Ultimul joc terminat, thread cu note

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
Zaorish
Headcrab
Posts: 98
Joined: 5 Mar 2014, 12:31

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Zaorish »

Persona 3 FES - The Journey (discutabil daca joc si The answer, fiind mult prea grindy - desi probabil fanboyul din mine ma va forta)

Pros
- somewhat hardcore JRPG, fara sa-si doreasca sa te faca sa-ti omori familia de nervi, dar sa te faca sa gandesti un pic, ceva ce seriei FF ii iese tot mai rar.
- coloana sonora, mai ales din ultimele luni de joc
- cateva din puzderia de personaje
- story
- ca toata seria, aduce o mostra din cultura japoneza, mult peste ce aduc majoritatea JPRG urilor care se rezuma la multa drama si tristete
- ultima lupta, la care am stat vreo ora, ce-i drept cu un party foarte defensiv si cu level nu foarte mare
- lots of stuff to learn, sub forma lectiilor din scoala.

Cons
- albastru. prea mult albastru. Toate jocurile Persona se axeaza pe o culoare. In persona 4 Gold galbenul si portocaliul era decent, in 3 albastrul devenea obositor.
- posibilitatea de a controla doar caracterul tau, nu tot party-ul
- suficiente personaje boring
- coloana sonora dintr-o perioada a jocului - locatia liceu (n-as putea spune luna)

La toate capitolele suficient sub persona 4 gold, ceea ce ma bucura, avand in vedere ca vin 2 persona in viitorul apropiat. Recomand insa pentru toti fanii JRPG. E ieftin (vreo 10 lire parca), lung (vreo 90 de ore din cate arata salvarea mea) relativ greu dar fara sa vrea neaparat sa te umileasca si are un story+background la care multe jocuri nici nu viseaza.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4683
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Magicake »

Stronghold 2

+ Trecerea la 3D ofera o gramada de posibilitati noi privind layout-ul castelelor. Awesome castle building!
+ Conceptele de onoare si estates ofera cateva abordari noi dpdv tactic in skirmish games.
+ Personaje likeable, situatii amuzante in ambele campanii.

- Trecerea la 3D iti scade din viteza cu care jucai in vechile Strongholds, adaugand timpul pierdut pe manipularea camerei.
- Double click to select all aproape imposibil din cauza controalelor.
- Conceptele de gong si rats, precum si crime, par a fi doar o cocoasa care nu ajuta cu nimic.
- Economic campaign prea scurt.
- Combat-ul mai lent decat in jocurile anterioare.

7.5/10, could be better. Sper ca Firefly sa scoata un produs fain cu Crusader 2.
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2417
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mărar »

Gone Home

+ Voice acting superb
+ Povestea e foarte afectiva
+ Caracterizarea personajelor este facuta la un nivel mult mai ridicat decat te-ai fi asteptat, avand in vedere ca alfi despre ele doar din obiectele din casa si din jurnale
+ Momentul in care te opresti din citit acel biletel (aproape ca ar fi mers la draft)
+ Muzica si numeroasele detalii din joc ce tin de mediu

- Scrisul de mana folosit in anumite sectiuni mi-a dat mari batai de cap si dupa cateva minute de chinuiala am fost nevoit intr-un final sa caut pe net transcripturi
- Faptul ca daca nu esti atent la absolut toate detaliile (nume, date, etc..) din joc, exista posibilitatea sa nu intelegi in intregime povestile celorlalti mebri ai familiei, cea mai obfuscata fiind cea care il priveste pe proprietarului original al casei, spoilers ahead: http://clockworkworlds.com/post/5841111 ... -do-better
- Pacing-ul si design-ul general al casei, parea ca ma plimb printr-un joc, nu ca explorez casa unei familii

8.5/10, astept cu nerabdare urmatorul joc Fullbright.
User avatar
Cataclism
Space Invader
Posts: 29
Joined: 17 May 2014, 20:10

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Cataclism »

Blackwell Epiphany

+ Finalul "valoreaza" cat un adventure modest
+ Imbina perfect umorul cu drama dand un plus de naturalete
+ Diversitatea locatiilor in care are loc actiunea
+ Protagonisti care fac din caracteristica "personaj plat", o insusire pozitiva

- Puzzle-uri adesea trase de par
- Lipsa unei coloane sonore putin mai "tipatoare"
- Poveste ametitoare

Imi pare foarte rau ca acest titlu inchide franciza. E genul acela de joc care elimina intr-un mare fel bine cunoscutul "boring" specific dramei.

