Azad
|
joonior_bmf
|
Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Moderator: Michilangelo
Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Postați în thread user-ul căruia îi acordați votul. Termen limită vot: 24.05 la ora 20.
Spoiler for voturi:
REMEMBER CITADEL
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Joonior, ai votul meu! Eu sunt bucuros ca am dus Syberia pana in finala, sincer sa fiu. Mai departe de aici, fie ca lista cea mai buna sa castige!
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6557
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
In primele jocuri MK, Liu Kang a fost personajul meu preferat. Prin asemanarea cu Bruce Lee. Te sustin in acest duel, Azad.
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Damn, m-am trezit să votez fix în finală. This is tough dar o să dau votul lui joonior_bmf pentru intro-uri mai puternice. Uitasem cât de coeziv tematic era intro-ul din Fable 3 cu spiritul jocului. Wicher 1 si 2 capturează f. bine tema fiecarui joc, primul cu meseria de witcher si modul realist in care e tratată iar în 2 asasinul misterios.
Am simțit nevoia să justific cumva votul pentru ca ambele liste sunt pline de intro-uri bune. Oh well.
Am simțit nevoia să justific cumva votul pentru ca ambele liste sunt pline de intro-uri bune. Oh well.
PRO TIP: Shoot at it until it dies.
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Inițial am vrut să zic că revin în caz de egalitate cu rezultatul random.org, hehe. Să mă mai revanșez și eu pentru stresul emoțional din draft-urile anterioare. Dar mi se pare puțin cam gay, sorry.
Triggerix - 17p
Azad - 16p
juve3332, joonior_bmf - 15p
ne0lith - 12p
marvas, Stokkolm - 11p
Taikokaira - 10p
Waaagh! - 9p
Flashbat03, Ferdinand, Patrunjelu - 8p
Mentiuni onorabile: ola small dickie si Edgar
Fain draft, mai controversat așa, cum îmi place mie.
Vot Azad. Cu mentiunea că lista lui joonior este mai bine construită, mi se pare mai constantă, dar nu are la fel de multe alegeri de top. Scăpările lui Azad nu l-au costat puncte pentru că au fost la limită.
Din fericire, forumul nu s-a făcut complet de căcat și avem un Half Life în finală, dacă ne luam după Waaagh! cred că nu mai apăream pe Google la forumuri de gaming.
Triggerix - 17p
Azad - 16p
juve3332, joonior_bmf - 15p
ne0lith - 12p
marvas, Stokkolm - 11p
Taikokaira - 10p
Waaagh! - 9p
Flashbat03, Ferdinand, Patrunjelu - 8p
Mentiuni onorabile: ola small dickie si Edgar
Fain draft, mai controversat așa, cum îmi place mie.
Vot Azad. Cu mentiunea că lista lui joonior este mai bine construită, mi se pare mai constantă, dar nu are la fel de multe alegeri de top. Scăpările lui Azad nu l-au costat puncte pentru că au fost la limită.
Din fericire, forumul nu s-a făcut complet de căcat și avem un Half Life în finală, dacă ne luam după Waaagh! cred că nu mai apăream pe Google la forumuri de gaming.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14569
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
joonior, eu cred ca putem sa-i lasam pe ola si pe tg singuri pe threadul asta
- joonior_bmf
- Gravity e un film misto
- Posts: 6557
- Joined: 3 Mar 2014, 18:32
- Contact:
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Nu ar fi la fel fara public
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14569
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Deja pare o nisa bine definita a genului porno
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Ma fortati sa votez intempestiv, asta-seara, doar pentru ca nu ma voi intoarce de pe munte pana cand se inchid urnele.
1. HL2 are o introducere foarte inteligent facuta (cu moderatie si simt de raspundere) comparativ cu primul, dar una relativ banala considerata de una singura. Si-au dat seama ca nu au idei cu care sa intreaca prima bijuterie, au ars-o retinut. Deci, 1-0.
2. Witcher 2 are cel mai bun intro din serie, chit ca e doar o bomboana fondanta plina de fantasy. E filmic, misto regizat, dinamic, inedit, nu prea sangeros ori patetic. 1-1.
3. Soul Fat-Frumos din Reaver Lacrima si ditamai odiseea SW. Nu-s mare fan al francizei, asa ca nu prea ma atinge mitologia aferenta. 1-1.
4. Metro profita adecvat de avantajul tehnologic. Putin clasicist, dar inchegat si cu atmosfera, pana la urma. 1-1,5.
5. Fable 3 a fost o mare surpriza. Comic, britanic ca un ac de cravata prins usor sugubat. Excelent concept. 1-2,5.
6. Multa munca depusa in Horizon Zero Dawn, dar in afara de crampeie din ciudata lume post-apocaliptica nu am ramas cu mare lucru. Usor fade alegerile. 1-2,5.
7. Simpatica ideea din spatele lui Isaac, cu o realizare la obiect si o voce tenebroasa. 1-3.
8. Mi-a placut destul de mult Hellblade. Foarte misterioasa, pe alocuri sinistra, cu acele soapte care par a se substitui camerei care urmareste personajul, ca si cum niste spirite au urmari-o indeaproape (impresie consolidata de datile cand tipa isi intoarce privirea spre noi ca si cum ar auzi chiar in ceafa murmurul fantomelor). O chestie de mega-efect a fost deschiderea genericului, cu numele celor doi consultanti, istoric si pe probleme psihologice. O reverenta de aplaudat, care te duce cu gandul la atentia sporita acordata celor doua domenii in timpul procesului de productie. Ca asa or sta lucrurile sau nu, nu am de unde sa stiu, nu l-am jucat. Dar, strict pe intro vorbind, e o tusa de mare efect. Intr-adevar, e mai lung cu cateva zeci de secunde decat i-ar fi facut bine si numai astfel se plaseaza in plasa lui Discoworld. 1-3.
9. Nu e GTA-ul meu favorit, dar tot e mai bun decat Witcher, care da prea mult din coate pentru a iesi in fata. 2-3.
10. Pfff, Psychonauts e simpatic, am apreciat replicile si livrarea lor actoriceasca, toata atmosfera de tabara de copii, dar nu-i pot da un punct intreg in fata lui Ghost in the Shell, care are o animatie old-school si unele ecouri ale filmului care ma "nostalgizeaza" (nu exista, nu-l folositi). 2,5-3.
Chiar si presupunand ca ii dau un punct intreg la ultima alegere si in ciuda faptului ca impartasim capodopera Syberia (in principal, dar si altele in secundar), imi dau seama ca inclin mai degraba catre joonior fiindca are o calitate mai constanta (locurile 6 si 7 ale lui Azad par putin aruncate acolo in timp ce se concentra pe seziune) si mi-a facut cunoscute vreo doua noutati remarcabile.
1. HL2 are o introducere foarte inteligent facuta (cu moderatie si simt de raspundere) comparativ cu primul, dar una relativ banala considerata de una singura. Si-au dat seama ca nu au idei cu care sa intreaca prima bijuterie, au ars-o retinut. Deci, 1-0.
2. Witcher 2 are cel mai bun intro din serie, chit ca e doar o bomboana fondanta plina de fantasy. E filmic, misto regizat, dinamic, inedit, nu prea sangeros ori patetic. 1-1.
3. Soul Fat-Frumos din Reaver Lacrima si ditamai odiseea SW. Nu-s mare fan al francizei, asa ca nu prea ma atinge mitologia aferenta. 1-1.
4. Metro profita adecvat de avantajul tehnologic. Putin clasicist, dar inchegat si cu atmosfera, pana la urma. 1-1,5.
5. Fable 3 a fost o mare surpriza. Comic, britanic ca un ac de cravata prins usor sugubat. Excelent concept. 1-2,5.
6. Multa munca depusa in Horizon Zero Dawn, dar in afara de crampeie din ciudata lume post-apocaliptica nu am ramas cu mare lucru. Usor fade alegerile. 1-2,5.
7. Simpatica ideea din spatele lui Isaac, cu o realizare la obiect si o voce tenebroasa. 1-3.
8. Mi-a placut destul de mult Hellblade. Foarte misterioasa, pe alocuri sinistra, cu acele soapte care par a se substitui camerei care urmareste personajul, ca si cum niste spirite au urmari-o indeaproape (impresie consolidata de datile cand tipa isi intoarce privirea spre noi ca si cum ar auzi chiar in ceafa murmurul fantomelor). O chestie de mega-efect a fost deschiderea genericului, cu numele celor doi consultanti, istoric si pe probleme psihologice. O reverenta de aplaudat, care te duce cu gandul la atentia sporita acordata celor doua domenii in timpul procesului de productie. Ca asa or sta lucrurile sau nu, nu am de unde sa stiu, nu l-am jucat. Dar, strict pe intro vorbind, e o tusa de mare efect. Intr-adevar, e mai lung cu cateva zeci de secunde decat i-ar fi facut bine si numai astfel se plaseaza in plasa lui Discoworld. 1-3.
9. Nu e GTA-ul meu favorit, dar tot e mai bun decat Witcher, care da prea mult din coate pentru a iesi in fata. 2-3.
10. Pfff, Psychonauts e simpatic, am apreciat replicile si livrarea lor actoriceasca, toata atmosfera de tabara de copii, dar nu-i pot da un punct intreg in fata lui Ghost in the Shell, care are o animatie old-school si unele ecouri ale filmului care ma "nostalgizeaza" (nu exista, nu-l folositi). 2,5-3.
Chiar si presupunand ca ii dau un punct intreg la ultima alegere si in ciuda faptului ca impartasim capodopera Syberia (in principal, dar si altele in secundar), imi dau seama ca inclin mai degraba catre joonior fiindca are o calitate mai constanta (locurile 6 si 7 ale lui Azad par putin aruncate acolo in timp ce se concentra pe seziune) si mi-a facut cunoscute vreo doua noutati remarcabile.
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Bine de știut că măcar cineva are gusturi bune pe acest forum.
Vot joonior.
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough.
Full-time quote-happy-tagger.
Full-time quote-happy-tagger.
- TaikoKaira
- Headless Kamikaze
- Posts: 425
- Joined: 6 Feb 2017, 15:33
- Location: Deva
- Contact:
Re: Game Draft XVI: FINALA - Azad vs. joonior_bmf
Niv. 1 (best):
The Witcher 2 Assassins Of Kings (2011) - Fallout: New Vegas (2010)
Star Wars: The Old Republic (2011) - Syberia (2002)
Ghost In The Shell (1997) - I Have No Mouth, and I Must Scream (1995)
-----------------------------------------
Niv. 2:
Metro Exodus (2019) - System Shock (1994)
Fable III (2010) - Legacy of Kain: Soul Reaver (1999) - aici am fost tentată să le pun la categoria cu "în mod special"
(+2)Horizon Zero Dawn (2017) - Psychonauts (2005)
(+1)The Witcher (2007) - Need for Speed: Porsche Unleashed (2000)
-----------------------------------------
Niv. 3:
Half Life 2 (2004) - (+1)Discworld Noir (1999)
The Binding Of Isaac (2011) - Grand Theft Auto: San Andreas (2015)
Hellblade: Senua's Sacrifice (2017) - (+1)Blood Bowl (2009)
Ambele liste sunt foarte bune și au trecut peste candidați promițători. Din perspectiva mea, amândoi meritați să fiți în finală și amândoi mi-ați merita votul dar, din păcate sau din fericire, trebuie să aleg, csf. Votul merge la joonior fiindcă lista lui mi s-a părut că are o calitate mai bună la câteva alegeri. Oricum, eu vă consider pe amândoi câștigători. Congratz!
The Witcher 2 Assassins Of Kings (2011) - Fallout: New Vegas (2010)
Star Wars: The Old Republic (2011) - Syberia (2002)
Ghost In The Shell (1997) - I Have No Mouth, and I Must Scream (1995)
-----------------------------------------
Niv. 2:
Metro Exodus (2019) - System Shock (1994)
Fable III (2010) - Legacy of Kain: Soul Reaver (1999) - aici am fost tentată să le pun la categoria cu "în mod special"
(+2)Horizon Zero Dawn (2017) - Psychonauts (2005)
(+1)The Witcher (2007) - Need for Speed: Porsche Unleashed (2000)
-----------------------------------------
Niv. 3:
Half Life 2 (2004) - (+1)Discworld Noir (1999)
The Binding Of Isaac (2011) - Grand Theft Auto: San Andreas (2015)
Hellblade: Senua's Sacrifice (2017) - (+1)Blood Bowl (2009)
Ambele liste sunt foarte bune și au trecut peste candidați promițători. Din perspectiva mea, amândoi meritați să fiți în finală și amândoi mi-ați merita votul dar, din păcate sau din fericire, trebuie să aleg, csf. Votul merge la joonior fiindcă lista lui mi s-a părut că are o calitate mai bună la câteva alegeri. Oricum, eu vă consider pe amândoi câștigători. Congratz!
Reviews: Far Cry, Far Cry 2, Little Nightmares, Broforce
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
"Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion, you are already dead."
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14569
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest