Quake Live
Re: Quake Live
Not sure daca pot azi.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Quake Live
Soooo, when do we start kickin' ass?
Re: Quake Live
Pai mai joaca cineva? Poate incercam maine seara, daca sunt au timp mai multi.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Quake Live
Desigur. Cam pe la ce ora sa incercam sa adunam lumea?
Re: Quake Live
Tot dupa 9? Nu stiu, sa zica care cum poate sa intre.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Quake Live
Maine seara sunt disponibil si eu la orice ora
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Quake Live
Eu pot cam la orice ora, deci cum convine celorlaltora
Re: Quake Live
Diseara sau maine seara? 21 sau 22?
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Quake Live
I'm in!
Re: Quake Live
Hai poate ne mai strangem de un DM. I'll be on steam.
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Re: Quake Live
So, any chance sa ne adunam toti iar sambata viitoare? Sunt ok si cu vineri si respectiv duminica. Also, ati vazut ce i-au facut id Quake Live-ului mai nou?Waaagh! » Sat Aug 23, 2014 8:24 am wrote:Eu abia prin septembrie cred ca mai apuc o sambata seara libera, asa ca antrenati-va temeinic pana atunci.
Players may now hold jump to continuously jump.
Players may now hold forward and jump to ‘bunny hop’, allowing them to slowly gain up to 2x their base movement speed.
Introduced Loadouts in select modes; allowing players to select one Primary Weapon (hmg, rl, lg, rg) and one Secondary Weapon (sg, gl, pg, mg).
Added the command “weapon toggle” to toggle between your Primary and Secondary weapons. Defaults to “f” for new users.
Unified weapon respawn time to 5 seconds across all game modes.
Unified friendly fire, disabled across all game modes.
Added global Ammo Packs, in lieu of weapon specific ammo, where each pack grants you a small amount of ammo for each weapon in your inventory.
Reduced ammo respawn time from 40 seconds to 10 seconds.
Added in-world item timers for “major” items, including armors, megahealth, power-ups, and medkit.
Items have taller pickup collision boxes, so that players will not miss items as they jump over them.
Added Power-up Spawn POIs, that appear 10 seconds before a power-up spawns.
Added Power-up POIs, that indicate when an available power-up is available in the arena.
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Quake Live
Hai ca aia cu loadouts macar e limitata la unele game modes, alea clasice au ramas fara casual-izarea asta. Dar restul schimbarilor...
De ce sa poti face bunnyhop tinand apasat butonul de jump? Parte din ce face un bunnyhopper sa fie bun e sa si stie sa isi coordoneze sariturile pentru eficienta maxima. Inteleg ideea de a face un joc mai accesibil, dar nu faci asta sacrificand complet un mecanism de joc. Ce-i drept strafejumping-ul a ramas la fel se pare, iar eu recunosc ca nu sunt in stare sa il fac cum trebuie
Iar ce au facut cu armele si obiectele e o porcarie totala, mai ales ca e aplicata universal. Deci vei vedea o sageata imensa cu 10 secunde inainte sa se spawn-eze un power up, ca sa stie tot prostul cand apare Quad Damage-ul. Ca si cum sistemul de a lasa jucatorul sa incerce sa memoreze cat mai bine timing-urile obiectelor importante nu era unul din cele mai importante aspecte ale unui arena shooter. Respawn-ul armelor ar putea la fel de bine sa fie instant, ca 5 secunde sunt mai mult sau mai putin irelevant. Iar ammo packs e iarasi meh, va face multe zone dintr-o harta inutile. De ce sa te mai duci unde erau rachetele sau slug-urile cand acum te poti duce oriunde pentru ele si au si respawn time atat de mic.