Nota: 9
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4953
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Divinity: Original Sin - 8.5/10

Whoa, nici nu știu cât timp a trecut de la ultimul RPG de genul ăsta pe care l-am jucat. Probabil Origins e singurul mai recent care se compară din punct de vedere al numărului de ore. În Origins, Bioware încercau pe undeva să facă ceva similar cu vrăjile, într-o oarecare măsură au și reușit doar că nu era vizibil din cauza design-ului prost al tuturor luptelor din joc. În Divinity nu există problema aceasta, e incredibil de deschis, dinamic și distractiv sistemul de luptă, nu văd deloc bine următoarele RPG-uri turned based ce au fost finanțate prin kickstarter.

M-au dezamăgit câteva treburi, dialogurile și povestea nu suferă comparație cu Dragon Knight Saga sau cu mai toate jocurile Larian, dar îi înțeleg, accentul s-a pus pe alte lucruri și dacă dialogurile erau mai stufoase cred că jocul devenea și mai puțin abordabil pentru cei mai nerăbdători. De asemenea, mi-ar fi plăcut să fie mai scurt dar mai dens, cred că a doua hartă (Silvergreen/Luculla Forest) putea lipsi fără probleme, câteva misiuni fiind mutate în locurile celelalte. E fucking huge for no reason în partea asta. Pe de altă parte, faptul că ultimele zone din joc sunt poate cele mai reușite e un mare plus, ajungi după 80 de ore să intri în Phantom Forest și să-ți dai seama că jocul încă te mai poate surprinde.

Sunt și probleme de balansare, unele doar consecințe normale ale unui gameplay deschis, astea fac până la urmă parte din farmecul jocului, dar altele am impresia că există pentru a ajuta pe jucătorii care nu explorează/fac toate questurile. Chiar level cap-ul e o problema în acest sens, tu nu ai level cap, dar inamicii sunt maxim de nivel 20, iar asta e o problemă pentru că ajungi la final să ai cu 2 nivele peste ei și e puțin dubios să pui ce efecte ai chef pe ultimul boss, chestii gen blind. Asta mai ales că lore-ul Divinity întotdeauna a fost incredibil de mișto. În DKS dragonii erau dragoni tată și orice boss era boss pe bune, simțeai asta din toate punctele de vedere, așa că m-a dezamăgit cum au fost aici tratați inamicii cei mai puternici.

Mi-a luat destul de mult, dar na, l-am jucat cum joc de obicei RPG-urile, verificând fiecare cameră, butoi (!!!!), puzzle, quest sau NPC de câteva ori și descoperind chestii ratate chiar și pe final. Sunt câteva easter eggs și momente delicioase presărate pentru cei care explorează tot.

În fine, Larian erau deja în topul producătorilor de la care am așteptări, dar cu ocazia asta au dovedit (la fel ca alții - CDP de exemplu) că sunt genul de oameni care fac exact ce spun. Au promis că scăpând de publisher vor face continuarea la Divine Divinity pe care au intenționat dintotdeauna să o facă și exact asta s-a întâmplat, nu există compromisuri în jocul ăsta, dincolo de limita de buget. E clar că și după kickstarter și early access nu a fost destul pentru a duce la bun sfârșit toate planurile pe care le-au făcut, dar oricum nu se poate pune problema de lansare grăbită, e mai finisat ca majoritatea jocurilor AAA, incomparabil mai lipsit de bug-uri majore decât ultimele jocuri Bioware sau Bethesda.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
manymarius
Space Invader
Posts: 14
Joined: 23 Jul 2014, 18:47

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by manymarius »

Brothers:a tale of two sons
Un joc cu adevarat special,ii tipul de joc pe care il recomanzi tuturor chiar daca nu au treaba cu jocurile.
+Mecanica de joc la prima vedere simpla,doar analogul si 2 butoane,insa in prima jumatate de ora pana cand te obisnuiesti,creierul iti este dat peste cap.
+Povestea simpla dar cu adevarata putere emotionala.
+Grafica prinde perfect jocul,da o tenta de basm ce se imbina perfect cu povestea si mecanica
+Sunet,chiar daca personajele nu vorbesc,intelegi tot timpul ce-si spun unul celuilalt iar muzica este superba(cu siguranta am sa o postez la Game Soundtracks)\
-Scurt,4-5 ore maxim,si destul de scump 15 euro,(10 ar fi fost mai bine zic eu)daca nu stati prost cu banii recomand sa nu mai stati pe ganduri insa daca sunteti ceva mai stramtorati stati cu ochii pe steam si nu ezitati
User avatar
VladOfWallachia
Space Invader
Posts: 16
Joined: 28 Apr 2014, 17:28
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by VladOfWallachia »

The Walking Dead Season 2

+personaje si poveste foarte bine scrise si jucate
+atmosfera apocaliptica in ciuda graficii
+efectul de comic book al graficii
+belit zombalai cu ciocanu
+designul Walkerilor
+alina durerea lipsei Heavy Rain pe PC

-lipsa totala de puzzle-uri macar putin grele (desi fiind mai mult interactive drama decat adventure, poate nu-i un minus)
-vegetatia (chiar daca respecta stilul vizual al comics-ului, mergea mai putina treaba)

Nota: 9
Also, daca va intereseaza, uitati review-ul meu al sezonului 2, tocmai terminat si postat http://in2gpu.com/2014/08/28/the-walkin ... -2-review/
*INSERT WITTY AND INSIGHTFUL QUOTE FROM BOOK/MOVIE/INTERVIEW/CEREAL BOX HERE*
Canalu' meu
Cel mai recent articol
User avatar
ProtectorateNova
Headcrab
Posts: 57
Joined: 30 Jul 2014, 14:52

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by ProtectorateNova »

The Walking Dead Season 2

L-am terminat ieri, un joc bun ca si primul dar nu mi-a placut doua lucruri, capitolul wispers in the dark aiurea facut si nu imi place ca pe tot parcursul povesti bate-au p*** pe loc dar finalul a fost bun.
User avatar
Zulu
Zergling
Posts: 146
Joined: 3 Mar 2014, 18:48
Location: Planeta Moldova

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Zulu »

The Walking Dead sezon2 (beware some spoilers).

Daca primul sezon l-am criticat pt ca oferea doar iluzia unor alegeri si drept urmare i-am dat un 8, faptul ca sezonul doi chiar ofera finaluri diferite m-a bucurat foarte mult.

Dar, jucand cu un personaj copil din perspectiva unui adult aduce cu sine niste ramificatii care, drept sa va spun, in playthrough-ul meu nu au functionat cum trebuie. In primele 3 episoade am construit-o pe Clementine drept un personaj rece, distant, cu replici acide si care se folosea de ajutorul celorlalti doar pt a suplini din greutatile date de statura ei mica (si pe buna dreptate, cand un grup de oameni arunca un copil de 10 ani intr-o magazie cand ar fi putut doar sa o supravegheze ca deh, nu avea forta sa se bata cu un adult, nu cred ca ai cum sa dezvolti vreo relatie de prietenie cu oricare dintre ei). Iar greseala majora facuta este ca mi-a fost taiata craca de sub picioare incepand cu episodul 4. Toate replicile 'nasty' au disparut, Clementine era dintr-o data prietena cu toata lumea si ii pasa de toata lumea (desi eu nu vroiam acest lucru), iar situatia cu gravida nu ajuta pe nimeni, cu atat mai mult pe ea.

