Interactive Story 2.0

Jocuri născocite (împrumutate) de userii forumului la care participa toți userii forumului în scopul măririi postcountului (1) măririi epeen-ului (2) și lulz (3).

Moderator: RaptoR

User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Pentru cine isi mai aduce aminte, pornisem intr-un timp un thread pe level in care faceam o mica povestioara (in esenta mistery/horror) pe baza alegerilor facute de ceilalti. Putem face ceva asemanator, insa fara sa o mai grabim atat de mult. Daca merge totul ok, pe urmatoarea o vom face in genul unui text adventure, unde nu va mai ofer optiuni, ci va las pe voi sa incercati diverse chestii. Sounds like fun? yes? Of course it does.
Now let's get to work.


Te trezesti cu greu si descoperi ca durerea de cap aproape te face sa nu te poti ridica. "Oare cat am baut aseara" iti spui in timp ce incet incet incepi sa realizezi ca nu esti in camera ta, ci undeva afara, sub cerul liber. Parca se crapa de ziua, sau se intunericeste, nu-ti poti da seama, lucru care, desi ar fi trebuit sa te ingrijoreze, parca nici nu mai conteaza acum. Singurul lucru pe care il vrei e sa-ti treaca nenorocita asta durere de cap. Impingi incet cu mainile in jos si te ridici. In jurul tau e un gard si singurul lucru pe care il poti vedea in afara de acel gard este o masina care pare sa fi fost abandonata de mult. Rotile ii stau pe 4 butuci iar rugina pare sa fi mancat deja o buna parte din vopsea. Te ridici de jos si...

A) Te indrepti spre masina pentru a vedea daca gasesti ceva in ea
B) Te indrepti spre gard.
C) Cauti in buzunare pentru a vedea cu ce ai mai ramas.

Timpul de vot va varia in functie de cat timp am, insa ar fi bine sa avem macar 5-6 persoane interesate pentru a fi fun.
Begin!



===============
The story so far:
Spoiler:
Te trezesti cu greu si descoperi ca durerea de cap aproape te face sa nu te poti ridica. "Oare cat am baut aseara" iti spui in timp ce incet incet incepi sa realizezi ca nu esti in camera ta, ci undeva afara, sub cerul liber. Parca se crapa de ziua, sau se intunericeste, nu-ti poti da seama, lucru care, desi ar fi trebuit sa te ingrijoreze, parca nici nu mai conteaza acum. Singurul lucru pe care il vrei e sa-ti treaca nenorocita asta durere de cap. Impingi incet cu mainile in jos si te ridici. In jurul tau e un gard si singurul lucru pe care il poti vedea in afara de acel gard este o masina care pare sa fi fost abandonata de mult. Rotile ii stau pe 4 butuci iar rugina pare sa fi mancat deja o buna parte din vopsea. Te ridici de jos.

Te indrepti spre masina pentru a vedea daca gasesti ceva in ea. Ce ai putea gasi? Este o masina veche, abandonata de mult, din care s-au luat deja toate lucrurile de valoare. Insa totusi incerci; situatia in care te afli nu-ti da dreptul nici de a fi mofturos, si nici de a nu incerca orice metoda pentru a scapa de acolo. Sub picioare simti iarba umezita semn ca a plouat in ultimele ore. Din loc in loc pamantul pare mai moale si simti cum piciorul ti se afunda cativa centrimetri. De fiecare data il scoti, iti cureti pamantul depus pe bocanci si continui spre masina.
Incerci sa deschizi incet usa, fara a face prea mult galagie, insa manerul ruginit nu pare sa cedeze usor. Incerci cealalta usa, insa acelasi rezultat. Geamurile sunt ridicate si realizezi ca ar fi totusi mai bine sa nu faci prea multa galagie incercand sa spargi unul dintre ele. La urma urmei, nu era suficienta lumina incat sa vezi ce se afla in jurul tau. Mai fortezi o data manerul de la usa dreapta-spate insa tot in zadar. Era clar. Intr-un fel sau altul trebuia sa deschizi acea masina, insa cu cel mai putin zgomot posibil.

Iti dai tricoul jos, il infasori pe mana si lovesti puternic geamul. In afara de un sunet puternic, nu se intampla nimic. Mai incerci o data, de data asta luandu-ti avant cativa pasi. Iarba umeda de sub picioarele tale te face sa aluneci si sa te lovesti puternic cu capul de usa, cazand la pamant. Lovitura a fost suficient de puternica incat sa-ti dea o migrena teribila, insa nu indeajuns de puternica incat sa-ti pierzi cunostinta. Duci mana la cap si incerci sa te ridici moment in care sub masina obervi doua luminite. Te sperii si te dai cateva metri in spate, tarandu-te prin iarba umeda. Inima iti bate din ce in ce mai tare insa realizezi ca intrand in panica nu rezolvi nimic. Te apropii din nou de masina, te aplici incet pentru observa ce anume se afla sub ea. Luminitele nu mai sunt acolo. In schimb gasesti un levier vechi, probabil ce fusese folosit la demontarea rotilor. Il ridici deasupra capului si lovesti puternic in geamul care intr-o secunda se face bucati. Parca in acelasi timp de sub masina se aude un sunet infiorator, asemanator celui scos de o hiena.

Strangi levierul tare in mana si te apleci pentru a vedea ce se afla sub masina. Inima iti bate din ce in ce mai tare, in timp ce toate simturile iti spun sa te indepartezi de acolo. Iti simti mana transpirata cum strange, parca sa fara sa vrei, mai tare levierul. Te apleci la inceput repede insa pe masura ce ajungi jos din ce in ce mai incet. Ajungi cu capul undeva la nivelul rotilor si te opresti. Oare ai innebunit? Oare e un vis? Nu conteaza, tot ceea ce vrei e sa vezi ce se afla sub masina. Te apleci de tot si inima iti ingheata in momentul in care pe partea celalta, culcat, observi o silueta de copil. Ochii lui te fixeaza, insa prin acel intuneric nu-i poti observa trasaturile fetei. Te uiti la el cateva secunde dupa care ceva parca il trage de acolo in timp ce se aude "Nu! Salveaza-i pe ei! NUU!!" Arunci disperat mana spre acel copil insa in zadar. Te ridici in graba si fugi sprea cealalta parte a masinii insa acolo nu se afla nimic. Acum e clar, sigur ai innebunit, sau cel putin asta gandesti in acele clipe. Tragi de cateva ori aer puternic in piept si...

...deschizi incet usa. Ochii tau deja s-au obisnuit cu intunericul asa ca poti vedea un pic mai bine decat la inceput. Pipai incet scaunele si observi ceva inchis la culoare care iti ramane pe degete. Ceva nu e in regula. Te apropii cu privirea de scaune si realizezi ca acestea erau arse. Si nu doar scaunele, ci si bordul, podeaua, practic intregul interior la masinii. Te apleci incet in afara masinii si observi ca ceea ce crezusei ca era rugina era de fapt vopsea arsa. Arunci o ultima privire in interiorul masinii si realizezi ca daca ar fi fost ceva folositor inauntru, sigur era deja mistuit de flacari. Brusc din spatele tau se aude: "Mama!". Te intorci speriat, doar pentru a nu observa nimic, insa in acea smucitura lovesti un obiect care se afla sub scaun. Te apleci si iei de jos un manunchi de chei. Il bagi in buzunar si te indepartezi de masina. Parca incepuse sa se crape incet de ziua. Ori asta, ori ochii tai erau din ce in ce mai obisnuiti cu intunericul, insa observi o cladire cam la 20 de metri de locul in care se afla masina. Te indrepti spre cladire pentru a observa ca de fapt aceasta era o casa. Oare cum ai putut sa nu o observi pana acum? Nu mai conteaza. In fata ta se afla o usa mare, din lemn masiv, acoperita cu diverse ornamente din metal. Putin mai la dreapta se afla o usa de garaj veche, care parea se se deschida manual. O carare porneste din fata usii, trece prin fata garajul si pare sa ocoleasca casa, insa fara a iesi din imprejmuirea gardului. Stai zece secunde pe ganduri apoi...

Pasesti pe acea carare pentru a vedea ce se afla dincolo de casa. Pe masura ce inconjori casa privesti in sus. Observi ca aceasta are doua etaje, iar pe partea pe care mergi observi doua geamuri la etajul de sus, insa niciunul la parter. Oricum nu poti vedea nimic inauntru, din cauza intunericului. Continui pe poteca si observi cum parca devine din ce in ce mai greu de pasit. Apa de la ultima ploaie nu se retrasese in totalitate in aceasta parte a curtii, semn ca exista o diferenta de nivel. Pe masura ce pasesti, parca devine mai intuneric. Ajungi in spatele casei, intr-un soi de combinatie de gradina si livada. Cativa pomi inalti acopera cu fruzele si crengile lor cele cateva raze de lumina pe care luna ti le oferea. "NU! Lasa-ma! NU!" se aude din nou acea voce infioratoare de copil. Inima iti ingheata insa ceva parca te impinge sa continui. Treci cu greu de gradina si observi gardul care delimita curtea din spate. Desi putea fi sarit, chiar daca nu usor, trebuia sa afli ce se intampla. Continui sa cauti ceva, parca nici tu nestiind ce anume. Vocea contina sa se auda, cateodata mai tare, cateodata mai incet, insa de fiecare data dandu-ti fiori la fel de reci ca prima oara. Ajungi intr-un loc unde pamantul pare mai moale decat in alte parti, semn ca a fost sapat recent. Te apleci si incepi sa sapi o mica groapa in acel pamant folosindu-ti mainile, insa realizezi in scurt timp ca nu vei reusi sa descoperi decat maxim 10 centimetri pana cand mainile iti vor ingheta de frig. E clar. Daca ceva sau cineva este ingropat acolo, nu asta era metoda de a ajunge la el. Te intorci si observi intrarea din spate a casei iar la cativa metri de ea intrarea in ceea ce parea un mic sopron. Usa de la casa parea ca se poate deschide usor, iar in lipsa unei chei potrivite, parea ca se poate forta fara prea multa greutate, insa usa de la sopron e inchisa cu un lacat solid care nu poate fi deschis decat cu cheia potrivita. Dornic sa afli mai multe raspunsuri...

...continui sa explorezi spatiul din spatele casei in cautarea mai multor obiecte care sa te lamureasca cu privire la faptele ciudate care ti se intampla. Observi cum cei cativa nori care acopereau luna incep sa se imprastie iar lumina emisa de aceasta te lasa sa observi un pic mai bine spatiul din spatele casei. Observi un mic loc de joaca pentru copii cu o lada de nisip, un balansoar si un leagan. Te apropii pentru cateva zeci de secunde de ele, le privesti, insa fara a descoperi nimic care te-ar ajuta. Mai ramai cu privirea un moment asuprea leganului. Pare ca se misca, incet la inceput apoi din ce in ce mai tare. Se apropie la cateva zeci de centimetri de tine, pentru a reveni in partea cealalta, si tot asa. Incerci sa-l prinzi insa iti scapa din mana. Incerci sa te indepartezi de acolo, mergand incet cu spatele. Dupa cativa metri simti o atingere pe umar. Te intorci. Nu era nimic. Revii cu privirea la leagan si observi copilul cum se balansa incet pe acesta. Imaginea lui e mai clara de data asta, pare aproape real. Inchizi ochii 2 secunde insa cand ii deschizi copilul se afla tot acolo. Pare ca-ti zambeste. Te apropii de el. Ochii lui te fixeaza iar zambetul ii dispare. Sare de pe leagan si fuge spre gardul langa care poti observa acum o zona cu niste arboli micuti. Pare sa se ascunda intre ei, nu inainte de a-ti mai arunca o privire infioratoare.

Il ignori si continui sa certetezi spatele casei. Te indepartezi, insa arunci cate o privire in spate pentru a fi convins ca acesta nu te urmareste. Inca nu stii ce se intampla aici, asa ca nu poti risca o confruntare. Simturile iti spun ca visezi, ca asa ceva nu poate fi real, insa, chiar daca este asa, ceva din tine nu vrea sa se trezeasca. Vrei sa afli ce anume se intampla, cine e si ce doreste acel copil si, mai ales, ce anume se afla in acea casa. Toata viata ai fost un om calculat, care a analizat atent orice situatie inainte de a o aborda. Faci la fel si acum. Te indepartezi de locul in care parea ca s-a ascuns copilul si continui sa explorezi acel spatiu. Observi o masa de gradina in jurul careia se aflau cateva scaune. Te apropii incet si pipai masa cu mana in speranta de a gasi ceva. Simt o cutiuta mica de carton. O ridici, o misti incet si realizezi ca tii in mana o cutie de chibrituri. O bagi in buzunar si continui sa pipai masa. In afara de doua bucati de piatra, probabil folosite pentru a tine fata de masa unde-i este locul in caz ca incepea vantul nu se mai afla nimic. Auzi din nou acel tipat de copil. Te uiti catre boschetii in care parea ca s-a ascuns copilul insa nu vezi nimic. Aproape te obisnuisei cu acel tipat si parca nu te mai deranjeaza sau nelinisteste atat de tare. Ciudat. De felul tau esti o persoana care in mod normal nu ar incerca sa investigheze situatii de genul acesta in parca ceva te tine in loc, dorind sa afle mai mult din ceea ce se intampla. Simti ca esti parte din ceea ce se intampla, ca ai un rol in toate acestea. Nu crezi in fantome, spirite sau vraji si in mod sigur incerci sa gasesti o explicatie logica a celor ce se intampla. Pe masura ce o faci, parca mai mult te afunzi in mister. Nimic nu se leaga, niciun element descoperit pana acum nu pare sa te ajute sa descoperi ceea ce se intampla. "Nu poti scapa!" se aude din nou acea voce. Ridici capul incercand sa descoperi de unde vine vocea insa fara succes. Arunci o ultima privire gradinii. Nu se afla nimic altceva aici. Te intorci cu spatele la gradina si cu fata spre casa si acel sopron. Lumina din ce in ce mai puternica a lunii te lasa sa observi o fereastra deschisa la etaj si niste grilaje care acopera geamurile de la parter. Cu siguranta ai putea incerca sa escaladezi acele grilaje pentru a ajunge in camera de la etaj.

Inainte de a incerca sa intri in casa insa, trebuie sa afli ce anume se afla in acel sopron. Te indrepti spre el si incerci sa fortezi usa in speranta ca lacatul sau urechile acestuia sa cedeze. Nu cedeaza. Usa insa se deschide foarte putin, cam doi-trei centimetri. Incerci sa privesti prin acea crapatura insa lumina slaba a lunii nu reuseste sa patrunda suficient de mult incat sa deslusesti ceva. Mai prinzi o data usa si tragi cu putere. Mainile iti aluneca, faci cativa pasi in spate apoi cazi. Nu te lovesti insa din buzunar iti cade manunchiul de chei gasite in masina. Incepi sa le incerci pe rand, in speranta ca una dintre ele va deschide usa. Rand pe rand le incerci iar spre bucuria ta una dintre ultimele chei reuseste sa deschida lacatul. Il desfaci, deschizi usa la maxim pentru a intra cat mai multa lumina si te indrepti inauntru. Observi o camera folosita in mod normal ca un mic atelier. Pe perete se aflau diverse unelte iar in mijlocul camerei un banc de lucru. Agatata sus pe un perete gasesti o veche lampa de gaz. Iti aduci aminte de pachetul de chibrituri gasit pe masa, scoti unul dintre ele si incerci sa-l aprinzi. Umezeala cauzata de ploaie face ca acesta sa fasaie si sa nu se aprinda. Mai incerci si cu altele. Prinzi cate 3-4 bete in mana si intr-un final acestea scot o mica flacara, suficienta cat sa poti aprinde lampa. Acum aveai suficienta lumina cat sa observi ce se intampla in jur. Intr-un colt observi un mic asternut, alaturi de o farfurie de mancare, semn ca aici traise un animal, cel mai probabil un caine. De ce ar tine cineva un caine intr-un sopron, te intrebi, insa deja ai destule pe cap astfel incat intrebarea aceasta iti iese repede din minte. Continui sa cauti ceva ce ar putea sa te ajute sa intelegi ceea ce se intampla insa lumina lampii devine din ce in ce mai slaba semn ca aceasta nu mai avea foarte mult gaz. Observi cateva pagini rupte dintr-un ziar din care nu poti sa intelegi mare lucru deoarece articolele nu erau complete. Reusesti insa sa descifrezi parte dintr-un titlu: "Familie ucisa intr-un". Cauti continuarea insa nu gasesti nimic. Stingi lampa pentru a pastra putinul combustibil pe care il mai avea si iesi din sopron. Era clar. Raspunsul nu il puteai gasi decat inauntrul casei. Ramane doar sa alegi pe unde anume vei incerca sa intri.

Incerci sa deschizi usa din spatele casei. Aceasta este acoperita de o plasa subtire, folosita pentru a pastra tantarii afara. O apuci usor si o deschizi fara prea mare greutate. Ciocani de cateva ori sperand parca sa-ti deschida cineva. Nimeni nu o face. Apuci manerul si il rotesti usor, insa usa parea sa fie inchisa. Revii la manunchiul de chei pe care le incerci rand pe rand insa niciuna nu deschide usa. "Probabil e inchisa prin interior", te gandesti, aruncand o privire in jurul tau. Observi un mic ghiveci cu o floare aproape uscata undeva jos, langa usa. Te apleci si observi o cheie pe pamantul inca umed din cauza ploii. O incerci. Merge. Usa se deschide usor si te trezesti intr-o mica bucatarie. Desi este destul de intuneric, iar singura lumina care patrunde este cea a lunii prin usa deschisa, reusesti totusi sa observi un aragaz pe care inca se afla o cratita plina cu... ceva, o usa care parea ca duce intr-o debara, un frigider si micile dulapioare (sic, marvas) specifice fiecarei bucatarii. Singura usa in afara de cea care duce in debara si cea prin care ai intrat se afla tocmai la capatul celalalt al camerei si parea ca duce spre restul casei. Primul instinct este acela de a aprinde lampa, insa iti aduci aminte ca aceasta nu avea prea mult combustibil ramas asa ca preferi sa-l pastrezi pentru a investiga restul casei. Tipetele de copil incep din nou sa apara. Se aud de afara, la inceput slab, apoi din ce in ce mai puternic. "Nici tu nu vei scapa!" auzi si parul ti se zburleste pe maini. "Vine!". "Fugi!" auzi din ce in ce mai tare, cu tipete intercalate printre cuvinte. Parea ca cel care le scotea era din ce in ce mai aproape de casa. Te indrepti spre usa insa in momentul in care ajungi la un metru de ea aceasta se inchide puternic, urmata de un tipat. Incerci sa o deschizi insa fara rezultat. Cheia e infipta in broasca, insa pe partea cealalta. Tipetele contenesc. Te indrepti catre camera si...

===============
User avatar
reV
Pig Cop
Posts: 604
Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Location: Republica Bananiera Romania
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by reV »

Suna ca o zi de marti obisnuita pentru mine o.O

A
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang :D
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

C
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Mahdi »

B
REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Interactive Story 2.0

Post by Waaagh! »

C
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2015
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Interactive Story 2.0

Post by juve3332 »

A
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Egalitate intre A si C. Urmatorul vot decide.
User avatar
ne0lith
proxe.net
Posts: 1272
Joined: 2 Mar 2014, 15:58

Re: Interactive Story 2.0

Post by ne0lith »

Ce puternic ma simt.

A
"da" - chestrony, 2016
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Te indrepti spre masina pentru a vedea daca gasesti ceva in ea. Ce ai putea gasi? Este o masina veche, abandonata de mult, din care s-au luat deja toate lucrurile de valoare. Insa totusi incerci; situatia in care te afli nu-ti da dreptul nici de a fi mofturos, si nici de a nu incerca orice metoda pentru a scapa de acolo.
Sub picioare simti iarba umezita semn ca a plouat in ultimele ore. Din loc in loc pamantul pare mai moale si simti cum piciorul ti se afunda cativa centrimetri. De fiecare data il scoti, iti cureti pamantul depus pe bocanci si continui spre masina.

Incerci sa deschizi incet usa, fara a face prea mult galagie, insa manerul ruginit nu pare sa cedeze usor. Incerci cealalta usa, insa acelasi rezultat. Geamurile sunt ridicate si realizezi ca ar fi totusi mai bine sa nu faci prea multa galagie incercand sa spargi unul dintre ele. La urma urmei, nu era suficienta lumina incat sa vezi ce se afla in jurul tau. Mai fortezi o data manerul de la usa dreapta-spate insa tot in zadar. Era clar. Intr-un fel sau altul trebuia sa deschizi acea masina, insa cu cel mai putin zgomot posibil.

A) Te apleci pentru a vedea daca gasesti vreun obiect sub sau pe langa masina cu care ai putea forta manerul sau sparge geamul.
B) Te urci pe masina pentru a vedea mai bine unde te afli si cum ai putea scapa de acolo.
C) Iti dai tricoul jos, il infasori pe mana si lovesti puternic geamul.
User avatar
reV
Pig Cop
Posts: 604
Joined: 2 Mar 2014, 15:53
Location: Republica Bananiera Romania
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by reV »

C
zme-ul » Tue Jun 17, 2014 3:16 am wrote:daca mai ajunge vreodata Romania in Campionat Mondial, alerg in curu' gol prin Crang :D
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Mahdi »

C
REMEMBER CITADEL
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Interactive Story 2.0

Post by Waaagh! »

Headfirst fags will get themselves killed irl.

A
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
juve3332
Hammer Haunt
Posts: 2015
Joined: 3 Mar 2014, 11:06
Location: Terra Nova

Re: Interactive Story 2.0

Post by juve3332 »

C.
Nu ca ma plang, dar vezi ca tot alternezi timpurile verbale, Raptor. Las-o si tu ori la trecut, ori la prezent.
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Stiu, lel, I tend to do that. Din graba. Fix acelasi lucru ma batea si Zombie la cap la prima poveste. Incerc sa tin totul la prezent, persoana a doua.
laur3ntziu00
Headless Kamikaze
Posts: 300
Joined: 3 Mar 2014, 16:06

Re: Interactive Story 2.0

Post by laur3ntziu00 »

C.

Nu te-ai gandit sa pui o varianta D in care sa existe posibilitatea de a incerca si portbagajul?
User avatar
DarthZombie
Dremora Lord
Posts: 4183
Joined: 2 Mar 2014, 15:25

Re: Interactive Story 2.0

Post by DarthZombie »

Votez si eu C. Da ma, uitasem complet ca iti dadusem indicatia aia acum un an sau cand facusei povestea aia interactiva :D
User avatar
RaptoR
Mad Scientist
Posts: 426
Joined: 2 Mar 2014, 15:26

Re: Interactive Story 2.0

Post by RaptoR »

Iti dai tricoul jos, il infasori pe mana si lovesti puternic geamul. In afara de un sunet puternic, nu se intampla nimic. Mai incerci o data, de data asta luandu-ti avant cativa pasi. Iarba umeda de sub picioarele tale te face sa aluneci si sa te lovesti puternic cu capul de usa, cazand la pamant. Lovitura a fost suficient de puternica incat sa-ti dea o migrena teribila, insa nu indeajuns de puternica incat sa-ti pierzi cunostinta. Duci mana la cap si incerci sa te ridici moment in care sub masina obervi doua luminite. Te sperii si te dai cateva metri in spate, tarandu-te prin iarba umeda. Inima iti bate din ce in ce mai tare insa realizezi ca intrand in panica nu rezolvi nimic. Te apropii din nou de masina, te aplici incet pentru observa ce anume se afla sub ea. Luminitele nu mai sunt acolo. In schimb gasesti un levier vechi, probabil ce fusese folosit la demontarea rotilor. Il ridici deasupra capului si lovesti puternic in geamul care intr-o secunda se face bucati. Parca in acelasi timp de sub masina se aude un sunet infiorator, asemanator celui scos de o hiena.
A) Te sperii si incerci sa deschizi usa de la masina prin geamul spart pentru a-ti gasi refugiu in ea
B) Strangi levierul tare in mana si te apleci pentru a vedea ce se afla sub masina.
C) Te indepartezi de masina
User avatar
Waaagh!
Forum Warlord
Posts: 5233
Joined: 2 Mar 2014, 16:23

Re: Interactive Story 2.0

Post by Waaagh! »

Ce fatalau e protagonistul :lol: .

C feels like the best life choice.
NO COVER. ALL MAN.
User avatar
Mahdi
Necromancer
Posts: 6087
Joined: 2 Mar 2014, 16:23
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Mahdi »

B
REMEMBER CITADEL
User avatar
Cristan
Dremora Lord
Posts: 3696
Joined: 2 Mar 2014, 16:16
Contact:

Re: Interactive Story 2.0

Post by Cristan »

B
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Post Reply

Return to “Forum Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests