Heroes 3 The Succession Wars

User avatar
Magicake
Global Belit
Posts: 4657
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Heroes 3 The Succession Wars

Post by Magicake »

Un total conversion pentru Heroes 3. E practic Heroes 2 in Heroes 3:

phpBB [video]


http://www.moddb.com/mods/h3sw
http://heroes2.forumactif.com/f15-heroe ... ssion-wars
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by sebas »

:O

Niice! Dar oare includ si ceva balance changes. :P
dump CHA
User avatar
Edgar
Zergling
Posts: 172
Joined: 16 May 2018, 11:59
Location: București
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Edgar »

Castele noi, un tier nou de creaturi per castel (inclusiv cele vechi). E facut cu inima conversia asta. No worries, baby!
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Mahdi »

Pretty cool.

Aștept opinia lui ola - expertul în HoMM2 de pe forum. Oare va uita și de data asta că e aliat cu dragonii?
REMEMBER CITADEL
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by ola small dickie »

:lol:

da, nu stiu, o sa analizez, n-am urmarit proiectul, nici nu stiam de el, m-am uitat acum la clipul ala. nu stiu care a motivatia, scopul pentru a amesteca Heroes2 cu Heroes3. Mie mi se pare Heroes2 perfect jucabil si acum. Dar oricum, poate iese ceva misto
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by McWilliams »

Sunt de acord cu opinia lui ola - HoMM 2 este jucabil si acum, respectiv este disponibil spre cumparare si acum. Un remake nu este vreo prioritate pentru ca s-a pierdut jocul de baza in negura vremii. Iar grafica lui HoMM 3 mi se pare total diferita de cea a lui HoMM 2, ori prezentarea ne arata ca poti forta o forma patrata printr-o gaura rotunda.

Cateva chestii care imi sar in ochi ca diferente intre HoMM 2 initial si ce vor sa faca cu acest proiect: nu se pot abtine sa nu vare niste elemente de HoMM 3: creaturi, interfata din town screen, din hero screen, probabil si skills... la naiba, pana si faptul ca iti vara pe gat 7 slot-uri de creaturi per erou este DE CACAT. Ca in HoMM 2 nu poti antrena decat 6 tipuri de creaturi per castel/rasa. Si nu toate au upgrade. Pentru ca nu era necesar. Insa acest "conversion" o sa schimbe asta.


It's gonna be shite. Dpdv mecanic, presupun ca o sa fie competent, dar efectiv aleg sa mictioneze pe ceva perfect functional.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Edgar
Zergling
Posts: 172
Joined: 16 May 2018, 11:59
Location: București
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Edgar »

Ăăăăă, nu micționează nimeni pe nimic??? Niște fani f mari de Heroes au facut o conversie totala pentru Heroes 3. It's just games, man.
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by McWilliams »

Ce isi propune aceasta conversie? Care este scopul ei? Care este menirea ei?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Edgar
Zergling
Posts: 172
Joined: 16 May 2018, 11:59
Location: București
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Edgar »

Să existe și să arate frumos? ¯\_(ツ)_/¯ și poate s-o așteptăm să iasă?
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Stokkolm »

You heard it boys, e de cacat. Abandonati thread-ul, nu mai e nimic de vazut aici.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Mahdi »

:lol:

Ce-ar fi un total conversion mod dacă nu s-ar ofusca niciun purist?
REMEMBER CITADEL
User avatar
ola small dickie
Big Daddy
Posts: 14558
Joined: 2 Mar 2014, 19:57
Location: Malta

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by ola small dickie »

Mahdi wrote: 17 May 2018, 08:44 :lol:

Ce-ar fi un total conversion mod dacă nu s-ar ofusca niciun purist?
ceva inutil :lol:
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by McWilliams »

Let's put things into perspective for Mahdi: Blizzard a facut un total conversion mod pentru StarCraft Brood War pe engine-ul si structura StarCraft 2. Prima data se intreaba "de ce?", apoi se primesc raspunsuri si se analizeaza aceste raspunsuri. If the pros outweigh the cons, they make it.

Acum se anunta un total conversion mod pentru HoMM 2. De ce? Grafica de baza a lui HoMM 2 este okaybah - nu obtii chestii pixelate nici pe ecrane moderne; dar poate vrea Ghita sa joace HoMM pe 4k si il durea capul. Balansare pentru castele/creaturi/abilitati/mecanici de joc... nu cred sa faca. Si ma bazez pe faptul ca nu prea s-au facut asa ceva pentru HoMM 3, dincolo de un anumit punct (ya just ban Conflux and Diplomacy and be done with balance issues).

In schimb, vor fi creaturi mai multe per castel. Vor fi mai multe sloturi de creaturi per erou/garnizoana din castel. Vor fi mai multe abilitati pentru eroi. Vor fi mai multe castele. Adica va fi o harta/o campanie "noua" pentru HoMM 3, cu mecanici de HoMM 3 si strategie de HoMM 3, doar ca cineva a fost prea puturos sa se gandeasca la un storyline inca nefolosit (si vorbim de o serie la care s-a dat reset, erase & rewind de mai multe ori decat vreau sa tin minte, deci notiunea de "it's not canon" zboara pe fereastra de cand accesezi executabilul). Pentru ca, la naiba, exact asta lipsea in HoMM 2 - more of everything! More must be better!


Ia intrebati-l voi pe Waaagh! daca nu si-ar dori un total conversion mod la Rome: Total War, unde sa fie grafica din Rome 2, unitatile adaugate din Rome 2, tech tree-ul din Rome 2, ideile lor (n.r. CA) breze din Rome 2 etc., dar "structura campaniei" si harta din Rome 1. Si el o sa zica: 1) de ce?, si 2) exista deja Rome: Total Realism, daca vreau altceva decat vanilla.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Stokkolm
Dremora Lord
Posts: 2555
Joined: 3 Mar 2014, 22:28

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Stokkolm »

Pai asa ma gandesc si eu, Heroes 2 e bun asa cum e, Heroes 3 e bun si el asa cum e. Dar daca iei mecanicile din Heroes 3 cu grafica si factiunile din Heroes 2, iasa un gimmick suficient de interesant cat sa aduca un aer proaspat pentru cineva care a rasfoit jocurile astea pe toate partile.
User avatar
Edgar
Zergling
Posts: 172
Joined: 16 May 2018, 11:59
Location: București
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Edgar »

Blizzard, zici, a făcut un TC de SC2 cu Brood War. Stai ce? Link pls.

Sau te referi la conversia aia făcuta de fani care e moca și niciun argument nu mai e relevant din moment ce e moca. Nu sacrifici nimic ca să-l joci legal. Există și gata. Restul de raționament incluziv cu ce ai zis de Waaagh! (nu știu cine e, sunt nou pe aici) se bazeaza doar pe ce vrei și ai tu nevoie la un joc.

Din punctul ăsta de vedere puteai doar să zici că nu vrei tu și nu ai nevoie de un mod. I can accept and respect that.
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
User avatar
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea
Posts: 3303
Joined: 18 Sep 2016, 22:09

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

E o confuzie. El a confundat remaster-ul la Brood War făcut de Blizzard recent (acesta) cu remake-ul în S2 făcut de fani (asta). Well that was a mouthful

Altfel singura problemă cu remaste-urile/enhanced edition-urile făcute de devi este că de obicei scot versiunea veche de pe store (și e posibil peste câteva decenii să fie greu de găsit pe trackere)
User avatar
Edgar
Zergling
Posts: 172
Joined: 16 May 2018, 11:59
Location: București
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Edgar »

Încă n-am uitat rahatul ăla de Heroes 3 HD. Dar da, știu problema căutarii de jocuri vechi scoase din magazine. I hoard them. :(
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
User avatar
McWilliams
Self-righteous bastard
Posts: 4601
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by McWilliams »

Stokkolm wrote: 17 May 2018, 18:35 Pai asa ma gandesc si eu, Heroes 2 e bun asa cum e, Heroes 3 e bun si el asa cum e. Dar daca iei mecanicile din Heroes 3 cu grafica si factiunile din Heroes 2, iasa un gimmick suficient de interesant cat sa aduca un aer proaspat pentru cineva care a rasfoit jocurile astea pe toate partile.
HoMM 2 este bun cum e pentru cine ii place cum e HoMM 2. Similar cu HoMM 3. Suna ca "nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie". Insa HoMM 2 este diferit substantial de HoMM 3. Sau invers, ca sa pastram o ordine temporala. In felul cum se deruleaza jocul, in artwork, in cantitatea restransa de variabile cu care lucrezi. Iar beleaua nu este ca "se implementeaza doar mecanicile din HoMM 3 in HoMM 2", ca nu exista ceva dpdv mecanic in HoMM 3 care sa zici ca lipseste in HoMM 2 si este dureros de evident. Nu, acolo se prezinta explicit, in poze/in scris, mai multe creaturi, mai multe castele, mai multe slot-uri de creaturi, mai multe skill-uri, mai multe de orice din HoMM 3, insa in pielea lui HoMM 2 pentru ca... motive. Nu se pastreaza din HoMM 2 decat setting-ul, altfel diferentele o sa fie substantiale fata de "vanilla". Atat de substantiale incat n-o sa mai fie HoMM 2. Adica fix ce nu-mi place mie la HoMM 3 - ideea aia tembela de "facem un expansion pack? facem! ce sa punem in el? pai, mai mult! mai multe unitati, mai multe factiuni, mai multe cladiri, mai multe upgrades, mai multe items, mai multi eroi, mai mult, mai mult, mai mult! dar se joaca la fel". Daca ma prinzi intr-o zi proasta, iti fac capul calendar cum toate expack-urile la HoMM 3 sunt strabunii season pass-ului modern - o data la X unitati de timp, vom adauga ceva in plus; care nu modifica mecanica jocului, doar face jocul mai greu de balansat si de urmarit.

Deci problema mea este "daca vrei sa te caci pe tine cu ceva nou, scrie <<AM FACUT CEVA NOU!>> si gata". Ca daca o iei cu "acesta este un total conversion mod pentru HoMM 2 cu tool-urile oferite de HoMM 3, dar ne-am mai luat si niste libertati creative pe ici, pe colo, prin partile esentiale"... Stii cum ne legam de faptul ca exista developer-i care se folosesc de numele unui joc ca sa faca rost de publicitate gratuita? Daca-i zicea "niste campanii noi pentru HoMM 3" era una; dar a zis "HoMM 2, reconstruit in HoMM 3, cu niste mici-mari modificari incat sa nu mai fie HoMM 2, dar noi tot o sa ne legam de faptul ca e/a fost HoMM 2".


@Ferdinand: Este o confuzie in mintea ta, probabil. Ca eu n-am confundat nimic cu nimeni. Remaster-ul la Brood War, adica un "total conversion mod" facut pe infrastructura StarCraft 2, a fost initiat si dus la capat nu pentru ca nu mai exista posibilitatea de a juca Brood War altfel. Ci pentru ca mecanicile din Brood War (gen unit micro-management) l-ar fi facut tabu pentru o masa mare de jucatori din prezent. In conditiile in care multi dintre jucatorii noi de SC 2 au fost interesati de a juca SC 1. Ca este o gaura de... cat? 10 ani? intre jocuri. Daca tot ce facea Blizzard era sa "schimbe grafica" din Brood War cu cea din SC 2, dar sa pastreze aceleasi mecanici de joc, iesea o chestie neceruta de nimeni - aia care aprecieaza Brood War cum e ar fi zis "asa, si?", iar aia care n-au jucat Brood War, dar ar fi fost interesati de ceva cu aspect mai modern, ar fi zis "frate, ce-i rahatul asta in care nu pot selecta decat X unitati per grupa? sau nu pot seta rally points pe grupa? sau trebuie sa fac micro-management la 3 zerglings de parca manevrez Flota Marina a US in WW3? ce-i cu rahatul asta de joc in 20xx?! daca voiam sa joc asa ceva, scoteam Commodore-ul lu' tata de sub pat!"

HoMM 2 nu are mecanici diferite fata de 3 in privinta asta - se umbla pe harta la fel, se lupta la fel, se construieste la fel, se obtine experienta sau skill-uri la fel etc. Nu este un salt foarte mare, cum a fost intre HoMM 3 si HoMM 4, de ex. Modificarile aduse prin acest mod sunt "vom adauga X creaturi, Y factiuni, Z items etc.". Deci nu sunt "quality of life improvement", e doar o mana de insi care n-au putut cloci o idee noua in mintea lor si au zis "hai sa folosim hartile si povestea din 2". Sau poate au clocit o idee noua, dar au zis ca ideea lor noua se pierde in neantul de "uite, am facut harti noi pentru HoMM 3" si au zis ca mentionarea 2-ului acolo ar atrage mai multe like-uri si share-uri.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Edgar
Zergling
Posts: 172
Joined: 16 May 2018, 11:59
Location: București
Contact:

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by Edgar »

K am înțeles. Esti supărat și nu înțelegi cum funcționează niște moduri, conversii totale și diferența dintre un produs comercial și un produs făcut de fani. Cumva o iei ca o ofensă adusă amintirii tale despre joc. Nuș, cred că tre să stau jos. Am amețit.

Mor de curiozitate. Când zici TC de Starcraft 1 cu engine-ul modern, te referi la Mass Recall?
http://starcraft.wikia.com/wiki/StarCraft:_Mass_Recall
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
User avatar
sebas
Hammer Haunt
Posts: 1581
Joined: 2 Mar 2014, 15:50

Re: Heroes 3 The Succession Wars

Post by sebas »

Welcome tot he forum brvh! :lol:

Eu zic hai sa vedem ce iese din modul asta prima data, si apoi daca e nasol sau nu.
dump CHA
Post Reply

Return to “MODS & Develop”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests