copypasta

Discuții off-topic în limita bunului simț
Foxman
Headless Kamikaze

Re: copypasta

Post by Foxman »

We're a Chinese family and my father is born in the Chinese zodiac year of the pig. After they were married, my mother started buying pig-themed things for the house. A pillowcase featuring a farm scene, a mug in the shape of a pig, pig figurines, etc.
My father thought my mother liked pigs because she kept buying pig-themed things, so he started buying pig-themed things for the house, too.
10 years later, with the house filled in pig-themed things, they have a conversation and realize that neither of them really were into pigs and they were just buying them for the other person.
Now guests who come over see pigs all over the place and think my parents collect them and they buy more pig-themed things as gifts for birthdays, anniversaries, etc.
Praise be to the muffalo tree.
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Post by Ferrrrrrrrrdinand »

My horror movie pitch: The Wi-Fi Man. If you say his name, he'll appear and disconnect your wi-fi at inopportune times - whether you're working on a Google Doc, or playing an online game, or just jackin' it. At the end of the film, he's revealed to be the ghost of an IT guy who killed himself out of frustration after dealing with too many stupid customers. The plucky female lead ultimately defeats him by finding an old ethernet cable in the bottom of her desk drawer, and using that instead. Wi-Fi Man is sucked through the cable into the computer, and condemned to the Recycle Bin for all eternity. But what's this? After the credits roll, we see an unknown hand guide a cursor to the Recycle Bin, open it up...and click on "restore all items"! DUN-DUN-DUUUUUUUUUN!
https://www.youtube.com/watch?v=K1m3rGh6DUI

e un top comment pe acolo
joonior_bmf
Gravity e un film misto

Post by joonior_bmf »

Mahdi
Necromancer

Post by Mahdi »

REMEMBER CITADEL
ola small dickie
Big Daddy

Post by ola small dickie »

Dan Puric a mai imprastiat lumina inca o data aseara la antena3: Despre Dinică: „A venit Michel Jackson în România și au fugit toți să/l vadă, eu nu m-am dus și nea Gigi, acolo la restaurant la teatru, numai eu cu el și o sticlă de vin. Eu ăntreb: „Nea Gigi, nu te duci să-l vezi pe Michael Jacskon? El: „Nu mă duc, mă”. De ce? „Dacă se năștea aici cânta la Gogoșarul”.

Adica la o berica Puric si Dinica discutau despre Michael Jackson. Si mandri ca n-au fost la concert postuleaza: Baaa Michel Jecskon asta a avut noroc ca nu s-a nascut in Romania, pai aici canta doar prin santuri. pai noi aici avem miliarde de cantareti mai tari Al dracu s-a nascut in America unde spre norocul lui nu stie nimeni sa cante ba, si uite asa, a ajuns sa aiba succes si sa ajunga sa cante chiar si intara unde daca se nastea canta in tomberon

:lol:
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Fular
Barbugiu înrăit

Post by Fular »

Tot Puric mai avea o anecdotă cu Dinică. Am văzut asta întâmplător acum câțiva ani la TV. Cică atunci când l-a cunoscut pe fiul lui Puric, Dinică l-ar fi întrebat cum îl cheamă. Puștiul a spus: "Octavian".
La care Dinică: "Nume de împărat roman. Dar când spui puric, pică steagul."
EpicTroll: Vrei să ştii părerea mea? Oamenii cu păreri ar trebui degrabă împărţiţi la zero.
ola small dickie
Big Daddy

Post by ola small dickie »

David Benatar may be the world’s most pessimistic philosopher. An “anti-natalist,” he believes that life is so bad, so painful, that human beings should stop having children for reasons of compassion. “While good people go to great lengths to spare their children from suffering, few of them seem to notice that the one (and only) guaranteed way to prevent all the suffering of their children is not to bring those children into existence in the first place,” he writes, in a 2006 book called “Better Never to Have Been: The Harm of Coming Into Existence.” In Benatar’s view, reproducing is intrinsically cruel and irresponsible—not just because a horrible fate can befall anyone, but because life itself is “permeated by badness.” In part for this reason, he thinks that the world would be a better place if sentient life disappeared altogether.

:'(

desi acest filosof mi se pare ca ignora masochistii. care se bucura cand li se intampla rele
Currently playing: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Waaagh!
Forum Warlord

Post by Waaagh! »

La concluziile astea am ajuns si eu de mai bine de un deceniu, fara sa cunosc opera acestui ginditor.
NO COVER. ALL MAN.
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

ALRIGHT YOU MOTHERFUCKERS I HAVE SPIKED MY FUCKING CHRIST CONSCIOUSNESS THROUGH THE ROOF AND MY FUCKING MERKABA IS SCREAMING TO GET INTO SOME SWEET, SOFT, WET BOY PUSSY BY ANY FUCKING MEANS NECESSARY, AND I MEAN ANY FUCKING MEANS NECESSARY. I COULD GO ON AND ON ABOUT THE CELESTIAL SACRED GEOMETRY OF BOY PUSSY, AND ABOUT HOW IT’S WHY I’VE ATTAINED SUCH A FUCKING HIGH LEVEL OF CHRIST CONSCIOUSNESS, BUT I’M AFRAID THAT I JUST WOULDN’T HAVE TIME TO EXPLAIN IN THIS SHORT INSTRUCTIONAL DICK REVIEW. INSTEAD, I’LL JUST TELL YOU TO DO YOUR OWN RESEARCH. GRAB A CRYSTAL, AND CHARGE THAT SHIT. JACK IT WITH A BRO. SLAM BOY PUSSY WHILE WEARING A CRYSTAL. GET SLAMMED IN YOUR BOY PUSSY WHILE WEARING A CRYSTAL. THE POSSIBILITIES FOR CHARGING A CRYSTAL ARE ENDLESS, AND ONCE YOU’VE REALIZED THE SACRED GEOMETRY INHERENT TO BOY PUSSY, YOU’LL BE ABLE TO UNLEASH THE POWER OF THE CRYSTAL AND TRAVEL TO THE BEYOND WORLDS, WHERE THERE ARE DIMENSIONS FULL OF TWINKS AND MASCS TO FUCK AND GET FUCKED BY, ALL INVOLVING THE BOY PUSSY. THE POSSIBILITIES ARE ENDLESS, AND I’M VIBRATING ON THE DICK FREQUENCY RIGHT NOW TO GET AN INTERDIMENSIONAL EIGHT INCH COCK RIGHT UP MY ASS AS WE SPEAK! THANKS CRYSTALS! AS YOU CAN SEE BY THE AUTHORITATIVE WAY IN WHICH I SPEAK, I HAVE AN IMMENSELY HIGH LEVEL OF CHRIST CONSCIOUSNESS AND AN OBSCENELY HUGE MERKABA. IT’S LIKE FEET LONG. IF YOU USE AN INTERDIMENSIONAL VIBRATOR ON IT I CUM FUCKING BUCKETS DUDE, AND IT ALL HELPS ALIGN MY FUCKING CHAKRAS LIKE NOBODY’S FUCKING BUSINESS. YOU CAN BE LIKE THAT TOO, SO LONG AS YOU’RE WILLING TO VIBRATE TO THE BOIPUSSI DIMENSIONS BRAH. I HAVE JACKED IT WITH SO MANY BROS AND BEEN ON SO MANY DIFFERENT ENDS OF SO MANY PRACTICES INVOLVING THE USE, PRAISE, AND WORSHIP OF THE GLORIOUS MALE BUTTHOLE THAT I CAN ONLY ATTEST TO THE POWERFUL GEOMETRIES AT WORK, AND ASK YOU TO FIND OUT THE SAME. TAKE A DICK IN YOUR ASS. FOR THE CHILDREN. FOR THE PLANET. FOR THE UNIVERSE.
Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Ferrrrrrrrrdinand
al IX-lea

Te uiti online ce preturi sunt la casti when suddenly:

https://www.emag.ro/casti-hi-fi-sennhei ... DP272DBBM/

!!!!

(cititi review-urile)

L.E: Le pun si aici sa nu dispara:

McWilliams
Self-righteous bastard

Post by McWilliams »

I mean... free delivery!!! What's not to like about it?
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
TG
Dremora Lord

Post by TG »

Am dat de asta intrând din greșeală pe grupul vechi de Steam. Good times.
Va salut, daca ma stiti ori ba sunt x3ckid, de pe forum, n-am nimic cu nimeni, insa am ramas masca la tupeul si nesimtirea lui TG. Omul asta n-are scrupule, cred ca bantuie noaptea aleile bagand groaza in pisci si in userii noi ca mine de pe forum. Insa aici vreau sa trag o paralela. Ma adresez lui, ca nu ma intereseaza pozitia dumneavoastra. De va vine sa credeti sunt moderator pe 3 siteuri. Asa ca puteti s-o lasati mai moale aratandu-va muschii.

Cunosc destul de multi useri de pe Level in viata reala, asa ca nu trebuie sa ma instrainati doar pentru ca sunteti dumneavoastra cu nasul pe sus si plin de tupeu grosolan. Insa va este frica sa vorbiti fata in fata, ca de la egal la egal, sunteti un sobolan care se ascunde, fara scrupule. Acuma vreti sa va aratati muschii, dandu-mi un ban, pe ce? Doar ca sunteti dumneavoastra in putere ca si (Super moderator). Serios, la o atitudine ca asta ma mir cum de va mai suporta parintii. Pozitia dumneavoastra cere respect si eu am una exact la fel, dar nu abuzez de ea. Intr-o viata anterioara probabil ati fost super moderator, ca rege al spitalului de la Zam, cam asa suna premisa care tind s-o cred.

Acceasta batjocura nu va trece neobservata, va spun sincer, o sa apelez la cele mai inalte autoritati in seama, care va pot pune la respect. NU SUPORT NESIMTIREA. Asa ca daca dati si o adresa, unde locuiti o sa rezolvam problema, ca de la egal la egal. Pe acelasi picior, sa vedem cine rade la urma? Sper sa nu se ajunga, chiar la asta. Dar daca ii nevoie, atunci nu vad de ce, va place viata nu? Si mie, dar nu suport, nemernicia fatarnica.

Nu stiu daca va ascundeti sub carapace fiindca va simtiti bine, sau sunteti un fricos bun de nimic. Insa incep sa cred ca nu ma adresez unui barbat, poate unui eunuc in cel mai bun caz, ca va lipsesc mingiutele. Daca vreti sa continuam asa, doar asteptati pana fac rost de adresele editorilor Level, sa va arate ce inseamna respectul.

V-am scris si o plangere, o doleanta sa spun mai frumos. Ati fost atata de nesimtit si tupeist, ca atunci cand v-am trimis-o mi-ati inchis in nas. Sau ati sters commentul. Inca odata va zic, sper sa nu vina ziua sa ne intalnim. Ca nici al de sus n-o sa va mai recunoasca, dupa ce facem cunostinta, sper sa va scrieti testamentul, nu va amenint, dar zic ca ar fi bine.Dupa asemenea tupeu si atitudine, nu prea cred ca va asteapta un loc frumos, unde o sa ajungeti dumneavoastra. Asa ca daca aveti, totusi un pic de obraz, ceea ce eu tind sa cred, ca nu, atunci probabil, nici nu va veti sinchisi sa cititi ce am scris
https://steamcommunity.com/groups/Level ... 097445457/
"Screams of a billion murdered stars give life to the night's peace. While we cling in desperation to the few spinning stones we call worlds."

DarthZombie
Dremora Lord

Post by DarthZombie »

Am si uitat ca pretinsese ca stie 15 limbi straine, wtf.
McWilliams
Self-righteous bastard

Post by McWilliams »

That's the TG we all know and love!
Candva, pe aici, trecea un brutalistu...
O vorba de duh din Warhammer 40'000
https://www.youtube.com/watch?v=cO3MttgvHUY
Iavo
Pig Cop

Post by Iavo »

Da, se pare că până la urmă s-a sinchisit să citească ce a scris.
Magicake
Global Belit

Post by Magicake »

Blast from the past.

Return to “Colțul vesel”