented, but I had to disable it because of some technical issues when I transitioned to XNA 4.0. I might bring it back at some point in development.
http://underrail.com/forums/index.php?topic=51.0

Re: UnderRail

Posted: 10 Jan 2016, 16:12
by TG
Credeam că e design choice, încă nu prea sunt convins având în vedere că au trecut 4 ani de la postul ăla. :) Totuși, ar merge lipsa de hartă tradițională și să fie ceva mai realist în loc, tip item, unde să poți vedea structura unei locații. Plm, dacă asta e problema, putea include direct imaginea de background a unui nivel.

Dar eu m-aș mulțumi și cu un graf, având în vedere că modul în care se leagă zonele e de fapt chestia ce poate deveni confuză.

Re: UnderRail

Posted: 10 Jan 2016, 17:18
by sebas
Sunt niste street signs. :mrgreen:

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 14:57
by .chester
E vreo posibilitate de fast travel in jocul asta?

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 14:59
by sebas
Metrou și barcă.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 15:59
by .chester
Da, nu stiu. As fi preferat sa pot selecta de pe o harta baza SGS si sa ma teleportez instant acolo, in loc sa fiu nevoit sa parcurg manual atatea distante de fiecare data cand raman fara grenade sau munitie.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 16:10
by sebas
Nu prea înțeleg. Jocul vrea să fie rezonabil și logic, nu să fie checkpoint/unlock based unde poți să magically teleport dintr-o parte într-alta pentru un *ding* 30exp free skin unlock yeeah!

Distanțele chiar nu sunt mari iar între toate orașele ai barcă sau metrou. Dacă mergi pe jos trebuie să traversezi doar câteva map squares: vreo 5 între SGS și Junkyard, 7 între SGS și Foundry etc. Să treci printr-un square îți ia... 15 secunde?

Plus că nu ar avea sens ca design choice. Jocul vrea să fie atmosferic și bazat pe explorare, de ce ai pune teleport options, la ce ar contribui contructiv?

edit. Eu zic să te înarmezi mai bine cu rabdare, să fii atent la împrejurimi, keep mental notes și sunt sigur că și satisfacția de a face pe micul cercetaș va apărea.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 16:44
by .chester
Nu e nimic atmosferic in a-ti petrece juma de viata pe drumuri.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 16:47
by sebas
Poate vrei să nu te încarci cu cataroaie și mațe la fiecare pas atunci. Altfel nu-mi explic la ce-ai avea nevoie de atât de multe drumuri.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 16:49
by Stokkolm
Da auto-level up are? Si auction house?

Glumeam, n-ai companioni deci nu mai e necesar feature-ul de auto-level up.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 16:54
by .chester
sebas wrote:Poate vrei să nu te încarci cu cataroaie și mațe la fiecare pas atunci. Altfel nu-mi explic la ce-ai avea nevoie de atât de multe drumuri.
Resupply runs.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 17:03
by sebas
Ok, then I guess your build sucks și îți ia prea multe resurse să kill shit. And by shit I assume rathounds, că nu cred că ai trecut de început dacă te plângi de basic stuff.

Ți-aș sugera atunci să începi iar. Uite un build care poate ți se potrivește: https://www.youtube.com/watch?v=XeKIoIrGw0o

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 17:09
by TG
Tocmai .chester ca aia e ideea, daca puteai sa faci spam cu fast travel pentru resupply violai atmosfera.

Stokkolm, de cand cu auto-level bulcrap, pentru tine sectiunea de RPG-uri e ca o scurtatura pe o alee intunecata. Keep using it and one day someone will stab you.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 17:13
by sebas
TG wrote:violai atmosfera.
Și prin atmosferă vorbim de crawling through destitute, hostile caverns.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 17:14
by .chester
Lol ok. Ma scuzati ca v-am deranjat.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 17:17
by sebas
Hai nu fi pipiță, încercăm să te ajutăm cu idei sau soluții, dar dacă ești pornit pe ideea că timpul tău e prea prețios să mergi printr-un joc când te-ai putea teleporta în loc, poate ar trebui să încerci Star Wars?

Sau, serios, încearcă un alt build. Unul din cele sugerate de Nerd Commando. S-ar putea să fii surprins de diferență.

Re: UnderRail

Posted: 12 Jan 2016, 20:47
by Magicake
Stokkolm wrote:Da auto-level up are? Si auction house?

Glumeam, n-ai companioni deci nu mai e necesar feature-ul de auto-level up.
Are player owned houses. Serios :D

Re: UnderRail

Posted: 4 Feb 2016, 12:58
by Mahdi
Bă, e frumos jocul. Toți cei care se cacă pe ei că seria Fallout s-a dus pe copcă, să-și ia ăsta. Cea mai bună chestie old school care a ieșit în ultima vreme. Durează un pic până îți intri în ritm la început, dar merită efortul. Nu-mi amintesc când am jucat ultima dată un rpg open world care să nu se transforme într-o corvoadă după primele 10 ore. Ei bine, eu mă apropii de 40 de ore de joc și simt că de-abia l-am început; sunt curios ce se întâmplă mai departe, ce oddities o să mai găsesc prin cine știe ce grotă necălcată de picior omenesc. Singura chestie care îmi lipsește e un world map. Nimic fancy, doar ceva pe care să pot vedea ce zone am lăsat neexplorate și eventual să pot trece notițe. E ușor să te rătăcești și să te învârți în cerc; pe de altă parte are și asta farmecul ei.

Pentru cine se știe mai softcore, recomand un build de vanilie: 3 wis, 3 int, 9 con, 9 str, perception și agility după gust. No crafting, just pump up other useful skills. E o plăcere să golești un încărcător de assault rifle 9mm într-un punker cu bășini psionice în cap.

Re: UnderRail

Posted: 4 Feb 2016, 16:06
by TG
What the man said, ma apropii de 80 de ore, inca mai am de jucat. E aproape la fel de bun ca Original Sin. Play this shit. Si planuiam sa joc Witcher 3 luna asta...

Re: UnderRail

Posted: 14 Feb 2016, 13:10
by TG
Game map, conține spoilere ofc:
Spoiler:
Image
E bine că nu e și Deep Caverns, să nu se descurajeze lumea. :lol: