NORCO is a Southern Gothic point & click narrative adventure that immerses the player in the sinking suburbs and verdant industrial swamps of a distorted South Louisiana. Your brother Blake has gone missing in the aftermath of your mother's death. In the hopes of finding him, you must follow a fugitive security android through the refineries, strip malls, and drainage ditches of suburban New Orleans.
L-am terminat recent. Cum ziceam și pe discord se inspiră consistent din Kentucky Route Zero și un pic din Disco Elysium. Nu mi s-a părut să pastișeze cele două jocuri ci menține un nivel acceptabil de inspirație. E narative-adventure din prima perspectivă cu destul de puține puzzle-uri. Cel mai mult timp se petrece citind și navigând prin lume. Povestea tinde spre culmi aiuristice către un final puțin prea abrupt. Probabil e o chestiune de gusturi, dar mie mi-a plăcut cum s-a-nchegat toată tărășenia. Interlocutorii folosesc un fel de bolboroseală atunci când vorbesc, probabil o limitare bugetară. Coloana sonoră e destul de bună per total, fiecare zonă are propriile sale muzici.
Grafic se poate vedea din Gameplay video. E frumușel și coroborat cu soundtrack-ul și modul curios în care decurge narativ ajută la imersiune.
În afară de navigat prin lume pentru a descâlci povestea mai sunt vreo două mini-jocuri necesare în anumite momente cheie: navigarea mlaștinilor cu vedere din satelit și un fel de combat pe ture foarte ușurel. Sunt puse probabil mai degrabă pentru a mai dezmorți și alți mușchi decât să constituie un impediment.
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
L-am terminat, mi-a plăcut. Se apropie într-adevăr de Disco și KR0 ca atmosferă, dar reușește să se păstreze distinct. Și mie mi s-a părut puțin cam abrupt finalul. Înțeleg ce voiau să facă, dar nu prea le-a ieșit figura.