Page 1 of 3
Civilization VI
Posted: 4 Jan 2016, 11:06
by SnipeRulz
Civilization VI s-ar putea lansa in 2016.
Next year all the 4X’s are going to come out. What I write below is not under some NDA. I know it because it’s my job to know it.
Let me walk you through the schedule:
1H2016: Stellaris, Master of Orion
2H2016: Civilization VI, Endless Space 2
I could be wrong on the dates. You could swap some of this around a bit but you get the idea.
That's Brad Wardell, Stardock CEO and GalCiv creator.
https://www.reddit.com/r/civ/comments/3 ... d_half_of/
http://forums.galciv3.com/474109
Re: Civilization VI
Posted: 4 Jan 2016, 20:06
by McWilliams
Sa mai faca un update la Beyond Earth, in pelemea, nu sa se transforme in noua serie Call of Duty/Battlefield/FIFA/Football Manager. Si daca add-on-ul/expansion-ul este bun, n-au decat sa ceara pret de joc intreg pentru el - cred ca suntem destui care l-am plati. In ideea ca se cizeleaza ceva deja existent, nu ca se arunca o versiune vanilla a la Fallout/TES.
Re: Civilization VI
Posted: 5 Jan 2016, 17:23
by vulp
Nu stiu ce sa zic despre update la BE deoarece am citit pe siteul Nivelul 2 ca nea Sid mai are in plan o strategie spatiala. Ceva cu nave spatiale.
Eu as miza pe faptul ca BE si BERT au fost un fel de
proof of concept, un fel de betatest la scara larga (si pe bani). Civ VI e posibil o sa includa BE-ul, jucatorii ajungand "pe luna" in ordinea completarii navei spatiale. Sigur, asta ridica intrebarea "dar ce se intampla cu celalalte tipuri de victorie?"
Un indiciu in directia utilizarii insighturilor BE/BERT in Civ VI ar fi ca cele trei afinitati din BE (rafinate? in BERT) sa fie moduri mai elegante de a integra ideologiile din BNW (care in starea actuala sunt cam
nituite peste politicile civice, fara sa influenteze tehnologiile disponibile de exemplu)
Eu am incredere ca nea Sid si in cei 3 ani care au trecut de la BNW incoace (distanta egala cu cea dintre Civ V si Civ V BNW - timp in care au refacut complet Cultura, modificat extensiv Credinta si au bagat chestii exotice precum Venetia) + o caruta de bani, o sa produca ceva cu care o sa fie si el multumit.
PS: Cu toate patchurile la zi, Civ V BNW tot imi crashuieste la 15 secunde dupa ce intru in strategic view...
Re: Civilization VI
Posted: 5 Jan 2016, 18:29
by Doc
Poate nu te duce compul? nu e normal crashul asta...
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 18:23
by Mahdi
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 18:42
by sebas
Zici că-i facebook game după pozele alea
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 20:19
by TimmY
Exact! Arata aiurea de tot. Vad ca are si un pret destul de piperat.
Nu sunt convins. Un trailer care nu spune nimic si 3 poze. Pff..
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 20:46
by Michilangelo
Pe mine nu mă interesează cum arată atâta timp cât are strategic view. Nu am putut să mă joc Beyond Earth din cauza asta.
Ceva mai multe detalii aici:
http://www.pcgamer.com/civilization-6-e ... d-to-know/
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 22:51
by Doc
^Ce vrei sa zici cu strategic view? nu inteleg...
Interesante schimbarile de gameplay din linkul tau. Oricum, comportamentul AIului va face diferenta pentru jocul asta, daca intr-adevar AIul va fi imbunatatit, va fi bine, daca nu, diferenta intre 5 si 6 va fi minora.
Grafica are un aer cacaniu de cartoonish? sau mi se pare?
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 23:11
by Michilangelo
Adică așa. Harta normală și toate detaliile grafice devin inutile după ce te joci mai mult. Am fost foarte dezamăgit când am văzut că BE nu are strategic view, parcă mă pierdeam pe ecran. Aș prefera mai bine să finiseze partea de gameplay/AI decât să depună eforturi pentru niște elemente vizuale care oricum nu arată bine, cum ziceai și tu și oamenii de mai sus. Sper să adâncească și partea de diplomație, în Civ V e cam apă de ploaie.
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 23:13
by Doc
Am inteles

eu rareori folosesc strategic view, poate cand caut cate o resursa mai rara...
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 23:28
by sebas
Eu nu mi-aș pune mari speranțe. Îmi imaginez că deciziile lor de design sunt congruente. Dacă au ales grafică de facebook/mobile game, atunci și gameplayul va fi streamlined/grăbit. Nu prea merge vândut pe tablete/console un joc unde o hartă dureaza ore bune.
Ne lămurim mai bine când apar niște gameplay videos/vedem interfața.
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 23:31
by DarthZombie
Eu nu am sperante mari avand in vedere ca echipa e aceeasi cu cea care ne-au adus BE. Putinul care ne-au spus despre diplomatie nu arata a nimic nou, personalitatea liderilor exista inca din primul Civ pana la urma urmei. Sunt interesat de cum vor balansa bonusurile date de geografia imperiului tau, dar asta nu mi se pare ca va face ca intr-un mod miraculos sa nu mai existe o cale optima de dezvoltare. As fi sperat sa fi aruncat ochii la Community Balance Project pentru Civ 5 si sa fure niste meserie de acolo [in special la AI-ul unitatilor!], dar tare mi-e ca nu vom avea ceva de genul a ce ne ofera modul respectiv.
Re: Civilization VI
Posted: 11 May 2016, 23:35
by sebas
Da, și pentru că m-am ars bine cu BE nu voi face pre-order, oricât de mult am jucat și încă joc CivV.
Re: Civilization VI
Posted: 12 May 2016, 01:03
by TimmY
Nici eu nu ma bag la pre-order.
Pare grabit oricum. Nu ma asteptam sa il bage in store asa repede. Mai e juma de an pana la lansare.
Re: Civilization VI
Posted: 12 May 2016, 16:12
by Mitzah
sebas wrote:Eu nu mi-aș pune mari speranțe. Îmi imaginez că deciziile lor de design sunt congruente. Dacă au ales grafică de facebook/mobile game, atunci și gameplayul va fi streamlined/grăbit. Nu prea merge vândut pe tablete/console un joc unde o hartă dureaza ore bune.
Gandeste-te ca exista in jocurile anterioare (sau in Civ, cel putin) varianta de a accelera foarte mult viteza cu care treceau anii in joc. Adica durata unui joc era customizabila intr-o masura. Deci nu e obligatoriu sa sacrifice din design sau mecanici pentru asta.
Ar fi pacat sa-l simplifice acum, cand Civ 5 cu DLC-uri e la un stadiu foarte bun si jucat in continuare pe Steam de mii de useri/zi. Sper sa pastreze tot ce-au avut acolo si doar sa faca niste tweaking sau sa adauge features noi.
Sincer, art direction-ul a la Clash of Clans mi se pare un indicator puternic ca jocul e gandit mai degraba pentru mainstream decat pentru core-ul de fani Civ.
Re: Civilization VI
Posted: 12 May 2016, 16:18
by sebas
Corect, dar opțiunile respective nu fac altceva decât să modifice production/tech/etc cost. Eu mă refer la modificarea mecanicilor de joc în sine. Cum au făcut cu Global Happiness în Civ5 pentru a limita wide empires.
Re: Civilization VI
Posted: 12 May 2016, 19:46
by tnt
Astia din industria jocurilor sunt bolnavi la cap cu stilul cartoony?
Re: Civilization VI
Posted: 12 May 2016, 19:58
by DarthZombie
sebas wrote: Cum au făcut cu Global Happiness în Civ5 pentru a limita wide empires.
Aoleu, bine ca mi-ai amintit de dezastrul asta pe care l-au facut. Sistemul de happiness din Civ 4 era perfect gandit si aveai foarte multe informatii disponibile in acest sens in fiecare oras pentru a putea sa-ti planifici constructiile necesare. Apoi au venit cu porcaria asta de global happiness care te faulteaza nu doar din cauza a ce spui tu, dar si pentru ca AI-ul triseaza in mod obscen si construieste zeci si zeci de orase pe hartile huge fara sa aiba vreo problema. Devenea de-a dreptul enervant sa te lupti cu o civilizatie si ca sa poti sa scapi de ei trebuie sa distrugi 15-20 de orase aflate la 3-4 tile-uri una de alta, ca intr-un musuroi.
Si ca tot veni vorba de informatii, Civ 4 era plin de informatii legate de bani, resurse si ce mai vrei tu. In 5 fara moduri abia-ti dai seama ce se intampla in imperiul tau in privinta resurselor, happiness-ul e doar bomboana de pe coliva. Cel mai grav e ca am foarte mari banuieli ca vor continua sa minimizeze jocul aka mai putin detaliu ca sa nu se incurce aia care joaca pe tablete.
Re: Civilization VI
Posted: 12 May 2016, 20:30
by sebas
tnt wrote:Astia din industria jocurilor sunt bolnavi la cap cu stilul cartoony?
E la modă, deci teoretic vinde bine. Asta vrea un shareholder să audă. Plus că e mai ieftin decât să treci prin schițe pentru a găsi un stil propriu sau să faci design ultrarealist.