Sfert 3: ne0lith vs TG
Posted: 3 Jul 2014, 13:43
ne0lith
1. Intro (Half Life - 1998)
2. Ending (Mafia: The City of Lost Heaven - 2002)
3. What can change the nature of a man? Last answer (Planescape Torment - 1999)
4. Breakfast Scene (Deadly Premonition: The Director's Cut - 2013)
5. Haruspex finding out the truth about the town (Pathologic - 2005)
6. Uta's Grotto (The Void - 2009)
7. Countryside driving (GTA: San Andreas - 2004)
8. A Forest (Kentucky Route Zero Act 2 - 2013)
9. Ending (Portal - 2007)
10. "In Cold Blood" Mission (Carmageddon 2 - 1998)
11. You're in a Computer Game, Max! (Max Payne - 2001)
TG
1. Drumul dintre Old Camp și Old Mine, noaptea, pentru prima dată (Gothic, 2001)
2. Întâlnirea cu SHODAN (System Shock 2, 1999)
3. LeChuck fight & ending (The Secret of Monkey Island, 1990)
4. Spirit Eater ending (Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, 2007)
5. Aeris Dies (Final Fantasy VII, 1997)
6. Paxton Fettel's death (F.E.A.R, 2005)
7. Go for it fail at touchdown (Blood Bowl, 2009)
8. Arrival (Syberia, 2002)
9. Slutty chest (Divinity 2: Dragon Knight Saga, 2011)
10. Stay on planet (The Swapper, 2013)
11. Sunset at The Dike (The Witcher, 2007)
1. Intro (Half Life - 1998)
2. Ending (Mafia: The City of Lost Heaven - 2002)
3. What can change the nature of a man? Last answer (Planescape Torment - 1999)
4. Breakfast Scene (Deadly Premonition: The Director's Cut - 2013)
5. Haruspex finding out the truth about the town (Pathologic - 2005)
6. Uta's Grotto (The Void - 2009)
7. Countryside driving (GTA: San Andreas - 2004)
8. A Forest (Kentucky Route Zero Act 2 - 2013)
9. Ending (Portal - 2007)
10. "In Cold Blood" Mission (Carmageddon 2 - 1998)
11. You're in a Computer Game, Max! (Max Payne - 2001)
TG
1. Drumul dintre Old Camp și Old Mine, noaptea, pentru prima dată (Gothic, 2001)
2. Întâlnirea cu SHODAN (System Shock 2, 1999)
3. LeChuck fight & ending (The Secret of Monkey Island, 1990)
4. Spirit Eater ending (Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, 2007)
5. Aeris Dies (Final Fantasy VII, 1997)
6. Paxton Fettel's death (F.E.A.R, 2005)
7. Go for it fail at touchdown (Blood Bowl, 2009)
8. Arrival (Syberia, 2002)
9. Slutty chest (Divinity 2: Dragon Knight Saga, 2011)
10. Stay on planet (The Swapper, 2013)
11. Sunset at The Dike (The Witcher, 2007)
Spoiler for Descrieri TG:
1. Drumul dintre Old Camp și Old Mine, noaptea, pentru prima dată (Gothic, 2001)
N-am prea știut cum să-mi denumesc alegerea, în fine. Cine zicea că se vor alege tot aceleași jocuri avea dreptate, dar draft-ul e interesant prin prisma momentelor ce vor fi alese individual de participanți, așa că nu e neapărat o problemă.
Merg evident pe un moment din Gothic, dar foarte important de specificat că e efectiv prima trăire a momentului. Nu e ceva scriptat, deci depinde în totalitate de individ, în cazul meu, prima dată când l-am jucat, am plecat la drum pe la miezul nopții, cu privirea pe o harta tocmai cumpărată și anticiparea aventurii ce va să vină. Apoi m-am căcat pe mine de frică.
În general mă imersez foarte tare în jocuri, motiv pentru care evit horror-urile, dar în același timp asta mi-a provocat foarte multe momente de gen. Aici e traversarea pădurii dintre cele două locații, dacă faci asta noaptea pentru prima dată… ei bine, dialogurile pe care le-ai avut până atunci cu lumea prind semnificație cu adevărat. M-am holbat prin întuneric (sentiment accentuat și de un monitor de 15 în drum spre neființă) și mi-a sărit mouse-ul din mână când am căzut într-o râpă și m-au violat molerații. Două-trei loading-uri mai încolo am decis să o iau la fugă și să mă întorc în tabără, nici asta n-am reușit, în schimb am fugit chiar în direcția minei. Aici contrastul dintre pericolul pădurii și sentimentul de siguranță dat de gărzile de la intrare nu poate fi descris în cuvinte. Poate și asta a contribuit la aprecierea mea pentru această locație, probabil locul meu preferat din jocuri.
Și asta e ”momentul”, toată treaba durează cam 15-20 de minute, pe care nu le-am mai uitat de-atunci. Ar fi multe altele memorabile în seria asta, dar cred că acesta e cel mai vechi.
2. Întâlnirea cu SHODAN (System Shock 2, 1999)
Nu cred că mai era nevoie de spoiler dar mă rog. E o alegere cam evidentă dar mă gândesc că e și cea pe care am șansa cea mai mare să o văd în lista altcuiva.
3. LeChuck fight & ending (The Secret of Monkey Island, 1990)
4. Spirit Eater ending (Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, 2007)
Era ori ăsta ori conversația cu Myrkul. Finalul e însă mai de impact, deși nu sunt din cale afară de familiarizat cu lore-ul, îmi aduce aminte de ce iubesc DnD.
5. Aeris dies (Final Fantasy VII, 1997)
I took her in my party, fed her, dressed her, went out on a date with her, I wanted to see her naked but she died. Fucking Sepiroth.
Îmi aduc aminte și acum, prima dată credeam că e ceva gimmick și o să învie cumva în câteva ore. Apoi am crezut că nu găsesc eu modul potrivit de a o readuce la viața, lucru perfect posibil având în vedere câte secrete erau în Final Fantasy VII. Până la urmă însă am înțeles că moare de-adevăratelea… printre primele NPC-uri (de fapt, nu e NPC tot timpul) de care mi-a păsat cu adevărat, atât prin prisma poveștii dar mai ales din cauza modului în care te atașezi de membrii party-ului într-un RPG.
6. Paxton Fettel's death (F.E.A.R, 2005)
7. Go for it fail at touchdown (Blood Bowl, 2009)

Greu de înțeles de cine nu a jucat. În Blood Bowl fiecare jucător are un număr specific de căsuțe pe care se poate deplasa într-un tur. La aceste căsuțe se mai adaugă două, șmecheria e că pentru fiecare dintre căsuțele extra de mișcare trebuie să dai cu zarul (D6) și să nu-ți iasă 1. Dacă dai 1 jucătorul cade, pierzi turul, se poate accidenta și chiar muri.
Nu prea se înțelege zicând așa, dar go for it-ul e una dintre cele mai inteligente, ingenioase, manipulative și scârboase mecanici de joc pe care le-am întâlnit. Se întâlnește în alte forme și prin alte TBS-uri, dar în Blood Bowl, alături de celelalte mecanici, dă naștere unui joc extrem de complex din punct de vedere strategic, tactic și mai ales, emoțional.
Momentul în sine se referă la situația în care ești la un go4it distanță de touchdown, poți înscrie un eseu dar trebuie să dai 2+ pentru asta cu zarul, și nu-ți iese. Am avut onoarea să trec printr-un astfel de moment în chiar primul joc de Blood Bowl jucat, făcuse Pătrunjelu și o poză pe vechiul forum… a fost un fel de trial by fire să zic așa, care mi-a dat de înțeles că go4it-urile sunt unealta diavolului și Nuffle are grijă să te țină minte de fiecare dată când îți iese unul.
8. Arrival (Syberia, 2002)
Primele 5 minute or so, nu e neapărat cel mai memorabil moment din Syberia, dar pentru mine are și valoare sentimentală, fiindcă a fost genul ăla de joc pe care l-am tot început.
9. Slutty chest (Divinity 2: Dragon Knight Saga, 2011)
10. Stay on planet (The Swapper, 2013)
11. Sunset at The Dike (The Witcher, 2007)
Și coloana sonoră (în întregime) specifică zonei:
N-am prea știut cum să-mi denumesc alegerea, în fine. Cine zicea că se vor alege tot aceleași jocuri avea dreptate, dar draft-ul e interesant prin prisma momentelor ce vor fi alese individual de participanți, așa că nu e neapărat o problemă.
Merg evident pe un moment din Gothic, dar foarte important de specificat că e efectiv prima trăire a momentului. Nu e ceva scriptat, deci depinde în totalitate de individ, în cazul meu, prima dată când l-am jucat, am plecat la drum pe la miezul nopții, cu privirea pe o harta tocmai cumpărată și anticiparea aventurii ce va să vină. Apoi m-am căcat pe mine de frică.
În general mă imersez foarte tare în jocuri, motiv pentru care evit horror-urile, dar în același timp asta mi-a provocat foarte multe momente de gen. Aici e traversarea pădurii dintre cele două locații, dacă faci asta noaptea pentru prima dată… ei bine, dialogurile pe care le-ai avut până atunci cu lumea prind semnificație cu adevărat. M-am holbat prin întuneric (sentiment accentuat și de un monitor de 15 în drum spre neființă) și mi-a sărit mouse-ul din mână când am căzut într-o râpă și m-au violat molerații. Două-trei loading-uri mai încolo am decis să o iau la fugă și să mă întorc în tabără, nici asta n-am reușit, în schimb am fugit chiar în direcția minei. Aici contrastul dintre pericolul pădurii și sentimentul de siguranță dat de gărzile de la intrare nu poate fi descris în cuvinte. Poate și asta a contribuit la aprecierea mea pentru această locație, probabil locul meu preferat din jocuri.
Și asta e ”momentul”, toată treaba durează cam 15-20 de minute, pe care nu le-am mai uitat de-atunci. Ar fi multe altele memorabile în seria asta, dar cred că acesta e cel mai vechi.
2. Întâlnirea cu SHODAN (System Shock 2, 1999)
phpBB [media]
3. LeChuck fight & ending (The Secret of Monkey Island, 1990)
phpBB [media]
4. Spirit Eater ending (Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer, 2007)
phpBB [media]
Era ori ăsta ori conversația cu Myrkul. Finalul e însă mai de impact, deși nu sunt din cale afară de familiarizat cu lore-ul, îmi aduce aminte de ce iubesc DnD.
5. Aeris dies (Final Fantasy VII, 1997)
phpBB [media]
I took her in my party, fed her, dressed her, went out on a date with her, I wanted to see her naked but she died. Fucking Sepiroth.
Îmi aduc aminte și acum, prima dată credeam că e ceva gimmick și o să învie cumva în câteva ore. Apoi am crezut că nu găsesc eu modul potrivit de a o readuce la viața, lucru perfect posibil având în vedere câte secrete erau în Final Fantasy VII. Până la urmă însă am înțeles că moare de-adevăratelea… printre primele NPC-uri (de fapt, nu e NPC tot timpul) de care mi-a păsat cu adevărat, atât prin prisma poveștii dar mai ales din cauza modului în care te atașezi de membrii party-ului într-un RPG.
6. Paxton Fettel's death (F.E.A.R, 2005)
phpBB [media]
7. Go for it fail at touchdown (Blood Bowl, 2009)

Greu de înțeles de cine nu a jucat. În Blood Bowl fiecare jucător are un număr specific de căsuțe pe care se poate deplasa într-un tur. La aceste căsuțe se mai adaugă două, șmecheria e că pentru fiecare dintre căsuțele extra de mișcare trebuie să dai cu zarul (D6) și să nu-ți iasă 1. Dacă dai 1 jucătorul cade, pierzi turul, se poate accidenta și chiar muri.
Nu prea se înțelege zicând așa, dar go for it-ul e una dintre cele mai inteligente, ingenioase, manipulative și scârboase mecanici de joc pe care le-am întâlnit. Se întâlnește în alte forme și prin alte TBS-uri, dar în Blood Bowl, alături de celelalte mecanici, dă naștere unui joc extrem de complex din punct de vedere strategic, tactic și mai ales, emoțional.
Momentul în sine se referă la situația în care ești la un go4it distanță de touchdown, poți înscrie un eseu dar trebuie să dai 2+ pentru asta cu zarul, și nu-ți iese. Am avut onoarea să trec printr-un astfel de moment în chiar primul joc de Blood Bowl jucat, făcuse Pătrunjelu și o poză pe vechiul forum… a fost un fel de trial by fire să zic așa, care mi-a dat de înțeles că go4it-urile sunt unealta diavolului și Nuffle are grijă să te țină minte de fiecare dată când îți iese unul.
8. Arrival (Syberia, 2002)
phpBB [media]
Primele 5 minute or so, nu e neapărat cel mai memorabil moment din Syberia, dar pentru mine are și valoare sentimentală, fiindcă a fost genul ăla de joc pe care l-am tot început.
9. Slutty chest (Divinity 2: Dragon Knight Saga, 2011)
phpBB [media]
10. Stay on planet (The Swapper, 2013)
phpBB [media]
11. Sunset at The Dike (The Witcher, 2007)
phpBB [media]
Și coloana sonoră (în întregime) specifică zonei: