Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Discuții axate pe jocurile RPG.
Post Reply
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Angra Maynu »

http://us.battle.net/d3/en/blog/1326500 ... -3-13-2014

Mai sunt 2 zile pana la inchiderea AH (si 1 an si 10 luni prea tarziu). Ready ?
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by MC »

Ohhh yesss.
Deja de cateva zile l-am reluat. Ultimul patch e bestial si abia astept Reaper of Souls :)
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Eu am rezistat cateva ore, dupa care l-am lasat deoparte. Nope, nope, nope. Jocul inca mi se pare stricat. Conceptul fundamental e gresit, anume sistemul asta in care relevanta are numai statul primar al caracterului. Face viabila o singura cale de dezvoltare, cea in care aduni main stat + vitality, si de restul nu iti pasa. Are un efect mult mai profund asupra gameplayului decat ar parea la prima vedere. Sistemul de skilluri lipsit de personalitate nu ajuta cu mare lucru la formarea identității caracterului, si nici obiectele neinspirate. Da, pica mai multe obiecte mai bune, dar tot nu prea exista obiecte interesante. You know, ca in diablo 2?

Nu zic, sa farmezi 20 de minute la urati e phun, dar in reteta asta e prea neinteresant pentru mine.

In nici un caz nu ma apuc sa arunc 40 $ pe reaper ov wallets ala, desi sa mor de nu m-ar tenta numai pentru prastia de poveste. Sunt curios daca pot depasi in penibil faza cu
Spoiler:
Său, Eidria... uen did u disaid tu bitrei as?

urmat de

AAAAAAIIIIIII LIIIIVVVVVVVV, BAT AAAAAAAIII EEEEEM MĂURRRR DEN I UANSSSSS UĂZZZZZZZZ HUBUHUBUHUBU
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edit: uitasem complet. Oricum ne-au violat pe astia care n-aveam de gand sa luam xpackul. Socketuri nu prea mai cad ca inteleg ca se pot face la mystic, iar dpsul la zweihandere a fost rebalansat pentru limita de lvl 70, in sensul ca cele de lvl 60 rolleaza un dps mult mai mic fata de prepatch. Eu am o prostie de two-hander, si se pare ca voi mai gasi vreodata unul mai bun in itemizarea noua, decat daca bag banii. Needless to say, fukk you _|_ :mrgreen: _|_
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by sekaba »

Conteaza doar main stat? Lol?
Fara critical hit chance, critical hit damage si attack speed main stat-ul ala e fix cucu. Fara all resist, dodge, block vitality e fix cucu. De cand cu 2.0 +% elemental damage (fire, poison, cold sau lightning) si +% skill damage sunt foarte puternice.
In principiu acum iti faci buildu in functie de ce echipament gasesti, nu ca inainte cand iti alegeai cel mai bun build si cumparai de la AH echipament pentru buildu respectiv. Nu mai vorbim de legendare game changing in jurul carora iti faci tot build-ul (vezi la mine un exemplu, arcul ala transforma un skill care consuma resursa intr-unul care genereaza resursa si, desi pe hartie e mai slab decat ce aveam inainte, practic am putut sa urc un nivel de dificultate fara sa simt mare diferenta)
Deci cam nimic din ce ai spus tu nu e in joc, ba fix invers. Diablo 3 2.0 este ce trebuia sa fie diablo 3 de la inceput, cu adevarat un "blizzard game". Mie unu mi se pare remarcabil ca au putut sa revina asupra unor core mechanics, recunoscand ca au gresit, si au facut schimbarile necesare. Ma gandesc numa cate jocuri ar putea beneficia colosal de pe urma unei astfel de masuri.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by ola small dickie »

sekaba » Tue Mar 18, 2014 3:01 pm wrote:Mie unu mi se pare remarcabil ca au putut sa revina asupra unor core mechanics, recunoscand ca au gresit, si au facut schimbarile necesare. Ma gandesc numa cate jocuri ar putea beneficia colosal de pe urma unei astfel de masuri.
Nu-s fan blizard sau diablo dar mi s-a parut interesant acest ultim paragraf. Nu vad cum aceasta situatia ar trebui sa duca la vreun laudatio pentru blizard. Inteleg ca au scos un praf de joc, fara niste chestii pe care fanii le asteptau, apoi l-au modificat si l-au facut cum trebuie (in viziunea ta cel putin). Asta inseamna ca puteau sa-l faca de la inceput asa. Intrebarea mea de ce nu l-au facut de la inceput asa? Cui i-a fost benefic sa nu-l faca de la inceput asa?
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by DarthZombie »

Dev arrogance, mainly. In aceeasi categorie intra si aia care lanseaza un joc si cand vad ca nu e bine primit dau vina pe hateri, ca a lor creatie e perfecta deci e clar ca problema e in alta parte :P

Mi-e lene sa caut, dar la un moment dat a iesit si un "fuck that loser" spus de astia care au lucrat la Diablo 3 cu referire la Lead Designer-ul lui Diablo 1/2. Asta doar pentru ca omul a spus ceva de genul "s-au luat decizii in design-ul lui D3 pe care eu personal le-as fi evitat". Asta spune multe pentru mine.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Sekaba, n-ai inteles nimic din ce-am scris. :lol:

Dezvoltarea caracterului tau (stii ca in RPG-uri) se rezuma la main stat si vitality. Nu ai nevoie de alte atribute, nici macar pentru a purta echipamentul, care este conditionat numai de nivel. De exemplu, sabiile din d2 cereau pe langa forta si ceva dexteritate pentru a fi manuite, si chiar daca iti construiai un personaj mai "bruta", axat pe strength, tot aveai nevoie de ceva dexterity ca sa si nimeresti inamicii. Astfel, chiar daca erai barbar, o arma cu dexterity putea sa fie mai utila in d2 ca una cu strength. In d3 nu e niciodata cazul. Indiferent ce bonusuri are echipamentul (crit chace, AR, plm), daca nu are main stat si vit e gunoi. In contrast, in d2 erau obiecte de level mic pe care le puteai folosi si pe hell. Nu mai revin asupra faptului ca nu exista o "identitate" a personajului tau. E un ragdoll cu niste zorzoane cretinoid-wowide aruncate peste si skilluri pe care le poti schimba oricand, oricum, dupa bunul plac.

In ceea ce priveste itemizarea, singurul motiv pentru care nu mai e dezastrul de la lansare este ca acum, o arma de nivel mare, in loc sa rolleze damageul intre 100-1000, rolleaza intre 800-1100 (sa zicem). Au introdus cateva obiecte cu proprietati dragute, dar majoritatea obiectelor care ar trebui sa fie "legendare" sunt in continuare niste oboseli lipsite de personalitate, dar au damageul buffat.

N-am absolut nici o problema cu faptul ca jocul iti place, gl & hf with it, dar asta nu inseamna ca nu-i un rahat lustruit.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by sekaba »

ola small dickie » Tue Mar 18, 2014 3:23 pm wrote:
sekaba » Tue Mar 18, 2014 3:01 pm wrote:Mie unu mi se pare remarcabil ca au putut sa revina asupra unor core mechanics, recunoscand ca au gresit, si au facut schimbarile necesare. Ma gandesc numa cate jocuri ar putea beneficia colosal de pe urma unei astfel de masuri.
Nu-s fan blizard sau diablo dar mi s-a parut interesant acest ultim paragraf. Nu vad cum aceasta situatia ar trebui sa duca la vreun laudatio pentru blizard. Inteleg ca au scos un praf de joc, fara niste chestii pe care fanii le asteptau, apoi l-au modificat si l-au facut cum trebuie (in viziunea ta cel putin). Asta inseamna ca puteau sa-l faca de la inceput asa. Intrebarea mea de ce nu l-au facut de la inceput asa? Cui i-a fost benefic sa nu-l faca de la inceput asa?
Jocul nu a fost praf niciodata. Daca era lansat de alta firma in loc de blizz si se chema altfel in loc de diablo, nu iesea scandal. Doar ca lumea are alte asteptari de la blizzard. Au incercat ei cu auction house si sunt convins ca au facut un porcoi de bani din comisionul pe care il aplicau fiecarei tranzactii, dar jocul devenea altceva decat s-a vrut. Au avut ei impresia ca oamenii nu vor abuza de ah, ca nu vor baga mii de coco si nu vor strica jocul pt toata lumea. Pentru ca practic asta a fost problema cu d3, nu ceva ce tinea de gameplay, ci faptul ca in loc sa joci sa-ti pice echipament nou, jucai sa faci gold cu care sa iti cumperi echipament nou. Nu pare mare lucru daca nu ai jucat, dar omora cheful de joc pentru o gramada de oameni, care nu vedeau in mod direct o rasplata pt timpul petrecut in joc.
O prima miscare au facut cand au lansat jocul pt console, modificarile pe care au fost nevoiti sa le faca pentru a avea jocul pe platformele alea au facut jocul mai rewarding si, implicit, mai distractiv. Cred ca este una din putinele situatii cand modificarile aduse unui joc pentru versiunea de console au facut jocul mai bun in versiunea de pc :D
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by RaptoR »

ola small dickie » Tue Mar 18, 2014 2:23 pm wrote:
sekaba » Tue Mar 18, 2014 3:01 pm wrote:Mie unu mi se pare remarcabil ca au putut sa revina asupra unor core mechanics, recunoscand ca au gresit, si au facut schimbarile necesare. Ma gandesc numa cate jocuri ar putea beneficia colosal de pe urma unei astfel de masuri.
Nu-s fan blizard sau diablo dar mi s-a parut interesant acest ultim paragraf. Nu vad cum aceasta situatia ar trebui sa duca la vreun laudatio pentru blizard. Inteleg ca au scos un praf de joc, fara niste chestii pe care fanii le asteptau, apoi l-au modificat si l-au facut cum trebuie (in viziunea ta cel putin). Asta inseamna ca puteau sa-l faca de la inceput asa. Intrebarea mea de ce nu l-au facut de la inceput asa? Cui i-a fost benefic sa nu-l faca de la inceput asa?
Normal, sunt de condamnat pentru faptul ca nu au finisat jocul de la bun inceput, insa sunt de laudat ca, spre deosebire de alti developeri, au ascultat la ceea ce au vrut fanii si au intors lucrurile. Si nu, nu au facut asta doar ca sa vanda expansion-ul. Sunt convins ca ar fi vandut la fel de bine si daca lasau mecanismele jocului la fel, pentru ca Blizzard; mai mult, puteau profita in continuare de pe urma RMAH. Pentru asta, da, sunt de laudat. Fiindca sunt zeci de exemple de jocuri care au avut profituri ok ciuda faptului ca erau petarde, iar expansion-urile au fost la fel de petarde, cu profituri la fel de ok.
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by sekaba »

Waaagh! » Tue Mar 18, 2014 4:58 pm wrote:Sekaba, n-ai inteles nimic din ce-am scris. :lol:

Dezvoltarea caracterului tau (stii ca in RPG-uri) se rezuma la main stat si vitality. Nu ai nevoie de alte atribute, nici macar pentru a purta echipamentul, care este conditionat numai de nivel. De exemplu, sabiile din d2 cereau pe langa forta si ceva dexteritate pentru a fi manuite, si chiar daca iti construiai un personaj mai "bruta", axat pe strength, tot aveai nevoie de ceva dexterity ca sa si nimeresti inamicii. Astfel, chiar daca erai barbar, o arma cu dexterity putea sa fie mai utila in d2 ca una cu strength. In d3 nu e niciodata cazul. Indiferent ce bonusuri are echipamentul (crit chace, AR, plm), daca nu are main stat si vit e gunoi. In contrast, in d2 erau obiecte de level mic pe care le puteai folosi si pe hell. Nu mai revin asupra faptului ca nu exista o "identitate" a personajului tau. E un ragdoll cu niste zorzoane cretinoid-wowide aruncate peste si skilluri pe care le poti schimba oricand, oricum, dupa bunul plac.

In ceea ce priveste itemizarea, singurul motiv pentru care nu mai e dezastrul de la lansare este ca acum, o arma de nivel mare, in loc sa rolleze damageul intre 100-1000, rolleaza intre 800-1100 (sa zicem). Au introdus cateva obiecte cu proprietati dragute, dar majoritatea obiectelor care ar trebui sa fie "legendare" sunt in continuare niste oboseli lipsite de personalitate, dar au damageul buffat.

N-am absolut nici o problema cu faptul ca jocul iti place, gl & hf with it, dar asta nu inseamna ca nu-i un rahat lustruit.
Imi pare rau, dar nu pot sa nu te suspectez ca ai jucat prea putin. Ce spui tu este pur si simplu irelevant sau neadevarat (sa nu crezi ca te acuz ca minti sau ceva de genu, pur si simplu cred ca nu cunosti suficient de bine)
In primul rand discutia cu diablo rpg e foarte veche si s-a concluzionat cu foarte mult timp inainte ca nu, nu este rpg. Are ceva elemente de rpg dar nu poti spune ca jocul e rpg, cel putin nu fara sa-ti atragi mania sau ironia persoanelor care apreciaza si joaca rpg-uri :D.
Apoi faptul ca in diablo 2 un 2h cere si dex un pic acolo era sa te faca sa nu bagi ca buldogu numai in str. Asta pentru a sustine iluzia ca aveai libertate de miscare cu distribuirea punctelor dar sa fim seriosi, n-aveai. Barb mergea pe str, si ceva maruntis in restul. La fel si din D3, primesti puncte la fiecare nivel, majoritatea in main stat si maruntis la restul.
Echipamentul, inainte de 2.0, era fix cum zici tu, cu stats random pe echipament. Nu ai dreptate cand spui ca o arma fara main stat e gunoi, decat daca compari arma aia cu o arma identica mai putin acel main stat. In multe situatii faptul ca arma aia avea socket conta mai mult decat alte stats. La fel cum conta tipul damage-ului, base damage sau mai stiu eu ce. Eu am avut un manticore cu 2 sockets si asta a contat mai mult ca orice alt stat de pe orice alta arma pt demon hunter, doar pentru ca 2 sockets = 2 emeralds = shit ton of critical damage.
Nu stiu ce vrei sa zici tu de personalitatea personajului, dar personajul nu avea personalitate nici in d2 la fel cum nu are nici aici. Cine stie, poate sunt eu mai din topor asa si nu pot sa observ astfel de fineturi. Poate pe hardcore ajungi sa tii la un caracter si sa plangi la capul lui cand moare, dar si atunci plangi dupa timpul investit, luptele prin care ai trecut cu el, echipamentul pe care ai reusit sa-l strangi pentru el, nu pentru ca e un tip carismatic si o companie placuta. Valabil si in d2 si in d3.
Waaagh! » Tue Mar 18, 2014 4:58 pm wrote: In ceea ce priveste itemizarea, singurul motiv pentru care nu mai e dezastrul de la lansare este ca acum, o arma de nivel mare, in loc sa rolleze damageul intre 100-1000, rolleaza intre 800-1100 (sa zicem). Au introdus cateva obiecte cu proprietati dragute, dar majoritatea obiectelor care ar trebui sa fie "legendare" sunt in continuare niste oboseli lipsite de personalitate, dar au damageul buffat.
Partea asta mi-a dat de inteles ca poate nu ai jucat atat de mult (post 2.0) incat sa ai o parere cat de cat avizata. Nu am sa elaborez prea mult, spun doar ca schimbarile au facut posibil ca un caracter self found sa fie la fel de puternic ca unul ah equiped. Mi-aduc aminte cat de putine upgrade-uri am gasit de cand am inceput sa joc pe inferno mp1 (sunt generos daca zic 5) comparat cu upgrade-urile facute de pe ah (50, sa fiu zgarcit). In principiu e fix invers de cum zici tu, am zis ca sunt legendare care schimba build-ul datorita unor aspecte care le face unice si ies in evidenta deoarece nu poti avea build-ul ala fara legendara aia, sau ma rog, nu-l poti folosi eficient cat de cat. Uite-te la legendarele noi (inclusiv alea din RoS, nu doar din 2.0) si la set bonus-uri (la fel sunt zomg, faptul ca ai un complete set bonus conteaza enorm de mult, nu are rost sa inlocuiesti items doar pentru ca dau mai multe puncte de str sau critical) si ai sa vezi la ce ma refer. Da, sunt legendare care sunt doar numere, dar sunt si multe altele care sunt cu adevarat unice.
N-are importanta cat de mult imi place mie sau nu, doar ca motivele pentru care tu crezi ca e un rahat lustruit nu prea sunt intemeiate, d-aia ti-am zis, fara suparare, poate nu ai jucat destul incat sa te pronunti asupra unor aspecte.
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Am jucat vreo 500 de ore (s-ar putea sa fie mai multe, daca e chiar atat de important verific :shock: ), intinse de la lansare si pana acum, cea mai mare parte a lor in hardcore. Post patch am jucat cat sa grinduiesc putin in hardcore cu un lvl 60 si sa ridic un caracter nou de la 0 la lvl 57, unde m-am oprit ca aveam lucruri mai interesante de facut.

Cred ca pot spune ca-i un rahat lustruit in cunostinta de cauza, but hey, it's just my opinion.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by sekaba »

Daca inainte era un rahat de ce ai mai jucat 500 ore? o.O
Your opinion, but...
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Wow. Deci daca il jucam 10 ore si ziceam ca e shit nu era bine, acum ca l-am jucat suficient de mult cat sa nu poata exista argumentul ca nu l-am jucat si spun ca-i shit iar nu-i bine :lol: ?

L-am jucat mult la lansare, pentru cateva luni, apoi am mai intrat pe la cate un patch, cum a fost cazul acum. It's shit.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Angra Maynu »

User avatar
sekaba
Pig Cop
Posts: 930
Joined: 3 Mar 2014, 08:35

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by sekaba »

Waaagh! » Tue Mar 18, 2014 7:24 pm wrote:Wow. Deci daca il jucam 10 ore si ziceam ca e shit nu era bine, acum ca l-am jucat suficient de mult cat sa nu poata exista argumentul ca nu l-am jucat si spun ca-i shit iar nu-i bine :lol: ?

L-am jucat mult la lansare, pentru cateva luni, apoi am mai intrat pe la cate un patch, cum a fost cazul acum. It's shit.
Nao dude, doar ca n-as juca 100 de ore, d-apai 500, un joc de rahat. Adica esti masochist sau cum? "Oh man this game sux balls, gotta play some more!" . Sau ai pierdut un pariu?
Srsly, how?
Cetateanu » Sat May 23, 2015 8:39 pm wrote:mda, penibil, uninstalled
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Well, trebuie sa farmezi putin in endgame ca sa-ti poti da pertinent cu parerea despre joc. Nu poti sa vezi ce are sau n-are de oferit in 10 ore. Daca iei in calcul cat de greu era la inceput si faptul ca am jucat fara ah, iti dai seama ca mi-a luat o vreme sa ajung in paine. Inferno l-am batut dupa 1.03 parca. De pe la 1.04 n-am mai intrat decat pe la patchuri sa vad ce si in ce directie s-a schimbat. Guess it added up.

Ultimul patch parea promitator, dar dupa cateva ore am ajuns la concluzia ca e practic acelasi turd. Deal with it. 8)
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Mahdi »

Se numeşte post purchase rationalization. Durează mai mult până te dezmeticeşti.
REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Wut the man said. Am verificat acum ca sa nu vorbesc din bum. Se pare ca am estimat bine. Valoarea reala e de 470 de ore.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Angra Maynu
Zergling
Posts: 145
Joined: 16 Mar 2014, 12:25

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Angra Maynu »

Finished it.Ma asteteptam la alt sfarsit dar deh... Per total e dragut , fast paced si trilioane de monstri pe metru patrat , perfect pt farming. Dar totusi NU MERITA de 40 Euro.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Diablo 3 v2 & Reaper of Souls

Post by Waaagh! »

Ca naiba dom-le, te stiam om serios. Mureai daca asteptai pana la iarna cand il luai cu o reducere de 50% or smth? :mrgreen: 20 $ ar fi ok pentru cat inteleg ca ofera.
NO COVER. ALL MAN.
Post Reply

Return to “Role Playing Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests