Nu am fost cine știe ce fan GTA, dar poza asta mi-a dat cu nostalgie intensă.
Also, thread split.
BES: http://mion.faireal.net/BES/
ola small dickie wrote: ↑3 Nov 2020, 11:55 ba da nici pauza nu poti sa pui in mizeria asta de joc facusem primele 3 misiuni de la capitolul 2. eram la a patra si cred ca ma apropiam de finalul capitolului. fugeam cu o masina de o politie urmarit de toata gaborimea. imi suna telefonul. dau escape si uit ca jocul continua si asa. si ma prinde politia. mission failed
ola small dickie wrote: ↑10 Nov 2020, 15:06 jocul asta e ireal
tot am dat de cateva ori mission failed la capitolul 2 din primul oras. de fiecare data la misiunea cu bank jobul, cand trebuie sa fugi cu masina de politie in timp ce esti pe nivelul de alerta politieneasca maxima. de obicei imi exploda masina pana sa ajung la garaj, pentru ca ma tot buleau si trageau gloante in ea gaborii, mai ales cand faceau blocada pe strazi (mi se pare ca masinile expldoeaza mult prea repede). azi reusesc in sfarsit sa fac misiunea asta, apoi mai fac una, ma bag intr-o masina si las jocul asa intre misiuni (PENTRU CA NU AI NICI PAUZA IN PULA CALULUI LA JOCUL ASTA) ca sa ma duc sa duc rufele la uscat. in timp ce umblam prin casa incep sa aud din joc cum se trag gloante. wtf? ma duc repede la calculator si vad cum un cetatean imbracat in rosu tot tragea gloante in masina mea. pana sa apuc sa fac ceva masina bubuie si mor. ok, imi las personajul iar in joc si ma duc sa rezolv cu rufele. cand ma intorc iar aud gloante, acelasi personaj in rosu (probabil de la o misiune anterioara) m-a cautat iar prin tot orasul si m-a gasit iar si m-a impuscat. si a fost ultima viata. game over
ireal
probabil daca dau jocul in bara jocul nu mai avanseaza - asta ar fi o idee in loc de pauza pe care cretinii n-au implementat-o
As zice ca e irealola small dickie wrote: ↑10 Nov 2020, 15:06 haha am cautat acum. se pare ca exista pause in joc. daca apesi F6. ok
IN THE AGE OF 1995, two factions battled for dominance. WarCraft II's orcs and humans teamed up with Command & Conquer's Global Defense Initiative (GDI) and the Brotherhood of Nod to compete against the likes of Sid Meier's Civilization II for consumer dollars.
As WarCraft II, Command & Conquer, and Civilization II continued to sell, a small group of business programmers asked the obvious question: Why not both?
Users browsing this forum: No registered users and 31 guests