E jenant ce au facut. Dupa ce vreo 2 ani de zile l-au lasat in moarte clinica fara nici un fel de suport [de ziceai ca ar fi vreun site ilegal, lol] si a avut [si inca are] functii bazice ascunse dupa un paywall, acuma fac asta... Nu stiu cine se ocupa cu partea de facut bani al proiectului, dar ar trebui sa se aseze la o masa si sa se uite la cum fac altii treaba si sa fure meserie. Ca sunt destule jocuri f2p care nu te obliga sa platesti pentru functii banale si care o duc bine-merci. Si sunt sigur ca odata cu iesirea pe Steam ar fi putut inclusiv sa foloseasca sistemul folosit de Valve la jocurile lor. Toate feature-urile sa fie complet gratuite iar banii sa vina din vanzari de obiecte cosmetice. Serios, prefer sa vad inamici cu rocket launcher-uri cu My Little Pony decat ce au facut pana acum cu Quake Live.
De ce sa poti face bunnyhop tinand apasat butonul de jump? Parte din ce face un bunnyhopper sa fie bun e sa si stie sa isi coordoneze sariturile pentru eficienta maxima. Inteleg ideea de a face un joc mai accesibil, dar nu faci asta sacrificand complet un mecanism de joc. Ce-i drept strafejumping-ul a ramas la fel se pare, iar eu recunosc ca nu sunt in stare sa il fac cum trebuie
Iar ce au facut cu armele si obiectele e o porcarie totala, mai ales ca e aplicata universal. Deci vei vedea o sageata imensa cu 10 secunde inainte sa se spawn-eze un power up, ca sa stie tot prostul cand apare Quad Damage-ul. Ca si cum sistemul de a lasa jucatorul sa incerce sa memoreze cat mai bine timing-urile obiectelor importante nu era unul din cele mai importante aspecte ale unui arena shooter. Respawn-ul armelor ar putea la fel de bine sa fie instant, ca 5 secunde sunt mai mult sau mai putin irelevant. Iar ammo packs e iarasi meh, va face multe zone dintr-o harta inutile. De ce sa te mai duci unde erau rachetele sau slug-urile cand acum te poti duce oriunde pentru ele si au si respawn time atat de mic.
E jenant ce au facut. Dupa ce vreo 2 ani de zile l-au lasat in moarte clinica fara nici un fel de suport [de ziceai ca ar fi vreun site ilegal, lol] si a avut [si inca are] functii bazice ascunse dupa un paywall, acuma fac asta... Nu stiu cine se ocupa cu partea de facut bani al proiectului, dar ar trebui sa se aseze la o masa si sa se uite la cum fac altii treaba si sa fure meserie. Ca sunt destule jocuri f2p care nu te obliga sa platesti pentru functii banale si care o duc bine-merci. Si sunt sigur ca odata cu iesirea pe Steam ar fi putut inclusiv sa foloseasca sistemul folosit de Valve la jocurile lor. Toate feature-urile sa fie complet gratuite iar banii sa vina din vanzari de obiecte cosmetice. Serios, prefer sa vad inamici cu rocket launcher-uri cu My Little Pony decat ce au facut pana acum cu Quake Live.
Re: Quake Live
Dap, sambata asta eram prea demolat fizic si psihic dupa o saptamana de sindrofie internationala si smooth talking cu tot ce am gasit in materie de receptioniste, dar sambata viitoare bagam.Patrunjelu' wrote:So, any chance sa ne adunam toti iar sambata viitoare?
NO COVER. ALL MAN.
Re: Quake Live
De ce nu ne strângem și noi duminică seară? Unii dintre noi sunt cam prea party animals pentru binele lor
Re: Quake Live
Eu ma culc precum un pensionar duminica pentru ca trebuie sa merg la werk lunea si nu sunt suficient de adevarat ca sa ma duc nedormit.
NO COVER. ALL MAN.
Re: Quake Live
Bump! Azi la 20+, toata lumea ok?
- DarthZombie
- Dremora Lord
- Posts: 4183
- Joined: 2 Mar 2014, 15:25
Re: Quake Live
Eu sunt pe faza azi.
Re: Quake Live
So... a rezolvat cineva problema serverului? Sau incercam cu Quake Live, daca tot a ajuns pe steam?
Done
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Out into the foggy street. Turn your collar up.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest