Page 1 of 1

S1G10 - Hand of Fate

Posted: 25 Jun 2018, 16:50
by TaikoKaira
Image

Având în vedere că a trecut ziua de duminică şi s-a stabilit să se treacă la următorul membru de pe listă, propun spre jucare Hand of Fate. Astăzi am început să-l butonez şi eu de pe Steam (link şi către varianta de GOG); aş fi vrut să îl termin eu mai întâi dar, din lipsă de timp, n-am mai reuşit aşa că îl vom parcurge împreună. :) Motivul principal pentru care l-am ales au fost mecanicile de joc deosebite care îndrumă jucătorul spre alegerea şi utilizarea unor cărţi de joc, fiecare cu diverese caracteristici care pot să aducă un impact atât pozitiv, cât şi negativ.

Recomand parcurgerea jocului (în intervalul de 2 ore) în modul Story - disponibil după terminarea tutorialului. Limita de timp ar trebui să fie suficientă pentru eliminarea primelor trei căpetenii. După asta, rămâne la latitudinea fiecăruia cât şi cum alege să joace. Există, de asemenea, trei moduri de dificultate disponibile gratuit: easy, default şi hard; respectiv alte nouă disponibile prin achiziţionarea unui DLC (pentru cei care vor mai mult).

Spor la joc!

Re: S1G10 - Hand of Fate

Posted: 10 Jul 2018, 23:18
by Cristan
Pe ăsta apucat să-l joc. Bine, a contat și felul în care e structurat jocul, că am putut să-l joc în reprize scurte - cca 20 min, câte un mini-boss. Mi-a plăcut, mișto combinația de card game și hack'n slash, mi-au plăcut şi oponentul-vrăjitor (sau ce era) şi masa de joc, cu toate cărţile şi jetoanele alea. Foarte mult mi-a plăcut grafica cărţilor, desenele. Nu ştiu dacă devine repetitiv sau plictisitor mai târziu, deşi e posibil să fie şi invers - cu o varietate mai mare de cărţi şi oponenţi ar putea să fie şi mai interesant. Poate o să aflu, îl mai ţin instalat, în caz că am de umplut un sfert de oră vreodată.

Bună alegere.

Re: S1G10 - Hand of Fate

Posted: 12 Jul 2018, 12:16
by sebas
Am jucat atât primul cât și al doilea. Ideea este superbă, mai rar joc în care chiar te simți cu un dungeon-master în față. Problema jocurilor este sistemul de action combat. În primul este absolut simplist și plictisitor după efectiv o oră. Al doilea joc a mai variat rețeta prin diversitatea de arme și inamici, dar în continuare este departe de standardele unui action bun.

Dacă ar fi ales un combat turn-based poate le-ar fi ieșit mai bine. Cert este că un astfel de joc în universul AD&D ar fi absolut demențial.

Oricum, merită jucat Hand Of Fate.

Re: S1G10 - Hand of Fate

Posted: 14 Jul 2018, 21:13
by Azad
Am ajuns pana la ultimul boss dar am dat rage quit in final, dupa serii de ghinioane mizerabile. Dupa cum spunea si sebas, ideea este foarte tare iar prima jumatate a jocului mi-a placut la nebunie. E exact stilul ala de explorare si "d&d" kinda feeling pe care il cautam recent. Iar arta este foarte frumoasa. Un desen dintr-o carte chiar mi-a amintit de stilul artistic din Tyranny, heh. Combatul devine repetitiv iar in destule momente chiar frustrant, mai ales cand faci dodge si te trezesti cu un proiectil in fata, ca n-ai apucat sa apesi Q. In fine, nu dau vina pe joc pentru faptul ca nu il termin, ci pe ghinionul meu. Si deja nu mai am energia sa reiau un nivel a nu stiu cata oara. Frumoasa alegere. E deja in topul meu din ce am jucat pana acum aici.