Asa ca am inghitit in sec si am continuat sa joc, incercandu-ma sa ma descotorosesc de toti inutilii de langa mine (desi ea tot incerca sa ii salveze pe toti contrar dorintei mele). La sfarsit l-am capsat si pe Kenny, personaj pe care l-am urat cu sinceritate inca din primul sezon si nu stiam cum sa scap de el mai repede, am abandonat-o si pe tipa cu parul scurt care pe langa capacitatea de a supravietui era complet dusa cu capul (evident cu replica 'm-ai facut sa-mi omor prietenul') si am ajuns la sfarsitul poate cel mai satisfacator pt directia pe care o conturasem eu pt Clementine, si anume singura.

Dar de ce Dumnezeu am fost obligat sa iau boracul ala dupa mine asta nu pot intelege niciodata, asadar orice satisfactie care mi-a fost data ca macar am ajuns la un sfarsit corect personajul ce am incercat sa-l construiesc a fost curmata la jumatate. Sa ai grija de un nou nascut nu prea e sfat bun pt supravietuire in conditiile in care ai 1.2 metri inaltime si nici macar nu ti-au dat formele destul incat sa poti pretinde ca ai vreun instinct maternal.

Nota finala 6, efectiv mi-a taiat pofta de joc pt ca nu au dezvoltat suficient directia in care vroiam eu sa merg.
Ex-Level Forum member, ex-Tzeeeac member, current everything else.
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4683
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Magicake »

Divine Divinity
Image
Cu momente amuzante
phpBB [video]

si momente mai putin amuzante
Spoiler:
Essentially, you will release a ghost that will attack you, after proclaiming itself to be Death or a servant of Death, with the will to kill everyone. It will come back to life no matter how many times you kill it, unless you seal it yourself again. If you don't seal it and choose to run away instead, the consequences are quite severe: the entire Dark Forest elf village minus Bronthion will be wiped out by the ghost.
That means you won't be able to finish any business started there, including anything related to the elf love interest, as she will die too. There is no way to bring them back to life, so the consequences are permanent.

Cu un soundtrack excelent care ajutat de stilul grafic reuseste fara probleme sa te faca sa te simti de parca nu ajungi nicaieri/exista pericol la fiecare pas/lumea e in pericol.
phpBB [video]

Horrible controls though. Mai ales la final, cand e nevoie de precizie si combos and stuff. End boss fight (+ minions) a fost in esenta un clickfest cretin. Mi-am invocat un demonic aide, cu click dreapta castam freeze non-stop... pe ce se intampla sa fie autoselectat sub cursor, iar cu cealalta mana apasam ca un disperat F1 si F4 ca sa-mi tin health-ul si mana up, cu potions. Toate astea in timp ce speram ca aide-ul meu sa atace bossul, pentru ca din tot haosul ala eu nu pricepeam nimic. In unele situatii developerii s-au gandit sa faca din controalele proaste un feature, pentru ca exista skills detinute de bossi care ori iti schimba ori iti anuleaza target-ul, ceea ce te face sa reiei procesul de gasit si initiat atacuri pe inamicul care trebuie.

Lots of fun/10
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3066
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by MC »

Watch Dogs

+ designul grafic al Chicago-ului. Nu ma refer aici la aspectul grafic (d.p.d.v tehnic), care e departe de ceea ce am vazut la E3 2012, ci la faptul ca orasul este recreat la un nivel de detaliul incredibil. Doar in GTA V am mai vazut asa ceva. Totul e extrem de detaliat (nu la nivel de texturi) ci la nivel de design al locatiilor,cum ar fi: zona centrala cu zgaraie nori, parcari supraterane cu zeci de etaje pe care le poti urca pana in varf, zona industriala din sudul orasului, sau zona rurala din nord. Apoi mai sunt cartierele de case sau cartierele sarace, totul e la un detaliu cum nu am mai vazut intr-un action/sandbox. Poti sa mergi si sa urci oriunde vrei si ar fi posibil si in realitate. Ah, si trebuie sa mai spun ca orasul e umplut cu populatie care, spre surprinderea mea, se comporta extrem de natural. Reactioneaza la actiunile tale. De exemplu daca opresti brusc langa o femeie care traverseaza strada vei observa ca isi scapa geanta din mana si isi pune mainile la fata, daca te duci intr-un parc, sau intr-un loc mai aglomerat si nu faci decat sa iti scoti pistolul din haina (fara sa tragi un foc) e foarte posibil ca cineva sa sune la politie si sa te trezesti urmarit. Iar de politie de la 3 stele in sus scapi foarte greu. Daca mai e si elicopter pe urmele tale e groasa rau.
Am vazut si accidente in trafic absolut intamplator si aleator (doar de 2-3 ori in 46 de ore de joc). De asemenea activitatile oamenilor difera in fuctie de zona orasului in care te afli. Una e centrul si alte e suburbia sau zona rurala.
+ daca un obiect pare ca poate fi daramat/distrus cu masina, atunci fii sigur ca poti trece prin el. Asta mi-a placut enorm, mai ales in timpul urmaririlor cand de multe ori iesi de pe strada si o iei pe trotuar, prin parcuri etc si nu ai frica ca lovindu-te de un stalp de lemn, de un gard, teava s.a.m.d te vei opri brusc cu masina facuta zob. Am vazut in destule alte jocuri chestia asta si m-a enervat la culme. Aici nu e cazul.

+ mi-a placut trecerea de la zi la noapte cu apusuri si rasarituri dementiale. La fel, mi-a placut enorm si trecerea de la soare la ploaie si vijelie sau ceata.

+ mecanica de hacking e simplista intr-adevar ca mod de executare, dar e complex modul in care poti sa combini toate mecanicile de hacking (mai ales dupa ce le deblochezi pe toate) pentru a scapa de urmaritori/inamici sau pentru a-l captura pe cel pe care il urmaresti. Ai de la ridicatul podurilor, schimbatul culorii semafoarelor, pana la aruncarea tevilor de apa de sub asfalt in aer (prin marirea debitului de apa pana la suprasarcina), coborarea barierelor, inchiderea/deschiderea portilor, a tepilor de siguranta etc.

+ misiunile secundare. Sigur, devin plictisitoare daca iti propui sa le faci una dupa alta, dar alternate cu misiuni de story sau intre ele mi-e nu mi-au starnit plictiseala. Cele mai misto mi s-au parut cele in care trebuie sa lichidezi o masina dintr-un convoi in deplasare. Sunt o multime de cai prin care poti sa ucizi tinta.

+ Mi-a placut ca nimic nu e scriptat. Adica si in misiuni si in afara lor, sistemele care pot fi heckuite sunt peste tot si esti liber sa alegi modul prin care iti indeplinesti obiectivul. Poti fi steatlh sau poti intra cu mitraliera in ei.

+ sistemul de skill
+ story-ul de la actul 3 pana la final.
+ controlul masinilor din gamepad (din tastatura e jalnic)
+ voice actingul
+ multiplayer-ul. Geniale modurile in care trebuie sa heckuiesti telefonul unui alt player, sau sa urmaresti o perioada de timp un alt player fara sa fii detectat. Nu de putine ori am fost eu cel invadat, dar satisfactia a fost pe masura cand am reusit sa descopar intrusul si sa il lichidez (uneori dupa urmariri nebunesti prin oras, si folosind toate trucurile de hacking impotriva lui sau el impotriva mea)


- grafica (d.p.d.v tehnic) care nu e la nivelul promis
- story-ul si misiunile pana la actul 3
- bug-uri, majoritatea reparate prin patch-uri pana la aceasta data.
- as fi vrut mai multa diversitate in misiunile de story (cel putin in prima jumatate)
- soundtrack-ul si melodiile de la radio
- controlul masinilor din tastatura. A trebuit sa folosesc un control hibrid. Pentru partea de condus foloseam controllerul, iar pentru partea de shooting tastatura/mouse. M-am obisnuit atat de tare cu acest mod de control incat cred ca asa voi juca si GTA V pe PC

Concluzie:
In opinia mea s-a facut prea mult hate in jurul unui joc, care in genul din care face parte, e imediat sub GTA. E mai bun decat Sleeping Dogs (mi-a placut enorm si acesta) si e mai slab decat GTA V, dar e un joc bun care nu merita tot feedback-ul negativ.
Da, sunt de acord, nu are grafica promisa la E3 2012 cum nici The Crew sau The Division nu o vor avea, dar in rest a livrat tot ce a promis. Multa lume s-a plans de simplitatea mecanicii de hacking. Eu am primit exact ce am vazut in trailerul de la E3 2012 din acest punct de vedere. Ba chiar ma asteptam sa fie mai scriptat si sa nu poti folosi toate acele "smecherii" in orice situatie doresti.
De asemena sunt convis ca Watch Dogs e un alt Assassins Creed 1. Va urma un Watch Dogs 2 asemeni unui Assassins Creed 2.
De altfel, urmeaza sa incep Bad Blood, primul DLC pentru Watch Dogs despre care am auzit ca, sub aspectul story-ului si al misiunilor de story e mai bun decat jocul vanilla.

Nota 8,5/10
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4683
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Magicake »

Wasteland 2

A fost atat de bun in prima jumatate incat nici jocul insusi nu a putut sa se ridice la acelasi nivel in a doua :P Schimbarea ceva cam mare a atmosferei, la un loc cu asteptarile ridicate, au facut California sa para cam shallow, desi continut exista. Cautam un concurent pentru Ag Center si Highpool, pentru Anna din Happy Valley si celelalte bucati excelente din Arizona, dar nu am gasit.

Mi-a placut combat-ul. Yeah, e cam simplist, nu ai formatii, dar overall functioneaza bine. Erau momente in care aveam impresia ca joc iar ToEE. Nu foarte multe, dar am apreciat :D

Nu mi-au placut problemele tehnice din Hollywood. Am reusit sa stric aproape toate quest-urile, facand din intamplare pasi in fata. Se rezolva prin patch-uri mai tarziu cel mai probabil, dar nu cred ca o sa ma reapuc de el, sa trec prin alte N zeci de ore doar ca sa fac iar quest-urile din Hollywood. Not my style.

Mi-au placut problemele tehnice ce tin de performanta in general. E clar ca developerii au trebuit sa faca un compromis ca sa se incadreze in buget si timp, iar eu ma bucur ca nu au ales sa faca compromisuri in ceea ce priveste continutul. E ok sa trec printr-un wasteland misto cu 20FPS mai putin decat era normal la orice ora din zi. Nu-i ok sa vad un wasteland gol derulandu-se la 60 de cadre pe secunda in fata mea. Though, I gotta say, sunt curios cum au reusit sa dea nastere unui bug in care mouse-ul incepe sa miste umbrele din nivel in loc de camera. Toppest of voodoo magic.

Nu mi-a placut soundtrack-ul. Cand am auzit de Morgan, ma asteptam la ceva melodic, care sa iasa in evidenta (vezi Vault City si Biggest Little City in the World din Fallout 2, sau Khans). In schimb, soundtrack-ul e aproape in totalitate ambiental. Suna bine daca-l asculti separat, dar in timpul jocului nu se remarca cu nimic.

Credeam ca nostalgia nu va lasa vreun alt RPG post-apo sa intreaca Fallout 1. Wasteland 2 a reusit in cateva situatii, in prima jumatate, sa-l intreaca fara discutie. It's just that good. Nu ramane bun tot timpul, but...

8/10

Avem nevoie de mai multe jocuri ca Wasteland 2.
User avatar
Mitzah
Headless Kamikaze
Posts: 281
Joined: 3 Mar 2014, 20:40
Location: Amsterdam

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mitzah »

Civilization: Beyond Earth

Pros:
+ Spionajul si satelitii sunt imbunatatirile care imi plac cel mai mult. Pretty cool.
+ Muzica, la fel, mi-a placut mult. E ce trebuie si contribuie foarte mult la atmosfera jocului. O chestie pe care am observat-o e ca pe masura ce te apropii de castigarea jocului, devine din ce in ce mai dramatica.
+ Sistemul de afinitati e interesant, desi nu pare foarte echilibrat.
+ Noul sistem de social policies arata bine, dar tind sa cred ca cei mai multi jucatori vor merge predominant pe Prosperity (asa cum se intampla cu Tradition in Civ 5).
+ Noile victory conditions.
+ Quest-urile sunt misto, ca idee, dar unele alegeri pe care poti sa le faci sunt clar dezechilibrate.
+ Are potential.

Cons:
- Nu are personalitate, ffs. Foarte, foarte putine lucruri din jocul asta il evidentiaza cu adevarat. In rest, persista un aer apasator de monotonie, de banalitate. Interfata nu e atragatoare si culorile dominante din joc nu au fost alese foarte inspirat. Pana si liderii sunt plictisitori, iar asta ma duce la urmatorul punct.
- Civilizatiile sunt foarte putine (8) si nu au niciun fel de farmec. Cand ajungi la ecranul de selectie, ai o vaga impresie ca ele sunt diferentiate doar prin niste bonusuri simple. Ulterior, ti se confirma banuiala. Unii i-au scuzat pentru ca e lore-ul nou si fara istorie, dar se putea mult mai mult. In AC s-a putut. Nu ma asteptam ca civ-urile sa fie la fel de bune ca-n AC, dar in BE sunt jenant de anoste. Federatia aia slava cum s-a organizat? Cum a ajuns GIgel ala liderul lor? De ce are bonusul pe care il are? Very meh. Nu se diferentiaza cu nimic intre ele cele 8 popoare si au aproximativ aceeasi atitudine catre tine, trasa la xerox. Ataci prea des alienii de pe harta? Ok, toata lumea o sa te avertizeze in exact aceeasi tura ca nu e in regula ce faci.
- AI-ul e foarte tamp. Ia decizii cretine care clar nu sunt in favoarea lui si, atunci cand te apropii de victorie, e mai mult pasiv decat activ.
- Diplomatiei nu i-au fost aduse cine stie de aditii importante. Ai favoruri pe care poti sa le ceri/oferi la schimb (asta e valabil doar in sp, evident) si poti sa faci acum trade cu science in loc de research agreements. Meh.
- Tech tree-ul parea promitator, dar sufera. Iconitele din copacel sunt prost realizate. Pe langa faptul ca sunt cam mici, abia poti sa deosebesti o unitate de o cladire sau o cladire de o minune.
- Caravanele sunt mult prea OP prin bonusurile oferite. In plus de asta, deoarece nu au gasit o solutie sa le automatizeze cumva + faptul ca poti beneficia de mai multe fata de CIv 5, duce la un micromanagement obositor in care trebuie sa le trimiti constant catre destinatiile lor. Petreci prea mult timp cautand in lista destinatia anterioara/viitoare a caravanei/convoiului.
- Exista doar trei tipuri de planete din care poti sa alegi atunci cand incepi jocul: pangea, continente si arhipelago.
- Outpost-urile independente de pe harta au fost reduse la niste trading hubs simple la care doar trimiti caravane. City states din Civ 5 erau o aditie foarte ok.
- Nu mai exista great people. Slot-urile de specialisti sunt ca niste tile-uri obisnuite de pe harta.
- Feeling-ul de "one more turn" e doar pe jumatate prezent.
- Multe bug-uri, unele mostenite de la Civ 5 (inca ramase nereparate de atat timp, uau).
- Nu am avut posibilitatea sa incerc multiplayer-ul, dar au facut-o altii si e varza momentan. Probabil ca Firaxis incearca din rasputeri sa rezolve problemele din BE, dar asta a dus cumva la busirea mp-ului din Civ 5 (pentru ca au lansat un patch pentru cel din urma care a facut componenta de mp unplayable). Awesome.

Concluzie: Promite mult. Sunt convins ca peste 1-2 expansion-uri o sa revin la el si ca probabil o sa-l si cumpar. In momentul asta, insa, nu merita mai mult de 100 de lei, din punctul meu de vedere. E un expansion standalone cu prea multe probleme si ltrebuie lucrat la el. RRP-ul de 50 de euro e o gluma proasta.

Nota: 6.5/10
Voucher PC Garage: EE8SCBDH. Every time you use it, Mihai Gadea's forehead grows larger.
User avatar
.chester
Dremora Lord
Posts: 3712
Joined: 12 May 2014, 19:49

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by .chester »

Ce teapa si-a luat Zaorish ca si l-a cumparat acum LOL
I'm livin' in a love shadow
User avatar
Mitzah
Headless Kamikaze
Posts: 281
Joined: 3 Mar 2014, 20:40
Location: Amsterdam

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mitzah »

da lol
Voucher PC Garage: EE8SCBDH. Every time you use it, Mihai Gadea's forehead grows larger.
User avatar
OldBoy
Space Invader
Posts: 9
Joined: 30 Apr 2014, 18:51

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by OldBoy »

Spec Ops: The Line.
Ca si gameplay, un tps generic care-si face treaba destul de bine. Grafica si sunetul decente, actori vocali buni si un Dubai acoperit de nisip, ok la capitolul asta. Povestea, well, povestea e punctul forte al jocului, nu o sa fac spoilere, e fucked up si are un twist care-l vezi venind, daca esti atent la joc, dar trebuie sa recunosc ca mi-a placut, ai si ceva optiuni de a termina jocul, good stuff. Marele punct minus e durata, e foarte scurt jocul.
Anyway, il recomand si ii dau 8.5/10
Image
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4683
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Magicake »

Doom 3 RoE

Singurul defect pe care l-ar putea avea Doom e sa nu fie Doom. Ca sa fac un reference la clasici, am vrut doar arme si monstri in care sa trag.

Exact asta am primit.
Fun/10
User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4683
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Magicake »

Far Cry 3

I really liked it, dar story-ul a fost scurt rau de tot. Excellent characters, mai putin Hoyt care nu a primit suficient timp pe ecran incat sa fie conturat ok. De fapt as zice ca in afara de cateva exceptii (e.g. Dennis), toate personajele au primit prea putin timp pe ecran. Mai ales Vaas, speram la un comeback la final de la el. Like, e flagship character-ul jocului, si dupa ce-l vezi de 3 ori moare la jumatea jocului si aia e tot.

Combatul e fun daca aplici stealth (mai ales datorita skill-urilor cu takedowns), altfel e doar un average pac pac fara prea multe de vazut. Ajunsesem sa ma sinucid la fiecare outpost la care trageau tipii alarma pentru ca nu vroiam sa trec prin 3 waves de inamici pe care sa fiu nevoit sa-i pacpac-uiesc ca prostul.

Nu inteleg boss fights. Nu inteleg ce sunt dimensiunile alea in care sunt trimis. N-am inteles boss fightul cu Vaas. Ce a fost acolo. Prea deep pentru mine.

Ma gandeam sa mai termin cele cateva misiuni random care mi-au ramas si eventual sa mai gasesc niste collectibles dar nu prea cred ca are rost, o sa iau Far Cry 4 soon anyway. Sunt sigur ca daca o sa simt nevoia sa caut 100 de bibelouri bastinase, o sa gasesc acolo.

Fun/10

Btw, mai tine minte cineva Boiling Point: Road to Hell? Mi-am amintit de el cu ocazia asta. Avea cam tot ce are Far Cry 3 acum, si chiar mai mult de atat (jungla mai mare la fel de open world, mai multe factiuni, sistem mai complex al misiunilor + un sistem pentru reputatie care influenta modul in care erai privit de factiuni), acum 10 ani. Really great game.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3066
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by MC »

Boiling Point e jocul care mi-a rupt sistemul pe vremea aia si nu l-am putut juca. :D
Cred ca o sa-l incerc cat de repede acum ca mi-ai adus aminte de el.
User avatar
kensky
Pig Cop
Posts: 888
Joined: 2 Mar 2014, 17:20
Location: Lenevind™

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by kensky »

Exact asa faceam si eu, toate outposts in ninja mode, cum era alarma bagam load :D. Ma plictiseam in misiuni, la fel e si in fc4, am explorat deja jumatate din harta, eliberat outposts and stuff si doar 2-3 misiuni am facut, povestea total neinteresanta, ca sa nu mai zic de pagan dude, e si mai antipatic decat vaas
Image
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest