Waaagh! » Tue Mar 18, 2014 4:58 pm wrote:Sekaba, n-ai inteles nimic din ce-am scris.
Dezvoltarea caracterului tau (stii ca in RPG-uri) se rezuma la main stat si vitality. Nu ai nevoie de alte atribute, nici macar pentru a purta echipamentul, care este conditionat numai de nivel. De exemplu, sabiile din d2 cereau pe langa forta si ceva dexteritate pentru a fi manuite, si chiar daca iti construiai un personaj mai "bruta", axat pe strength, tot aveai nevoie de ceva dexterity ca sa si nimeresti inamicii. Astfel, chiar daca erai barbar, o arma cu dexterity putea sa fie mai utila in d2 ca una cu strength. In d3 nu e niciodata cazul. Indiferent ce bonusuri are echipamentul (crit chace, AR, plm), daca nu are main stat si vit e gunoi. In contrast, in d2 erau obiecte de level mic pe care le puteai folosi si pe hell. Nu mai revin asupra faptului ca nu exista o "identitate" a personajului tau. E un ragdoll cu niste zorzoane cretinoid-wowide aruncate peste si skilluri pe care le poti schimba oricand, oricum, dupa bunul plac.
In ceea ce priveste itemizarea, singurul motiv pentru care nu mai e dezastrul de la lansare este ca acum, o arma de nivel mare, in loc sa rolleze damageul intre 100-1000, rolleaza intre 800-1100 (sa zicem). Au introdus cateva obiecte cu proprietati dragute, dar majoritatea obiectelor care ar trebui sa fie "legendare" sunt in continuare niste oboseli lipsite de personalitate, dar au damageul buffat.
N-am absolut nici o problema cu faptul ca jocul iti place, gl & hf with it, dar asta nu inseamna ca nu-i un rahat lustruit.
Imi pare rau, dar nu pot sa nu te suspectez ca ai jucat prea putin. Ce spui tu este pur si simplu irelevant sau neadevarat (sa nu crezi ca te acuz ca minti sau ceva de genu, pur si simplu cred ca nu cunosti suficient de bine)
In primul rand discutia cu diablo rpg e foarte veche si s-a concluzionat cu foarte mult timp inainte ca nu, nu este rpg. Are ceva elemente de rpg dar nu poti spune ca jocul e rpg, cel putin nu fara sa-ti atragi mania sau ironia persoanelor care apreciaza si joaca rpg-uri
.
Apoi faptul ca in diablo 2 un 2h cere si dex un pic acolo era sa te faca sa nu bagi ca buldogu numai in str. Asta pentru a sustine iluzia ca aveai libertate de miscare cu distribuirea punctelor dar sa fim seriosi, n-aveai. Barb mergea pe str, si ceva maruntis in restul. La fel si din D3, primesti puncte la fiecare nivel, majoritatea in main stat si maruntis la restul.
Echipamentul, inainte de 2.0, era fix cum zici tu, cu stats random pe echipament. Nu ai dreptate cand spui ca o arma fara main stat e gunoi, decat daca compari arma aia cu o arma identica mai putin acel main stat. In multe situatii faptul ca arma aia avea socket conta mai mult decat alte stats. La fel cum conta tipul damage-ului, base damage sau mai stiu eu ce. Eu am avut un manticore cu 2 sockets si asta a contat mai mult ca orice alt stat de pe orice alta arma pt demon hunter, doar pentru ca 2 sockets = 2 emeralds = shit ton of critical damage.
Nu stiu ce vrei sa zici tu de personalitatea personajului, dar personajul nu avea personalitate nici in d2 la fel cum nu are nici aici. Cine stie, poate sunt eu mai din topor asa si nu pot sa observ astfel de fineturi. Poate pe hardcore ajungi sa tii la un caracter si sa plangi la capul lui cand moare, dar si atunci plangi dupa timpul investit, luptele prin care ai trecut cu el, echipamentul pe care ai reusit sa-l strangi pentru el, nu pentru ca e un tip carismatic si o companie placuta. Valabil si in d2 si in d3.
Waaagh! » Tue Mar 18, 2014 4:58 pm wrote:
In ceea ce priveste itemizarea, singurul motiv pentru care nu mai e dezastrul de la lansare este ca acum, o arma de nivel mare, in loc sa rolleze damageul intre 100-1000, rolleaza intre 800-1100 (sa zicem). Au introdus cateva obiecte cu proprietati dragute, dar majoritatea obiectelor care ar trebui sa fie "legendare" sunt in continuare niste oboseli lipsite de personalitate, dar au damageul buffat.
Partea asta mi-a dat de inteles ca poate nu ai jucat atat de mult (post 2.0) incat sa ai o parere cat de cat avizata. Nu am sa elaborez prea mult, spun doar ca schimbarile au facut posibil ca un caracter self found sa fie la fel de puternic ca unul ah equiped. Mi-aduc aminte cat de putine upgrade-uri am gasit de cand am inceput sa joc pe inferno mp1 (sunt generos daca zic 5) comparat cu upgrade-urile facute de pe ah (50, sa fiu zgarcit). In principiu e fix invers de cum zici tu, am zis ca sunt legendare care schimba build-ul datorita unor aspecte care le face unice si ies in evidenta deoarece nu poti avea build-ul ala fara legendara aia, sau ma rog, nu-l poti folosi eficient cat de cat. Uite-te la legendarele noi (inclusiv alea din RoS, nu doar din 2.0) si la set bonus-uri (la fel sunt zomg, faptul ca ai un complete set bonus conteaza enorm de mult, nu are rost sa inlocuiesti items doar pentru ca dau mai multe puncte de str sau critical) si ai sa vezi la ce ma refer. Da, sunt legendare care sunt doar numere, dar sunt si multe altele care sunt cu adevarat unice.
N-are importanta cat de mult imi place mie sau nu, doar ca motivele pentru care tu crezi ca e un rahat lustruit nu prea sunt intemeiate, d-aia ti-am zis, fara suparare, poate nu ai jucat destul incat sa te pronunti asupra unor aspecte.