Ultimul joc terminat, thread cu note

Tot ce se poate spune despre boala noastră cea mai gravă.
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Waaagh! »

Assassin's Creed lmao
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by marvas »

Halo Reach

Reach e punctul in care seria a trecut in current gen, dar din pacate si ultimul Halo facut de Bungie. Actiunea se petrece inaintea primului joc, deci e un prequel al intregii serii. Master Chief nu isi face prezenta, avem din nou de a face cu o mica companie de soldati si jucam din perspectiva unui singur personaj.

Mi-a placut ca au invatat multe lectii din jocurile anterioare si le-au aplicat si aici. Cel mai mult am apreciat jetpack-urile, mi se par foarte potrivite pentru un astfel de univers. Mi-au placut si secventele de dog fighting in spatiu, chiar daca nu sunt foarte lungi. Consider ca ar fi trebuit sa pastreze aceste 2 aditii in toate jocurile viitoare. Nu a fost cazul.

As fi vrut sa se dezvolte mai mult relatia dintre soldati, ar fi dat mai multa profunzime povestii, dar cat de multe poti sa ceri unui shooter al zilelor noastre.

Halo Reach e pentru seria Halo cam ce e Rogue One pentru seria Star Wars.

9/10





Halo 4

Halo 4 a inceput foarte promitator, eram chiar curios unde o sa duca, dar din pacate nu reuseste sa isi pastreze prospetimea pe parcurs chiar daca incearca sa lege toata saga cu noi detalii despreranduirea speciilor din univers.

Noii inamici, Forerunners, arata foarte bine, dar nu au aceeasi personalitate ca the Covenant astfel ca sunt mai usor de trecut cu vederea. Ar mai fi un lucru care mi-a placut, noile arme au un asoect foarte...digital, par ca ti se realcatuiesc singure in mana cand se incarca, au reusit sa le faca foarte futuriste.

In schimb nu mai avem dual-wielding, nu mai avem armor abilities si Cortana devine tot mai enervanta.

7.5/10






Halo 5

Sa incepem cu cele bune. Oarecum asemanator cu Halo 2, jucam din perspectiva a doua personaje. Unul e Master Chief care isi conduce echipa lui de 4 soldati in cautarea AI-ului pierdut si Locke care isi conduce echipa lui de 4 soldati (CU TOT CU NATHAN FILLION) in cautarea echipei lui Master Chief. Exista niste comenzi simple tactice de echipa ca sa te ajute sa ii pozitionezi, sa le poruncesti pe cine sa atace sau sa ii chemi sa te reinvie, dar nimic foarte pretentios.

In schimb am fost asa de exasperat de Cortana si de izul de telenovela pe care il creeaza incat din punctul meu de vedere e cel mai slab joc din serie. Dupa toate aventurile interfuckingalactice nu ai cum sa schimbi motivatiile personajelor in asa hal. Anyway.

7/10
User avatar
Bogdan
Pig Cop
Posts: 713
Joined: 2 Mar 2014, 18:35

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Bogdan »

Desperados 3.
9/10
Bun de tot. Am avut aceasi satisfactie curatand hartile de inamici ca pe vremea cand jucam primul Commandos, dar pe langa grafica actuala, si gameplay-ul e imbunatatit. Personajele sunt mult mai diferentiate intre ele ca gameplay (standout e Isabelle, the voodoo lady) si exista un mod in care planifici actiuni multiple iar apoi declansezi executia simultana. Foarte cool si dar si util.
Nivelurile sunt mari iar multe dintre ele au bifucatii si poti sa le parcurgi in moduri diferite, chestie care adauga replayability, daca mai era nevoie. E oricum un joc foarte consistent; mi-a luat vreo 25 de ore sa il termin. E pe Game Pass, get it!
User avatar
marvas
vrășmaș mârșav
Posts: 3661
Joined: 3 Mar 2014, 01:21

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by marvas »

Diablo 3

Nu am mai jucat pana acum nici un Diablo, dar cunoscandu-i pedigree-ul aveam niste asteptari.
In schimb am primit o poveste tratata superficial, un gameplay simplist si repetitiv peste care se adauga mult grinding. Recunosc ca am jucat pe Normal si personajul meu a fost prea OP, am intampinat probleme doar la finalul Actului 5. Pe tot parcursul jocului nu am avut deloc senzatia de joc AAA. Pana si Torchlight parca a avut mai multa substanta.

Totusi m-am tinut de el, inseamna ca mi-a placut ceva. Cutscene-urile, chiar daca putine, sunt foarte bine facute si am vrut sa vad incotro poate sa mearga povestea, desi era predictibil. Am fost curios sa incerc toate combinatiile de skills, iar avansand in joc am deblocat tot mai multe. Din pacate multe dintre ele nu foarte utile. Si exista o anumita satisfactie in a-ti echipa eroul cu cele mai bune armuri si arme.

Sunt chiar curios daca sunt printre voii unii care l-au jucat in multiplayer sau co-op. E mai distractiv asa?

Ma bucur ca nu l-am luat pe Switch, unde era mai scump. Si las si o nota:

diablo lol/10
User avatar
tnt
Hammer Haunt
Posts: 1821
Joined: 28 Aug 2015, 18:12

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by tnt »

Sunt chiar curios daca sunt printre voii unii care l-au jucat in multiplayer sau co-op. E mai distractiv asa?
Da, in coop macar nu ai pierdut timpul doar tu. Nu te simti la fel de prost.
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by ola small dickie »

Un review pertinent cu o nota potrivita bine
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
rdo
Hammer Haunt
Posts: 1076
Joined: 3 Mar 2014, 23:56
Location: Piatra-Neamt

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by rdo »

@marvas

D3 e de departe cel mai slab si comercial joc din serie.
Nu are nici o legatura cu atmosfera si feelingul primelor 2 jocuri.

That being said, daca chiar vrei sa dai o sansa acestei serii, iti recomand sa iei jocurile in ordine (sau astepti pana in decembrie cand iese D2:remastered :D), sunt sigur ca iti vor schimba parerea in bine.

D3 a fost doar o continuare "hollywoodiana" a povestii, iar jocul e un grind-fest obositor, in total contrast cu primele 2 jocuri
User avatar
DANiel
Hammer Haunt
Posts: 1798
Joined: 4 Mar 2014, 00:20
Location: Bucuresti

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by DANiel »

Rise of the Tomb Raider Remastered

Cred că unul dintre cele mai bune sequeluri făcute unui joc bun - așa aș descrie într-o singură propoziție. Nici nu îmi vine să cred ce joc a urma după el, și cum au reușit să îl aducă acolo.

First thing first, unul dintre cele mai interesante setting-uri alese într-un joc. Faptul că tot ce tine de partea vizuală nu a mai urmat fix tiparul catolic cu arhitectura și artă din zona asta, și a mers catre partea bizantină l-a făcut foarte interesant, foarte fresh și în primul rând ceva diferit. Totul este făcut la nivel mare (cam cat de mare se poate pentru un joc de genul), tomb-urile sunt foarte interesante și chiar mi-a stârnit interesul să le caut și să văd ce și cum s-a întâmplat în istoria jocului.

Totodată foarte bine balansat, îți permite fie să treci direct prin poveste fără să cauți chestii pe harta, fie sa fii obsedat ca mine și să scormonești totul pentru ceva loot, fără să îți afecteze cumva gameplay-ul sau să îți taie din chef.

L-am jucat Remastered in 4K, foarte frumos făcut, nimic de reproșat.

Fără să o mai lungesc mult, gest game în seria asta.

9/10
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Wasteland: Remastered

Bici și morcov old school. Au păstrat jocul original practic, e un remaster destul de low effort dar care merită investiția de timp și bani. Plin de momente remarcabile, inclusiv o luptă presărată de puzzle-uri ce are loc în capul unui cyborg distructiv, la care am stat vreo 6 ore. :lol: Totuși, dacă vă băgați recomand câte o căutare ocazională pe Google, pentru că sunt câteva bug-uri care îți opresc complet progresul, precum și multe situații mai mult sau mai puțin intenționate care la fel, te lasă în situații de unde e imposibil să mai continui.

Binary Domain

Third person shoter cretin, dar surprinzător de distractiv. Ocazional joc aleatoriu ceva ca să văd ce mai descopăr, altfel nu cred că îl deschideam vreodată. Destul de faine luptele cu boșii, faptul că jocul îți permite să distrugi membre la inamici e foarte satisfăcător. DIn păcate varietatea de inamici e mică și devine plictisitor rapid, dar având în vedere că e brain fart din ala unde nu prea mori decât dacă vrei să te sinucizi, e destul de ușor să treci prin el la relaxare. Nu recomand dar dacă vă pune cineva un pistol la tâmplă și vă obligă să jucați ceva... mai bine ăsta decât Diablo, hehe.

Orwell


Un fel de Person of Interest, mi-a plăcut. Nu m-au dat pe spate subtilitățile. dar ca și concept de joc mi s-a părut foarte acaparant. Când l-am terminat mă bătea gândul să mai trec prin el iar, doar ca să văd cum supravegherea mea a influențat evenimentele. Probabil nu atât de mult pe cât pare, pentru că e totuși un indie micuț, dar reușește să te convingă să te simți prost pentru ce ai declanșat.

The Banner Saga 2

Continuă pe linia primului. În continuare mi se pare că producătorii nu se pricep la mecanici. O parte a jocului devine extrem de dificilă dacă nu mai ai salvarea din primul și iei câteva decizii nu tocmai inspirate. Totuși, trecând prin vreo 10 ore dureroase, de lupte câștigate la limită, am ajuns să mă atașez destul de tare de personaje și de modul pervers în care povestea ți le ia de lângă tine.

The Banner Saga 3

Ca să închei trilogia. Cred că preferatul meu pe partea de lupte pentru că permite mai multe combinații retardate de abilități, fiind un deliciu să faci praf inamicii după ce ai suferit în jocurile precedente. Totuși, ignorând partea de luptă de tot și sărind peste diferitele stângăcii și o ultimă parte de joc penibilă (raportul cu câte zile mai am până la game over e o super tâmpenie care rupe imersiunea), am ajuns la o concluzie interesantă. The Banner Saga are acel mai fain univers fantasy tradițional creat on the fly. Ce mișto era dacă Obsidian reușea măcar pe jumătatea treaba de aici. Totul fără enorm de multe dialoguri inutile despre lore sau zeci de rase fictive pe care nici nu le întâlnești în joc.

De la primul joc care mi s-a părut o dezamăgire, trilogia a ajuns să-și spele din păcate și să mă prindă pe parcurs. Din nou, păcat că ultimul sfert de joc devine cam penibil și strică progresul de până atunci.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Desperados 3

Cum ziceam și pe thread-ul jocului, m-am chinuit puțin cu el, nu m-a prins la fel de tare ca Shadow Tactics. Probabil contribuie și setting-ul diferit, dar am realizat pe final ca de fapt ce mi-a stat în cale a fost design-ul misiunilor destul de repetitiv și neinteresant până pe la ultimele 3 sau 4 care aduc mai mult cu ce au reușit în Shadow Tactics. Păcat că n-au fost mai multe astfel de misiuni, cu obiective mai puțin convenționale și mai mult loc de abordări spectaculoase. Isabelle nu mi se pare pusă în valoare pe cât s-ar putea (prezentă cam rar).

Altfel, jocul e fain oricum, sper să vedem mai multe idei noi în următorul.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Bogdan
Pig Cop
Posts: 713
Joined: 2 Mar 2014, 18:35

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Bogdan »

Trebuie sa joc si eu Shadow Tactics. Cumva l-am ratat, desi Commandos a fost unul din jocurile mele de suflet, back in the day.
User avatar
MC
Dremora Lord
Posts: 3048
Joined: 3 Mar 2014, 00:11

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by MC »

Chiar aseara l-am instalat si eu.
Problema e ca s-au adunat peste 40 de jocuri instalate in PC ca un fel de backlog scurt....
Termin cu Black Mesa si poate reusesc sa ii fac loc lui Shadow Tactics mai ales ca si pentru mine Commandos e unul din jocurile alea care imi provocaca nostalgie.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Mahdi »

The Flame in the Flood

Am terminat campania acum două săptămâni. Overall un survival game drăguț, cu iz de roguelite. Mi-au plăcut muzica și atmosfera, precum și conceptul călătoriei pe râu. O dată ce te prinzi cum merg lucrurile devine însă repetitiv. Îi lipsește un endgame mai interesant.

7.5
REMEMBER CITADEL
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Stokkolm »

Killing Time (1996)

What a pleasant surprise. Sa il categorizes pe scurt, e un fel de Myst with guns, cu estetica art-deco combinata cu elemente de campy horror in stilul Blood sau Evil Dead.

Jocul are loc pe o insula semi-open world, cu Conway Estate ca si punct central, un fel de Casa Poporului in stilul anilor '20, si diferite zone outdoor in jurul acesteia: cimitir, lighthouse, hedge maze, and so on. Toate zonele outdoor pot fi explorate de la inceput, in orice ordine, dar zonele interioare au de obicei nevoie de chei, si cam asta e flow-ul jocului: gaseste chei ca sa accesezi locatii noi, ca sa gasesti mai multe chei. Ce e impresionant din punct de vedere tehnic e ca oriunde mergi, nu exista nici un singur loading screen, tranzitiile de la o zona la alta sunt mascate de coridoare in forma de S, iar din cladiri poti vedea afara si viceversa fara nici o problema.

Naratiunea e sustinuta de o mecanica similara cu audio logs din System Shock, doar ca aici sunt un fel de video logs. Cand te aproprii de anumite locatii specifice, niste filmulete fmv ruleaza, cu dialoguri care au avut loc intre personaje inainte de "incident". Something like this, foarte low resolution.

Un mare dezavantaj e controlul, care nu poate fi adaptat WASD+mouse cum te-ai astepta. Butoanele pot fi mapate pe WASD, so far so good, dar nu te poti intoarce si face strafe in acelasi timp. Si mouse-ul se comporta ca in Doom, axa Y te impinge inainte/inapoi. Dupa ce m-am obisnuit, n-a fost asa rau, asta si pentru jocul nu e asa greu. Majoritatea inamicilor mor din 1-2 lovituri de shotgun.

Per total, sunt uimit cat de solid e jocul avand in vedere cat de obscur e. Partea de shooting se simte bine, comparativ cu jocurile build engine din acea vreme, dar poate chiar mai action packed. Atmosfera si estetica sunt incredibile, din perspectiva cuiva care are o afinitate pentru stilul grafic early 3D combinat cu sprites. Locatiile sunt variate si unice, poate putin intortocheate uneori, dar nu mai rau decat alte jocuri de genul din anii 90.

Iar final boss fight e genial, cel putin in idee daca nu in executie, prin solutia pe care a gasit-o pentru a ocoli trope-ul "shoot at it until it dies", dar sa evite si extrema cealalta in care doar apesi niste switchuri sau sunt introduse niste mecanici care n-au nici-o legatura cu restul jocului. In momentul cand bosul final apare, e aproape la fel de slab ca un inamic obisnuit, dar invie la cateva secunde dupa ce il omori again and again si se teleporteaza dupa tine oriunde ai merge. Ca sa il opresti, trebuie sa faci backtracking in cladire la niste usi care erau inaccesibile inainte, si sa distrugi niste artefacte impreuna cu inamicii care le protejeaza. Deci practic faci acelasi lucru ca si in restul jocului, doar cu presiunea de a avea un inamic invincibil care te urmareste.

Niste scurte clipuri:

Conway Estate courtyard
Harpy and zombie maids
Skeletons in the dark
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Sang-Froid - Tales of Werewolves

Dupa o ocolire prin Gwent, mi-am amintit că aveam chef de un tower defense și voiam să joc Sang-Froid de când am citit un articol în Level.

Jocul e e un mix destul de original între tower defense cu capcane, third person action bazat pe stamina și strategie. Trebuie să-ți aperi cabana de lighioane, pe parcursul zilei pui capcane și te echipezi, iar seara îți pui planul în acțiune și vezi ce iese. Atmosferă foarte mișto și o coloana sonoră surprinzător de reușită.

De asemenea, e tense as fuck, multe seri mi-au ieșit printr-un concurs de împrejurări sau la ultimul glonț rămas. De altfel, jocul nu este foarte dificil dar există întotdeauna o presiune în acțiunile pe care le faci: o capcană declanșată prea târziu sau un inamic care îți prinde mirosul și se abate de la drumul lui normal, iar tot planul se duce naibii. Există și o povestioară, simpatică în sine dar exprimată prin niște dialoguri de toată jena cu un voice acting cam penal, însă cât timp nu luați în serios partea asta, nu prea răpește din farmecul jocului.

MI-a plăcut pentru că e indie din ăla veritabil, care vine cu idei dacă nu noi, atunci puse în practică într-un mod inedit. Totul la el țipă low buget și totuși a reușit să fie o experiență memorabilă, m-a ținut în priză vreo 14 ore.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Superhot

Un tech demo simpatic care aproape devine distractiv înainte să-l termini. Mai mult o colecție de puzzle-uri simple, demonstrative, încadrarea sa ca joc propriu zis e mult exagerată. Da, te poți juca diferitele challenge-uri dar... să fim serioși. Pe de altă parte, destul de original, atât ca și concept (mișcatul și timpul), cât și ca abordare estetică și narativă.

Superhot: Mind Control Delete


Ei, aici e altă viață. Greu de spus dacă e jocul pe care și-au dorit să-l facă sau doar o improvizație construită pe scheletul lui Superhot. Un fel de rogue-like condimentat de mecanica centrală a jocului precedent. Treci printr-o selecție de niveluri primind diferite cheat-uri care îți permit să nenorocești inamicii în tot felul de moduri. Interesant e că spre deosebire de primul joc, dificultatea crește exponențial aici, ai număr limitat de vieți și dacă le pierzi iei tot șirul de niveluri de la început (pentru stagiul curent).

Aș fi putut fi plictisit de faptul că se repetă hărțile dar mi-a picat chiar bine. Ai o groază de abordări diferite în funcție de cheat-urile alese și inamicii sunt de mai multe tipuri de această dată, inclusiv boși invulnerabili ce trebuie evitați. Nice.

Din păcate cineva a fumat prea mult. Dacă povestioara clișeu din primul joc a fost chiar fermecătoare, de această dată producătorii vin cu ceva 2deep4uXtremm3ta. O încercare de a exprima una sau alta despre adicția de jocuri video, care probabil sună bine după vreo 14 beri dar nu e de pus la modul serios în practică. Măcar am râs, mai ales la duma de la final când trebuie să aștepți vreo 3 ore (inițial erau 8) ca să vezi ultima parte și să deblochezi din nou jocul. O concluzie mai in your face de-atât nu cred că se putea decât dacă venea autorul personal la mine să-mi urle în ureche.

Totuși, jocul are multe momente mișto venite tot din încercarea asta de stil narativ neconvențional. Există niște faze în care mediul înconjurător e corupt (simulând un bug-uri dintr-un program), iar asta plus stilul grafic minimalist duce la una dintre cele mai trippy experiențe dintr-un astfel de joc.

All in all, au momentele lor și oferă un tip de gameplay mai rar întâlnit și surprinzător de spectaculos și satisfăcător. Aș mai juca unul.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Îl mai începusem eu pe vremuri dar nu l-am dus până la capăt (povestea mea cu toate jocurile Troika). În principiu, nu sunt un fan al măscăricilor care zic că nu mai există jocuri bune sau alte variații ale acestui basm. Bloodlines însă e fix genul de joc pe care să-l folosești ca exemplu când vrei să faci de râs AAA-urile zilelor noastre. Dacă îl jucam în urmă cu 10 ani, ar fi fost versiunea urbană a lui Gothic. De altfel, Gothic urban exprima cam tot ce e nevoie pentru cine cunoaște.

Am jucat varianta ”plus” a patch-ului neoficial. Aici nu pot decât să-i descriu tot ca măscărici și pe fanii înrăiți care zic să nu faceți asta. E o inepție, se poate juca fără probleme și de la prima parcurgere, fiind destul de clar puținul conținut improvizat. Oricum, Wesp5 (și cei de dinaintea lui) merită toate laudele pentru stadiul în care e jocul azi, din punctul meu de vedere.

De-a lungul anilor simt că mă apropii tot mai mult de identificarea elementelor care diferențiază jocurile memorabile de cele net superioare la toate capitolele și totuși trecătoare. După sute de ore de jocuri Piranha Bytes am identificat cred chintesența memorabilului în naturalețea subtilă a mediului înconjurător. Stângăciile omenești observabile contribuind enorm la sentimentul de implicare de partea jucătorului.

Nu în același mod, dar totuși cu un rezultat similar, se întâmplă și în Bloodlines. Dacă mai era necesar (nu prea mai era), mi-a întărit și mai mult convingerea că familia de genuri open world, în stadiul lor actual, reprezintă un eșec major în istoria acestui mediu și o mare risipă de talent.

Lumea jocului e construită natural cu toate stângăciile la vedere. De altfel, cel mai important minus al open world-urilor recente constă în dimensiunea lor. E amuzant cum un oraș format aici din 5 clădiri și 10 NPC-uri va fi întotdeauna mai acaparant decât ar putea spera Red Dead Redemption 2 sau Witcher 3. Asta pentru că numărul mic de locuri și personaje înseamnă că pe parcursul jocului te vei familiariza inevitabil cu toate. Știi toate cotloanele, aleele, luminile de noapte, trasee tâmpite de NPC-uri care nu merg nicăieri și așa mai departe. Îți intră sub piele, le visezi noaptea și te miști instinctiv prin ele. Dacă mai cuplezi asta cu talent din partea producătorilor, de fiecare dată va ieși mai bine decât un blockbuster actual din acest gen. E imposibil să nu.

La partea opusă, cantitatea ridicolă de informație care-ți e înfățișată de jocurile recente duce inevitabil la filtrare, nu ai nici cum, nici de ce să te implici prea tare. Realismul e cea mai gravă boală a jocurilor, pentru că aleea aia în mintea mea e reprezentată de zeci de străduțe, fiecare cu povestea și evenimentele lor. Dar sutele de străzi dintr-un alt joc nu ajung să fie decât tot alea până la sfârșit.

Revenind la Bloodlines, sigur, e mișto că există diferențe mari între clase (un trademark Troika). Dialoguri bine scrise, voice acting incredibil pentru vremea și bugetul jocului, misiuni interesante, personaje memorabile. Are multe chestii faine și multe probleme, am trecut prin el lipsit de vreo provocare reală, deși patch-ul a mai nerfuit niște abilități. Se vede exact momentul când au rămas fără bani (**) și combat-ul e destul de insipid. Surprinzător, m-am înțeles bine și cu gunplay-ul, nu m-a deranjat foarte tare nimic dar nici nu muream de anticipare când trebuia să curăț un nivel de inamici (în general am preferat să aleg varianta stealth, cu toate că nu era nevoie).

**Iar zona asta nu e warrens btw. În ciuda criticilor de care am tot auzit, warrens mi s-a părut o zona genial gândită, un fel de mini deep caverns înaintea vremii lor. Dar apreciez de ce nu toată lumea a fost de acord. :lol:

Aș mai face o paralelă cu Gothic. Și aici te simți insignifiant, lumea pare că s-ar desfășura lejer fără tine, ai putea fi oricând înlocuit. Diferența e că acolo naturalețea era observabilă practic, în activitățile NPC-urilor și partea de construcție a lumii, în timp ce aici e mai mult din perspectivă politică. Intriga și manipulările fiind până la urmă un element central al lumii jocului.

Alt lucru care mi-a plăcut e că design-ul nivelurilor păstrează naturalețea și când vine vorba de "dungeon-uri" sau misiuni particulare, spre deosebire de alte titluri clasice unde erau îmbârligate de dragul de a fi și nici dracu' nu le-ar gândi așa, chiar și în universul și respectând regulile jocului în sine. Nu zic, și aici există excepții, dar în mare poți construi în cap o logică pentru ce vezi în fața ochilor, pentru cum sunt poziționați inamicii sau nelipsitele beciuri și mini puzzle-uri.

Mi-a plăkut.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Azad
Adventurer Extraordinaire
Posts: 1264
Joined: 8 Mar 2014, 20:53

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Azad »

Ce build ai avut? Eu l-am terminat cu un Toreador axat pe dialog, asta pana am ajuns la portiunea de shooting. Didn't have much fun there. Amazing game, though. Stiu ca l-am jucat cateva zile neintrerupt.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4947
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by TG »

Tremere, axat pe dialog si blood magic mostly, pe final gunplay. Nu exista portiune de shooting per se, eu am folosit arme mai mult pentru varietate. Stealth si abilities ar fi fost de asemenea doable peste tot.

Dar da, pe final se vede ca s-a terminat bugetul, ultimul sfert de joc fiind extrem de combat heavy (exista insa diferite scurtaturi).
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Ultimul joc terminat, thread cu note

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

Ți-a plăcut cum sunau armele în joc? Îmi amintesc cum trebuia să dau mereu sonorul mai încet de prin hollywood.

Post Reply

Return to “Jocuri”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests