[S&T] Articol 100 de jocuri
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
O sa ma apuc si eu, dar mai intai sa-mi termin tocanita de ardei cu parizer. Ar fi dragut daca mi-ati lua rpg-urile din carca. Also, as zice sa nu exageram cu englezismele (mai ales unde avem echivalent clar in romana) si sa folosim diacritice.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Am avut mai devreme câteva discuții cu Mahdi și Azad și cred că ar trebui să mai reiau câteva lucruri aici, ca să fim toți pe aceeași lungime de undă.
• Descrierile jocurilor sunt în principal pentru site, pentru că în revistă nu cum să aibă loc. Pentru revistă ne trebuie o descriere scurtă, de 1-2 fraze. Aceste descrieri scurte ne trebuie acum
• Dacă aveți timp, scrieți descrierea lungă. Pe cea scurtă pot s-o extrag și eu la editarea finală.
• Dacă nu aveți timp, scrieți doar descrierea scurtă. Putem s-o dezvoltăm pe cea lungă pentru site mai târziu.
Legat de descrierea scurtă pentru revistă. Descrierile astea sunt pentru oameni cu puține informații prealabile despre jocurile. Și probabil că mulți dintre cei ce citesc revista poate nici nu știu că există jocuri video. Pentru revistă, credă că reușita articolului ar fi mai degrabă să îi facă pe oameni să conștientizeze că jocurile video nu sunt doar "jucarii pentru copii" și că sunt ceva de luat în seamă și de „adulți”, într-o varietate mare de experiențe.
Și, cum am discutat înainte, n-o să fie loc de mai mult de 1-2 fraze la fiecare joc. Da, e greu de rezumat un joc în atât de puține cuvinte, dar... facem și noi ce putem. Nu aici e review-ul jocului.
Deci:
• să fie descriptivă și să surprindă esența jocului în câteva cuvinte
• să fie, pe cât posibil, standalone (să poată fi înțelese fără prea multe informații prealabile despre joc/gen/franciză/producător)
• nu e nevoie să subliniem mereu cât de important e jocul; simplul fapt că l-am inclus în listă e dovada că merită, trebuie să ne creadă pe cuvânt
• cred că nu e esențial să menționăm „genul” jocului de fiecare dată; sigur, o să fie o mică explicație la început despre ce înseamnă un RPG sau joc de strategie, dar nu intrăm în detalii de genul RTT, first-person survival-horror, metroidvania etc.
• practic, să fie genul de descriere care s-ar vedea și în textele publicitare de pe cutia unui joc de care n-ai auzit - câteva detalii despre experiența de joc, plus ceva adjective să umfle atracția. Dacă trezim curiozitatea cuiva, o să caute pe net mai multe informații.
Câteva exemple din descrierile de până acum:
O să încerc să fac azi-mâine un test să aranjez 100 de descrieri pe 6 pagini, pe layoutul revistei, să văd cum ar încăpea.
• Descrierile jocurilor sunt în principal pentru site, pentru că în revistă nu cum să aibă loc. Pentru revistă ne trebuie o descriere scurtă, de 1-2 fraze. Aceste descrieri scurte ne trebuie acum
• Dacă aveți timp, scrieți descrierea lungă. Pe cea scurtă pot s-o extrag și eu la editarea finală.
• Dacă nu aveți timp, scrieți doar descrierea scurtă. Putem s-o dezvoltăm pe cea lungă pentru site mai târziu.
Legat de descrierea scurtă pentru revistă. Descrierile astea sunt pentru oameni cu puține informații prealabile despre jocurile. Și probabil că mulți dintre cei ce citesc revista poate nici nu știu că există jocuri video. Pentru revistă, credă că reușita articolului ar fi mai degrabă să îi facă pe oameni să conștientizeze că jocurile video nu sunt doar "jucarii pentru copii" și că sunt ceva de luat în seamă și de „adulți”, într-o varietate mare de experiențe.
Și, cum am discutat înainte, n-o să fie loc de mai mult de 1-2 fraze la fiecare joc. Da, e greu de rezumat un joc în atât de puține cuvinte, dar... facem și noi ce putem. Nu aici e review-ul jocului.
Deci:
• să fie descriptivă și să surprindă esența jocului în câteva cuvinte
• să fie, pe cât posibil, standalone (să poată fi înțelese fără prea multe informații prealabile despre joc/gen/franciză/producător)
• nu e nevoie să subliniem mereu cât de important e jocul; simplul fapt că l-am inclus în listă e dovada că merită, trebuie să ne creadă pe cuvânt
• cred că nu e esențial să menționăm „genul” jocului de fiecare dată; sigur, o să fie o mică explicație la început despre ce înseamnă un RPG sau joc de strategie, dar nu intrăm în detalii de genul RTT, first-person survival-horror, metroidvania etc.
• practic, să fie genul de descriere care s-ar vedea și în textele publicitare de pe cutia unui joc de care n-ai auzit - câteva detalii despre experiența de joc, plus ceva adjective să umfle atracția. Dacă trezim curiozitatea cuiva, o să caute pe net mai multe informații.
Câteva exemple din descrierile de până acum:
Spoiler:
Portal 2 (2011)
Un joc extrem de original și amuzant, ce se joacă cu percepția jucătorului și îi pune la încercare logica într-o serie de teste din ce în ce mai nebunești.
FTL: Faster Than Light (2012)
Un joc original care combină explorarea spațială cu lupte pe muchie de cuțit, ce permanent îi pune în față jucătorului alegeri dificile pentru a se adapta unor sorți potrivnici.
XCOM: Enemy Unknown (2012)
Un joc tactic pe ture sublim, în care preluăm comanda unei mici rezistențe de soldați în fața unei invazii extraterestre în confruntări pline de tensiune la fiecare mutare pe câmpul de luptă.
The Witcher 3: Wild Hunt (2015)
RPG-ul care a adus universul Witcher în mainstream și a inspirat serialul Netflix. O lume fantastică și enormă, în care asumăm rolul unui vânător de monștri, dar în care adevărații monștri sunt tot oamenii.
SOMA (2015)
Prin experiența horror a navigării unei rețele de baze de cercetare de pe fundul oceanului, SOMA se imprimă în memoria jucătorului prin temele importante abordate, precum transumanismul și conștiința umană.
Hollow Knight (2017)
Un „joc video” prin excelență, care pune la pune la grea încercare reflexele și perseverența jucătorului, forțându-l să devină din ce în ce mai bun cu fiecare, cu satisfacții pe măsură.
Hellblade: Senua’s Sacrifice (2017)
Un joc despre subconștientul uman deghizat sub forma unui joc de acțiune, ce reușește să transpună o afecțiune psihică serioasă într-o experiență de joc unică.
Un joc extrem de original și amuzant, ce se joacă cu percepția jucătorului și îi pune la încercare logica într-o serie de teste din ce în ce mai nebunești.
FTL: Faster Than Light (2012)
Un joc original care combină explorarea spațială cu lupte pe muchie de cuțit, ce permanent îi pune în față jucătorului alegeri dificile pentru a se adapta unor sorți potrivnici.
XCOM: Enemy Unknown (2012)
Un joc tactic pe ture sublim, în care preluăm comanda unei mici rezistențe de soldați în fața unei invazii extraterestre în confruntări pline de tensiune la fiecare mutare pe câmpul de luptă.
The Witcher 3: Wild Hunt (2015)
RPG-ul care a adus universul Witcher în mainstream și a inspirat serialul Netflix. O lume fantastică și enormă, în care asumăm rolul unui vânător de monștri, dar în care adevărații monștri sunt tot oamenii.
SOMA (2015)
Prin experiența horror a navigării unei rețele de baze de cercetare de pe fundul oceanului, SOMA se imprimă în memoria jucătorului prin temele importante abordate, precum transumanismul și conștiința umană.
Hollow Knight (2017)
Un „joc video” prin excelență, care pune la pune la grea încercare reflexele și perseverența jucătorului, forțându-l să devină din ce în ce mai bun cu fiecare, cu satisfacții pe măsură.
Hellblade: Senua’s Sacrifice (2017)
Un joc despre subconștientul uman deghizat sub forma unui joc de acțiune, ce reușește să transpună o afecțiune psihică serioasă într-o experiență de joc unică.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Lucrez si eu la descrieri.
Asa arata momentan. Desi e posibil sa mai sufere modificari (in special BS), Sugestiile sunt bine-venite.
Mi-as dori sa ma ajute cineva cu UFO, Transport Tycoon si rpg-urile. De asemenea, m-am mai gandit si poate Duke Nukem nu e chiar atat de reprezentativ, e pana la urma o clona de Doom cu mai mult farmec. Daca vreti sa-l scoatem si sa punem altceva, ziceti.
Asa arata momentan. Desi e posibil sa mai sufere modificari (in special BS),
Spoiler for cam asa ar urma sa fie.:
Adaugand tonului comic din primul tuse mai nebune si un inedit comentariu meta- la final, MI2 se distinge ca poate cea mai fermecatoare reprezentare adulta a universului pirateresc infantil.
Incursiune (azi de un involuntar camp) in cultura cosmopolita a New Orleans-ului, care construieste un discret bildungsroman al protagonistului pe fundalul unui mister politist bine-dozat.
Cu cel mai indraznet gameplay propus de LucasArts, jocul se foloseste de calatoria in timp pentru a propune unele dintre cele mai zanatice puzzle-uri din istorie. Atentie, hohote garantate!
Parisul toamna. Scotia rurala. Imbatranita Spanie. Toate scene pe care se desfasoara melancolica aventura a lui George Stobbart in jocul cu poate cele mai frumoase peisaje desenate de mana.
Capodopera a umorului negru, GF cartografiaza drumul anevoios a doua suflete-pereche catre Odihna Finala. Exceland practic la fiecare capitol, de la estetica pana la dialoguri si muzica, e incununarea jocului de aventura nouazecist.
Un periplu de proportii si implicatii mitologice al unei artiste aspirante intre doua universuri paralele dominate de forte antagonice, stiinta si magia. Epic la superlativ!
Incursiune (azi de un involuntar camp) in cultura cosmopolita a New Orleans-ului, care construieste un discret bildungsroman al protagonistului pe fundalul unui mister politist bine-dozat.
Cu cel mai indraznet gameplay propus de LucasArts, jocul se foloseste de calatoria in timp pentru a propune unele dintre cele mai zanatice puzzle-uri din istorie. Atentie, hohote garantate!
Parisul toamna. Scotia rurala. Imbatranita Spanie. Toate scene pe care se desfasoara melancolica aventura a lui George Stobbart in jocul cu poate cele mai frumoase peisaje desenate de mana.
Capodopera a umorului negru, GF cartografiaza drumul anevoios a doua suflete-pereche catre Odihna Finala. Exceland practic la fiecare capitol, de la estetica pana la dialoguri si muzica, e incununarea jocului de aventura nouazecist.
Un periplu de proportii si implicatii mitologice al unei artiste aspirante intre doua universuri paralele dominate de forte antagonice, stiinta si magia. Epic la superlativ!
Mi-as dori sa ma ajute cineva cu UFO, Transport Tycoon si rpg-urile. De asemenea, m-am mai gandit si poate Duke Nukem nu e chiar atat de reprezentativ, e pana la urma o clona de Doom cu mai mult farmec. Daca vreti sa-l scoatem si sa punem altceva, ziceti.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
^Revin mâine cu sugestii. O primă sugestie însă - diacritice și fără englezisme
Și o să mai intru și eu mâine la descrieri pentru liste, pe unde mai e nevoie. Anunț ce jocuri iau.
Duke Nukem? Era scos din lista centralizată, nici mie nu mi s-a părut esențial. Vreți să mai schimbăm ceva? Încă mai putem face rocadă cu unele jocuri.
Și o să mai intru și eu mâine la descrieri pentru liste, pe unde mai e nevoie. Anunț ce jocuri iau.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14569
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Mie Duke Nukem 3D mi se pare de pus si nu mi se pare o clona de Doom
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
De ce? Ca mecanici, e chiar o clona de Doom. Sigur ca exista multe nuante diferite intre cele doua, dar imi vine parca greu sa-i justific prezenta in compania celorlalte fps-uri din perioada aia.
@Cristan: lol, sigur ca o sa pun diacriticele, m-am grabit sa le dau o forma. Englezisme nu prea am, in afara de gameplay, care mi se pare de acceptat in cazul nostru.
@Cristan: lol, sigur ca o sa pun diacriticele, m-am grabit sa le dau o forma. Englezisme nu prea am, in afara de gameplay, care mi se pare de acceptat in cazul nostru.
- ola small dickie
- Big Daddy
- Posts: 14569
- Joined: 2 Mar 2014, 19:57
- Location: Malta
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Duke Nukem 3D mi se pare o borna culturala a gamingului anilor 90. Cam ce a fost Carmageddon pentru racing games a fost Duke Nukem 3D pentru shootere. A dat genului "a breath of fresh air". O alta abordare. Pentru prima oara protagonistul era in prim plan, vorbea, isi impunea stilul si trasaturile lui personale asupra jocului si a actiunii, dadea replici (care au ramas faimoase). Se admira intr-o toaleta in oglinda si se lauda cu voce tare. Pentru prima aveam si peisaje urbane nu cine stie ce medii sf sau fantasy. Duke Nukem 3D a adus de asemenea umorul in shootere. Ca mecanici? heh in Doom nu puteai sa apesi SPACE sa dai bani la stripperite. Ca popularitate eu l-as asemana cu Doom. Mi se pare nedrept sa fie considerat clona. E complet diferit de Doom
si ca imi place sa dau copy pasteuri de pe wikipedia:
"Daniel Jevons of Maximum gave it five out of five stars, calling it "absolutely perfect in every respect." He particularly cited the game's speed and fluidity even on low-end PCs, imaginative weapons, varied and identifiable environments, true 3D level designs, and strong multiplayer mode"
"A Next Generation critic summarized: "Duke Nukem 3D has everything Doom doesn't, but it also doesn't leave out the stuff that made Doom a classic." He praised the imaginative weapons, long and complex single-player campaign, competitive multiplayer, built-in level editor, and parental lock"
"Duke Nukem 3D was a finalist for CNET Gamecenter's 1996 "Best Action Game" award, which ultimately went to Quake. In 1996, Next Generation ranked it as the 35th top game of all time, called "for many, the game Quake should have been." In 1996 Computer Gaming World named Duke Nukem 3D #37 overall among the best games of all time and #13 among the "best ways to die in computer gaming". It won a 1996 Spotlight Award for Best Action Game. In 1998, PC Gamer declared it the 29th-best computer game ever released, and the editors called it "a gaming icon" and "an absolute blast".
"PC Gamer magazine's readers' voted it #13 on its all-time top games poll. The editors of PC Game ranked it as the 12th top game of all time in 2001 citing the game's humor and pop-culture references, and as the 15th best games of all time in 2005. GamePro included it among the most important video games of all time"
In fine, eu nu tin sa-l introduceti. vroiam doar sa-i iau apararea unui joc de care sunt foarte atasat si care mi-a dat multe amintiri frumoase in copilarie
si ca imi place sa dau copy pasteuri de pe wikipedia:
"Daniel Jevons of Maximum gave it five out of five stars, calling it "absolutely perfect in every respect." He particularly cited the game's speed and fluidity even on low-end PCs, imaginative weapons, varied and identifiable environments, true 3D level designs, and strong multiplayer mode"
"A Next Generation critic summarized: "Duke Nukem 3D has everything Doom doesn't, but it also doesn't leave out the stuff that made Doom a classic." He praised the imaginative weapons, long and complex single-player campaign, competitive multiplayer, built-in level editor, and parental lock"
"Duke Nukem 3D was a finalist for CNET Gamecenter's 1996 "Best Action Game" award, which ultimately went to Quake. In 1996, Next Generation ranked it as the 35th top game of all time, called "for many, the game Quake should have been." In 1996 Computer Gaming World named Duke Nukem 3D #37 overall among the best games of all time and #13 among the "best ways to die in computer gaming". It won a 1996 Spotlight Award for Best Action Game. In 1998, PC Gamer declared it the 29th-best computer game ever released, and the editors called it "a gaming icon" and "an absolute blast".
"PC Gamer magazine's readers' voted it #13 on its all-time top games poll. The editors of PC Game ranked it as the 12th top game of all time in 2001 citing the game's humor and pop-culture references, and as the 15th best games of all time in 2005. GamePro included it among the most important video games of all time"
In fine, eu nu tin sa-l introduceti. vroiam doar sa-i iau apararea unui joc de care sunt foarte atasat si care mi-a dat multe amintiri frumoase in copilarie
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Pai nu asta facem aici, sa punem jocurile la stalpul infamiei. Am lasat pe dinafara destule jocuri legendare, remarcile tale despre joc sunt valide. Dar pasii pe care ii face DN3D in fata sunt micuti, nu colosali (a se vedea diferenta dintre Unreal/Q2 si Half-life, true 3D atinge doar Quake 1 samd). Iarasi, nu mi se pare nici pe departe ca putem compara DN3D cu Carma, in primul faci exact ce faci si in Doom, doar ca se mai arunca replici si apar tatze, spre deosebire de diferenta fundamentala dintre Carma si un arcade racing clasic.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Mie mi se pare ca e imposibil sa avem descrieri decente (ca lungime) ale deceniilor, descrieri individuale ale jocurilor, poze pentru cel putin jumatate dintre ele (pozele sunt poate chiar mai importante pentru a capta atentia neofitilor) si sa ne incadram si in 6 pagini. As propune, sincer, sa renuntam la descrierile detaliate ale perioadelor.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Basically, da, m-am gândit și eu la asta. Mă rog, eu luam în considerare doar să facem niște mențiuni scurte ale jocurilor care n-au prins topul. Am realizat că dacă oricum facem descrierile jocurilor pentru persoane nefamiliarizate cu mediul, nu mi se pare inspirat să înșirăm o grămadă de evenimente importante din industrie, care nu vor însemna mai nimic pentru cititori pentru că nu se poate expune destul de detaliat contextul.
Da, Valve a pus bazele distribuției digitale, interesează pe cineva asta când citește un articol despre cele mai bune 100 de jocuri?
Ce-i drept, Cristan a menționat că subiectul și conceptul articolului era încă în discuție. Dar acum suntem deja pe ultima sută de metri.
Da, Valve a pus bazele distribuției digitale, interesează pe cineva asta când citește un articol despre cele mai bune 100 de jocuri?
Ce-i drept, Cristan a menționat că subiectul și conceptul articolului era încă în discuție. Dar acum suntem deja pe ultima sută de metri.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Cam este, da.juve3332 wrote: ↑19 Sep 2020, 12:05 Mie mi se pare ca e imposibil sa avem descrieri decente (ca lungime) ale deceniilor, descrieri individuale ale jocurilor, poze pentru cel putin jumatate dintre ele (pozele sunt poate chiar mai importante pentru a capta atentia neofitilor) si sa ne incadram si in 6 pagini. As propune, sincer, sa renuntam la descrierile detaliate ale perioadelor.
Am făcut un test de layout aseară pe formatul S&T. Cu introducere la articol, o scurtă introducere la fiecare perioadă și descrieri la jocuri așa cum le-am scris până acum, intră toate cele 100 de jocuri în 6 pagini... dar fără nicio poză. Arată așa:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Între timp, descrierile scurte pentru fiecare joc n-ar trebui să dureze foarte mult, dacă le facem așa scurte, deci putem să le facem oricum până mâine seară.
Ce-i drept revista abordează subiecte din domenii destul de diverse, nu cred că toată lumea e familiarizată cu *toate* domeniile. Cred că ar fi digerabil și un articol puțin mai generic care să sumarizeze istoria și evoluția jocurilor și a industriei, câtă vreme nu intrăm prea mult în detalii. Distribuția digitală nu e un concept atât de greu de înțeles, sau aspectele adictive. Spre deosebire de alte chestii precum console wars, gamergate, reciclarea ideilor etc, care nu au la fel de mult interes pentru cei nefamiliarizați cu domeniul.TG wrote: ↑19 Sep 2020, 12:58Am realizat că dacă oricum facem descrierile jocurilor pentru persoane nefamiliarizate cu mediul, nu mi se pare inspirat să înșirăm o grămadă de evenimente importante din industrie, care nu vor însemna mai nimic pentru cititori pentru că nu se poate expune destul de detaliat contextul.
Da, Valve a pus bazele distribuției digitale, interesează pe cineva asta când citește un articol despre cele mai bune 100 de jocuri?
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Mie imi place ideea de Top 100, sa v-o zic pe-a dreapta. Un articol generalist mi s-ar parea o corvoada acum.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Mna, subscriu. Mai mult m-a atras de la început recomandarea a 100 de jocuri decât un istoric al fiecărui deceniu.
Parcă mai degrabă m-aș chinui să editez din descrieri și să punem câte poze putem. Și personal aș păstra doar partea introductivă de sub prima poză, eventual lungită puțin. Extrem de puțină lume va acorda atenție introducerii când vine vorba de un articol de acest gen.
Înțeleg ce zici, dar dacă iau ca exemplu articolul folosit de tine ca placeholder, consider că nu îmbunătățește neapărat articolul per total. Nu la fel de mult ca pozele.Cristan wrote: ↑19 Sep 2020, 13:24 Cred că ar fi digerabil și un articol puțin mai generic care să sumarizeze istoria și evoluția jocurilor și a industriei, câtă vreme nu intrăm prea mult în detalii. Distribuția digitală nu e un concept atât de greu de înțeles, sau aspectele adictive. Spre deosebire de alte chestii precum console wars, gamergate, reciclarea ideilor etc, care nu au la fel de mult interes pentru cei nefamiliarizați cu domeniul.
Parcă mai degrabă m-aș chinui să editez din descrieri și să punem câte poze putem. Și personal aș păstra doar partea introductivă de sub prima poză, eventual lungită puțin. Extrem de puțină lume va acorda atenție introducerii când vine vorba de un articol de acest gen.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Un om care habar n-are de jocuri va fi mai putin atras de o istorie generala sforaitoare decat de o poza misto si o descriere care sa-i faca unele beculete sa se aprinda in privinta unui titlu anume. Iar astia tinerii, chiar daca nu sunt gameri, sunt suficient de familiari cu ce inseamna domeniul, nu se vor simti atat de stingheri.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Rămânem la lista de „best of”, atunci. Eu nu trăgeam neapărat spre articolul de introduceri, doar vă ziceam de alternativă. Atunci o să avem o descriere scurtă a articolului, după care lista de jocuri cu un scurt text și atât. Introducerile perioadelor o să fie doar la noi pe site.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
De acord că recomandările jocurilor sunt punctul forte. Găsesc însă foarte nesatisfăcătoare abordarea asta minimalistă cauzată de constrângerile de spațiu. E clar că nu poți spune mare lucru în 1-2 propoziții și sper că pentru site o să ne mobilizăm să le mai dezvoltăm puțin.
Venisem cu propunerea de articol generalist doar pentru revistă, în ideea că am fi putut descrie mai pe larg câteva din jocurile importante.
Venisem cu propunerea de articol generalist doar pentru revistă, în ideea că am fi putut descrie mai pe larg câteva din jocurile importante.
REMEMBER CITADEL
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Da, ideea e că descrierile astea nu ar trebui dezvoltate, ci rescrise pentru site. Nu poți descrie jocul decent în 2 paragrafe pe care apoi să le tai la 2 propoziții. Sau cel puțin eu nu pot, am încercat așa prima dată și nu mi-a plăcut.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Scrieți-le pe larg pentru site și le tai eu la 2 propoziții pentru revistă
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
De acord sa scriem descrieri la fiecare joc. Nici mie nu imi place deloc ca trebuie sa facem descrieri scurte, dar ne descurcam cu ce putem. Pana la urma cine vrea sa citeasca mai in-depth despre jocurile alea poate cauta pe net candaparerevista si sa arunce o privire. Adica putem mentiona in articol ca fiecare joc este tratat mai profund pe site and whatnot, sa ne facem si putina reclama.
Re: [S&T] Articol 100 de jocuri
Nu, le facem in forma asta, iar apoi le rescriem sau dezvoltam pentru site. Altfel nu avem timp.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests