Ultimul joc terminat, thread cu note

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Nu pot să zic că am observat ceva legat de asta. Mi-au plăcut e mult spus, dar nu m-au deranjat, până la urmă nu am considerat armele ceva important în joc. Pe final am folosit foarte mult pistolul Desert Eagle, suna... acceptabil? Nu sunt expert și nici nu aveam mari așteptări pe partea asta, ca să zic că am fost foarte atent.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

Cum ți s-a părut finalul?
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Fitting, dar nu m-a impresionat cu ceva. Cum spuneam, ultimul sfert de joc nu e la acelasi nivel cu ce a fost pana atunci.

Ca alegeri, am mers pe varianta "indie". :lol:
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2410
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mărar »

Control - 6.5/10

Mi-a zis un amic inainte sa-l incep ca povestea e o combinatie intre David Lynch si X-Files, cred ca mi-a stricat complet asteptarile. Personajele / dialogul / povestea cu totul e cringe rau; incepi totul fara nici un pic de introducere sau context, iar tot ce urmeaza e o incercare lamentabila de a fi misterios de dragul de a fi misterios. In Alan Wake le-a iesit cumva, cred ca ma uitam la Twin Peaks in perioada in care a aparut jocul si am apreciat referintele.

Dar aici au exagerat grav, ai un janitor misterios care vorbeste in dodii / expresii suedeze traduse mot-a-mot si pare sa fie semi-omniscient (cred ca ar fi vrut sa fie uriasul-ul din Tweak Peaks), un om de stiinta quirky care ia riscuri mari, un veteran al biroului de investigatii deprimat care fumeaza mult, bea whisky, l-a parasit nevasta si e dedicat complet meseriei, si alte clisee rasuflate care nu ofera nimic mai mult decat caricaturi 2d.

Gameplay-ul e average, run and gun shooter in care ai puterile fortei, cu un strat de metrovenia aruncat deasupra ca sa mai traga de timp, practic cu cat parcurgi mai mult main story-ul ti se dau cartele de access, de la 1 la 6, care iti permit sa deschizi anumite usi care erau blocate... Dupa respectivele usi gasesti deobicei log-uri sau upgrade point mcguffins, brilliant design guys. Iar mecanismul de respawn este extrem de enervant, mi s-a intamplat de prea multe ori sa intru intr-o camera, sa omor tot ce apare, apoi sa ma intorc gandidu-ma ca mai e vruen culoar sau ceva in urma, vad ca nu e nimic, si cand revin la respectiva camera se respawneaza fix aceeasi inamici. ugh

Iar grafica, principalul motiv pentru care l-am jucat, ca sa vad si eu cum e cu RTX si alte nebunii, e all over the place. Modelele personajelor sunt oribile, reflectiile / ilunminarea RTX are un aspect bizar, cu mult noise si flickering, totul capatand un aspect de smirgher (cu film grain turned off). Cateva buguri ici pe colo legate de RTX illumination; cand ma apropiam de vreun radio, ledul verde era proiectat pe modelul personajlui principal in 20 de locuri diferite, de parca eram pom de craciun. Jocul petrecandu-se intr-o cladire de birouri era plin de sticla, cu un coeficient de reflexie... bizar, nu stiu, parca ma uitam doar in oglinzi. Iar pe langa aspectul de smirgher al texturilor, cauzate de RTX reflections, totul era blurry si aliased in acelasi timp, cea ce nu inteleg exact cum functioneaza, dar au dat-o in bara rau de tot cu filtrul de AA. L-am jucat pe 1440p cu toate la maxim si erau momente cand aveam impresia ca ma uitam la 720p pe youtube, cu artefacte de compresie cu tot, in special in zonele intunecate.

Dar hei, aveam reflexii adevarate cand ma uitam pe suprafata unui CRT, so that's something... iar directia artistica / the set pieces / the level design au avut momente bune. Si am apreciat ca au pus Fear of a Blank Planet de la Porcupine Tree peste end credits. https://www.youtube.com/watch?v=E8tgLNgXCLA

Pentru publisherul 505/Humble Bundle doar injuraturi am; am luat base game-ul din Humble Choice, dar pe Steam s-a activat Ultimate Edition, doar ca imi lipsesc DLC-urile, iar Steam avand impresia ca am Ultimate Edition, nu ma lasa sa le cumpar, si nici nu pot sa cumpar un alt Ultimate Edition. Cred ca pentru a debloca DLC-urile trebuie sa cumpar Season Pass-ul de pe Humble Store, dar nu sunt sigur. Bine, oricum am rasuflat usurat cand l-am terminat, si e mai bine ca nu aveam DLC-urile instalate ca mai pierdeam vreo 5 ore din viata, but it's still scummy behavior.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by ola small dickie »

Mărar wrote: 16 Jul 2021, 12:11 Control - 6.5/10

Mi-a zis un amic inainte sa-l incep ca povestea e o combinatie intre David Lynch si X-Files, cred ca mi-a stricat complet asteptarile. Personajele / dialogul / povestea cu totul e cringe rau;


But wait. Aia e exact parerea mea despre x files si twin peaks: mega cringe

Cand eram copil ma fascinau dar la o incercare de revedere adulta mi s au parut mega cringe spre amuzant de cringe
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
Mărar
Electro-Chemist
Posts: 2410
Joined: 2 Mar 2014, 14:08

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mărar »

Recomand totusi sa urmaresti Twin Peaks: The Return, e cu totul diferit fata de primele doua sezoane; o buna parte din care au fost facute fara aportul lui Lynch.

Si nu stiu, in Tweak Peaks S1 si S2 era un cringe... aparte, menit probabil sa debusoleze publicul atunci cand lucrurile o luau pe aratura; in X-Files, parca imi amintesc din copilarie un anumit b-movie charm. This was just bad.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by ola small dickie »

De acord cu ce spui
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Cristan »

Mărar wrote: 16 Jul 2021, 12:11Control
Am jucat și eu de curând Control. M-am lovit și eu inițial inițial de problema denumirii, dar din ce țin minte Humble n-au pretins ca vând varianta completă, ci doar în Steam s-a activat cu denumirea "Ultimate". Din ce-am mai căutat pe net, pare o discuție largă și tine de chestiuni interne de steam, dar până la urmă nu m-a deranjat, pentru că nici nu mă așteptam la mai mult decât jocul de bază.

Apoi, jocul în sine. Mă așteptam la action decent, grafică frumoasă si poveste "paranormală". M-am bucurat de primele două în ciuda poveștii, care nici nu mă interesa și nici nu m-a prins. Ba chiar și partea de action, deși solidă și distractivă, devine repetitivă și destul de plictisitoare după o vreme (nu ajută nici inamicii complet neremarcabili). Dar partea artistică mi-a plăcut mult (chiar și fără RTX) așa că am tras de mine să trec prin tot jocul ca să văd tot. Am făcut și o grămadă de poze. Noroc cu opțiunile de accesibilitate, că am activat invincibilitatea în a doua parte a jocului, altfel n-aș fi avut răbdare cu tot grindul necesar și cu checkpointurile deampulea. Nici nu vreau să mă gândesc cât timp mi-ar fi luat ultimul nivel dacă l-aș fi jucat normal.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Dawn of Man

Foarte simpatic, un joc asemănător ca și concept cu Banished, doar că ceva mai simplist și lipsit de provocare. Progresezi prin ere diferite și cauți să optimizezi cât mai mult sarcinile locuitorilor tăi. De fapt, singura brumă de provocare din acest joc constă în menținerea unui echilibru constant între numărul de sarcini, epuizarea oamenilor și resursele ce îți sunt necesare.

Evident, e mai ușor la început când mâncarea sau materialele nu trebuie procesate. Mai târziu se complică puțin treaba, bronzul și ulterior oțelul reprezentând sfârșitul jocului din punct de vedere tehnologic.

Mă rog, toate acestea nu prea contează, în primul rând e un joc bun de relaxare cu atmosferă mișto. E foarte fain să vezi cum se construiesc clădirile pe toate etapele (detaliu care lipsește din multe jocuri moderne) și chiar te simți împlinit când ai reușit să construiești o așezare care nu mai depinde de vânat sau pescuit pentru a nu muri de foame.

Există și o parte de conflict, dar e ceva secundar în joc. Ocazional ești atacat din neant și trebuie să ai puse la punct niște structuri defensive. N-am întâmpinat însă mari probleme și dacă totul merge bine în rest, e imposibil să o dai în bară la capitolul ăsta.

Dacă chiar ar fi ceva de criticat unul joc făcut practic de o persoană (cu aportul altor câțiva pentru ce ține de sunet și modele 3D) atunci îmi vine în minte doar tutorialul și documentația din joc disponibilă. În primul rând, tutorialul e degeaba, putea să nu existe și ar fi fost mai bine pentru că nu îți indică nici unul dintre elementele de bază importante.

Apoi, interfața nu e tocmai cea mai intuitivă deci ajungi să ai nevoie neapărată de sistemul de help in game, unde sunt descrise caracteristicile clădirilor, diferitelor materiale, etc. Mi s-a părut foarte dificil de navigat acest manual din joc și aș preferat să existe sub o formă de manual clasic, PDF, unde să poți căuta ușor ce te interesează. E păcat pentru că lipsa de transparență a interfeței te sabotează în te miri ce moduri (cel puțin când îl joci prima data), deși odată înțeles jocul, observi că de fapt e destul de intuitiv și nu foarte complex.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mahdi »

Returnal

L-am terminat în cele din urmă și pot spune că pentru mine e cel mai solid candidat la jocul anului. Ce-i drept, anul ăsta e destul de sărac în lansări notabile, dar cred că și în alți ani Returnal ar fi prins podiumul. Un mix excelent de roguelite/metroidvania, cu atmosferă superbă și o poveste surprinzător de ermetică pentru un joc cu bugetul ăsta. Sper să îl porteze într-o bună zi și pe PC, să se bucure mai multă lume de el.

9.2/10
REMEMBER CITADEL
adriano13

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by adriano13 »

Horizon Zero Dawn Complete Edition

L-am terminat in sfarsit, dar mai "trebuie" sa il joc o data pe ultra hard pentru ultimele 3 achievementuri (da stiu, sunca comic, dar imi place sa termin jocurile pe cat se poate, in ce tine de achievementuri); l-am inceput pe story mode prima data (sa nu ma chinui sa aflu toate colectibilele), mare greseala, jocul a fost prea usor (si sincer nici pe nivelul cel mai mare de dificultate nu e greu deloc, mai ales daca stii ce faci...), cam asta ar fi singurul regret legat de el.
Incep cu ce nu mi-a placut, si anume: animatia faciala a personajelor, la majoritatea zici ca le intindea cineva fata cand zambeau...
In rest, numai cuvinte de lauda: arme cate doresti, costume la fel, explorare si colectibile cat incape (asta e un plus pentru mine), povestea acceptabila, desi predictibila, si un soundtrack de exceptie, toate puse intr-o lume care arata superb (atat de superb cat a putut duce vechiul meu GTX 960 :lol: ). I mean, guys, dino robots!
Deabia astept sa apara pe PC si sequelul.

9.5/10
User avatar
stef
Hammer Haunt
Posts: 1071
Joined: 6 Mar 2014, 11:40
Location: Bucuresti

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by stef »

Journey 10/10 for this little gem/jewell
Image
User avatar
Bogdan
Pig Cop
Posts: 713
Joined: 2 Mar 2014, 18:35

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Bogdan »

The Ascent, pe Series X (Game Pass).
Un fel de twin stick shoorter/ARPG, dar cu accent pe partea de action. Gameplay foarte satisfacator, armosfera misto, poveste destul de coerenta si suficent de lung, dar nu exagerat. Nu e capodopera, dar un 8/10 solid.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Hollow Knight

Strict din perspectiva de game design, e posibil sa fie cel mai bine realizat joc pe care l-am jucat vreodată. Excelenta prezența de spirit, inteligenta și atenția la detaliu de care au dat dovadă producătorii. O fi el numit el souls-like, dar singurul joc From Software cu care l-aș compara e Sekiro. Vizual e superb, atmosfera e melancolica, fără să fie prea închisă sau deprimantă. Nu tinde așa mult spre adolescent în faza emo precum am observat în alte jocuri plasate în astfel de lumi.

E greu de zis ceva despre el pentru că e un joc eminamente reușit. În tot ce își propune. Excelent sistemul de luptă, simplu și totuși nuanțat, vizibil până și în modul reținut prin care se reflectă upgrade-urile. Nu se schimbă nimic la arma, în afară de damage. Inițial mi s-a părut dezamăgitor dar până la sfârșit am știut mai bine. Explorarea e cel mai mare punct de atracție, dar probabil nu ar fi mers la fel de bine fără această abordare minimalistă.

Dacă aș putea critica ceva, ar fi partea de după final (și eventual accesul în DLC-uri), dar și aici îmi e greu. Da, jocul se transformă într-un boss rush mode pentru cei pasionați, însă și asta trebuia să existe. În rest, te învață să-l joci în cel mai natural mod posibil, exceptând confruntările opționale abia s-ar putea numi frustrant. Și totuși îți imprimă doza necesară de panică și apoi satisfacție în reușite, fie că acestea vin pe partea de lupte sau țin de explorare.

Nu pot să-l descriu ca o mare surprinză, știam totuși că e apreciat, dar nu mă așteptam să-mi placă atât de mult. Nu m-a convins cu nimc să mă apuc de alte metroidvania-uri desigur, nu e un gen pe care îl agreez, dar cu siguranță intră în topul personal. Cine știe, poate o să am experiența asta și cu un hack and slash la un moment dat (Hades?). :lol:
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by McWilliams »

TG wrote: 3 Oct 2021, 19:52 Cine știe, poate o să am experiența asta și cu un hack and slash la un moment dat (n.r. - asteptari de Diablo 2 Resurrection, dar realitate de Diablo 3). :lol:
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by marvas »

Max: The Curse of Brotherhood

Desi povestea e copilareasca gameplay-ul a fost mai bun decat ma asteptam. Un platformer in care m-au surprins puzzle-urile si am apreciat ca unele dintre ele pot fi rezolvate si din greseala. Ce m-a frustrat cel mai tare in schimb a fost lipsa de precizie a touchscreenului de pe Switch. Am avut momente in care am murit de zeci de ori din cauza asta.
7/10



Gibbous: A Cthulhu Adventure

L-am urmarit inca de pe vremea Kickstarter-ului si in sfarsit am reusit sa il joc. Cred ca 3/4 din joc e plin de glume si referinte la pop-culture. Avand legatura si cu Transilvania pe unele doar noi le vom prinde.
In schimb in ultimele 2 capitole incepe sa se ia un pic prea in serios si contrastul cu inceputul jocului e destul de evident. Mi-a scazut entuziasmul din cauza asta.
Cadrele si personajele sunt desenate si animate frumos, iar coloana sonora are foarte multe insertii de muzica populara romaneasca. Puzzle-urile in schimb sunt putin cam simple sau simplist gandite. M-am blocat la unul singur cu simboluri - din neatentie.
L-as recomanda pentru ca e de-al nostru!
8/10
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mahdi »

^ Mie tocmai excesul de glumițe și trimiteri mi-a displăcut la Gibbous. Altfel un adventure decent.

Am terminat Deathloop între timp. M-a surprins că e mai immersive sim decât lăsa impresia din trailere. În ciuda direcției action, stealth-ul rămâne o componentă importantă, în special în prima treime de joc. După cum probabil știți, Deathloop are și niște elemente roguelite. Acțiunea are loc într-o singură zi, o dată ajuns la finalul ei totul se resetează. De-a lungul zilei poți să faci patru „misiuni”, practic în fiecare moment al zilei alegi să vizitezi una din cele patru hărți disponibile. Nu există save-uri în timpul misiunilor, iar dacă mori de 3 ori, se resetează ziua direct. Poate părea puțin cam frustrant la început, dar e un mod bun de-a ieși din tiparul de „o nu, inamicii m-au descoperit, mai bine dau reload game” și să te motiveze să îți corectezi greșelile.

Jocul devine semnificativ mai ușor după ce dobândești puterile similare celor din Dishonored și după ce obții arme „permanente”, care nu dispar la resetarea buclei. Din păcate îl cam trage în jos finalul. Povestea e suficient de misterioasă ca să îți mențină interesul, însă îi lipsește un pay off satisfăcător. Finalul e grăbit și sec, mi-a lăsat senzația că n-au mai avut timp/buget/chef să facă un act final.

Per total e însă un joc decent, printre cele mai bune lansate anul ăsta (nici nu prea are concurență, dar trecem peste).

8.5/10
REMEMBER CITADEL
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Subnautica: Below Zero

Destul de clar că acești producători vor fi un one hit wonder. Da, e mișto pentru vreo 2-3 ore să explorezi noile zone (e foarte plăcut și vizual), dar în rest dă fail la cam toate capitolele care contau. Ba se mai și simte ca o bătaie de joc penală pe alocuri, când devine evident că nu e deloc terminat ci a fost încropit de ochii lumii pentru lansare - asta deși este în cel mai bun caz doar un DLC glorificat, deci cu atât mai penibil.

Dacă primul a fost un joc foarte memorabil pentru mine, din al doilea o să rețin doar scârba provocata. Nici nu mă mai obosesc să văd ce vor scoate în viitor.

Binepa/10
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Cristan »

TG wrote: 23 Oct 2021, 13:20 dar în rest dă fail la cam toate capitolele care contau. Ba se mai și simte ca o bătaie de joc penală pe alocuri, când devine evident că nu e deloc terminat ci a fost încropit de ochii lumii pentru lansare - asta deși este în cel mai bun caz doar un DLC glorificat, deci cu atât mai penibil.
Sunt curios ce anume ți-a displăcut chiar la modul ăsta. Nu s-a ridicat chiar la înălțimea originalului, de acord, dar n-aș merge chiar până acolo încât să zic că e neterminat sau bătaie de joc. Cel mai bine l-aș descrie ca fiind „Subnautica Lite” - o variantă ce oferă aproximativ aceeași experiență de joc, dar într-un pachet mai mic, ceva mai diluat, mai ușor, cu mai puțini monștri și ceva mai streamlined. Da, aș fi vrut ceva mai mult, dar după doi ani de la primul joc mi s-a părut o experiență plăcută și doar să mă reîntorc să petrec câteva ore în același-dar-nu-chiar joc.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Subnautica Lite - o versiune lite a jocului principal, scoasa ca sequel, la care s-a lucrat 2-3 ani de zile, folosind aceleași asset-uri, aceeași lume, aceleași elemente de gameplay, cu foarte puține adiții noi și o droaie de lucruri eliminate. Și dacă merg pe ideea asta, nu văd cum altfel l-aș descrie.

Dar ok, dacă a fost sau nu bătaie de joc nu șțiu, am auzit că au avut probleme mari în producție. E adevărat că ne e tocmai corect să afirm asta neștiind dacă s-a făcut cu intenție sau nu, a fost și dezamăgirea inițială care m-a afectat. În schimb, se vede că e neterminat de la o poștă.

În primul rând, probleme minore: am avut erori cu înregistrările în PDA ("log missing"), probleme de plasare a construcțiilor, afișaj incorect de adâncime maximă etc. Parcă chiar la prawn suit, care în blueprint are o altă valoare. Dar ok, bug-uri din astea erau și în primul. Să zicem că facem abstracție de cum partea de construcție e practic la fel, cu aproape toate problemele vechi, câteva noi și forte puține îmbunătățiri.
Spoiler:
Ce face totul clar însă e cum e integrată povestea în joc. Practic tot ce ține de Sam e ceva separat de AL și nefuncțional. Dacă nu urmezi firul exact în ordinea care trebuie, totul se duce naibii. Am terminat povestea lui AL înainte să încep măcar ce ține de SAM, nu a menționat nimic de infecția de pe planetă, de găsirea antidotului, de tot fucking subplot-ul. În schimb, deși am progresat și era deja în corpul lui propriu, când m-am întors să explorez câteva zone ratate, vorbea ca și cum era tot legat le Robin și nimic nu se întâmplase. E stupid și foarte amatoricesc, peticit în grabă și doar pe alocuri cu uși care nu se deschid până nu activezi nu știu ce linie de dialog scriptată în partea cealaltă a hărții.

La fel sunt și cam toate personajele de altfel, pline de contradicții, se vede că a fost abandonat un fir narativ în favoarea altuia, fără să le integreze sau lege cineva calumea.
Sigur, nu jucam primul Subnautica pentru poveste. Dar tocmai aia e problema, acolo progresul era organic, aici e un talmeș balmeș și jocul te împinge către ce ține de poveste (pentru că efectiv nu ai altceva de făcut, primești totul pe tavă), deși e dureros de prost pe partea asta. Heck, ultima oră e un cutscene din care mai lipseau doar QTE-urile, să fim serioși.

Dar stai, dacă vrei să nu te bagi pe povestea deja fragmentată și vai de ea, te lovești de restul jocului. Fauna mai puțin variată și mai puțin interesantă în comportament (parcă e totul pe repeat). Resurse care fac spawn la un ritm foarte alert și de multe ori fără rost, găsești tot peste tot aproape, doar adâncimea ce te mai limitează.

Sea truck-ul e mișto ca idee, dar la fel, implementat în grabă. Când faci dock în monopol, deconectează automat restul compartimentelor. Dar nici nu se putea altfel, din moment ce nu au adus nici o modificare în rest, care să pară că face loc acestui vehicul în joc. Poți face compartimente dar fix degeaba, doar pentru role play eventual, pentru că nu există nici un uz real pentru majoritatea. Să nu mai zic de tâmpenia procesului de legare a unui compartiment de altul, totul e mai anevoios decât ar fi trebuit. Te lasă să îți cari prawn suit-ul dar din moment ce oricum ți se deconectează trebuie să te urci în el separat și să îl duci la încărcat.

Nu știu, poate nu am descoperit eu tot ce trebuie și mai erau alte construcții folositoare, pentru că așa mi s-a părut că au introdus elemente noi în sistemul vechi și cam atât, nu au calibrat nimic.

Prawn suit-ul e ori inutil, ori prea folositor. Dacă îl faci destul de repede, treci direct peste podul stricat cu el. Dar în rest nu ai niciodată nevoie să minezi resurse. De altfel, după primele câteva ore, ca parte din poveste nu mai construiești nimic, Ah, ba, da, faci cele câteva piese necesare turnului radio, cauți în lung și lat în toate epavele matrița, ca să vezi că îți trebuie cele mai basic 2-3 ingrediente posibile, lol.

Efectiv se simte ca un joc ce era jumătate terminat, apoi s-a dat cu biciul și s-a încropit ceva de ochii lumii, să fie acolo. Dacă nu aș știi ce-i cu el, aș putea spune că niște dezvoltatori amatori au decis să facă o copie după Subnautica și asta a ieșit.

Nu zic, poți ignora tot jocul și să construiești baze în neștire, dar ce făcea Subnautica un joc bun era tocmai experiența survival - explorare - crafting, cu scopuri clare și progresie naturală. De asta și zic, ca un DLC pentru divertisment și prospețime pentru cine voia să revină la construit, își servește scopul. Dar ca joc de sine stătător nu pare gata.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests