Realitatea Virtuoasă

Rezolvarea problemelor tehnice, ultimele știri din domeniu și cele mai interesante site-uri.
Post Reply
User avatar
zme-ul
cel rau
Posts: 3652
Joined: 24 Mar 2014, 05:20

Realitatea Virtuoasă

Post by zme-ul »

Image
Image

Image
人は地獄を作った
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Știri din industrie

Post by sebas »

Mda, iese 750Euro pentru noi.

Eu unul sunt amator de periferice de gaming si chiar sunt foarte interesat de un VR dar pretul ala mi se pare ridicol, chiar si pentru un early adopter.
dump CHA
User avatar
cg1700
Hammer Haunt
Posts: 2328
Joined: 27 Apr 2014, 12:54

Re: Știri din industrie

Post by cg1700 »

Preturi de genul au omorat console in trecut. Un periferic ce sanse sa aiba.
Image
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Știri din industrie

Post by sebas »

Unde mai pui ca perifericul asta are nevoie de jocuri care sa investeasca special in development pentru VR. Fara un market decent, n-o sa-si bata multe firme capul.

Vedem cum va fi dupa ce apare si VIVE. Dar daca acesta va fi pretul unui VR set, nu vad cum va avea vreo sansa pentru orice altceva decat cockpit games.
dump CHA
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Știri din industrie

Post by TG »

Yeah, mi se pare că e conform așteptărilor. E p. much prețul care se știa deja. 600 de dolari e cât cheltuie multă lume pe smartphone/tablete pe care le folosesc doar ca să intre pe Facebook. Sau Apples.

E mult pentru noi, dar nu cred că va avea probleme în a vinde. Iar faptul că e un periferic nu are nici o valoare ca argument. E prețul unui monitor 4k, al unei plăci video mid-high end sau al unui i7. Pentru toate există piață în segmentul de gaming deși sunt departe de a fi componente critice. Și oricum prețurile vor scădea după primul an.

Și nu e ca și cum vor avea probleme pe partea de promovare/marketing.