Page 1 of 4

Metro Exodus

Posted: 12 Jun 2017, 11:44
by joonior_bmf
Open-world Metro :shock: Would bang
phpBB [video]


http://www.metrothegame.com/en-gb/

Re: Metro Exodus

Posted: 12 Jun 2017, 18:52
by Magicake
I don't like the trailer, e complet diferit de modul in care se juca Metro 2033 si LL. Hopefully it's just the trailer.

Re: Metro Exodus

Posted: 12 Jun 2017, 18:57
by McWilliams
OMG, the console peasants are taking over. There is filthy console in my game!

Re: Metro Exodus

Posted: 12 Jun 2017, 19:18
by Magicake
Don't get me wrong, nu ma deranjeaza un sequel neoficial la STALKER dupa cum vad ca se indreapta acum. Still, those intense stealth moments in the metro... Can't beat that.

Re: Metro Exodus

Posted: 12 Jun 2017, 19:45
by McWilliams
Chestia este ca... jocurile (cu elemente de) horror o duc bine, la capitolul vanzari. Daca sunt prezentate in 4k sau in VR, cu atat mai bine. Si o duc bine chiar din trailer, daca e conceput corect pe ce va fi jocul. Ori daca ma uit la trailer-ul lui Metro Exodus, pare un fel de Assassins Creed in post-nuclear winter Russia.

E drept ca povestea a progresat si ca nu mai poti tine jocul doar in statiile si tunelurile de metrou, pentru ca afara incepe sa fie mai bine. Si ca trebuia prezentat ceva in lumina si in actiune, ca sa iti cada falca la cat de bine arata. Asa ca prefer sa vad trailer-ul ca pe un fel de... tech demo (?) pentru a intari laudele la adresa Xbox One X, decat ca promovare pentru jocul in sine, prin prezentarea de gameplay.

Re: Metro Exodus

Posted: 12 Jun 2017, 20:27
by Mahdi
În 2017 „open-world” încă mai e un buzz-word aducător de venituri?

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 09:24
by sebas
Boy oh boy, sper că e cu radio towers, to unlock MORE OF THE SAME!

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 09:55
by ne0lith
Mie imi place trailer-ul, nu cred ca faptul ca e un joc open world il va face automat mai putin atmosferic. STALKER a aratat ca poti foarte bine sa construiesti sectiuni intense si in conditiile astea. Pentru mine schimbarea ar fi binevenita aici cat timp nu se face rabat de la restul aspectelor, Metro-urile anterioare erau totusi prea liniare.

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 10:29
by TG
Mahdi wrote:În 2017 „open-world” încă mai e un buzz-word aducător de venituri?
Lumea încă se mai uită la E3, so why not?

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 11:58
by DANiel
Sincer, nu imi aduc aminte trailerul din seria Metro, cam atat de bine facute sau importante au fost. Sincer, nici nu cred ca m-au interesat. Daca jocul o sa fix ca ultimele doua, si o sa fie la fel de dramatice, suna perfect. Inca imi aduc aminte partea cand tinea copilul in spate si a vazut pentru prima data Soarele. Oh, ce vremuri.

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 12:27
by filla
They had me at John Murphy. Daca e sa ma iau dupa muzica o sa fie fast paced action. Daca e sa ma iau dupa ce am vazut grafica e undeva intre Stalker si Fallout 4.

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 13:42
by caleb
ne0lith wrote:Mie imi place trailer-ul, nu cred ca faptul ca e un joc open world il va face automat mai putin atmosferic. STALKER a aratat ca poti foarte bine sa construiesti sectiuni intense si in conditiile astea. Pentru mine schimbarea ar fi binevenita aici cat timp nu se face rabat de la restul aspectelor, Metro-urile anterioare erau totusi prea liniare.
Întrebarea e dacă va fi open world așa cum te gândești la open world. Zic fiindcă deși cu lumea de joc din metro puteai face back and forth între hub-uri și țese o călătorie mult mai mișto și ceva mai desprinsă de carte, ăia au fost bătuți în cap și-n poveste cam mult pentru un joc interactiv. Adică, nu-s foarte convins că le iese open world fain, nu au xp. Poate decentuț, dar fain, memorabil, nu cred.

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2017, 14:01
by tnt
filla wrote:They had me at John Murphy.
Same here.

Cat despre open world, devul ala a zis ca va fi ceva "intre liniar si open world", asadar sa nu aveti asteptari false.

Re: Metro Exodus

Posted: 14 Jun 2017, 00:05
by McWilliams
Eu inca mai sper ca asta (trailer-ul) a fost doar prostitutie pentru Xbox One X - noi (A4 Games) aratam cat de misto va fi jocul pe acest NEMAIVAZUT, NEMAIINTALNIT, NEMAIPOMENIT sistem de joc, iar voi (Microsoft) o sa ne oferiti marketing la schimb. Iar jocul in versiunea finala o sa fie mult mai Metro decat Assassins Creed, Far Cry sau Syberia (da, ala cu trenul prin salbaticie).

Iar open world-ul 100% are tendinta sa f*** orice moment tensionat pe motiv ca nu ajungi in anumite puncte atunci cand vrea developer-ul, ci atunci cand vrei/ai chef tu. Ori un joc mai axat pe tensiune/atmosfera ar avea de suferit daca lasi pacing-ul la mana jucatorului. Alternativele nu-s roz si, vorba mai multora, nu cred ca exista un vacuum pe piata pentru open world/sandbox games pe care Metro vrea sa-l umple.


Then again... OMG, the console peasants are taking over. There is filthy console shite in my gameplay!

Re: Metro Exodus

Posted: 14 Jun 2017, 13:54
by Bogdan
Dudes, cine a zis ca va fi open world?

Re: Metro Exodus

Posted: 14 Jun 2017, 23:22
by caleb
Corect, am văzut 'dezmințirea'. Știu și ei că nu-s în stare să facă un semi-open world cu un laț narativ mai larg și răzleț.

Re: Metro Exodus

Posted: 13 Jun 2018, 09:13
by ne0lith
phpBB [video]

Re: Metro Exodus

Posted: 15 Nov 2018, 21:33
by stef
Pai daca va fi si un pic de "open world" in el, ma astept ca protagonistul sa aiba acces la un inventar pentru gestiune de resurse, upgradeuri pt costum, skilluri si arme, cum a fost seria Stalker sau in noul Prey de exemplu. E un feeling foarte placut cand pornesti de la o arma cu care nu poti face mare lucru, ca dupa ceva timp de upgradeuri sa nu mai ai probleme la eliminat câinii si mutantii.
Mi-au placut 2033 si LL la fel de mult, dar parca tot 2033 si-a lasat amprenta mai zdravan in strafundu' intunecat al constiintei umane.

Re: Metro Exodus

Posted: 3 Dec 2018, 19:22
by Arthur Trevor
Mi-as dori sa renunte la partea fantezista si sa se axeze mai mult pe partea de supravietuire.

Re: Metro Exodus

Posted: 6 Dec 2018, 20:33
by stef
De ce? Pai pe langa fantezismul care a contribuit mult la atmosfera si ambientul puternic din el, partea de survival a fost din plin si chiar si-a facut treaba in ambele tilturi.