King's Bounty 2

Post Reply
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 3156
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

King's Bounty 2

Post by Pătrunjelu' » 15 Aug 2019, 11:44

https://store.steampowered.com/app/1135 ... Bounty_II/
The King's Bounty turn-based tactics series returns with King’s Bounty 2! In addition to the tactical depth fans expect from its combat, immerse yourself in the fantasy world of Antara with a whole new, non-linear narrative and deep RPG mechanics that give weight to your every decision.
Ce diferenta majora intre cum arata anteriorul si asta. Nu puteau sa-l faca mai generic medieval looking de atat :-( E ciudat cand treci prin screenshot-uri si alea care au elemente de fantasy parca ar fi din alt joc.

Here's hoping it will turn out good.
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4029
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by TG » 15 Aug 2019, 11:52

Da, păcat că nu va exista un KB 2. Dar să vedem ce iese din ăsta, e clar că nu mai are nici o legătură.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
McWilliams
Dremora Lord
Posts: 3967
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by McWilliams » 15 Aug 2019, 12:01

In anul douazeci douazeci o sa iasa tot Trump presedinte in US, asa ca orice o sa ti se para mai bun, prin comparatie.

Grafica din screenshots/trailer imi face pofta de Gothic. Insa probabil ca o sa aiba tot atata legatura cu jocul cum au "reclamele" de pe Facebook/Eurosport cu ultimul mobile game GoT rip-off.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
tnt
Pig Cop
Posts: 749
Joined: 28 Aug 2015, 18:12
Location: Shanghai

Re: King's Bounty 2

Post by tnt » 15 Aug 2019, 15:17

Fight for the darkness that aims to consume us all!! Will you fight for our people, will you fight for your king???
User avatar
McWilliams
Dremora Lord
Posts: 3967
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by McWilliams » 15 Aug 2019, 16:19

Will you build a civilization that will stand the test of time?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 4005
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by Mahdi » 16 Aug 2019, 00:22

Dacă e să o spunem pe cea dreaptă, și King's Bounty ăla de acum 10 ani avea un look generic - fantasy colorat cartoonish.
Ar putea ieși ceva interesant și din ăsta, chiar dacă are un stil mai grimdark. Să vedem niște gameplay înainte să scoatem furcile.
REMEMBER CITADEL
User avatar
McWilliams
Dremora Lord
Posts: 3967
Joined: 2 Mar 2014, 17:23
Location: Galati
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by McWilliams » 16 Aug 2019, 01:09

Nu tin ca jocurile unei serii sa ramana blocate in "specificul" seriei. Pentru unele, merge sa faci aceeasi chestie din nou; pentru altele, inovatia este imperios necesara.

Din ce pot deduce din trailer (care s-ar putea sa aiba zero legatura cu gameplay-ul) arata a o combinatie Age of Wonders (mai multi indivizi per unitate/stack) si Disciples (tematica mai grim). Niciunul dintre ele nu este un joc prost/o serie slaba in sine. Eu, unul, similar lui Zombie si nimanui altcuiva, nu am nimic cu HoMM IV si cu faptul ca "nu e ca celelalte" in stil, ci am cu faptul ca "nu e ca celelalte" in continut. Iar King's Bounty 2, dintr-un trailer si o mana de screen-shots, arata ca HoMM VII. Caruia, oficial, i se zice Might & Magic Heroes VII, pentru ca nu era suficient sa faca de rahat doar seria HoMM - trebuia implicata si seria Might & Magic.
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
User avatar
TG
Dremora Lord
Posts: 4029
Joined: 1 Mar 2014, 20:08
Contact:

Re: King's Bounty 2

Post by TG » 16 Aug 2019, 10:09

Mahdi wrote:
16 Aug 2019, 00:22
Dacă e să o spunem pe cea dreaptă, și King's Bounty ăla de acum 10 ani avea un look generic - fantasy colorat cartoonish.
Nu mai ai voie aici pe thread Mahdi. Cum să spui așa ceva? KB avea un stil grafic delicios, cu un iz old school debordant, rar găsit în altă parte. Așa de rar încât look-ul generic colorat cartoonish din KB nu a mai fost făcut de pretty much nimeni la fel de bine. Cel puțin nu din jocurile astea lansate mai târziu de perioada în care își avea locul. Și această potrivire era amplificată de "atitudinea" prezentă în joc. It was nothing short of awesome.

Nu am vreo problemă reală cu schimbările aduse, pare interesant și jocul acesta și în funcție de cine se ocupă de dezvoltare, ar putea să fie mișto. Dar ar fi fost frumoasă și o continuare pe bune, pentru că era loc.
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

Image
User avatar
Pătrunjelu'
Global Belit
Posts: 3156
Joined: 2 Mar 2014, 14:27

Re: King's Bounty 2

Post by Pătrunjelu' » 2 Oct 2019, 23:51

Excerpt din articolul de pe site cu gamescom:
Din păcate, am câteva vești proaste pentru fanii înrăiți ai lui King’s Bounty de pe forum. Prima e că jocul chiar arată atât de generic ca în trailer și screenshots. Nu mai are nimic din șarmul colorat al predecesorilor. Iar a doua — producătorii chiar vorbeau serios când pomeneau de interactive and cinematic story. S-au gândit că ar fi o idee bună ca, în loc să te plimbi călare ca în Heroes pe o hartă presărată cu goodies și baddies, să te „imersezi” într-o clonă de Witcher 3. În King’s Bounty 2 intri în pielea unui șau care seamănă cu Gerard Butler, pe care o să-l urmărești în permanență peste umăr în third person. Te plimbi exact ca prin satele din Witcher, cotrobăind prin butoaie random și alte containere și ocazional intrând în combat, moment în care Gerard își summonează armata invizibilă și ne amintim de ce jocul se numește King’s Bounty. O dată ce am început demo-ul, s-au scurs câteva minute bune până să ajung la prima luptă; până acolo m-am plimbat hai-hui prin orașul de început, dialogând cu NPC-uri și urmărind firul unui quest marcat pe hartă.

Luptele sunt ok, aici nu pare să se fi stricat nimic, ba chiar au fost aduse câteva îmbunătățiri. Combatul are loc în setpieces cu tot felul de denivelări și obstacole care recompensează tacticienii cu imaginație. Unitățile au acum și line of sight și bonusuri/penalizări de la diferențele de nivel. Jocul arată mult potențial pe felia asta, păcat că în rest e atât de neinspirat.

Până la urmă am jucat doar o copie pre-alpha, iar producătorii încă au timp să-l mai cizeleze. Dar direcția generală înspre epicness narativ nu e de bun augur — mi se pare că mult prea multă umplutură distrage de la miezul jocului, luptele.
Welp.
Post Reply

Return to “TBS - Turn Based Strategy”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests