Page 8 of 9

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 7 Dec 2014, 11:37
by Angra Maynu
Stokkolm » 7 Dec 2014, 01:13 wrote:Mi-au placut Divine Divinity si Divinity II, dar Original Sin nu a reusit sa ma prinda. Ma enerveaza ca in teorie e chiar RPG-ul ce il astept de mult timp, dar in practica parca lipseste ceva.
Daca va placut Divinity , Divinity II si The Dragon Knight Saga atunci ar fi trebuit sa vaplaca si OS. Maybe you're just getting old... :).

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 7 Dec 2014, 11:49
by TG
Nu cred că există vreo corespondență, toate jocurile Larian diferă destul de mult unul de celălalt.

LE:
Da, dar mă refeream la mecanici de joc/gameplay.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 7 Dec 2014, 12:40
by Angra Maynu
Dar pastreaza acelasi still si fun level. Cred ca asta conteaza cel mai mult la jocurile Larian.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 21 Dec 2014, 12:47
by TG

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 15 May 2015, 16:12
by TG

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 15 May 2015, 16:55
by kensky
Poate de data asta il termin si eu, m-a plictisit teribil astavara; ziceau ca au un reveal in jur de e3, sper sa nu fie asta :D

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 6 Oct 2018, 15:00
by Cristan
Divinity: Original Sin Documentary | Gameumentary

phpBB [video]

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 15 Oct 2018, 15:05
by Magicake
This game is p good. Am iesit din el dupa vreo 5+ ore timp in care credeam ca au trecut maxim 2. Singurul repros pe care i-l pot face e ca sunt prea multe chestii dintr-o data. Cand esti asaltat cu atatea personaje, atatea dialoguri, atatea quest-uri misto, e greu sa tii minte mare lucru in afara de faptul ca te-ai distrat.
Vorbesc de primul oras, nu stiu cum e restul jocului.

So... singurul defect so far e ca e prea bun? :lol:

Stilul clasic Larian din primele Divinity e prezent peste tot intr-o mica sau mai mare masura, iar voice acting-ul e excelent, scene precum talking head quest nu ar fi functionat cum trebuie fara actori ok.

Abia astept sa vad ce craziness ma asteapta mai departe :lol: Devs went all out on this it seems.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 15 Oct 2018, 15:08
by TG
Pătrunjelu' wrote: 15 Oct 2018, 15:05 This game is p good.
No, really? :mrgreen:

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 15 Oct 2018, 16:07
by Mahdi
Nu uita că trebuie să termini și Underrail, Pătrunjele.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 16 Oct 2018, 01:24
by Magicake
Oh sh— I totally didn't forget about Underrail :lol: Cand apare xpansion-ul mult promis.

Mi-a luat ceva vreme pana m-am obisnuit cu combat-ul si cu ideea ca tre sa exploatezi capcanele din jur si elementele la modul general. Cand am trecut initial prin undeads ma intrebam de ce mama naibii e asa greu jocul, nici macar nu eram pe hard (joc pe classic) — acum e challenging in a good way.

Mi-a placut lupta de la lighthouse, am pornit direct cu freaking hellfire intre mine si undeads, cu ajutorul unor oil barrels si molotovs. Cine indraznea sa treaca se transforma in bonfire fuel, si ca sa-l termin pe boss am chemat un earth elemental pe partea lui.

Image

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 18 Oct 2018, 19:57
by Magicake
Puzzle-ul ala cu cele 2 elemental dungeons e cel mai mare troll pe care l-am vazut intr-un joc :lol: Cred ca-s putini jucatorii care au reusit sa se abtina sa overthink toata treaba si sa observe cat de banala e solutia.

Foarte misto tot quest-ul ala, ca idee.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 21 Oct 2018, 17:44
by Magicake
Dupa ~30 de ore ma pregatesc sa ies din primul oras :lol: Jocul asta are de departe cel mai distractiv combat system din orice RPG de genul lui. E mega.

Si restul jocului pana acum a fost excelent facut — in alte jocuri stai 30 de ore intr-o zona ca sa rezolvi 100 de secondary fetch quests sau sa omori aceiasi 100 de inamici (*cough* Dragon's Dogma) presupunand ca-ti faci freeze la creier. Nici un quest intalnit pana acum nu mi s-a parut ca ar fi fost facut pentru umplutura. Astea-s questuri secundare artizanale, best quality.

Crafting e super util, in mare parte pentru obiectele folosite in combat, dar si pentru profit. Nu am reusit pana acum sa fiu filthy rich deci nu am fost vreodata in situatia in care sa pot arunca fara grija items sau sa ignor metode de a face bani. OS e primul joc in care m-am apucat sa fur de la NPC-uri pentru extra cash :lol:

Nu-mi pot da seama ce fel de pile au Larian daca-s in stare sa ajunga la asa voice actors buni. De ce naiba alte studio-uri nu-i folosesc to pe astia, sunt geniali.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 21 Oct 2018, 20:23
by sebas
Eh, asta e de la DE (adică după succesul inițial al jocului). Muzica era însă superbă de la început. :)

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 26 Oct 2018, 21:16
by Magicake
De departe cel mai cretin lucru din joc e interfata.

Hitbox-urile pentru cursor sunt pixel perfect cu modelele ffs, deci se intampla prea des ca din cauza idle animations sa dau click pe langa inamic si sa merg pana la el in loc sa atac. Faza cu portretele e un workaround (tot nu-s sigur cum sa executi un standard attack pe portrete tho), la fel si tactical mode intr-o oarecare masura dar ambele sunt compromisuri naspa. Asta e primul joc in care am problema asta, cat de amatoricesc tre sa faci hitboxurile incat sa-ti iasa asa prost.

Inventarul e un cosmar. Cand stii ca faci un joc in care lumea o sa aiba 99999999999999 de items in orice moment, pune naibii un search box.

Ce se intampla in alte jocuri cand personajul primeste ceva curse si nu-si mai poate folosi echipamentul? Yep, echipamentul ramane in zona de equip dar e disabled. Ce se intampla in Divinity? Echipamentul e dat afara si pus in inventory. Ce idiotenie, dupa multe momente in care am descoperit din coincidenta ca le lipsesc personajelor item-uri (fara sa stiu de ce naiba, doar cu presupuneri), am dezvoltat un fel de paranoia si acum dupa fiecare lupta ma uit prin toate inventarele, sa vad daca-i lipseste cuiva ceva. Cea mai neplacuta rutina posibila. E si mai neplacuta cand tre sa te apuci sa deosebesti ce aveai echipat de loot.

La un moment dat am lootat ceva sac care, aparent, avea bani in el. Imi cheltui stack-ul principal de bani din inventory si dupa asta, indiferent cate chestii vand, toti banii primiti dispar si raman la 0 gold. Dupa googling am aflat ca e posibil sa am un container cu bani in inventar si toti banii din vanzari sa mearga acolo. Umblu acum prin toti sacii sa vad care are bani. Nice, chiar aveam nevoie de asta in viata mea.

Nu stiu cat de naspa a fost GUI-ul inainte de versiunea "Enhanced". Presupun ca era text based.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 26 Oct 2018, 22:53
by TG
Nah, eu l-am gasit super ok dupa RPG-urile clasice. Ma mira unele probleme pe care le ai (aia cu echipamentul cel putin tine de basic attention to the game). Desi din cate inteleg EE-ul a venit cu niste schimbari cam dubioase pe partea asta. Nu tin minte sa fi fost asa peste tot.

Jocul e absolut gandit sa fie manevrat pe portrete, in nici un caz random clicks pe acolo, just saying. Eu m-am obisnuit imediat si chiar mi se pare ca la partea asta e printre cele mai comode party based-uri. Camera on the other hand chiar ar fi fost frustranta, dar e joaca de copii pentru oricine a trecut prin NWW 2. :lol:

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 26 Oct 2018, 23:11
by sebas
Și pe mine m-a terminat inventory managementul. Așa aș vrea să nu mai văd stupidass shit crafting prin RPGuri. I can craft a basic dagger, that any merchant can sell for 5g. Really?

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 27 Oct 2018, 10:20
by TG
Da, nici eu nu o înțeleg pe asta. Mai ales că pot să număr pe jumătate din degetele de la o mână toate RPG-urile în care am făcut vreodată crafting. Most cases mai bine joci cu cheat-uri pentru că îți oferă ori gear OP de care nu ai nevoie, ori mizerii inutile. I just sell all that shit.

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 27 Oct 2018, 10:35
by joonior_bmf
Pătrunjelu' wrote: 26 Oct 2018, 21:16
Ca sa nu irosesti AP in cazuri cand nu esti sigur ca vei nimeri, da right click->attack, sau attack ground (ctrl + left click)

Re: Divinity - Original Sin

Posted: 29 Oct 2018, 17:18
by Magicake
Crafting-ul mi se pare bine implementat si util in joc — arrows si grenades folosesc non-stop, iar echipamentul il pot vinde pentru profit maricel.

Anyway, Divinity binge cu mouse a fost o idee proasta pentru ca mi-a revenit durerea de umar/incheietura pe partea dreapta (dupa ce am trecut pe left hand trackball la lucru si am jucat doar Dark Souls acasa imi disparuse). Deci am trecut pe gamepad. Nu mai exista problemele cu targeting, in schimb am pierdut abilitatea de a da click la mama naibii pe harta si personajele sa mearga singure acolo.

E chiar foarte bine gandit gamepad-ul in jocul asta, recomand oricui sa incerce. Nu mi-as fi imaginat ca un RPG atat de complex ar putea fi jucat (relativ) usor cu gamepad, but they did it. In afara de faptul ca e sesizabil mai lent sa faci orice, as zice ca e mai placut de folosit interfata cu gamepad decat fara :lol:

Dar se poate sa fie si "game-breaking" viteza cu care faci chestii pe gamepad. De exemplu, in dungeon-ul lui Boreas vroiam sa trec de niste sentinels folosind invisibility scroll ca sa nu se inchida poarta, si sa arunc teleporter pyramid dupa poarta. Cu mouse + keyboard asta era ezpz, treaba de 2 secunde. Nu am reusit cu gamepad in cele 3 "real time turns" acordate de invisibility, si am irosit 3 scrolls.

Am reusit cu teleport spell pe un party member, dintr-un sweet spot in care sentinels nu ma vedeau si nu inchideau poarta.