Nu cred ca asta e neaparat o problema, ce facea nivelele din vechiul Thief era designul vizual.FuzzyFuzzball wrote:
Nothing to argue here. (daca nu vezi toata imaginea da righ click pe ea si alege "view image")
Ultimul joc terminat, thread cu note
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
E neaparat o problema si evoca o stare generala: simplitatea dusa spre jocuri pentru retardati. Sunt convins ca noul Thief e mai usor, mai putin complex si mai putin inteligent decat celelalte.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
In acelasi timp dispozitia mea de a investi in jocuri timpul pe care il investeam pe vremea lui Thief 1 a scazut dramatic.
Nu mai am rabdarea pe care o aveam candva. Si am observat ca nu prea ma mai atrag titlurile single player.
Sunt mult mai tolerant cu jocurile care apar azi decat ar trebui sa fiu, obiectiv privind. Dar ptr mine is indeplinesc scopul perfect. Ma deconecteaza 1-2 ore la 2-3 zile.
Nu mai am rabdarea pe care o aveam candva. Si am observat ca nu prea ma mai atrag titlurile single player.
Sunt mult mai tolerant cu jocurile care apar azi decat ar trebui sa fiu, obiectiv privind. Dar ptr mine is indeplinesc scopul perfect. Ma deconecteaza 1-2 ore la 2-3 zile.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Nu vad ce te impiedica sa te deconectezi si cu un joc bun 1-2 ore la 2-3 zile. Nu zice nimeni sa fie puzzleuri cu hidraulica la nivel petre roman, dar ai grija ce-ti doresti si ce practici incurajezi, ca in stilul asta o sa te trezesti cu dark souls 3 fara bara de stamina, poise si equipment load.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
E doar a doua oara cand joc VNs, deci habar n-am cum ar trebui sa le evaluez din punctul asta de vedere, necunoscand standarde din domeniu. Here goes anyway. Am facut doar un singur playthrough prin serie, cu *Hyun-ae. Sunt diferente majore intre path-urile celor doua personaje, mai ales in cel de-al 2-lea joc din serie, deci evaluarea mea poate fi invalida intr-o oarecare masura din perspectiva cealalta. Spoiler tags pentru a ascunde wall of text, no actual spoilers in there.
Analogue: A Hate Story
Hate Plus
+ Spre deosebire de prequel, jocul contine doar logs si dialog. Fara puzzles, terminale, sau alte extras. Prefer mai putine features dar extra-slefuite, in schimbul mai multor features pe jumatate dezvoltate.
+ No more white, se foloseste intregul range RGB pentru culorile din joc, si rezultatul e fain.
+ Story-ul interesant.
+ Sidekick-ul care citeste impreuna cu tine si paseaza opinii per paragraf e o aditie interesanta care evidentiaza relatia intre player si AI. Still, uneori replicile iti pot distrage atentia, facandu-te sa recitesti fraze.
+ Sidekick-ul iti reaminteste cine naiba e Mae Jin-a cand dai click pe numele ei in logs. Best. Feature. EVER!
+ 4th wall breaking; la un moment dat ti se cere sa faci un cake IRL (exista si un achievement pe Steam pentru care primesti cod de activare de la dev dupa ce-i trimiti poza lol). Depinde de fiecare cat e de interesant asa ceva, mie mi s-a parut a fi un nice touch dpdv al mecanicii de joc.
+ Cosplay.
+ GEEZE.
- Povestea (logs) pare impartita fara sens in doua bucati: log-urile ce tin de politica si au relevanta pentru story, si log-urile ce discuta exclusiv teme sexuale. Cele din urma par a fi acolo doar ca si combustibil pentru dialoguri tematice cu sidekick-ul.
- Nu sunt neaparat de acord cu faptul ca asteptarea a 12 ore IRL intre zilele din joc ajuta efectiv cu ceva.
- Finalurilor le lipseste conclusivitatea celor din primul joc.
- GEEZE.
Nota finala: *Hyun-ae/10.
Analogue: A Hate Story
Spoiler:
+ Interfata alba in draci, zici ca a fost facuta de Apple. Arata bine tho.
+ Developer-ul s-a gandit la tot, astfel ca e greu sa gasesti o mecanica de joc care sa para dubioasa, fara sa fie explicata.
+ Povestea interesanta, mai ales daca depui efortul (inuman pentru unii, eu ma numar printre ei) sa retii toate numele.
+ Excursia in societatea prezentata in joc, si in mintea unui strain fortat sa se supuna regulilor ei.
+ Mini-puzzle-ul cu terminalul.
+ Final(uri) nu neaparat interesant(e), dar conclusiv(e), fara loc de interpretare.
+ Cosplay.
+ GEEZE.
- Mini-puzzle-ul e singura parte interesanta din toata treaba cu terminalul.
- Pe langa terminal, s-ar putea spune ca orice nu tine de logs e underdeveloped sau de umplutura. Durata scurta a jocului nu ajuta nici ea; atunci cand termini de citit, esti bagat in niste dialoguri scurte, care par sa ajunga la concluzii mult prea iute.
- GEEZE.
+ Developer-ul s-a gandit la tot, astfel ca e greu sa gasesti o mecanica de joc care sa para dubioasa, fara sa fie explicata.
+ Povestea interesanta, mai ales daca depui efortul (inuman pentru unii, eu ma numar printre ei) sa retii toate numele.
+ Excursia in societatea prezentata in joc, si in mintea unui strain fortat sa se supuna regulilor ei.
+ Mini-puzzle-ul cu terminalul.
+ Final(uri) nu neaparat interesant(e), dar conclusiv(e), fara loc de interpretare.
+ Cosplay.
+ GEEZE.
- Mini-puzzle-ul e singura parte interesanta din toata treaba cu terminalul.
- Pe langa terminal, s-ar putea spune ca orice nu tine de logs e underdeveloped sau de umplutura. Durata scurta a jocului nu ajuta nici ea; atunci cand termini de citit, esti bagat in niste dialoguri scurte, care par sa ajunga la concluzii mult prea iute.
- GEEZE.
Spoiler:
+ Spre deosebire de prequel, jocul contine doar logs si dialog. Fara puzzles, terminale, sau alte extras. Prefer mai putine features dar extra-slefuite, in schimbul mai multor features pe jumatate dezvoltate.
+ No more white, se foloseste intregul range RGB pentru culorile din joc, si rezultatul e fain.
+ Story-ul interesant.
+ Sidekick-ul care citeste impreuna cu tine si paseaza opinii per paragraf e o aditie interesanta care evidentiaza relatia intre player si AI. Still, uneori replicile iti pot distrage atentia, facandu-te sa recitesti fraze.
+ Sidekick-ul iti reaminteste cine naiba e Mae Jin-a cand dai click pe numele ei in logs. Best. Feature. EVER!
+ 4th wall breaking; la un moment dat ti se cere sa faci un cake IRL (exista si un achievement pe Steam pentru care primesti cod de activare de la dev dupa ce-i trimiti poza lol). Depinde de fiecare cat e de interesant asa ceva, mie mi s-a parut a fi un nice touch dpdv al mecanicii de joc.
+ Cosplay.
+ GEEZE.
- Povestea (logs) pare impartita fara sens in doua bucati: log-urile ce tin de politica si au relevanta pentru story, si log-urile ce discuta exclusiv teme sexuale. Cele din urma par a fi acolo doar ca si combustibil pentru dialoguri tematice cu sidekick-ul.
- Nu sunt neaparat de acord cu faptul ca asteptarea a 12 ore IRL intre zilele din joc ajuta efectiv cu ceva.
- Finalurilor le lipseste conclusivitatea celor din primul joc.
- GEEZE.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
N-am priceput nimic.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Ok, reformulez: Very nice games, play them.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Cand jucam Thief 2 stiu ca uneori ma pierdeam de nu mai stiam pe unde sunt si pe unde s-o mai iau, lucru de apreciat intr-un joc pentru ca ma punea in dificultate, trebuie sa descopar cum ajung in nu stiu ce loc, sa gasesc intrari si rute alternative de era o adevarata satisfactie cand ajungeam la destinatie.Stokkolm » 4 Mar 2014, 00:09 wrote:Nu cred ca asta e neaparat o problema, ce facea nivelele din vechiul Thief era designul vizual.FuzzyFuzzball wrote:
Nothing to argue here. (daca nu vezi toata imaginea da righ click pe ea si alege "view image")
Si ce mi-a placut foarte mult in Thief 2 e ca au introdus conceptul de secret area ca in Quake, provoca un feeling foarte placut ca ai gasit ceva ascuns
Daca in Thief4 se ajunge usor din punctu A in B, atunci ar fi lucru slab.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Hotline Miami
My kind of tactical shooter. Am scazut un punct deoarece nu mi s-a parut ca boss fights sunt in armonie cu restul jocului, si au intrerupt flow-ul.
9/10
My kind of tactical shooter. Am scazut un punct deoarece nu mi s-a parut ca boss fights sunt in armonie cu restul jocului, si au intrerupt flow-ul.
9/10
- Michilangelo
- Headless Kamikaze
- Posts: 330
- Joined: 2 Mar 2014, 19:24
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
don't take it personally, babe, it just ain't your story - my very first visual novel. Vream de mult sa vad cu ce se mananca un VN, iar articolul lui ncv mi-a facut pofta si mai tare. Ma bucur ca am inceput cu don't take it personally, constrans ce-i drept si de faptul ca e free, pentru ca a fost o experienta light, exact cum ar trebui sa fie o introducere intr-un gen nou. Altfel insa ma aflu cam in aceeasi pozitie ca si Patrunjelu mai deunazi. Pot sa spun doar ca a fost o experienta inedita si in acelasi timp placuta, si ca finalul a fost cat se poate de neasteptat si bine pus in scena. Pana la urma si titlul capata sens, unul total diferit fata de ce ma asteptam. Singura problema e durata; nu cred sa-mi fi luat mai mult de 3-4 ore sa il termin, iar daca intr-adevar jocul e mai lung de atat, inseamna ca am fost atat de prins de poveste incat am pierdut notiunea timpului.
In orice caz, presimt ca eu si domnisoarele visual novels vom fi foarte buni prieteni de acum incolo.
In orice caz, presimt ca eu si domnisoarele visual novels vom fi foarte buni prieteni de acum incolo.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Cherry Tree High Comedy Club
Scopul jocului e sa aduni oameni pentru clubul tau intr-un interval de timp determinat.
I'll paste in my Steam review:
Scopul jocului e sa aduni oameni pentru clubul tau intr-un interval de timp determinat.
I'll paste in my Steam review:
6.5/10The game's time limit forces you to rush and grind for a safe win on the first try. Because of this, you have to play it again in order to get a perfect run, because you just can't learn everything you can do in the game and still get it 100% right within the time limit. This may or may not be a bad thing for some.
The game is also very short. It feels like having many good intentions scattered across but ultimately not well enough developed, because there's no way to fit such things in such a short timeframe. There is some relationship building and some background info on the characters that you discover this way, but it's all way too short and succinctly presented.
Otherwise, the game is neat. It delivers the cuteness dose it's supposed to, it's interesting enough, and can keep you busy for a few hours or more. Yeah, I recommend it, but don't expect much.
- VladOfWallachia
- Space Invader
- Posts: 16
- Joined: 28 Apr 2014, 17:28
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
South Park The Stick of Truth
PROS
Until next time, remember, never fart on another guy's balls.
PROS
- Fan service over 9000
- Comedia
- Originalitatea atacurilor speciale
- Continutul in afara questului principal
- Crab people
- Mecanici de combat bine puse la punct si diverse
- Lupte destul de simple (in afara de bosi)
- Bugs included
- Nuditate (ca om care face Let's Play-uri, am fost nevoit sa cenzurez masiv in vreo 2-3 parti - but hey, at least you get to see a guy fuck a horse)
- Cartman's OP attacks (in Canada cam toate luptele cu mobs se terminau inainte sa atace)
- Consumabile la tot pasul
- Al Gore
Until next time, remember, never fart on another guy's balls.
*INSERT WITTY AND INSIGHTFUL QUOTE FROM BOOK/MOVIE/INTERVIEW/CEREAL BOX HERE*
Canalu' meu
Cel mai recent articol
Canalu' meu
Cel mai recent articol
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Pokemon X
PROS
3D
Grafica
Regiune interesanta inspirata dupa Europa
Mega evolution
Majoritatea din aia 70 de Pokemoni noi au un design reusit
Tip de Pokemon nou
Customizarea caracterului
Pokemonii shiny sunt mai usor de gasit
Antrenarea speciala e mai usor de realizat
Wonder trade
CONS
Poveste slaba
Personaje slabe
Cel mai usor joc Pokemon de pana acum
N-au facut nimic in privinta idiotilor care vor legendari in schimbul a primului Pokemon pe care il gasesti in regiune pe GTS
Overall un Gen 6 reusit, o schimbare de grafica extrem de buna iar partea competitiva este mult mai accesibila pentru cei care in generatiile anterioare nu voiau sa stea sa scrie pe hartie stats-urile pe care le antrenau special, cu toate ca nu era nevoie sa faca main game-ul atat de usor.
PROS
3D
Grafica
Regiune interesanta inspirata dupa Europa
Mega evolution
Majoritatea din aia 70 de Pokemoni noi au un design reusit
Tip de Pokemon nou
Customizarea caracterului
Pokemonii shiny sunt mai usor de gasit
Antrenarea speciala e mai usor de realizat
Wonder trade
CONS
Poveste slaba
Personaje slabe
Cel mai usor joc Pokemon de pana acum
N-au facut nimic in privinta idiotilor care vor legendari in schimbul a primului Pokemon pe care il gasesti in regiune pe GTS
Overall un Gen 6 reusit, o schimbare de grafica extrem de buna iar partea competitiva este mult mai accesibila pentru cei care in generatiile anterioare nu voiau sa stea sa scrie pe hartie stats-urile pe care le antrenau special, cu toate ca nu era nevoie sa faca main game-ul atat de usor.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Wolfenstein The New Order: un shooter bun pentru un week-end ploios. Nota: 8.5
LONG WALL TEXT AHEAD )
Armele:
Ca in orice shooter cu tenta de oldschool nu esti limitat la a cara 2 arme ci ai o multitudine, fiecare utila in felul ei si fiecare poate fi modificata daca gasesti piesele necesare. Un bonus il reprezinta si faptul ca poti folosi deodata 2 arme de acelasi fel dar cu munitie diferita daca doresti). Folosirea a doua arme nu reduce din acuratete, armele tragand bine si din sold dar si prin luneta. Imi place cum se simte fiecare kill, inamicii au un efect de ragdoll de shooter oldschool. Simti cum intra fiecare glont.
Nivelurile:
Actiunea se desfasoara, nu doar cronologic pe mai multi ani, dar si in diverse locatii. Ex: Pe luna, intr-un castel (pai nu se putea altfel ), intr-un submarin, pe un pod, etc. Fiecare nivel mi s-a parut bine realizat, bine luminat, plin de diverse obiecte ce pot fi colectate ( imbunatatiri pentru armura, arme; scrisori, articole din ziare, obiecte rare, coduri pentru celebra masina Enigma, etc). Multe dintre niveluri sunt facute pentru 2 abordari: clasicul pac-pac pe coridoare sau stealth prin conducte de aerisire.
Gameplay:
In mare parte jocul este un shooter (si unul al naibii de bun, in opinia mea), din cand in cand esti fortat sa ai o abordare stealth. Stealth-ul nu-mi pare fortat ci din contra, imi pare implementat cu cap, implementat intr-un context in care sa-l accepti si sa-l folosesti (de exemplu te infiltrezi intr-o puscarie). Un alt plus pe partea de stealth o reprezinta faptul ca nu exista (nu-mi aduc aminte) vreo situatie in care daca sunt depistat sa primesc game over (urasc cand se intampla asta in shootere de genul asta), poti oricand sa te lupti ca un barbat cu ei ). Mai sunt si niveluri care implica ceva platforming dar si acest platforming mi se pare implementat finut, fara sa-ti fie bagat pe gat.
AI-ul inamic se descurca, te flancheaza, urca dupa tine, face foc de acoperire, se comporta decent. Sunt unii care chiar sunt o pacoste, they have big armor and big guns cum ar zice The Hound.
Ofera rejucabilitate dat fiind faptul ca poti termina povestea o data insotit de un camarad si a doua oara insotit de alt camarad, desi finalul ramane acelasi.
Story: Una bucata soldat american vs the nazi regim. Desi e cliseu, developerii au facut o treaba buna cu personajul principal, ajungi sa-ti pese de el si apropiatii lui. Iar cutsceneurile dintre niveluri sunt adesea insotite de catre un monolog, aproape toate monologurile sunt simple dar profunde si sunt insotite de muzica excelenta, de flashbacks bine facute.
MINUSURI PERSONALE:
As fi vrut un multiplayer (ceva a la quake sau duke nukem) si ceva mai multa destructibilitate a obiectelor din jur, a peretilor, a usilor.
LONG WALL TEXT AHEAD )
Armele:
Ca in orice shooter cu tenta de oldschool nu esti limitat la a cara 2 arme ci ai o multitudine, fiecare utila in felul ei si fiecare poate fi modificata daca gasesti piesele necesare. Un bonus il reprezinta si faptul ca poti folosi deodata 2 arme de acelasi fel dar cu munitie diferita daca doresti). Folosirea a doua arme nu reduce din acuratete, armele tragand bine si din sold dar si prin luneta. Imi place cum se simte fiecare kill, inamicii au un efect de ragdoll de shooter oldschool. Simti cum intra fiecare glont.
Nivelurile:
Actiunea se desfasoara, nu doar cronologic pe mai multi ani, dar si in diverse locatii. Ex: Pe luna, intr-un castel (pai nu se putea altfel ), intr-un submarin, pe un pod, etc. Fiecare nivel mi s-a parut bine realizat, bine luminat, plin de diverse obiecte ce pot fi colectate ( imbunatatiri pentru armura, arme; scrisori, articole din ziare, obiecte rare, coduri pentru celebra masina Enigma, etc). Multe dintre niveluri sunt facute pentru 2 abordari: clasicul pac-pac pe coridoare sau stealth prin conducte de aerisire.
Gameplay:
In mare parte jocul este un shooter (si unul al naibii de bun, in opinia mea), din cand in cand esti fortat sa ai o abordare stealth. Stealth-ul nu-mi pare fortat ci din contra, imi pare implementat cu cap, implementat intr-un context in care sa-l accepti si sa-l folosesti (de exemplu te infiltrezi intr-o puscarie). Un alt plus pe partea de stealth o reprezinta faptul ca nu exista (nu-mi aduc aminte) vreo situatie in care daca sunt depistat sa primesc game over (urasc cand se intampla asta in shootere de genul asta), poti oricand sa te lupti ca un barbat cu ei ). Mai sunt si niveluri care implica ceva platforming dar si acest platforming mi se pare implementat finut, fara sa-ti fie bagat pe gat.
AI-ul inamic se descurca, te flancheaza, urca dupa tine, face foc de acoperire, se comporta decent. Sunt unii care chiar sunt o pacoste, they have big armor and big guns cum ar zice The Hound.
Ofera rejucabilitate dat fiind faptul ca poti termina povestea o data insotit de un camarad si a doua oara insotit de alt camarad, desi finalul ramane acelasi.
Story: Una bucata soldat american vs the nazi regim. Desi e cliseu, developerii au facut o treaba buna cu personajul principal, ajungi sa-ti pese de el si apropiatii lui. Iar cutsceneurile dintre niveluri sunt adesea insotite de catre un monolog, aproape toate monologurile sunt simple dar profunde si sunt insotite de muzica excelenta, de flashbacks bine facute.
MINUSURI PERSONALE:
As fi vrut un multiplayer (ceva a la quake sau duke nukem) si ceva mai multa destructibilitate a obiectelor din jur, a peretilor, a usilor.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Portal 2: 9. Umor, puzzleuri, level design interesant, unul dintre putinele jocuri in care un personaj mut imi e pe plac.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Pe bune, trollez. Pe bune. Ma jur.
Acum aproape exact un an de zile a aparut un joc mult asteptat si mult apreciat de presa de specialitate cat si de jucatori numit The Last of US. Jocul respectiv l-am jucat din intamplare. Nu posed consola, sunt un adevarat nazist al PC-ului. Nu exista rasa mai pura ca PC MASTER RACE. In frunte cu Führer Gabe N.
Dar un prienten mai optimist mi-a imprumutat spre folosinta indelungata consola lui PS3 in speranta desarta ca ma va converti la mizerele lui obiceiuri. S-a inselat. De fapt imi aratam fata mea cea blanda cate plebei. Intre timp respectivul prieten a revenit la cele sfinte si este un reprezentat de seama al bisericii cu mouse si tastatura. In fine sa revenim la oaia noastra. Cea neagra.
Niciodata nu mi-a placut vreun joc facut de Naughty Dog, desi tare pareau intesante cand le juca altcineva pe la vreun eveniment de presa. Dar in cazul lui The Last of Us am decis sa fac o exceptie si sa il joc pana la capat. Si bine am facut. Pentru este cel mai defect major de joc pe care am avut scarba sa il termin. In randurile urmatoare voi exprima punctual de ce, EU am dreptate. Voi nu aveti.
1. Povestea: E un jeg infect. Te trezesti ca o gagica de 12 ani si te plimbi printr-o casa. Ma uit la poza de pe cutia jocului si descopar ca nu e protagonista asa ca primul lucru la care ma gandesc e: cum o sa moara fatuca asta. Poate o mananca un zombie, poate cade intr-o groapa plina cu zombie, poate jocul de fapt o sa fie interesant si nu moare, apare mai tarziu ca antagonist. Dar nu. Este impuscata in cel mai stupid mod posibil de un soldat pentru ca a primit ordin. Pe bune, nici un soldat nu ar face asta. Nu e ca si cum era cineva acolo sa il verifice. E doar un soldat. Putea sa le zica: "Plecati ma, ca astia de la centru imi zic sa va omor." Dar nu, sunt fortat sa cred ca un soldat ar respecta robotic un asemenea ordin. Toate astea ca sa avem o scena emotionanta in care moare pustoaica de care imi pasa mai putin decat imi pasa de decaderea gamingului modern, la care nu am simtit evident nimic. Prost inceput. Face palm.
Dupa aia se intampla chestii, dracu stie ce, si afli, soc total, ca Ellie, protagonista jocului este in fapt, imuna la zombificare. Face palm.
Se mai intampla niste chestii, omori niste gagii, mai omori niste zombalai, cui dracului ii pasa si, cica trebuie sa ajungi cu Ellie la fratele lu' Joel(protagonistu') si dupa ce mai omori niste gagii si niste zombalai, ajungi la frasu' ca sa mai omori niste gagii. Treaba se impute, pentru ca vezi doamne trebuie sa te duci la o universitate unde sa te inalnesti cu un grup numit apoteotic Licuricii, ca sa salvezi lumea. De intuneric etern probabil.
Ajungi acolo, evident nu ii gasesti. Face palm. Joel este ranit mortal, dar nu moare pentru ca e vaccinat antitetanos si are imunitate buna. Face palm, ma doare fruntea.
Vine iarna sau "Winter is coming" cum zice Ned Stark. Joel saracu' e ingrijit de Ellie si te inalnesti cu primul personaj care are vreun sens: David, liderul unui trib de canibali. Counter Face palm. El se prezinta si o ajuta pe Ellie cu penicilina pentru amaratu' care zace pe patul de moarte. Penicilina este si in The Last of Us un medicament minune si cu o singura injectie, ca si cum ar fi avut sifilis, Joel se trezeste din morti si merge sa o caute pe Ellie care intre timp fusese rapita de canibali. Care nu o mananca, desi incearca. Face palm,Counter Face palm. Joel prinde doi canibali nefericiti, ii tortureaza de ti se face mila de ei, Face palm, afla un este Ellie. O gaseste in timp ce David, sus numitul sef al tribului de canibali se pregatea sa o faca shish kebab. O salveaza, Counter face palm, si apoi se incheie iarna.
Vine primavara, asa cum nu zice nici un personaj din Game of thrones dar zice un cantec clasic al copilariei mele pitoresc numit: "Vine, vine primavara". Counter face palm.
Protagonistii nostrii, deja ultra tavaliti pana in momentul asta de tot soiul de marlani si zombalai, se afla in fata unei dileme morale. Sa isi continue questul lor in a salva lumea, sau sa isi bage picioarele si sa mearga acasa. Evident isi continua questul. Face palm. Am o vanataie surprinzator de vizibila deja formata.
Ajung la destinatie, gasesc Licuricii. Si ghici ce? Licuricii vor sa o omoare pe Ellie. Din punctul meu de vedere duca-se pe pustiu, dar asta e un AAA asa ca nu pot decide nimic si sunt nevoit sa omor toti amaratii aia cu ochi mari, plangaciosi care incearca sa ma omoare pe mine. Gasesc camera unde o tineau pe Ellie, omor pe toata lumea de acolo o iau si fug. Si se termina jocul cu un gigantic face palm cand Joel, cel cinstit si neprihanit care a omorat o suma colosala, de talhari, canibali si alte creaturi nevinovate o minte, auzi tu pe Ellie si zice, ca nu a exterminat licuricii. Evident, Face palm.
2. Gameplay: E un jeg infect E un cover shooter la persoana a treia cu elemente de stealth si crafting, de parca ii mai pasa cuiva de asta. Daca stau sa ma gandesc mai bine fraza anterioara tocmai a descris 90% din productiile AAA de generatia trecute si cateva care urmeaza sa apara.
Cover shooter la persoana a 3-a. Cine dracu' a crezut ca ar fi o idee buna sa inventeze asa ceva. Niciodata nu am inteles pana cand nu am pus mana pe porcaria imprecisa numita controller. Si atunci am zis aha. Pai cum altfel sa reusesti sa ochesti ceva daca nu te poti ascunde etern la zidul de regenerare. Evident Face palm.
Dar porcaria asta latrinoasa de joc porcos de infect duce toata treaba in balarii cu multe faze incredibile. Incredibil de stupide.
-Are inamici care se teleporteaza in fata ta.
-Are inamici care trec prin pereti ca sa te flancheze.
-Are faze scriptate in care ai munitie infinita desi in restul jocului ai foarte putina munitie.
-Are bosi de nivel. Dintre care unul este un tanc, care aparent in apocalipsa consuma suficient de putin ca sa fie dedicat exclusiv urmaririi tale. Deasemenea respectivul tanc poate aparent sa inoate pentru ca, la un moment dat trece ca sa te urmareasca peste un pod intrerupt. Face palm, si evident hematom.
La final cand le combini pe cele doua iese o experienta care e considerata perfecta de marea majoritate a gamerilor.
Acum ca se apropie aniversarea lansarii eu zic DESTUL. Sa ne ridicam improtriva opresiunii marca AAA si sa cerem:
-povesti cu sens
-gameplay care sa aiba sens in contextul narativ
-mai putine clisee, ca deja e un cliseu sa fii plin de clisee
-gameri de rasa mai pura
Alaturativa miscarii PC, si distrugeti orice urma de consolizare. Cu Gabe N inainte. Caci asa am grait eu. Cel dintai luptator al dreptatii absolute. Zis Mircea. Cel intelept
Daca ati ajuns pana aici sper ca v-am zmuls macar un zambet cu recenzia mea aiuristica. Dar intrebarea este cate face palm-uri din 10 are The Last of US?
Acum aproape exact un an de zile a aparut un joc mult asteptat si mult apreciat de presa de specialitate cat si de jucatori numit The Last of US. Jocul respectiv l-am jucat din intamplare. Nu posed consola, sunt un adevarat nazist al PC-ului. Nu exista rasa mai pura ca PC MASTER RACE. In frunte cu Führer Gabe N.
Dar un prienten mai optimist mi-a imprumutat spre folosinta indelungata consola lui PS3 in speranta desarta ca ma va converti la mizerele lui obiceiuri. S-a inselat. De fapt imi aratam fata mea cea blanda cate plebei. Intre timp respectivul prieten a revenit la cele sfinte si este un reprezentat de seama al bisericii cu mouse si tastatura. In fine sa revenim la oaia noastra. Cea neagra.
Niciodata nu mi-a placut vreun joc facut de Naughty Dog, desi tare pareau intesante cand le juca altcineva pe la vreun eveniment de presa. Dar in cazul lui The Last of Us am decis sa fac o exceptie si sa il joc pana la capat. Si bine am facut. Pentru este cel mai defect major de joc pe care am avut scarba sa il termin. In randurile urmatoare voi exprima punctual de ce, EU am dreptate. Voi nu aveti.
1. Povestea: E un jeg infect. Te trezesti ca o gagica de 12 ani si te plimbi printr-o casa. Ma uit la poza de pe cutia jocului si descopar ca nu e protagonista asa ca primul lucru la care ma gandesc e: cum o sa moara fatuca asta. Poate o mananca un zombie, poate cade intr-o groapa plina cu zombie, poate jocul de fapt o sa fie interesant si nu moare, apare mai tarziu ca antagonist. Dar nu. Este impuscata in cel mai stupid mod posibil de un soldat pentru ca a primit ordin. Pe bune, nici un soldat nu ar face asta. Nu e ca si cum era cineva acolo sa il verifice. E doar un soldat. Putea sa le zica: "Plecati ma, ca astia de la centru imi zic sa va omor." Dar nu, sunt fortat sa cred ca un soldat ar respecta robotic un asemenea ordin. Toate astea ca sa avem o scena emotionanta in care moare pustoaica de care imi pasa mai putin decat imi pasa de decaderea gamingului modern, la care nu am simtit evident nimic. Prost inceput. Face palm.
Dupa aia se intampla chestii, dracu stie ce, si afli, soc total, ca Ellie, protagonista jocului este in fapt, imuna la zombificare. Face palm.
Se mai intampla niste chestii, omori niste gagii, mai omori niste zombalai, cui dracului ii pasa si, cica trebuie sa ajungi cu Ellie la fratele lu' Joel(protagonistu') si dupa ce mai omori niste gagii si niste zombalai, ajungi la frasu' ca sa mai omori niste gagii. Treaba se impute, pentru ca vezi doamne trebuie sa te duci la o universitate unde sa te inalnesti cu un grup numit apoteotic Licuricii, ca sa salvezi lumea. De intuneric etern probabil.
Ajungi acolo, evident nu ii gasesti. Face palm. Joel este ranit mortal, dar nu moare pentru ca e vaccinat antitetanos si are imunitate buna. Face palm, ma doare fruntea.
Vine iarna sau "Winter is coming" cum zice Ned Stark. Joel saracu' e ingrijit de Ellie si te inalnesti cu primul personaj care are vreun sens: David, liderul unui trib de canibali. Counter Face palm. El se prezinta si o ajuta pe Ellie cu penicilina pentru amaratu' care zace pe patul de moarte. Penicilina este si in The Last of Us un medicament minune si cu o singura injectie, ca si cum ar fi avut sifilis, Joel se trezeste din morti si merge sa o caute pe Ellie care intre timp fusese rapita de canibali. Care nu o mananca, desi incearca. Face palm,Counter Face palm. Joel prinde doi canibali nefericiti, ii tortureaza de ti se face mila de ei, Face palm, afla un este Ellie. O gaseste in timp ce David, sus numitul sef al tribului de canibali se pregatea sa o faca shish kebab. O salveaza, Counter face palm, si apoi se incheie iarna.
Vine primavara, asa cum nu zice nici un personaj din Game of thrones dar zice un cantec clasic al copilariei mele pitoresc numit: "Vine, vine primavara". Counter face palm.
Protagonistii nostrii, deja ultra tavaliti pana in momentul asta de tot soiul de marlani si zombalai, se afla in fata unei dileme morale. Sa isi continue questul lor in a salva lumea, sau sa isi bage picioarele si sa mearga acasa. Evident isi continua questul. Face palm. Am o vanataie surprinzator de vizibila deja formata.
Ajung la destinatie, gasesc Licuricii. Si ghici ce? Licuricii vor sa o omoare pe Ellie. Din punctul meu de vedere duca-se pe pustiu, dar asta e un AAA asa ca nu pot decide nimic si sunt nevoit sa omor toti amaratii aia cu ochi mari, plangaciosi care incearca sa ma omoare pe mine. Gasesc camera unde o tineau pe Ellie, omor pe toata lumea de acolo o iau si fug. Si se termina jocul cu un gigantic face palm cand Joel, cel cinstit si neprihanit care a omorat o suma colosala, de talhari, canibali si alte creaturi nevinovate o minte, auzi tu pe Ellie si zice, ca nu a exterminat licuricii. Evident, Face palm.
2. Gameplay: E un jeg infect E un cover shooter la persoana a treia cu elemente de stealth si crafting, de parca ii mai pasa cuiva de asta. Daca stau sa ma gandesc mai bine fraza anterioara tocmai a descris 90% din productiile AAA de generatia trecute si cateva care urmeaza sa apara.
Cover shooter la persoana a 3-a. Cine dracu' a crezut ca ar fi o idee buna sa inventeze asa ceva. Niciodata nu am inteles pana cand nu am pus mana pe porcaria imprecisa numita controller. Si atunci am zis aha. Pai cum altfel sa reusesti sa ochesti ceva daca nu te poti ascunde etern la zidul de regenerare. Evident Face palm.
Dar porcaria asta latrinoasa de joc porcos de infect duce toata treaba in balarii cu multe faze incredibile. Incredibil de stupide.
-Are inamici care se teleporteaza in fata ta.
-Are inamici care trec prin pereti ca sa te flancheze.
-Are faze scriptate in care ai munitie infinita desi in restul jocului ai foarte putina munitie.
-Are bosi de nivel. Dintre care unul este un tanc, care aparent in apocalipsa consuma suficient de putin ca sa fie dedicat exclusiv urmaririi tale. Deasemenea respectivul tanc poate aparent sa inoate pentru ca, la un moment dat trece ca sa te urmareasca peste un pod intrerupt. Face palm, si evident hematom.
La final cand le combini pe cele doua iese o experienta care e considerata perfecta de marea majoritate a gamerilor.
Acum ca se apropie aniversarea lansarii eu zic DESTUL. Sa ne ridicam improtriva opresiunii marca AAA si sa cerem:
-povesti cu sens
-gameplay care sa aiba sens in contextul narativ
-mai putine clisee, ca deja e un cliseu sa fii plin de clisee
-gameri de rasa mai pura
Alaturativa miscarii PC, si distrugeti orice urma de consolizare. Cu Gabe N inainte. Caci asa am grait eu. Cel dintai luptator al dreptatii absolute. Zis Mircea. Cel intelept
Daca ati ajuns pana aici sper ca v-am zmuls macar un zambet cu recenzia mea aiuristica. Dar intrebarea este cate face palm-uri din 10 are The Last of US?
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14565
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
cand ma uit la poza asta a clipului the last of us vad the walking dead.
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Dumbed down as fuck. Il am, l-am terminat si e un joc sec... cu mult sub fostele jocuri atat ca gameplay cat si ca poveste, pana si Garret e altul, vechiul Garret fura ca asta facea... noul Garret... not so sure.ola small dickie » 4 Mar 2014, 09:06 wrote:E neaparat o problema si evoca o stare generala: simplitatea dusa spre jocuri pentru retardati. Sunt convins ca noul Thief e mai usor, mai putin complex si mai putin inteligent decat celelalte.
Re: Ultimul joc terminat, thread cu note
Sleeping Dogs. Nota: 7-8(acceptabil dat fiind faptul ca m-a costat vreo 2-4 euro pe steam, la full price merita un 5-6).
O combinatie: intre Wheelman (modul in care poti sari din masini si modul in care poti sa te izbesti in alte masini) + GTA (mai mult ca un GTA III, un sandbox simplu) + Batman (combatul meele din batman dar foarte prost implementat) + orice 3rd action shooter cu cover system.
Chestii enervante in joc:
- combatul meele, degeaba ai combinatii care arata frumos daca pana apuci sa faci una esti pocnit de un inamic (caci sunt destui si toti stau in garda si sa faci un combat pare imposibil asa ca majoritatea luptelor astepti sa dai counter si mai faci cate un environment kill care arata frumos dar devin meh dupa o vreme)
- lipsa armelor de foc cat si a celor meele, nu exista vreun shop de unde sa cumperi, doar in misiuni te mai trezesti ca iti da cineva o arma (si e pacat caci imi place cum decurge impuscatul in joc, feeling-ul armelor de foc.). Armele meele si ele le iei de la inamici cand te lupti cu ei si ghici ce: se strica dupa cateva lovituri so back to counter fighting.
- povestea e previzibila (dar e greu in ziua de azi sa fii surprins ca gamer si ca cinefil so I let it slide) dar e ok, e ca si cum ai vedea un film in tinerete pe TELEM cu Don The Dragon ) doar ca prezinta prea putin dintr-o lume atat de violenta... parca e pudic jocul... cel mai true personaj este culmea o batranica care hacuieste in voie:))
- un oras mare in care ploua des si lumea nu prea poarta umbrela si nici nu se fereste de ploaie, un oras mare in care nu prea ai ce face...
- etc etc etc... trebuia si putea sa fie un sandbox amuzant, not saints row kind of fun but nooo, they give you a sandbox and no plastic toys to go ape shit.
Tipul de la zero punctuation a zis asa:
O combinatie: intre Wheelman (modul in care poti sari din masini si modul in care poti sa te izbesti in alte masini) + GTA (mai mult ca un GTA III, un sandbox simplu) + Batman (combatul meele din batman dar foarte prost implementat) + orice 3rd action shooter cu cover system.
Chestii enervante in joc:
- combatul meele, degeaba ai combinatii care arata frumos daca pana apuci sa faci una esti pocnit de un inamic (caci sunt destui si toti stau in garda si sa faci un combat pare imposibil asa ca majoritatea luptelor astepti sa dai counter si mai faci cate un environment kill care arata frumos dar devin meh dupa o vreme)
- lipsa armelor de foc cat si a celor meele, nu exista vreun shop de unde sa cumperi, doar in misiuni te mai trezesti ca iti da cineva o arma (si e pacat caci imi place cum decurge impuscatul in joc, feeling-ul armelor de foc.). Armele meele si ele le iei de la inamici cand te lupti cu ei si ghici ce: se strica dupa cateva lovituri so back to counter fighting.
- povestea e previzibila (dar e greu in ziua de azi sa fii surprins ca gamer si ca cinefil so I let it slide) dar e ok, e ca si cum ai vedea un film in tinerete pe TELEM cu Don The Dragon ) doar ca prezinta prea putin dintr-o lume atat de violenta... parca e pudic jocul... cel mai true personaj este culmea o batranica care hacuieste in voie:))
- un oras mare in care ploua des si lumea nu prea poarta umbrela si nici nu se fereste de ploaie, un oras mare in care nu prea ai ce face...
- etc etc etc... trebuia si putea sa fie un sandbox amuzant, not saints row kind of fun but nooo, they give you a sandbox and no plastic toys to go ape shit.
Tipul de la zero punctuation a zis asa:
But for me, the question is whether Sleeping Dogs represents a step forward or a step back for the sandbox genre, and let me put it like this: eight years ago, GTA San Andreas had a jetpack. Does Sleeping Dogs have a jetpack? Well then, better luck next time!
Who is online
Users browsing this forum: Magicake and 28 guests