World of Tanks East European Comic Con 2016 Tournament

Multiplayah.
Post Reply
User avatar
KiMO
Headcrab
Posts: 76
Joined: 20 May 2014, 02:20
Location: Brasov, Romania
Contact:

World of Tanks East European Comic Con 2016 Tournament

Post by KiMO »

Image

Regulament turneu offline
World of Tanks East European Comic Con 2016 Tournament

28.05.2016


Rezumat
- Sistem: 5 vs 5
- Limită de timp: 7 minute
- Server: Meciurile se vor juca pe serverul EU_1
- Hărţi: se găsesc în detaliile meciului

Generalități
O echipă trebuie să conțină 5 jucători.

Setări Tehnice
- Sistem: 5 vs 5
- Limită de timp: 7 minute
- Server: Meciurile se vor juca pe serverul EU_1
- Hărţi: se găsesc în detaliile meciului
Dacă se apar greșeli la crearea camerei de antrenament (ex: partea greșită, timpul greșit), harta se poate restarta o singură dată. Dacă se repetă și a doua oară, runda respectivă este pierdută de echipa responsabilă pentru crearea camerei de antrenament.
- Notă: Dacă este aleasă o limită de timp mai mare de 7 minute, meciul se va juca și numai în cazul în care se va depăși limita de 7 minute, runda va fi pierdută de echipa care a făcut camera de antrenament.

Mod Best of 3
În modul Best of 3, se va juca doar o hartă, de două ori, după cum urmează:
- Echipa 1 atacă o dată, echipa 2 se apără
- Echipa 2 atacă o dată, echipa 1 se apără
Harta este pre-definită și prezentată în pagina meciului.
Echipa cu seed mai bun alege prima partea și primele două tancuri
În Best of 3, se va juca până când o echipa ajunge la 2 puncte de scor.

Mod Best of 5 (FINALA)
În modul Best of 5, se va juca doar o hartă, de 4 ori, după cum urmează:
- Echipa 1 atacă de două ori, echipa 2 se apără
- Echipa 2 atacă de două ori, echipa 1 se apără

Harta este pre-definită și prezentată în pagina meciului.
Echipa cu seed mai bun alege prima partea si primele doua tancuri.
În Best of 5, se va juca până când o echipa ajunge la scor de 3 puncte.

Tie Breaker
În cazul în care scorul este egal după 2 runde (1-1) în cazul modului Best of 3, sau după 4 runde (2-2), în cazul modului Best of 5, echipele vor trebui să joace Tie Breaker (lupta de departajare).

Harta din lupta Tie Breaker este anunțată separat pentru fiecare rundă și va fi afișată în pagina meciului.

Regulamentul luptei Tie Breaker - Echipa Gazdă:
- Echipa care a realizat cel mai rapid Victoria (având mai mult timp rămas decât timp trecut), într-o singură luptă ca Atacator este Echipa Gazdă în lupta Tie Breaker;
- În cazul în care nicio echipă nu a obținut Victorie ca Atacator, echipa cu prejudiciu cumulat mai mare în toate luptele ca Atacator este Echipa Gazdă.
- Echipa Gazdă poate alege partea pe care dorește să joace în timpul luptei Tie Breaker.
- Victoria în lupta Tie Breaker asigură victoria în meci.


Regulament meciuri
Regulile privind tancurile permise:
- Echipa poate conține tancuri de diferite națiuni
- Tancurile premium sunt permise
- Fiecare tip de skin sau moduri sunt permise, dacă nu sunt interzise prin alte părți ale regulamentelor
- Limita de tier este 8
- Suma totală a tier-ului tancurilor dintr-o echipă nu trebuie să depășească 40 de puncte (5 jucători). Dacă un jucator lipsește într-o bătălie, punctele maxime de tier sunt reduse cu 8 puncte pentru fiecare jucător lipsă
- Puteți utiliza numai următoarele formațiuni de tancuri, alte formațiuni vor duce la descalificarea din turneu:
- 5 tancuri de tier 8;
- Încălcarea acestei reguli duce la descalificarea echipei din turneu.

Alegerea tancurilor și a poziției de start
Echipa din stânga (1 este cel mai bun) alege poziția de start și primele două tancuri. Apoi cealaltă echipă alege primele ei două tancuri. Acest lucru va fi realizat până când ambele echipe au ales cele 5 tancuri.

Schimbarea hărților
Între două hărți ambele echipe au 5 minute pentru a se pregăti. Alegerea tancurilor nu face parte din timpul de pregătire. După 5 minute de pauză, începe alegerea tancurilor.
- Această pauză nu se aplică în cazul în care programul cupei este întârziat!
- În cazul în care una dintre echipe nu este completă pentru luptă după 5 minute de la alegerea tancurilor, lupta începe fără jucătorul lipsă.

Restart
În cazul în care un jucător are o problemă tehnică la startul meciului, atunci când încă nu a fost spotat nici un tanc, iar colegii de echipă anunță acest lucru în chat-ul global, harta trebuie restartată, cu mențiunea că această regulă nu se mai poate aplica odată ce meciul a ajuns la jumătatea timpului regulamentar (3:30 minute).
Problemele tehnice care nu sunt prevăzute mai jos nu pot fi folosite pentru a aplica această regulă. Problemele tehnice se clasifică astfel:
- jucătorul a rămas fără conexiune la internet
- jucătorul a rămas fără curent

- Echipele au dreptul la un restart/rundă
- Echipele care nu vor să restarteze meciul, adică atunci când încă nu a fost spotat nici un tanc, vor pierde runda!

Standard Mappool:
• Himmelsdorf - Attack/Defense
• Murovanka - Attack/Defense
• Cliff - Attack/Defense
• Prokhorovka - Attack/Defense
• Mines - Attack/Defense
• Ruinberg - Attack/Defense
• Steppes - Attack/Defense
• Ghost Town - Attack/Defense

ÎNSCRIEREA ÎN TURNEU

Confirmarea participării la turneu, ce se va desfășura cu ocazia East European Comic Con 2016, în cadrul complexului Romexpo din Bucuresti, se face respectând indicațiile de mai jos:

Dacă numărul echipelor înscrise în turneu este mai mare de 16, se va organiza un turneu de selecție online, ce va fi anunțat imediat după închiderea sesiunii de înscriere.

Model formular de înscriere:

Pentru a vă înscrie echipele în turneu, completați un formular după modelul de mai jos și trimiteți-l la adresa hack_and_kill@staff.eslgaming.com:
- Numele echipei:
- Numele membrilor echipei:
- Număr de telefon:
- Adresă e-mail:
- Website:


Succes!
Post Reply

Return to “Tournaments & Gaming Nights”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests